quote:Op woensdag 8 april 2015 21:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou-dat zou me ook niet erg veel verbazen.
En dat stopt pas als iedereen extreem snel en verwonderlijk in een Gandhi veranderd en de geweldadige sociopaten alleen achter blijven zonder mensen die makkelijk opgefokt kunnen worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
dan bedenken ze weer wat anders, en iedereen hapt
Het gevoel dat je dingen doorhebt die anderen niet doorhebben. Immers: de waarheid wordt confronterend genoemd. Maar jíj hoort bij de uitverkorenen die dat aankunnen en het spelletje door hebben. En wellicht biedt het denkbeeld mogelijkheden om schuld en verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen. Zoiets?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:31 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee hoor daar is genoeg over gesproken in betreffende topics.
Daarom stel ik een algemene vraag: wat is het veilige gevoel om een hoax te ontkennen.
zou mooi zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 21:44 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat stopt pas als iedereen extreem snel en verwonderlijk in een Gandhi veranderd en de geweldadige sociopaten alleen achter blijven zonder mensen die makkelijk opgefokt kunnen worden.
Dat heeft niks met veiligheidsgevoel te maken. Ik voel mij niet veiliger als ik denk dat ik iets weet wat de rest niet weet, kijk naar die Tarik van de NOS, ik kan me niet voorstellen dat hij zich veilig voelde daar toen de politie binnen kwam stormen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het gevoel dat je dingen doorhebt die anderen niet doorhebben. Immers: de waarheid wordt confronterend genoemd. Maar jíj hoort bij de uitverkorenen die dat aankunnen en het spelletje door hebben. En wellicht biedt het denkbeeld mogelijkheden om schuld en verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen. Zoiets?
Je zou ook goede scherpe beelden van de Apollo missie 'debris' verwachten.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom een telescoop regelen zodat je de details van de constructie kan zien.
Het is dus net een kerk, eigenlijk?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie de aanlokking van het cluesforum wel hoor, die hebben geen bron nodig want ze zijn hun eigen bron, ze zijn consistent en treden op met eenheidsgzindheid van heb ik jou daar. Maar consistentie hoeft geen waarheid te betekenen. Het voordeel is dat het cluesforum zijn eigen extreem gerichte en begeleide onderzoek doet dus kan het geloofwaardig overkomen maar dat is nou net ook de valkuil van het geheel. Dissidenten worden verbannen en maar één mogelijkheid wordt aangemoedigd, fakery.
Volgens mij begrijp je mijn vraag niet. Ik bedoel het net andersom.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het gevoel dat je dingen doorhebt die anderen niet doorhebben. Immers: de waarheid wordt confronterend genoemd. Maar jíj hoort bij de uitverkorenen die dat aankunnen en het spelletje door hebben. En wellicht biedt het denkbeeld mogelijkheden om schuld en verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen. Zoiets?
Helaas moet de mensheid de trage pijnlijke weg bewandelen om daar eventueel ooit uit te komen. Als we ooit door dit tijdperk van wanen van de dag, populisme en hebberigheidswaanzin komen zijn we al een heel eind. Al ben ik soms wel bang dat we nog een lange weg omlaag te gaan hebben voor we ooit wijs genoeg zijn en blijven om op een normale manier met elkaar om te gaan ongeacht elkaars opvattingen. Ach, we zijn overlevers als mensheid in zijn geheel dus ik heb best goede hoop. Geef het nog een paar woelige generaties en misschien een full blown dystopie waar we doorheen moeten kruipen en alles is in orde.quote:
Met een goedkoop telescoopje? Denk het niet. het ISS is een geweldig voorwerp omdat het groot genoeg hoort te zijn om te kunnen observeren.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je zou ook goede scherpe beelden van de Apollo missie 'debris' verwachten.
Imagine the wonders of such a PR/advertisement! And nobody has done that after almost half a century?
mooi gezegd, wie weetquote:Op woensdag 8 april 2015 21:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas moet de mensheid de trage pijnlijke weg bewandelen om daar eventueel ooit uit te komen. Als we ooit door dit tijdperk van wanen van de dag, populisme en hebberigheidswaanzin komen zijn we al een heel eind. Al ben ik soms wel bang dat we nog een lange weg omlaag te gaan hebben voor we ooit wijs genoeg zijn en blijven om op een normale manier met elkaar om te gaan ongeacht elkaars opvattingen. Ach, we zijn overlevers als mensheid in zijn geheel dus ik heb best goede hoop. Geef het nog een paar woelige generaties en misschien een full blown dystopie waar we doorheen moeten kruipen en alles is in orde.
Feestjequote:Op woensdag 8 april 2015 21:55 schreef Izzy73 het volgende:
Populair topic jogy, staat al de hele avond in de top 6 van meest actieve forums.
We zijn net zelfbewuste kakkerlakkenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:57 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
mooi gezegd, wie weet
we zijn niet kapot te krijgen
Nee, want in de gevestigde wetenschap zijn paradigma's regelmatig verschoven. In de kerk gebeurt dat nooit.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:58 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
de gevestigde wetenschap is ook een kerk
Not even close...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:58 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
de gevestigde wetenschap is van binnen ook een kerk
Yup, Scientism.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:58 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
de gevestigde wetenschap is van binnen ook een kerk
GPS bestaat,maar tis meer van zendmasten,kabels,verbeterd radiogolven technologie enz.denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar dan moet elke GPS poller die door wie dan ook gemaakt is in de Android store dus gemaakt zijn door iemand in het fakery complot?
Het is in ieder geval een gestructureerd forum waar de echte brainfuckery van reptillians e.d. weg wordt gehouden. Ze concentreren zich alleen op gebeurtenissen met als doel om een voor leken en ingewijdenen een enigszins waarschijnlijk verhaal op te hangen en weerwoorden worden verwijderd. Ze gaan de ouderwetse diepte niet in verder, blijven lekker op de vlakte.quote:
Ja, dus net een kerk: we hebben ons wereldbeeld en alles moet daaraan voldoen. Ondersteun je dat beeld niet, ben je niet welkom en zoek je maar een ander groepje.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een gestructureerd forum waar de echte brainfuckery van reptillians e.d. weg wordt gehouden. Ze concentreren zich alleen op gebeurtenissen met als doel om een voor leken en ingewijdenen een enigszins waarschijnlijk verhaal op te hangen en weerwoorden worden verwijderd. Ze gaan de ouderwetse diepte niet in verder, blijven lekker op de vlakte.
Wetenschap zelf is geen kerk nee, de wetenschappers niet de (gewillige) brengers van de gospel. Helaas wordt wetenschap vaak genoeg misbruikt door (semi)leken om zaken weg te wuiven die niet perse wegwuifbaar zijn. Imo de pimoquote:Op woensdag 8 april 2015 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, want in de gevestigde wetenschap zijn paradigma's regelmatig verschoven. In de kerk gebeurt dat nooit.
Edit: overigens had ik het met mijn opmerking het heel specifiek over het cluesforum.
Elke groep met een gericht doel kan je zien als een kerkachtig fenomeen. Mensen zijn nog steeds kuddedieren.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dus net een kerk: we hebben ons wereldbeeld en alles moet daaraan voldoen. Ondersteun je dat beeld niet, ben je niet welkom en zoek je maar een ander groepje.
Klopt, maar op het moment dat er geen tegenspraak wordt geduld in de groep, wordt het wel eng wmb.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Elke groep met een gericht doel kan je zien als een kerkachtig fenomeen. Mensen zijn nog steeds kuddedieren.
Nee dat is het niet. Dat verklaart bijvoorbeeld niet waarom de bronnen van de GPS signalen bewegen langs de hemel.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
GPS bestaat,maar tis meer van zendmasten,kabels,verbeterd radiogolven technologie enz.denk ik.
Dat is genoeg voor 'op aarde'.
Ja, helemaal mee eens. Als iets waar is dan moet het ook de argumenten kunnen weerstaan. Schreeuwers moet je altijd kunnen weren want schreeuwend kan je geen discussie voeren maar de beste theorie is er eentje die je consequent uit kan leggen ongeacht de weerwoorden. En daarvoor heb je een vrij verkeer van ideën nodig zonder angst om belachelijk gemaakt te worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt, maar op het moment dat er geen tegenspraak wordt geduld in de groep, wordt het wel eng wmb.
Nou zijn mensen sowieso meer op zoek naar bevestiging van hun eigen denkbeelden dan naar tegenargumenten, maar tegenspraak letterlijk buitensluiten is wel een extreme maatregel. Dan ben kun je niet meer met droge ogen beweren dat je op zoek bent naar de waarheid.
Sorry for the re-post maar...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
GPS werkt gewoon, dus wat dat betreft kan ik eenvoudig constateren dat de wetenschap gelijk heeft op dat vlak. Jogy liet al een appje zien waarmee je de positie van satellieten kunt bepalen. Ook op veel meer vlakken kan ik heel simpelweg constateren dat de wetenschap gelijk heeft, omdat wat ze stellen gewoon klopt en eenvoudig te constateren is.
Dus waarom zou ik jou geloven ipv de wetenschap?
Ik kan jou op wetenschappelijk gebied niet serieus nemen, omdat je tot nog toe nog geen enkele van je claims fatsoenlijk heb kunnen onderbouwen. De wetenschap kan dat wel.
Ik ben geen raketgeleerde, jij ook niet. Als ik kiespijn heb, ga ik ook niet naar de bakker in de hoop dat hij het kan verhelpen.
Dat is pre-spaceflight dus gewoon niet meer relevant.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry for the re-post maar...
Hi-tech communicatie ideen van 1957:
http://copaseticflow.blog(...)aarp-chemtrails.html
http://news.google.com/ne(...)AIBAJ&pg=2136,371543
PALO ALTO,Calif.,April 18,1957(!)
American rocketeers soon will hurl a gas cloud into the atmosphere 70
miles above the earth in a spectacular attempt to revolutionize TV and
radar communication.
The immediate result is likely to be something of value in war,and it
could lead to a boom in peacetime communication.Also it may give
scientists some idea of how far they can go towards influencing the life
and environment of earthlings by modifying the atmosphere.
Plans for the project,known as Operation Smoke Puff,were discovered
today at Stanford university's radio propagation laboratory,this
laboratory will play an important part in the undertaking,along with the
air force and radio amateurs of the southwestern United States.
Rocket to Free Gas
Sometime in July,a laboratory announcement said,an Aerobee rocket will
be fired from Holloman air development center ar
Alamogarde,N.M.,carrying gas to form the cloud.
At the top of its flight,about 70miles up,the rocket will spew the gas
into the air.The gas will react with its high altitude surroundings to
form a nebulous mass of electrified particles capable of reflecting TV
and radar waves.
Radio hams within a 700 mile radius will follow the countdown through
their ear [phones.A few seconds after firing time they will begin
communicating with each other by bouncing their short transmission
signals off the cloud.
Test Area Large
Simultaneously inside the test area Stanford-designed radar equipment
will plot the shape and movement of the cloud.The results of the
tracking and the ham communications efforts will be processed.They will
tell whether the project has created a mam-made cloud of ionization
usable in long distant radio work.
Conceivably the artificial clouds could be a more powerful reflector of
radio waves than the natural kind which exist at the 70mile level and
above,said Dr.O.G.Villard ,Stanford electronics engineer who will have
charge of the tracking.
The test area will encompass Salt Lake City,Tulsa,Houston,the northern
half of Mexico,and part of southern California,including Los Angeles,The
hams will work on prearranged reception bands between 14 and 148
megacycles.
Idd niet relevant, want kan wederom het GPS systeem niet verklaren.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is pre-spaceflight dus gewoon niet meer relevant.
En wat luchtballonnen betreft zouden die gemakkelijk gezien kunnen worden door de vele miljoenen passagiers in lijnvluchten per jaar die uit hun raampje turen.
Om maar even de advocaat van de cluesduivel te spelen zou het in theorie mogelijk moeten zijn om met nepdata en veel rekenkracht valse lokatiedata door te geven van de GPS satellieten en tegelijkertijd wel de ware lokatie van de ontvanger te regelen denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Idd niet relevant, want kan wederom het GPS systeem niet verklaren.
Dan mis je de nauwkeurigheidquote:Op woensdag 8 april 2015 22:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Om maar even de advocaat van de cluesduivel te spelen zou het in theorie mogelijk moeten zijn om met nepdata en veel rekenkracht valse lokatiedata door te geven van de GPS satellieten en tegelijkertijd wel de ware lokatie van de ontvanger te regelen denk ik.
De waarom zouden ze vraag van het geheel gooit een bende roet in het eten waar je gek van wordt maar de waarom vraag is niet relevant bij de hoaxologen.
Een eerstelijns ervaring is niet te weerleggen nee, helaas heeft Tingo daar niets aan. qua geloof is het allemaal een kwestie van perceptie.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan mis je de nauwkeurigheidJe kan als je wil de satellieten individueel langs de hemel volgen. Ooit wel eens bij een radio club gezien hoe iemand dit met een eigen geknutselde gizmo aan het doen was. Niet echt iets wat je met een vaste set radiomasten gaat faken.
Ik zie het ook niet gebeuren dat het gefaked kan worden hoor, dan zou je inderdaad de lokatie, ping en sterkte op een manier moeten faken dat het google serverpark niet genoeg is om het betrouwbaar te krijgen voor elke GPS ontvanger in de wereld.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef Igen het volgende:
Bij GPS gaat het volgens mij om heel precieze timing van de ontvangen signalen - zodanig precies dat de effecten van de relativiteitstheorie (klok in satelliet lijkt vanuit het standpunt van de ontvanger sneller/langzamer te lopen door het verschil in zwaartekracht afhankelijk van hoogte en door beweging van satellieten t.o.v. ontvanger) een rol spelen.
Dit is de temperatuur van de kosmische achtergrondstraling, de laagste temperatuur in de ruimte. In de buurt van de aarde is het een stuk warmer (even los van de eerdere terechte opmerking over de aard van temperatuur en het vacuum).quote:Op woensdag 8 april 2015 17:33 schreef El_Matador het volgende:
[...]
- de ruimte is "near absolute zero" - 2,7 K ~ -271 Celsius - T ~ 0
Pure onzin, en dit is echt heel basale thermodynamica. Het stikt in de ruimte overigens van het gas, denk bijvoorbeeld aan helium. Google eens op 'phase diagram'.quote:Wat er m.i. gebeurt in de ruimte (met extreem lage P en T) is:
- gas bestaat niet; door de extreem lage temperatuur wordt alles vast
Er is je al uitgelegd dat er geen noodzaak is om je 'af te zetten', impulsbehoud doet al het werk. Temperatuur en druk hebben daar verder ook totaal niets mee te maken.quote:- thrusters werken niet (hoewel dat wel wordt geclaimd; dat je zou kunnen sturen in de ruimte), want er is geen mogelijkheid om je "ergens tegen af te zetten". Als je dus alleen impulsbehoud zou zien (en P en T compleet negeren), dan kan je maar 1 kant op; de richting die je in de atmosfeer hebt ingezet.
In de ruimte zijn verder geen krachten actiefquote:Zwaartekracht doet de rest, verder heb je geen (grote) krachten die actief zijn.
Als jouw uitleg al correct zou zijn (quod non), dan zou het stuwingsmechanisme nog steeds werken. Het gaat er immers alleen om dat er een massa wordt uitgestoten met een snelheid. Wat er daarna met het gas gebeurt is irrelevant voor de versnelling van de raket.quote:Als je dan een raket met propellant ("brandstof") zou hebben in de ruimte, zou de uitstoot (dat onder normale condities een gas is) als vaste moleculen uiteen vallen. Geen stuwing dus, want het volume wordt immens groot (P en T zijn bijna 0 dus V wordt bijna oneindig).
Als je denkt dat de wetten van de mechanica door deze factoren beïnvloed worden, waarom rekenen we ze dan op aarde ook niet mee? De stelling dat de wetten van Newton opeens anders werken buiten onze atmosfeer is pure waanzin. Probeer ze maar eens te gebruiken om de bewegingen van hemellichamen te voorspellen, dat gaat bijzonder goed, zoals we al meer dan 300 jaar weten!quote:De Newtoniaanse fysica van actie = reactie is een mechanische wet. Die prima geldt, maar wel onder omstandigheden die we op Aarde kennen.
Hoe groot is de invloed van de Belts op de signalen precies? Hoe gaat die storing van de signalen in zijn werk?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat er op die hoogte satellieten kunnen voorkomen, kan ik me voorstellen. Daarboven (en dat wordt geclaimd) niet. Geostationaire satellieten midden in de buitenste Van Allen Radiation Belt op 36.000 km die "signalen" onverstoord naar de Aarde sturen, temidden van de bizarste straling die je je maar kan voorstellen? Onmogelijk.
Je begrijpt dus het hele principe nog steeds niet, aangezien je weer van 'tegen het gas afzetten' spreekt. Thermodynamica erbij slepen gaat je niet helpen als je het mechanische basisprincipe al niet goed voor ogen hebt. Om enige betekenisvolle kritiek te kunnen leveren zul je toch eerst hetgeen waarop je kritiek levert moeten begrijpen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[...]
Dat zeg ik; wat je zou "uitstoten" resulteert in het direct vast worden van die gassen. Door de lage temperatuur. Zo kun je de raket dus ook niet tegen het gas afzetten en zo je impuls creëren; er is geen gas. Er is niets om je tegen af te zetten; in de omstandigheden van bijna geen T en bijna geen P heb je oneindig grote volumes V.
quote:Dat kan ik niet uitsluiten. Of althans; de radiogolven. Fotonen is wat anders.
Je hebt er echter geen problemen mee om het leeuwendeel van de natuurwetenschappers voor psychopaten, fraudeurs en leugenaars uit te maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt; dat is een groot verschil. Ik noem mensen die geloven dat de massamedia de waarheid verkondigen niet "gek". Kan ook niet, want heb zelf jaren in die onzin geloofd.
Daartegenover worden jij en ik en andere echte BNW'ers wel vaak gek en andere scheldwoorden genoemd.
'Groot' ? Nee jo.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is ook interessant. Zoals theïsten het bestaan van een god verdedigen met 'je kunt niet bewijzen dat hij niet bestaat', verdedigen hoaxers hun overtuiging met 'je kunt niet bewijzen dat het geen hoax is'.
En dat klopt. Ik kan zelfs niet bewijzen dat Groot-Brittannië echt bestaat. Al zou ik er zelf heen gaan om het te controleren. Misschien is het wel een groot toneelstuk.
Je kan gericht een GPS-ontvanger verstoren. Zo heeft Iran bijv. een keer een Amerikaanse drone neergehaald. Maar je kan niet zomaar alle GPS-apparaten targeten, omdat een GPS-apparaat geen signaal uitzendt dat z'n locatie verraadt.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet gebeuren dat het gefaked kan worden hoor, dan zou je inderdaad de lokatie, ping en sterkte op een manier moeten faken dat het google serverpark niet genoeg is om het betrouwbaar te krijgen voor elke GPS ontvanger in de wereld.
Dit is dan wel een interessante quote:quote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef Igen het volgende:
Bij GPS gaat het volgens mij om heel precieze timing van de ontvangen signalen - zodanig precies dat de effecten van de relativiteitstheorie (klok in satelliet lijkt vanuit het standpunt van de ontvanger sneller/langzamer te lopen door het verschil in zwaartekracht afhankelijk van hoogte en door beweging van satellieten t.o.v. ontvanger) een rol spelen.
Dat is niet eventjes vanuit een systeem van vaste zendmasten op aarde te faken.
Aha. Dus die meneer Hatch is het ermee eens dat het GPS-systeem met satellieten bestaat, inclusief relativiteitseffecten. Hij vindt alleen dat de beschrijving van Einstein niet de best mogelijke is om die relativiteitseffecten te verklaren.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit is dan wel een interessante quote:![]()
What does one of the world’s foremost experts on GPS have to say
about relativity theory and the Global Positioning System?
Ronald R. Hatch is the Director of Navigation Systems at NavCom Technology and a former president
of the Institute of Navigation. As he describes in his article for this issue.
GPS simply contradicts Einstein’s theory of relativity. His Modified Lorentz Ether Gauge Theory (MLET) has been proposed as an alternative to Einstein’s relativity. It agrees at first order with relativity but corrects for certain astronomical anomalies not explained by relativity theory.
Oh nee? Ik vind 't heel relevant.Twas zelfde jaar dat nazi-sympathiser Walt Disney was bezig met 't maken van NASA propaganda filmpjes voor kinderen - starring ex-Nazi Werner von Braun.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is pre-spaceflight dus gewoon niet meer relevant.
Duidelijk. klopt inderdaad ook dat een gps ontvanger niets hoeft te verzenden verder. zou ook creepy zijn als het wel moet.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan gericht een GPS-ontvanger verstoren. Zo heeft Iran bijv. een keer een Amerikaanse drone neergehaald. Maar je kan niet zomaar alle GPS-apparaten targeten, omdat een GPS-apparaat geen signaal uitzendt dat z'n locatie verraadt.
Er zou dus een wereldwijd netwerk van zendmasten moeten zijn dat gegevens uitzendt die lijken te komen vanaf bewegende satellieten. Ik denk dat dat al gauw fout gaat, want ofwel je hebt van de Sahara tot Siberië tot midden in de Grote Oceaan een dicht netwerk aan zendmasten nodig, of je krijgt het probleem dat je de effecten van de beweging van de satelliet t.o.v. de ontvanger niet meer gedetailleerd genoeg kan nabootsen.
Aha? Ik beweer niet dat satellieten niet bestaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Aha. Dus die meneer Hatch is het ermee eens dat het GPS-systeem met satellieten bestaat, inclusief relativiteitseffecten. Hij vindt alleen dat de beschrijving van Einstein niet de best mogelijke is om die relativiteitseffecten te verklaren.
En/of je kan 'chemtrails' a la Operation Smoke Puff gebruiken voor radiologie/communicatie.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan gericht een GPS-ontvanger verstoren. Zo heeft Iran bijv. een keer een Amerikaanse drone neergehaald. Maar je kan niet zomaar alle GPS-apparaten targeten, omdat een GPS-apparaat geen signaal uitzendt dat z'n locatie verraadt.
Er zou dus een wereldwijd netwerk van zendmasten moeten zijn dat gegevens uitzendt die lijken te komen vanaf bewegende satellieten. Ik denk dat dat al gauw fout gaat, want ofwel je hebt van de Sahara tot Siberië tot midden in de Grote Oceaan een dicht netwerk aan zendmasten nodig, of je krijgt het probleem dat je de effecten van de beweging van de satelliet t.o.v. de ontvanger niet meer gedetailleerd genoeg kan nabootsen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
GPS bestaat,maar tis meer van zendmasten,kabels,verbeterd radiogolven technologie enz.denk ik.
Dat is genoeg voor 'op aarde'.
Oh no - not again!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Aha? Ik beweer niet dat satellieten niet bestaan.
Volgens mij geeft hij aan dat GPS de relativiteitstheorie tegenspreekt.
En er mogelijk met andere rekenmodellen en correcties gewerkt moet worden om de data kloppend te krijgen.
Om radiogolven te vervangen,denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom staan deze dan allemaal in de zelfde richting schuin naar boven gemikt?
Als je een lijn gaat trekken van het uiterste punt zou je iets tegen moeten komen, op andere gebouwen en bomen na.
Waar komt ie dan op uit?
Radio golven werken anders dan sateliet golven!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |