Dan meen/neem je verkeerd.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Radio golven werken anders dan sateliet golven!
Ik meen dat jij electronica bezorger was, dan moet je er toch neem ik aan iets kaas van gegeten hebben..
Een beetje verstand van electronica en je zou dit zo door moeten hebben dat wat jij zegt klopt..
En dat zijn miljoenen mensen op deze planeet!
Meen dat je ooit electronica aansloot bij mensen thuis?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan meen/neem je verkeerd.
Dag guyfee.
En hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 9 april 2015 00:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
En/of je kan 'chemtrails' a la Operation Smoke Puff gebruiken voor radiologie/communicatie.
Misschien kan je gewoon beter de artikel uit 1957 lezen.quote:Op donderdag 9 april 2015 07:41 schreef Igen het volgende:
[..]
En hoe werkt dat precies?
Dat experiment dat je noemt ging over frequenties van maximaal ongeveer 1/10 van wat GPS gebruikt en werkte bovendien alleen overdag.
Ik ben dus benieuwd hoe moderne 'chemtrails' precies werken. Wie brengt ze aan, wat is het natuurkundige werkingsprincipe, hoe verhoudt dat zich met de frequenties die GPS gebruikt en hoe precies (qua plaats maar ook qua tijdsduur van de signaaloverdracht) kun je dan uiteindelijk over de hele wereld zenden? Graag een precies Nederlandstalig antwoord op al deze vragen, dan is het misschien geloofwaardig.
war on drugsquote:Op woensdag 8 april 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een bewezen hoax?
Vertel?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:58 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
de gevestigde wetenschap is van binnen ook een kerk
question everything , is het iets waarvan iedereen doet alsof het echt is inclusief autoriteiten , ik heb het maar aangenomen omdat me dat is aangeleerd of is er echt bewijs voor . atoombommen heb ik me nooit in verdiept maar waar je zelf bij was is echt gebeurd en de rest neem je altijd maar aan . Maakt niet uit hoe groot iets is , het kan gelogen zijn .quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is voldoende bewijs voor het bestaan van atoombommen, het is niet iets wat dermate discutabel is dat je er per se geweest moet zijn om het aan te kunnen nemen.
Het punt met 'hoaxers' is dat ze geen vragen, maar antwoorden poneren.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:23 schreef Summers het volgende:
[..]
question everything , is het iets waarvan iedereen doet alsof het echt is inclusief autoriteiten , ik heb het maar aangenomen omdat me dat is aangeleerd of is er echt bewijs voor . atoombommen heb ik me nooit in verdiept maar waar je zelf bij was is echt gebeurd en de rest neem je altijd maar aan . Maakt niet uit hoe groot iets is , het kan gelogen zijn .
Ok dat is de theorie , wie gaat dat even in het echt controleren . ISS en satelieten heb ik me nooit in verdiept en geen verstand van trouwens dus ik kan er niks over zeggen .quote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hoeft het inderdaad niet te overdrijven nee, daar geef ik je gelijk in. Maar een lowtech en relatief goedkope manier om te controleren of het ISS en satellieten wel of niet bestaan is gewoon door een telescoop te kopen, een goedkope onder de 50 euro is genoeg en dan te rijden naar een plek met relatief weinig vals licht op een heldere nacht en klaar ben je. Eventueel nog een (vaak al in bezit zijnde) smartphone met Satellite AR en je hebt confirmatie van het bestaan van ruimte apparatuur.
Wat bedoel je met 'toch heeft niemand iets opgeblazen'?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:25 schreef fs180 het volgende:
de vs roept ook maar altijd dat iedereen bommetjes heeft
toch heeft niemand iets opgeblazen, behalve de vs
boy + wolf + big tears
kweenie, had china een nuke op de vs gegooid?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'toch heeft niemand iets opgeblazen'?
Je bedoelt met 'opblazen' de inzet van kernwapens? Ja, daar is de VS inderdaad nog steeds uniek in.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
kweenie, had china een nuke op de vs gegooid?
Na onderzoek , meestal zijn het de niet onderzoekers die zich zo veilig wanen met de msm versie dat ze niet eens de moeite nemen verder te kijken . Die 1000 andere mensen en verschillende autoriteiten die ze niet kennen zullen dat wel doen voor ze . Zo is men opgevoed .quote:Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het punt met 'hoaxers' is dat ze geen vragen, maar antwoorden poneren.
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:43 schreef Duikbril112 het volgende:
Zijn sowieso vaak mensen die lijden aan schizofrenie die complotten zien in normale gebeurtenissen. Zie je ook vaak bij programma's van ID, of Dr. Phill bijvoorbeeld. Mensen die er heilig van overtuigd zijn dat familieleden hen wilde vergiftigen, of de hele buurt complotten tegen ze gesmeed heeft. Is voor hen totaal de werkelijkheid.
Wie is er hier nu schizofreen?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:20 schreef Duikbril112 het volgende:
Multicul kan best. Alleen Islam is gewoon een gevaarlijke sekte.
ja ik kon ook wel zeggen het wtc in de fik zetten, maar dat was ook china nietquote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je bedoelt met 'opblazen' de inzet van kernwapens? Ja, daar is de VS inderdaad nog steeds uniek in.
Dat is het resultaat van angst zaaien in de msm berichtgeving , een gevaar zien in je medemensquote:
is dit wetenschappelijk bewezen of wou je ons verrassen met jouw aanwezigheid?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:43 schreef Duikbril112 het volgende:
Zijn sowieso vaak mensen die lijden aan schizofrenie die complotten zien in normale gebeurtenissen. Zie je ook vaak bij programma's van ID, of Dr. Phill bijvoorbeeld. Mensen die er heilig van overtuigd zijn dat familieleden hen wilde vergiftigen, of de hele buurt complotten tegen ze gesmeed heeft. Is voor hen totaal de werkelijkheid.
Niet-onderzoekers? En complotdenkers zijn wel onderzoekers?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Na onderzoek , meestal zijn het de niet onderzoekers die zich zo veilig wanen met de msm versie dat ze niet eens de moeite nemen verder te kijken . Die 1000 andere mensen en verschillende autoriteiten die ze niet kennen zullen dat wel doen voor ze . Zo is men opgevoed .
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is het resultaat van angst zaaien in de msm berichtgeving , een gevaar zien in je medemens
Wie wel dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja ik kon ook wel zeggen het wtc in de fik zetten, maar dat was ook china niet
Nee, dat is het niet. Je bedoelt paranoia.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:51 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Daar is niets schizofreen aan, maar een hele normale conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |