Dat sowieso!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed ik ga hier geen lessen in masturberen neerzetten, maar gewoon lekker met jezelf spelen en niet voor klaarkomen gaan is ook lekker hoor.,
Ik mis de lama's. Al ben ik gelukkig ooit nog een keer bij een opname geweest (want hier in de stad). Maar je bent fan?quote:
Trustequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef netchip het volgende:
Ik ga slapen... Of proberen te slapen... Welterusten iedereen!
quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef netchip het volgende:
Daarom ga ik het dus minder doen en alleen als ik er echt behoefte aan krijg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed ik ga hier geen lessen in masturberen neerzetten, maar gewoon lekker met jezelf spelen en niet voor klaarkomen gaan is ook lekker hoor.,
Trusten kerelquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef netchip het volgende:
Alwaysquote:
Hmmm ik keek er een aantal jaar terug vaak naar. Als het goed is heb ik ergens ook nog een dvdtje liggenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso!
[..]
Ik mis de lama's. Al ben ik gelukkig ooit nog een keer bij een opname geweest (want hier in de stad). Maar je bent fan?
Ja oke, begrijpelijk aan de ene kant. Kan natuurlijk ook gewoon elke dag feestje zijn. Maar ik snap wel wat je bedoelt, niet gaan fappen omdat je niets anders te doen heb.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ga ik het dus minder doen en alleen als ik er echt behoefte aan krijg.
Tenzij ik zwak ben en mijn oude gewoontes er te diep zijn ingesleten. :$
Ik heb ze bijna allemaal. Soms kijk ik ze nog wel eens terug. Kan er nog hard om lachenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmmm ik keek er een aantal jaar terug vaak naar. Als het goed is heb ik ergens ook nog een dvdtje liggen
Ik heb ook geminderd een paar jaar geleden. Ik wende er heel snel aan. Vaak gewoon geen zin in nu.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ga ik het dus minder doen en alleen als ik er echt behoefte aan krijg.
Tenzij ik zwak ben en mijn oude gewoontes er te diep zijn ingesleten. :$
Slimmerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Geen zin in morgen.slaaptijd uitstellen.
Trustenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slimmerd![]()
Ik ga wel slapen. Welterusten allen
Trusten dudequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slimmerd![]()
Ik ga wel slapen. Welterusten allen
Wattisser morgen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
quote:
Trusten dude!quote:
Dat dus. Het is in het begin wat vreemd om te minderen, maar je went er snel genoeg aan. En wat aeque zegt klopt en is een mooie bonus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook geminderd een paar jaar geleden. Ik wende er heel snel aan. Vaak gewoon geen zin in nu.
Geen leuke dag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
Die hard studeren in bieb met klasgenoot vanaf 9.quote:
Ff dagje bikkelen dus. Netjes. Succesquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die hard studeren in bieb met klasgenoot vanaf 9.maar ik moet wel wil ik m'n vakken halen. Het geeft meestal wel voldoening als je dan rond 4-5 uur pas weer naar huis gaat.
Succes!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die hard studeren in bieb met klasgenoot vanaf 9.maar ik moet wel wil ik m'n vakken halen. Het geeft meestal wel voldoening als je dan rond 4-5 uur pas weer naar huis gaat.
Trusten dudequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff dagje bikkelen dus. Netjes. Succes
Ik ga er ook vandoor
Ik ben niet uitgestorven.quote:
Neequote:
Gelukkig nietquote:
Oh nou sorry hoor...quote:
Jammerquote:
worst.. assassin... ever....quote:
Wat heeft heatwave je aangedaan? Probeerde hij je weer dronken te voeren?quote:
weer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft heatwave je aangedaan? Probeerde hij je weer dronken te voeren?
Hij drinkt in ieder geval niet slomer dan ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft heatwave je aangedaan? Probeerde hij je weer dronken te voeren?
He, name your time and placequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij drinkt in ieder geval niet slomer dan ik.
kan dat zonder dat je uitgedroogd raakt dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij drinkt in ieder geval niet slomer dan ik.
Helaas wel jaquote:Op woensdag 8 april 2015 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zou vergeetachtig ook bij moeten horen.
Klinkt goedquote:Op woensdag 8 april 2015 00:14 schreef rival het volgende:
[..]
Merk er nog niks van dus misschien heb je nog ff
Ik vond het ook knap.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan dat zonder dat je uitgedroogd raakt dan?
Dan zou ik rijk wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goedKan ik daar een garantie voor afsluiten? Of iets voor tekenen?
Ow jaquote:
Ik ken ze ook niet verder hoorquote:
Jammerquote:Op woensdag 8 april 2015 00:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik rijk worden
Niet van jou natuurlijk, zou je matsen.
Ik slaap in m'n fokquote:
Niet afgekeken...vond m behoorlijk saai. Dan vond ik secret of kell (?) een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:58 schreef Murdera het volgende:
Zo. Song of the sea gekeken. Kinderfilm denk ik maar erg mooo. Daarna father and daughter (short film staat op YouTube) gekeken. Allebei een beetje gehuild. Nu nick cave and the bad seeds en biertjes om het af te maken.
Hier verlies je al wat van je scherptequote:Op woensdag 8 april 2015 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het is er niet zeg je.
Help mij dan!quote:Op woensdag 8 april 2015 00:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hier verlies je al wat van je scherpte
Nee, je slaapt gewoon nietquote:
het was hier ook een rustige avond, tegen neerslachtig aan, Dan is hij wel fijnquote:Op woensdag 8 april 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet afgekeken...vond m behoorlijk saai. Dan vond ik secret of kell (?) een stuk beter.
Zelfde studio/regisseur ofzoiets.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was hier ook een rustige avond, tegen neerslachtig aan, Dan is hij wel fijnen die stijl vind ik gewoon heel fijn
![]()
Even jouw tip opzoeken
People are fucked upquote:Op woensdag 8 april 2015 00:31 schreef rival het volgende:
KLB / Prostitutie roleplay loopt uit de hand
Vond ik wel grappig
Dit klinkt dan wel weer engquote:Op woensdag 8 april 2015 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je je wel volledig aan mij overgeven.
Beetje niet nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje spanning in je leven kan ook geen kwaad.
yeah heb rrn "movie list" app om bij te houden Wat ik even moet kuikenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo te vinden als je op imdb kijkt naar song of the sea
Idd, ik snap inmiddels prima dat ik functioneer, ik dacht voorheen dat ik goed kon acterenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja toen ik fok ontdekte kwam ik erachter dat ik zo gek nog niet ben
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja toen ik fok ontdekte kwam ik erachter dat ik zo gek nog niet ben
denken dat je issues hebt, tot je hier komtquote:Op woensdag 8 april 2015 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik snap inmiddels prima dat ik functioneer, ik dacht voorheen dat ik goed kon acteren.
Afspreken met FOK!kersquote:Op woensdag 8 april 2015 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffen
Wat smoke jij dan dat ik nog niet ken?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
avondje meeten Dan. Daarna moeten ze je vastbinden om je te stoppen met tekeningen van je basisschool juf op de muren te mAken, enkel gebruikmakend van je lichamelijke afvalstoffen
Hier is het minstens zo warm.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar daar is het zo lekker warm. En jij bent eng.
ooit salvia gedaan? Daar een beetje datura bij doenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:40 schreef rival het volgende:
[..]
Wat smoke jij dan dat ik nog niet ken?
Nee dat is jouw woord.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is het minstens zo warm.
Nee het woord is spannend
Nou ja, die heb ik natuurlijk bij de vleetquote:Op woensdag 8 april 2015 00:39 schreef rival het volgende:
[..]
denken dat je issues hebt, tot je hier komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |