abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151498813
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Maar even objectief gezien; hebben "we" daar niet een klein beetje zelf om gevraagd?
Ik heb nooit begrepen waarom wij ons in mengen met dergelijke landen.

Als daar intern issues zijn on onvrede of weet ik het wat dan is het aan het volk van dat land om het zelf op te lossen. Dat is niet aan ons. :)
Het gaat er dan ook om dat het geen bedreiging vormt voor de westerse wereld, heb liever niet dat er een samenleving ontstaat gebaseerd op ridicule leefregels die dat dan ook op ons gaan proberen op te leggen.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_151500796
link doet t niet :?
nee echt niet !
pi_151500865
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:52 schreef HighVolume het volgende:
link doet t niet :?
Fixed..

en hier -> http://zembla.vara.nl/sei(...)everingen/08-04-2015
pi_151518276
Politieke correctie he.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 9 april 2015 @ 16:12:39 #30
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_151518489
Grenzen weer dichtgooien en achterlijk relivolk naar hun beloofde zandbak trappen.
pi_151518583
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:44 schreef Geralt het volgende:
De multicul is een grote farce gebleken
Ok en nu?
pi_151518680
Toch knap van Zembla om 2 hoaxes (Hebdo en ISIS) door elkaar te gooien en angstaanjagende propaganda te maken.

Tot zover de "serieuze journalistiek" van het "hoog aangeschreven" tv-programma. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151518740
quote:
18s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
Toch knap van Zembla om 2 hoaxes (Hebdo en ISIS) door elkaar te gooien en angstaanjagende propaganda te maken.

Heb je daar nu al eens bewijs voor gevonden dat het hoaxes zijn?
pi_151518799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je daar nu al eens bewijs voor gevonden dat het hoaxes zijn?
"bewijs" is een juridische term.

Die foto's en video's van ISIS zijn tenenkrommend fake en de belachelijke "aanslag" op Hebdo kent zoveel fouten dat je die ook fake kan noemen.

Als je het wil zien en je niet blijft wentelen in de comfortabele MSM-propagandawereld.

De BNW-wereld is allesbehalve comfortabel.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_151518871
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die foto's en video's van ISIS zijn tenenkrommend fake en de belachelijke "aanslag" op Hebdo kent zoveel fouten dat je die ook fake kan noemen.
Toon dat dan een keer aan, tot nu toe roep je alleen maar veel als een waanzinnige en toon je alleen maar aan geen enkel verstand van de materie te hebben. Basale kennis ontbreekt volledig

"Ik vind het er vreemd uit zien en op een wordpress blogje vinden ze dat ook" is nu niet echt hele sterke argumentatie.

quote:
Als je het wil zien en je niet blijft wentelen in de comfortabele MSM-propagandawereld.
Als je het zou aantonen zou ik het best willen zien, iemand die van alles beweert dat het een hoax is en die niet verder komt dan dit soort onzinnig geneuzel geloof ik niet zo snel.

quote:
Maar mafklappers zoals jij maken het wel vermakelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 16:26:58 ]
pi_151519065
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie er nog weleens een oorlog tegen de islam van komen.
Dit roep ik al jaren, de 3e wereldoorlog zal tussen het 'westen' en de islam zijn
Not here to provoke, here to educate.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:33:12 #37
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_151519085
Oplossingen zijn er altijd.

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_151519097
Ik zou me er toch niet zo druk om maken. Ja, er zal heus nog weleens een aanslag volgen, maar echt iets te vrezen hebben we denk ik niet.

Ze worden bij bosjes afgeschoten, zijn niet echt bepaald genieën en ze bestaan vooral uit gefrustreerde jongemannen die niks gepresteerd hebben en door zich onder te dompelen in de radicale islam nog enig prestige willen opbouwen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 9 april 2015 @ 16:33:52 #39
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519107
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zojuist Zembla zitten kijken:

[..]

Kijk dit en dan snap je de klacht.
Kijk dit en je snapt het pas echt:

En dan met name van 1:00 tot 6:00.

spoiler: je zult waarschijnlijk iets denken als "Hey, wat gek! Dat is precies wat ze nu in Syrie en Irak aan het doen zijn!" :') Beelden gemaakt in de London Central Mosque, één van de grootste moskeëen van Europa, door het Britse Channel 4 in een follow up van hun eerdere Under Cover Mosque reportage.
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 9 april 2015 @ 16:34:04 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_151519113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:32 schreef Ope het volgende:

[..]

Dit roep ik al jaren, de 3e wereldoorlog zal tussen het 'westen' en de islam zijn
One sided war dan? Als we op zn romeins aanpakken wint het westen met gemak.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 9 april 2015 @ 16:34:32 #41
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519126
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zou me er toch niet zo druk om maken. Ja, er zal heus nog weleens een aanslag volgen, maar echt iets te vrezen hebben we denk ik niet.

Ze worden bij bosjes afgeschoten, zijn niet echt bepaald genieën en ze bestaan vooral uit gefrustreerde jongemannen die niks gepresteerd hebben en door zich onder te dompelen in de radicale islam nog enig prestige willen opbouwen.
Je suis Charlie Sheen
pi_151519166
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat het allerbeste is gewoon dat kalifaat internationaal erkennen en met heel de westerse wereld weg uit al die landen. Jullie willen jullie eigen ding doen zonder onze inmenging? Prima. Doe maar.

Laat de grenzen officieel vastleggen van dat kalifaat en iedere moslim ter wereld die denkt daar beter af te zijn dan in het vrije westen gewoon laten vertrekken.

En dan nog zal het generaties lang duren voor die diepgewortelde haat jegens het westen een beetje afvlakt denk ik.

:{
Nee dat willen we niet want dan komt onze olie aanvoer in gevaar. Plus het feit dat een miljard eensgezinde moslims (sic!) die bulken van de oliedollars wel een gevaar kunnen vormen. Het mag pas stabiel worden daar als de olie en dus de dollars op zijn.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_151519189
quote:

[..]

Dus er is geen groepering die bezig is op brute wijze een islamitische staat te stichten? Allemaal verzonnen, of hoe moet ik dat zien?
pi_151519209
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie er nog weleens een oorlog tegen de islam van komen.
Middle East War 2017-TBD :)
pi_151519233
quote:
18s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:

Tot zover de "serieuze journalistiek" van het "hoog aangeschreven" tv-programma. :')
Niburu.nl is een deurtje verder. Ik zou ook mijn aluminium hoedje even nakijken als ik jou was.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:39:36 #46
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519264
quote:

[..]

Pas op voor Mata jongens, hij is nogal cray cray..
Je suis Charlie Sheen
pi_151519329
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus er is geen groepering die bezig is op brute wijze een islamitische staat te stichten? Allemaal verzonnen, of hoe moet ik dat zien?
VSAmerikaanse veiligheidsdiensten. Bewuste propaganda. De berichtgeving is ook vaak te Hollywood voor woorden; foetussen rauw eten, Koerden anaal verkrachten en wat nog meer voor mythische monsterlijke zaken.

Het is een "mooi" opzetje om het gebied sluw in handen te houden ("de VSAmerikanen zijn uit Irak weg hoor; echt waar hoor" :') ) en tegelijkertijd moslims te framen.

Zoals eerst met Al Qaeda gedaan werd, is het nu ISIS/Boko Haram/Al Shahaab etc.

pi_151519350
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Kijk dit en je snapt het pas echt:

En dan met name van 1:00 tot 6:00.

spoiler: je zult waarschijnlijk iets denken als "Hey, wat gek! Dat is precies wat ze nu in Syrie en Irak aan het doen zijn!" :') Beelden gemaakt in de London Central Mosque, één van de grootste moskeëen van Europa, door het Britse Channel 4 in een follow up van hun eerdere Under Cover Mosque reportage.
Ik ken die docu ja, eerste kwartier gezien, maar moet 'm nog afkijken.
pi_151519361
quote:
Oooh god, ben je echt zo’n conspiracy mafketel die denkt dat de Charlie Hebdo aanslag in scene is gezet en dat IS niet bestaat? Of hang je teveel met je neus in dat Colombiaanse poeder?
  donderdag 9 april 2015 @ 16:43:04 #50
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519367
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

VSAmerikaanse veiligheidsdiensten. Bewuste propaganda. De berichtgeving is ook vaak te Hollywood voor woorden; foetussen rauw eten, Koerden anaal verkrachten en wat nog meer voor mythische monsterlijke zaken.

Het is een "mooi" opzetje om het gebied sluw in handen te houden ("de VSAmerikanen zijn uit Irak weg hoor; echt waar hoor" :') ) en tegelijkertijd moslims te framen.

Zoals eerst met Al Qaeda gedaan werd, is het nu ISIS/Boko Haram/Al Shahaab etc.
_O- :D :'( _O- :D

Alsjeblieft, ga erheen om het voor ons allemaal te debunken. :9~
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')