abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151497071
Zojuist Zembla zitten kijken:

quote:
Jong, Frans en Jihadist

Trefwoord in deze uitzending: jihad

Zembla Internationaal presenteert een reportage van jonge Franse onderzoeksjournalisten die infiltreren in de wereld van de Franse jihadisten. De meeste Europese jihadisten die zich aansluiten bij de terreurgroep IS komen uit Frankrijk. Openlijk worden via social media tips uitgewisseld om Frankrijk uit te komen op weg naar het strijdgebied.

De journalisten ontdekken dat jihadistisch propagandamateriaal, zoals zwarte IS-vlaggen, al jaren via een Franse webshop worden verkocht. Niet alleen aan Franse IS-aanhangers, de vlaggen worden ook door mensen uit Nederland besteld. De journalisten tonen verder aan hoe eenvoudig het is onder toeziend oog van de Franse geheime dienst naar de Islamitische Staat af te reizen.

Deze strijders die in de Islamitische Staat tot moordmachines worden opgeleid, kunnen gevaarlijk zijn als ze naar Frankrijk terugkeren. De bloedige moordpartij op de redactie van het satirische blad Charlie Hebdo is daar een voorbeeld van.

Bron: http://zembla.vara.nl/sei(...)everingen/08-04-2015
Kijk dit en dan snap je de klacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2015 22:53:43 ]
pi_151497371
Bom erop toch.
pi_151497377
Gelukkig kan je ze herkennen aan hun schaamhaarbaardjes!
pi_151497397
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef Mr.Ping het volgende:
Gelukkig kan je ze herkennen aan hun schaamhaarbaardjes!
Als ze het lastig krijgen scheren ze die natuurlijk af.
pi_151497417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef TheMechanic het volgende:
Bom erop toch.
Op Europa?
pi_151497420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als ze het lastig krijgen scheren ze die natuurlijk af.
Kut daar gaat mijn waterdichte idee!
pi_151497572
Heel deze gaat nog een groot probleem worden in Europa. Van die figuren die denken dat ze (naar hun idee) de wereld wel even kunnen gaan verbeteren.

Die aanslagen in Frankrijk was slechts kinderspel lijkt me. Dat waren 3 mensen die al die ellende veroorzaakten.

Stel je eens voor wat 30 of 300 kunnen doen.

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151497614
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:44 schreef Geralt het volgende:
Heel deze gaat nog een groot probleem worden in Europa. Van die figuren die denken dat ze (naar hun idee) de wereld wel even kunnen gaan verbeteren.

Die aanslagen in Frankrijk was slechts kinderspel lijkt me. Dat waren 3 mensen die al die ellende veroorzaakten.

Dat zal ook niet meer zo lang duren
pi_151497616
De multicul is een grote farce gebleken en nog steeds zijn er mensen die de oogkleppen op hebben.

Dat werkt gewoon simpelweg niet.
pi_151497690
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zal ook niet meer zo lang duren
Ik ben er ook bang voor. Het lijkt slechts een kwestie van tijd. En hoe meer bommen "wij" op "hun" gooien hoe groter de kans wordt.

Het is een gebed zonder end en ik zie hier zo 123 geen oplossing voor.
pi_151497800
Ik denk dat het allerbeste is gewoon dat kalifaat internationaal erkennen en met heel de westerse wereld weg uit al die landen. Jullie willen jullie eigen ding doen zonder onze inmenging? Prima. Doe maar.

Laat de grenzen officieel vastleggen van dat kalifaat en iedere moslim ter wereld die denkt daar beter af te zijn dan in het vrije westen gewoon laten vertrekken.

En dan nog zal het generaties lang duren voor die diepgewortelde haat jegens het westen een beetje afvlakt denk ik.

pi_151497803
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor. Het lijkt slechts een kwestie van tijd. En hoe meer bommen "wij" op "hun" gooien hoe groter de kans wordt.

Het is een gebed zonder end en ik zie hier zo 123 geen oplossing voor.
Als we nu eens beginnen om dit als vijanden van onze staat te gaan zien en ze derhalve ook zo behandelen.... en dan niet te soft graag.
pi_151497947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als we nu eens beginnen om dit als vijanden van onze staat te gaan zien en ze derhalve ook zo behandelen.... en dan niet te soft graag.
Wat schiet je daar mee op? Dat verergert imo het probleem alleen maar en op die manier radicaliseren veel meer moslims dan nu al het geval is. Denk ik. Ik ben geen deskundige, maar ik vind wel dat het westen zich niet overal ter wereld mee moet bemoeien. Je kan niet zomaar ergens even vrede en democratie gaan brengen onder het genot van flink wat bommen en wat stromannen op de juiste plek zetten daarna zodat je de oliepijpleiding kan laten vloeien. Dat werkt gewoon niet zo.

"Ze" zijn ons kotsmoe. En heel erg ongelijk kan ik ze daar niet eens in geven. Kijk eens wat voor ellende wij allemaal gebracht hebben in al die landen :X
pi_151498000
quote:

Dit zal eerst gebeuren voor er serieuze maatregelen gaan komen. Het is erg dat het zover zal gaan komen :r
  woensdag 8 april 2015 @ 21:53:45 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_151498067
quote:
Heel deze gaat nog een groot probleem worden in Europa.
Het is al heel lang een probleem! En ondertussen doet heel Europa z'n best om te voorkomen dat ze vertrekken... Gedwongen tijdbommen hier houden i.p.v. bij de grens afknallen o.i.d.!
censuur :O
pi_151498115
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:52 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dit zal eerst gebeuren voor er serieuze maatregelen gaan komen. Het is erg dat het zover zal gaan komen :r
Maar even objectief gezien; hebben "we" daar niet een klein beetje zelf om gevraagd?
Ik heb nooit begrepen waarom wij ons in mengen met dergelijke landen.

Als daar intern issues zijn on onvrede of weet ik het wat dan is het aan het volk van dat land om het zelf op te lossen. Dat is niet aan ons. :)
pi_151498260
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat het allerbeste is gewoon dat kalifaat internationaal erkennen en met heel de westerse wereld weg uit al die landen. Jullie willen jullie eigen ding doen zonder onze inmenging? Prima. Doe maar.

Laat de grenzen officieel vastleggen van dat kalifaat en iedere moslim ter wereld die denkt daar beter af te zijn dan in het vrije westen gewoon laten vertrekken.

En dan nog zal het generaties lang duren voor die diepgewortelde haat jegens het westen een beetje afvlakt denk ik.

Maar dan ook even 3/4 want die zien jouw blanke kontje ook liever dood even oprotten uit Eu en moskeeen plat.
pi_151498308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:53 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het is al heel lang een probleem! En ondertussen doet heel Europa z'n best om te voorkomen dat ze vertrekken... Gedwongen tijdbommen hier houden i.p.v. bij de grens afknallen o.i.d.!
Logisch toch, als je ze nu al eruit gooit krijg je die langgedroomde burgeroorlog nooit.

Of dacht je dat er geen plan achter zat? :')
  woensdag 8 april 2015 @ 22:01:20 #19
440952 ps4014
Kom schilderswijk
pi_151498407
Zolang ze geen onschuldige mensen vermoorden mogen ze wat mij betreft hun gang gaan. We hebben meer djihadstrijders/vrijheidstrijders nodig Palestina moet bevrijd worden.

Klote zionisten 😡
pi_151498464
Ik zie er nog weleens een oorlog tegen de islam van komen.
pi_151498503
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Maar even objectief gezien; hebben "we" daar niet een klein beetje zelf om gevraagd?

Als daar intern issues zijn on onvrede of weet ik het wat dan is het aan het volk van dat land om het zelf op te lossen. Dat is niet aan ons. :)
Je zegt 'wij' maar de meeste mensen hebben daar niet om gevraagd. Misschien die hoge mannetjes wel.
pi_151498543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Je zegt 'wij' maar de meeste mensen hebben daar niet om gevraagd. Misschien die hoge mannetjes wel.
Wij als in Het Westen.

Ik heb daar niet voor gekozen nee, maar "ze" houden ons er wel verantwoordelijk voor.
pi_151498583
quote:

[..]

Het westen heeft de jihadisten juist een handje geholpen met hun Arabische lente.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2015 22:05:20 ]
pi_151498601
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wij als in Het Westen.

Ik heb daar niet voor gekozen nee, maar "ze" houden ons er wel verantwoordelijk voor.
Maar ik denk dat het probleem zo diep zitten dat wij misschien maar 20% weten van wat er precies allemaal gebeurd.
  woensdag 8 april 2015 @ 22:09:37 #25
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_151498724
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:05 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maar ik denk dat het probleem zo diep zitten dat wij misschien maar 20% weten van wat er precies allemaal gebeurd.
Amerika is vriendjes met de Saoudi's, Saoudi's hebben (familiale) banden met IS. Zoiets, denk ik.
pi_151498813
quote:

[..]

Het gaat er dan ook om dat het geen bedreiging vormt voor de westerse wereld, heb liever niet dat er een samenleving ontstaat gebaseerd op ridicule leefregels die dat dan ook op ons gaan proberen op te leggen.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_151500796
link doet t niet :?
nee echt niet !
pi_151500865
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:52 schreef HighVolume het volgende:
link doet t niet :?
Fixed..

en hier -> http://zembla.vara.nl/sei(...)everingen/08-04-2015
pi_151518276
Politieke correctie he.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 9 april 2015 @ 16:12:39 #30
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_151518489
Grenzen weer dichtgooien en achterlijk relivolk naar hun beloofde zandbak trappen.
pi_151518583
quote:
De multicul is een grote farce gebleken
Ok en nu?
pi_151518680
Toch knap van Zembla om 2 hoaxes (Hebdo en ISIS) door elkaar te gooien en angstaanjagende propaganda te maken.

Tot zover de "serieuze journalistiek" van het "hoog aangeschreven" tv-programma. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151518740
quote:
18s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
Toch knap van Zembla om 2 hoaxes (Hebdo en ISIS) door elkaar te gooien en angstaanjagende propaganda te maken.

Heb je daar nu al eens bewijs voor gevonden dat het hoaxes zijn?
pi_151518799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je daar nu al eens bewijs voor gevonden dat het hoaxes zijn?
"bewijs" is een juridische term.

Die foto's en video's van ISIS zijn tenenkrommend fake en de belachelijke "aanslag" op Hebdo kent zoveel fouten dat je die ook fake kan noemen.

Als je het wil zien en je niet blijft wentelen in de comfortabele MSM-propagandawereld.

De BNW-wereld is allesbehalve comfortabel.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_151518871
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die foto's en video's van ISIS zijn tenenkrommend fake en de belachelijke "aanslag" op Hebdo kent zoveel fouten dat je die ook fake kan noemen.
Toon dat dan een keer aan, tot nu toe roep je alleen maar veel als een waanzinnige en toon je alleen maar aan geen enkel verstand van de materie te hebben. Basale kennis ontbreekt volledig

"Ik vind het er vreemd uit zien en op een wordpress blogje vinden ze dat ook" is nu niet echt hele sterke argumentatie.

quote:
Als je het wil zien en je niet blijft wentelen in de comfortabele MSM-propagandawereld.
Als je het zou aantonen zou ik het best willen zien, iemand die van alles beweert dat het een hoax is en die niet verder komt dan dit soort onzinnig geneuzel geloof ik niet zo snel.

quote:
Maar mafklappers zoals jij maken het wel vermakelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 16:26:58 ]
pi_151519065
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit roep ik al jaren, de 3e wereldoorlog zal tussen het 'westen' en de islam zijn
Not here to provoke, here to educate.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:33:12 #37
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_151519085
Oplossingen zijn er altijd.

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_151519097
Ik zou me er toch niet zo druk om maken. Ja, er zal heus nog weleens een aanslag volgen, maar echt iets te vrezen hebben we denk ik niet.

Ze worden bij bosjes afgeschoten, zijn niet echt bepaald genieën en ze bestaan vooral uit gefrustreerde jongemannen die niks gepresteerd hebben en door zich onder te dompelen in de radicale islam nog enig prestige willen opbouwen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 9 april 2015 @ 16:33:52 #39
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519107
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zojuist Zembla zitten kijken:

[..]

Kijk dit en dan snap je de klacht.
Kijk dit en je snapt het pas echt:

En dan met name van 1:00 tot 6:00.

spoiler: je zult waarschijnlijk iets denken als "Hey, wat gek! Dat is precies wat ze nu in Syrie en Irak aan het doen zijn!" :') Beelden gemaakt in de London Central Mosque, één van de grootste moskeëen van Europa, door het Britse Channel 4 in een follow up van hun eerdere Under Cover Mosque reportage.
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 9 april 2015 @ 16:34:04 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_151519113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:32 schreef Ope het volgende:

[..]

Dit roep ik al jaren, de 3e wereldoorlog zal tussen het 'westen' en de islam zijn
One sided war dan? Als we op zn romeins aanpakken wint het westen met gemak.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 9 april 2015 @ 16:34:32 #41
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519126
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zou me er toch niet zo druk om maken. Ja, er zal heus nog weleens een aanslag volgen, maar echt iets te vrezen hebben we denk ik niet.

Ze worden bij bosjes afgeschoten, zijn niet echt bepaald genieën en ze bestaan vooral uit gefrustreerde jongemannen die niks gepresteerd hebben en door zich onder te dompelen in de radicale islam nog enig prestige willen opbouwen.
Je suis Charlie Sheen
pi_151519166
quote:

Nee dat willen we niet want dan komt onze olie aanvoer in gevaar. Plus het feit dat een miljard eensgezinde moslims (sic!) die bulken van de oliedollars wel een gevaar kunnen vormen. Het mag pas stabiel worden daar als de olie en dus de dollars op zijn.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_151519189
quote:

[..]

Dus er is geen groepering die bezig is op brute wijze een islamitische staat te stichten? Allemaal verzonnen, of hoe moet ik dat zien?
pi_151519209
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Middle East War 2017-TBD :)
pi_151519233
quote:
18s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:

Tot zover de "serieuze journalistiek" van het "hoog aangeschreven" tv-programma. :')
Niburu.nl is een deurtje verder. Ik zou ook mijn aluminium hoedje even nakijken als ik jou was.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:39:36 #46
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519264
quote:

[..]

Pas op voor Mata jongens, hij is nogal cray cray..
Je suis Charlie Sheen
pi_151519329
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus er is geen groepering die bezig is op brute wijze een islamitische staat te stichten? Allemaal verzonnen, of hoe moet ik dat zien?
VSAmerikaanse veiligheidsdiensten. Bewuste propaganda. De berichtgeving is ook vaak te Hollywood voor woorden; foetussen rauw eten, Koerden anaal verkrachten en wat nog meer voor mythische monsterlijke zaken.

Het is een "mooi" opzetje om het gebied sluw in handen te houden ("de VSAmerikanen zijn uit Irak weg hoor; echt waar hoor" :') ) en tegelijkertijd moslims te framen.

Zoals eerst met Al Qaeda gedaan werd, is het nu ISIS/Boko Haram/Al Shahaab etc.

pi_151519350
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Kijk dit en je snapt het pas echt:

En dan met name van 1:00 tot 6:00.

spoiler: je zult waarschijnlijk iets denken als "Hey, wat gek! Dat is precies wat ze nu in Syrie en Irak aan het doen zijn!" :') Beelden gemaakt in de London Central Mosque, één van de grootste moskeëen van Europa, door het Britse Channel 4 in een follow up van hun eerdere Under Cover Mosque reportage.
Ik ken die docu ja, eerste kwartier gezien, maar moet 'm nog afkijken.
pi_151519361
quote:
Oooh god, ben je echt zo’n conspiracy mafketel die denkt dat de Charlie Hebdo aanslag in scene is gezet en dat IS niet bestaat? Of hang je teveel met je neus in dat Colombiaanse poeder?
  donderdag 9 april 2015 @ 16:43:04 #50
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519367
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

VSAmerikaanse veiligheidsdiensten. Bewuste propaganda. De berichtgeving is ook vaak te Hollywood voor woorden; foetussen rauw eten, Koerden anaal verkrachten en wat nog meer voor mythische monsterlijke zaken.

Het is een "mooi" opzetje om het gebied sluw in handen te houden ("de VSAmerikanen zijn uit Irak weg hoor; echt waar hoor" :') ) en tegelijkertijd moslims te framen.

_O- :D :'( _O- :D

Alsjeblieft, ga erheen om het voor ons allemaal te debunken. :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_151519383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Oooh god, ben je echt zo’n conspiracy mafketel die denkt dat de Charlie Hebdo aanslag in scene is gezet en dat IS niet bestaat? Of hang je teveel met je neus in dat Colombiaanse poeder?
Noch mafketel, noch cokesnuiver.

De wereld is een stukje anders dan de massamedia je voorschrijven.

pi_151519395
quote:
Dus je neemt aan dat dat verzinsels zijn en vervolgens baseer je op een aanname de volgende aanname dat IS fake is?

:')

Jezus wat dom.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:44:05 #53
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik hoop dat laatste voor 'm. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_151519411
quote:
15s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

absoluut. Maar ik denk dat zij toch dichter bij de waarheid zitten dan de conspiracy sites die jij bezoekt.
pi_151519419
quote:

[..]

Het wordt overdreven, uitvergroot, er worden zaken bij verzonnen... allemaal onder het mom van propaganda uiteraard. Maar kom op... het Midden-Oosten staat in brand door toedoen van islamisten die jihad voeren tegen alles wat niet in hun straatje past. Deze figuren hebben in het westen ook een aanhang en die vormen zeker wel een dreiging. Hoop toch echt dat je dit niet ontkent.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:46:25 #56
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519449
quote:
15s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Beste mata, de videos in kwestie worden door de masamedia juist niet of in zeer verknipte/gecencureerde vorm getoond en fanatiek van het web verwijderd. Daarbij is dat wat de westerse media haalt sowieso maar een fractie van wat er rondgaat op in geloofsextremistische kringen. Serieus, spendeer eens een minuutje of 2 aan het zoeken en bekijk het eens. :*
Je suis Charlie Sheen
pi_151519461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het wordt overdreven, uitvergroot, er worden zaken bij verzonnen... allemaal onder het mom van propaganda uiteraard. Maar kom op... het Midden-Oosten staat in brand door toedoen van islamisten die jihad voeren tegen alles wat niet in hun straatje past. Deze figuren hebben in het westen ook een aanhang en die vormen zeker wel een dreiging. Hoop toch echt dat je dit niet ontkent.
Er zijn natuurlijk domme vmbo-jochies die zich daarin kunnen vinden, maar ook in Europa acht ik de meeste "jihadpropaganda" gecontroleerd. Wie erachter zit, geen idee, zouden ook Saudische krachten kunnen zijn, maar verreweg de meeste moslims hebben helemaal niks met die terreur.

Ze worden er wel op aangekeken, helaas.

donderdag 9 april 2015 @ 16:47:58 #58
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519486
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk domme vmbo-jochies die zich daarin kunnen vinden, maar ook in Europa acht ik de meeste "jihadpropaganda" gecontroleerd. Wie erachter zit, geen idee, zouden ook Saudische krachten kunnen zijn, maar verreweg de meeste moslims hebben helemaal niks met die terreur.

Ook genoeg hoogopgeleiden en absoluut niet enkel armlastigen. Houd toch eens op met die achterlijke onwaarheden van je.
Je suis Charlie Sheen
pi_151519490
quote:

[..]

Check dit even: NWS / Brandpunt: 40% NL-moslims fundamentalist, 10% potentieel gewelddadig. ;)
pi_151519499
quote:

[..]

natuurlijk wordt de jihad propaganda gecontroleerd maar de mensen die hier gevoelig voor zijn zin toch echt moslims en die radicaliseren wel degelijk.
pi_151519514
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

Beste mata, de videos in kwestie worden door de masamedia juist niet of in zeer verknipte/gecencureerde vorm getoond en fanatiek van het web verwijderd. Daarbij is dat wat de westerse media haalt sowieso maar een fractie van wat er rondgaat op in geloofsextremistische kringen. Serieus, spendeer eens een minuutje of 2 aan het zoeken en bekijk het eens. :*
Ik heb een aantal video's gezien en die zijn overduidelijk gestaged. Een "Israelische militair" die "ontvoerd" was door "IS" en gewoon zijn tekst overduidelijk van de autocue leest (midden in de zandbak), met keurig gekapt haar en een brandschoon gezicht.

Zijn "onthoofding" is gecensureerd. Helaas, ik had dat filmpje wel willen zien. Echte onthoofdingen kijk ik niet voor mijn lol, maar die IS-filmpjes zijn helemaal niet eng. Eerder lachwekkende Zwitserlevenreclames (zoals die "brandende" Jordaanse piloot).

pi_151519574
quote:
Laat de grenzen officieel vastleggen van dat kalifaat
Ja, leuk. Hoe wilde je die ook alweer bepalen?
  donderdag 9 april 2015 @ 16:52:49 #63
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519604
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

natuurlijk wordt de jihad propaganda gecontroleerd maar de mensen die hier gevoelig voor zijn zin toch echt moslims en die radicaliseren wel degelijk.
Ah joh, wie heeft er in zijn jeugd nou niet naar een oorlogsgebied willen gaan om met grof geweld islamitische theocratie/sharia op te leggen aan een burgerbevolking? Gewoon lekker puberen, daar is toch zeker niets mis mee? 8)7 Nadien een paar kundige maatschappelijk werkers erop, fijn huurhuisie met voorrang en hopsakee! Fouad en Karima hebben 't weer helemaal op de rit! _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_151519659
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een aantal video's gezien en die zijn overduidelijk gestaged. Een "Israelische militair" die "ontvoerd" was door "IS" en gewoon zijn tekst overduidelijk van de autocue leest (midden in de zandbak), met keurig gekapt haar en een brandschoon gezicht.
Want een groot bord karton met daarop een tekst die hij voor moet lezen hebben ze niet in de woestijn? En iemand die ontvoerd is die zijn haar is niet goed gekapt want het is niet mogelijk dat ze hem een beetje oplappen voor de camera? Of als hij vandaag ontvoerd word en morgen een boodschap moet voorlezen is zijn haar ineens 10 cm langer en compleet uit model? Ontvoerde mensen zijn altijd vies?

quote:
Zijn "onthoofding" is gecensureerd. Helaas, ik had dat filmpje wel willen zien. Echte onthoofdingen kijk ik niet voor mijn lol, maar die IS-filmpjes zijn helemaal niet eng. Eerder lachwekkende Zwitserlevenreclames (zoals die "brandende" Jordaanse piloot).
Want wat klopt er niet aan die filmpjes? Wat klopt er niet aan het filmpje met die piloot?

Als jij op het bovenstaande concludeert dat IS fake is dan is redeneren niet je sterke punt.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:55:08 #65
236046 NotYou
tigerblood
pi_151519666
quote:
12s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou zoals gezegd, zoek er eens naar. Ze zijn heel makkelijk te vinden.
Je suis Charlie Sheen
pi_151519904
Wel bizar hoe weinig boeken mensen hier lezen, vooral als het gaat om politiek, psychopathie en hoe oorlog gevoerd en gefinancierd is. Tering het gaat achteruit met de jeugd van tegenwoordig, dat laat gelijk al zien hoe mensen hier denken dat ISIS de vijand is.

Mijn nichtje van 8 weet zelfs al dat ISIS/moslims/jihadisten niet het probleem zijn, maar om mensen constant bang te houden :') en dat dankzij Animal Farm(zou me niet verbazen als de helft niet eens weet waar dat boek over gaat).

Ken serieus mensen die denken dat het bijvoorbeeld om een boerderij gaat met dieren. Hetzelfde principe geldt helaas ook voor de meerderheid. Ze zien alleen wat ze willen zien.

Prachtig.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_151520133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:02 schreef Bredemug het volgende:
Wel bizar hoe weinig boeken mensen hier lezen, vooral als het gaat om politiek, psychopathie en hoe oorlog gevoerd en gefinancierd is. Tering het gaat achteruit met de jeugd van tegenwoordig, dat laat gelijk al zien hoe mensen hier denken dat ISIS de vijand is.

Mijn nichtje van 8 weet zelfs al dat ISIS/moslims/jihadisten niet het probleem zijn, maar om mensen constant bang te houden :') en dat dankzij Animal Farm(zou me niet verbazen als de helft niet eens weet waar dat boek over gaat).

Ken serieus mensen die denken dat het bijvoorbeeld om een boerderij gaat met dieren. Hetzelfde principe geldt helaas ook voor de meerderheid. Ze zien alleen wat ze willen zien.

[ afbeelding ]

Prachtig.
Ik snap niet wat Animal Farm te maken heeft met de vraag of IS de vijand is of niet.

Maar of IS de vijand is lijkt mij een vrij eenvoudig te beantwoorden vraag. Ja. Dat zijn zij. Niet alleen moorden ze heel veel mensen uit, ze hebben aanslagen aangekondigd, Europa openlijk de oorlog verklaard, en bedreigd.

Wie nog volhoudt dat IS geen vijand is is niet goed snik.
pi_151520156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik snap niet wat Animal Farm te maken heeft met de vraag of IS de vijand is of niet.
Waarmee je zijn uitstekende punt alleen maar bevestigt. _O-

pi_151520225
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou leg het eens uit Einstein.

Ik zie geen link tussen de decemberrevolutie uit 1917 in Rusland en de IS crisis in Syrie en Irak in 2015. Maar ik ben misschien dom, maar jij gaat het nu uitleggen toch?
  donderdag 9 april 2015 @ 17:18:24 #70
236046 NotYou
tigerblood
pi_151520328
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Not sure if trolling or plain cray cray.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:02 schreef Bredemug het volgende:

[ afbeelding ]

Prachtig.
Nou, als jouw nichtje van acht er geen probleem in ziet dat duizenden Europese jongeren kennelijk met het grootste gemak van de wereld te ronselen zijn voor islamitische theocratie en genocide dan moeten wij ons allemaal daar maar bij aansluiten. Dank voor de bijdrage, vooral ook aan haar. ^O^ Knap ook, hoe goed ze kan lezen. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_151520388
quote:
De multicul is een grote farce gebleken en nog steeds zijn er mensen die de oogkleppen op hebben.

Dat werkt gewoon simpelweg niet.
Multicul kan best. Alleen Islam is gewoon een gevaarlijke sekte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')