Is Elflendeling een PEC-hooliganquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen jullie Elfletterig trouwens in NWS houden? Hij is enorm aan het stoken met z'n PEC Zwolle.
Jij mij ook.quote:
Ik heb er iets van gezegd hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
VBL is niet gemaakt voor Elf's stoeptegels.
Dat is buiten,quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Inolvidable het volgende:
R&P / [BBQ-meet] Onvergetelijke Hittegolf in het Vondelpark 16-5
Hannes en Specie moeten sowieso komen anders ga ik huilen.
Ga ik stiekem om het hoekje kijken naar julliequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Inolvidable het volgende:
Lekker gluren naar al die jonge mannen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik stiekem om het hoekje kijken naar jullie
Uiteraard. Als het mooi weer is hopelijk met het shirtje uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker gluren naar al die jonge mannen.
Specularium kennende komt hij alleen als er spelletjes gedaan worden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Inolvidable het volgende:
Spelletjes die onder het picknickkleed plaatsvinden?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Specularium kennende komt hij alleen als er spelletjes gedaan worden.
Lekker die witte bierbuikjes met wat plukjes haar uitchecken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard. Als het mooi weer is hopelijk met het shirtje uit.
Tja die moeten even bruin worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker die witte bierbuikjes met wat plukjes haar uitchecken.
Nou en. Je hebt mij toch. Neem ik dekentje voor je mee.quote:
Onder zijn jurk voldoet ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Spelletjes die onder het picknickkleed plaatsvinden?
Ben jij al zomerklaar dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker die witte bierbuikjes met wat plukjes haar uitchecken.
Voelt hij zich fijn in vrouwenkleren? Beetje net als Maarten 't Hart?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Onder zijn jurk voldoet ook.
Volgens mij lijkt het toch op een picknickkleed. Meteen multi- functioneel.
Weet niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij was toch degene met die goede muzieksmaak?
Oh, dat is wel lekker warm natuurlijk in mei.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou en. Je hebt mij toch. Neem ik dekentje voor je mee.
En dan is er ook nog iemand zonder bierbuik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker.
Ik neem Mani ook wel mee, want die is niet vies van een BBQ.
Bierbuik meet man, niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan is er ook nog iemand zonder bierbuik.
Hij besteld zijn jurken bij Wehkamp. Wist je dat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voelt hij zich fijn in vrouwenkleren? Beetje net als Maarten 't Hart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |