Noch mafketel, noch cokesnuiver.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Oooh god, ben je echt zo’n conspiracy mafketel die denkt dat de Charlie Hebdo aanslag in scene is gezet en dat IS niet bestaat? Of hang je teveel met je neus in dat Colombiaanse poeder?
Dus je neemt aan dat dat verzinsels zijn en vervolgens baseer je op een aanname de volgende aanname dat IS fake is?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:41 schreef El_Matador het volgende:
VSAmerikaanse veiligheidsdiensten. Bewuste propaganda. De berichtgeving is ook vaak te Hollywood voor woorden; foetussen rauw eten, Koerden anaal verkrachten en wat nog meer voor mythische monsterlijke zaken.
Ik hoop dat laatste voor 'm.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Oooh god, ben je echt zo’n conspiracy mafketel die denkt dat de Charlie Hebdo aanslag in scene is gezet en dat IS niet bestaat? Of hang je teveel met je neus in dat Colombiaanse poeder?
absoluut. Maar ik denk dat zij toch dichter bij de waarheid zitten dan de conspiracy sites die jij bezoekt.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Noch mafketel, noch cokesnuiver.
De wereld is een stukje anders dan de massamedia je voorschrijven.
Het wordt overdreven, uitvergroot, er worden zaken bij verzonnen... allemaal onder het mom van propaganda uiteraard. Maar kom op... het Midden-Oosten staat in brand door toedoen van islamisten die jihad voeren tegen alles wat niet in hun straatje past. Deze figuren hebben in het westen ook een aanhang en die vormen zeker wel een dreiging. Hoop toch echt dat je dit niet ontkent.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
VSAmerikaanse veiligheidsdiensten. Bewuste propaganda. De berichtgeving is ook vaak te Hollywood voor woorden; foetussen rauw eten, Koerden anaal verkrachten en wat nog meer voor mythische monsterlijke zaken.
Het is een "mooi" opzetje om het gebied sluw in handen te houden ("de VSAmerikanen zijn uit Irak weg hoor; echt waar hoor") en tegelijkertijd moslims te framen.
Zoals eerst met Al Qaeda gedaan werd, is het nu ISIS/Boko Haram/Al Shahaab etc.
Beste mata, de videos in kwestie worden door de masamedia juist niet of in zeer verknipte/gecencureerde vorm getoond en fanatiek van het web verwijderd. Daarbij is dat wat de westerse media haalt sowieso maar een fractie van wat er rondgaat op in geloofsextremistische kringen. Serieus, spendeer eens een minuutje of 2 aan het zoeken en bekijk het eens.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Noch mafketel, noch cokesnuiver.
De wereld is een stukje anders dan de massamedia je voorschrijven.
Er zijn natuurlijk domme vmbo-jochies die zich daarin kunnen vinden, maar ook in Europa acht ik de meeste "jihadpropaganda" gecontroleerd. Wie erachter zit, geen idee, zouden ook Saudische krachten kunnen zijn, maar verreweg de meeste moslims hebben helemaal niks met die terreur.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het wordt overdreven, uitvergroot, er worden zaken bij verzonnen... allemaal onder het mom van propaganda uiteraard. Maar kom op... het Midden-Oosten staat in brand door toedoen van islamisten die jihad voeren tegen alles wat niet in hun straatje past. Deze figuren hebben in het westen ook een aanhang en die vormen zeker wel een dreiging. Hoop toch echt dat je dit niet ontkent.
Ook genoeg hoogopgeleiden en absoluut niet enkel armlastigen. Houd toch eens op met die achterlijke onwaarheden van je.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk domme vmbo-jochies die zich daarin kunnen vinden, maar ook in Europa acht ik de meeste "jihadpropaganda" gecontroleerd. Wie erachter zit, geen idee, zouden ook Saudische krachten kunnen zijn, maar verreweg de meeste moslims hebben helemaal niks met die terreur.
Ze worden er wel op aangekeken, helaas.
Check dit even: NWS / Brandpunt: 40% NL-moslims fundamentalist, 10% potentieel gewelddadig.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk domme vmbo-jochies die zich daarin kunnen vinden, maar ook in Europa acht ik de meeste "jihadpropaganda" gecontroleerd. Wie erachter zit, geen idee, zouden ook Saudische krachten kunnen zijn, maar verreweg de meeste moslims hebben helemaal niks met die terreur.
natuurlijk wordt de jihad propaganda gecontroleerd maar de mensen die hier gevoelig voor zijn zin toch echt moslims en die radicaliseren wel degelijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een aantal video's gezien en die zijn overduidelijk gestaged. Een "Israelische militair" die "ontvoerd" was door "IS" en gewoon zijn tekst overduidelijk van de autocue leest (midden in de zandbak), met keurig gekapt haar en een brandschoon gezicht.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Beste mata, de videos in kwestie worden door de masamedia juist niet of in zeer verknipte/gecencureerde vorm getoond en fanatiek van het web verwijderd. Daarbij is dat wat de westerse media haalt sowieso maar een fractie van wat er rondgaat op in geloofsextremistische kringen. Serieus, spendeer eens een minuutje of 2 aan het zoeken en bekijk het eens.
Ja, leuk. Hoe wilde je die ook alweer bepalen?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
Laat de grenzen officieel vastleggen van dat kalifaat
Ah joh, wie heeft er in zijn jeugd nou niet naar een oorlogsgebied willen gaan om met grof geweld islamitische theocratie/sharia op te leggen aan een burgerbevolking? Gewoon lekker puberen, daar is toch zeker niets mis mee?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
natuurlijk wordt de jihad propaganda gecontroleerd maar de mensen die hier gevoelig voor zijn zin toch echt moslims en die radicaliseren wel degelijk.
Want een groot bord karton met daarop een tekst die hij voor moet lezen hebben ze niet in de woestijn? En iemand die ontvoerd is die zijn haar is niet goed gekapt want het is niet mogelijk dat ze hem een beetje oplappen voor de camera? Of als hij vandaag ontvoerd word en morgen een boodschap moet voorlezen is zijn haar ineens 10 cm langer en compleet uit model? Ontvoerde mensen zijn altijd vies?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een aantal video's gezien en die zijn overduidelijk gestaged. Een "Israelische militair" die "ontvoerd" was door "IS" en gewoon zijn tekst overduidelijk van de autocue leest (midden in de zandbak), met keurig gekapt haar en een brandschoon gezicht.
Want wat klopt er niet aan die filmpjes? Wat klopt er niet aan het filmpje met die piloot?quote:Zijn "onthoofding" is gecensureerd. Helaas, ik had dat filmpje wel willen zien. Echte onthoofdingen kijk ik niet voor mijn lol, maar die IS-filmpjes zijn helemaal niet eng. Eerder lachwekkende Zwitserlevenreclames (zoals die "brandende" Jordaanse piloot).
Nou zoals gezegd, zoek er eens naar. Ze zijn heel makkelijk te vinden.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een aantal video's gezien en die zijn overduidelijk gestaged. Een "Israelische militair" die "ontvoerd" was door "IS" en gewoon zijn tekst overduidelijk van de autocue leest (midden in de zandbak), met keurig gekapt haar en een brandschoon gezicht.
Zijn "onthoofding" is gecensureerd. Helaas, ik had dat filmpje wel willen zien. Echte onthoofdingen kijk ik niet voor mijn lol, maar die IS-filmpjes zijn helemaal niet eng. Eerder lachwekkende Zwitserlevenreclames (zoals die "brandende" Jordaanse piloot).
Ik snap niet wat Animal Farm te maken heeft met de vraag of IS de vijand is of niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:02 schreef Bredemug het volgende:
Wel bizar hoe weinig boeken mensen hier lezen, vooral als het gaat om politiek, psychopathie en hoe oorlog gevoerd en gefinancierd is. Tering het gaat achteruit met de jeugd van tegenwoordig, dat laat gelijk al zien hoe mensen hier denken dat ISIS de vijand is.
Mijn nichtje van 8 weet zelfs al dat ISIS/moslims/jihadisten niet het probleem zijn, maar om mensen constant bang te houdenen dat dankzij Animal Farm(zou me niet verbazen als de helft niet eens weet waar dat boek over gaat).
Ken serieus mensen die denken dat het bijvoorbeeld om een boerderij gaat met dieren. Hetzelfde principe geldt helaas ook voor de meerderheid. Ze zien alleen wat ze willen zien.
[ afbeelding ]
Prachtig.
Waarmee je zijn uitstekende punt alleen maar bevestigt.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Animal Farm te maken heeft met de vraag of IS de vijand is of niet.
Nou leg het eens uit Einstein.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarmee je zijn uitstekende punt alleen maar bevestigt.
Not sure if trolling or plain cray cray.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarmee je zijn uitstekende punt alleen maar bevestigt.
Nou, als jouw nichtje van acht er geen probleem in ziet dat duizenden Europese jongeren kennelijk met het grootste gemak van de wereld te ronselen zijn voor islamitische theocratie en genocide dan moeten wij ons allemaal daar maar bij aansluiten. Dank voor de bijdrage, vooral ook aan haar.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:02 schreef Bredemug het volgende:
Wel bizar hoe weinig boeken mensen hier lezen, vooral als het gaat om politiek, psychopathie en hoe oorlog gevoerd en gefinancierd is. Tering het gaat achteruit met de jeugd van tegenwoordig, dat laat gelijk al zien hoe mensen hier denken dat ISIS de vijand is.
Mijn nichtje van 8 weet zelfs al dat ISIS/moslims/jihadisten niet het probleem zijn, maar om mensen constant bang te houdenen dat dankzij Animal Farm(zou me niet verbazen als de helft niet eens weet waar dat boek over gaat).
Ken serieus mensen die denken dat het bijvoorbeeld om een boerderij gaat met dieren. Hetzelfde principe geldt helaas ook voor de meerderheid. Ze zien alleen wat ze willen zien.
[ afbeelding ]
Prachtig.
Multicul kan best. Alleen Islam is gewoon een gevaarlijke sekte.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:44 schreef Geralt het volgende:
De multicul is een grote farce gebleken en nog steeds zijn er mensen die de oogkleppen op hebben.
Dat werkt gewoon simpelweg niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |