quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Er was ook niet zoveel mis met before hoor.
Oh wauw, dat had ik niet verwacht met die 2 foto's naast elkaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, al draag ik nu 75E omdat ze weer aan het groeien zijn.
Alleen gebaseerd op je foto's vind ik ook van niet hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen was ik al wat kwijt geloof ik.
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh wauw, dat had ik niet verwacht met die 2 foto's naast elkaar
Wat een verschil zeg. Echt knap hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
T-shirt is inmiddels long gone, maar inderdaad.
Ik heb geen idee, maar zag echt geen monster op die fotoquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen was ik al wat kwijt geloof ik.
Misschien eens maken? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.
Wat de rest al zei, diep respect voor jequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.
vraag je nu op tietpics?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien eens maken? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Dat taggen is ook gewoon amoreelquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Wel respect voor al die foto's, ik heb er echt nooit zin in om ze te maken.
Haat het al als ik op FB weer eens ergens getagged ben.
Nou ja, opzich valt het wel mee natuurlijk, maar ik sta er echt nooit normaal op, altijd meeblerend en/of met bier in mijn klauwen ofzoquote:
Merk dat ik daardoor wel een stuk minder last van rugklachten heb.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Murdera het volgende:
Tevens, waarom situpsdoe Dan planking Enzo.
Eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Voor en na-foto's zijn altijd baas.![]()
kan daar zo'n kick van krijgen
Kreeg laatst van een maatje van me (die ik al tijden niet gezien had) een compliment dat ik was afgevallen, vond ik stiekem ook heel aardigquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merk dat ik daardoor wel een stuk minder last van rugklachten heb.
Al bijna een week geen diclofenac hoeven nemen, terwijl het vorig jaar toch bijna elke dag wel raak was.
Stiekem zijn mannen soms net mensenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kreeg laatst van een maatje van me (die ik al tijden niet gezien had) een compliment dat ik was afgevallen, vond ik stiekem ook heel aardig
Hoe moet je er anders op staan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich valt het wel mee natuurlijk, maar ik sta er echt nooit normaal op, altijd meeblerend en/of met bier in mijn klauwen ofzo.
Nou, iig niet alsof het 4:30 na een nacht doorhalen, om 21:00quote:
Wees blij dat je er niet met kind of huisdier opstaatquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, iig niet alsof het 4:30 na een nacht doorhalen, om 21:00.
Vreemd, terwijl zijn standaard nickname voor mij dikke was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stiekem zijn mannen soms net mensen.
Dat merk ik ook sinds de situpsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merk dat ik daardoor wel een stuk minder last van rugklachten heb.
Ja, zo kan je alles positief draaien, de ergste versie van de alternatieven opnoemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees blij dat je er niet met kind of huisdier opstaat
In Afrika...quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles positief draaien, de ergste versie van de alternatieven opnoemen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Wat de rest al zei, diep respect voor je
Even kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van voor helaas, alleen van tijdens (het heden). Maar voorheen bleef dat shirt gewoon altijd aan,terwijl ik nu gewoon foto's zonder post, dat zegt genoeg toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft er niemand Facebook, heavenquote:
Ja, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
en hoeven ze ook minder af te vallenmaar goed aids is ook een vorm van valsspelen
Ik doe t je niet na. Er moet al een jaar een kilo of 10 af, maar er komt alleen maar bij. Gelukkig wel in spiermassa, dat scheelt wellichtquote:
Ook niet met goed gerechte rug?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]ik kan juist Echt geen situps doen. Moet Echt andere oefeningen doen die mn rug niet schaden
Ben jij 10 kilo te zwaar ja?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe t je niet na. Er moet al een jaar een kilo of 10 af, maar er komt alleen maar bij. Gelukkig wel in spiermassa, dat scheelt wellicht
Wow, ik kom niet onder de 74quote:
Dat is toch fijn om te horen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kreeg laatst van een maatje van me (die ik al tijden niet gezien had) een compliment dat ik was afgevallen, vond ik stiekem ook heel aardig
Ik weeg nu 91 kilo terwijl ik 1.83 ben. Er mag dus wel wat af. Al is t gelukkig vooral spier met een klein laagje vet er overheen. Als dat vet nou zou verdwijnen ben ik een extreem gelukkig mens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben jij 10 kilo te zwaar ja?
Ik dacht dat je al best een redelijk sportief lichaam had.
74 bij 1:90 is ook prima als het goed isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iel mannetjequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
74 bij 1:90 is ook prima als het goed is.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef artelligence het volgende:
Toen ik nog ripped was. RIPIeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik nog ripped was. RIPme dikke aars ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet nu idd niet minder worden neequote:
Is ook fijn om te horen. En inderdaad, als je maar lekker in je vel zit en geen klachten hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch fijn om te horen?+
Ik doe niet aan gewicht. Ik doe lekker in mijn vel zitten![]()
Al weet ik dat ik TE zwaar ben.
zolang ik geen 118 kg meer weeg hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook fijn om te horen. En inderdaad, als je maar lekker in je vel zit en geen klachten hebt.
Ik heb er uiteindelijk, als kassakoopje, maar 1 gekochtquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag een weegschaal staan en dacht, dat is zeker wel een jaar geleden
Ik heb nog niet eens ontbetenquote:
nope, maar doe andere oefeningen. En good mornings voor mn rugquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet met goed gerechte rug?
Maar andere buikspieroefeningen werken natuurlijk ook oke tegen rugklachten. Is me tenminste verteld toen ik er voor naar de dokter ging.
Is ook weleens fijn... Heb je soms ff nodig...quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind mezelf nu al een sukkel omdat ik niets doe met mijn vrije dagen, maar ik vind het ook wel weer eens lekker, me vervelen.
Ja, opzich ook niets mis mee, maar straks is het weer Maandag en heb ik alleen maar zitten FOK!ken, dan had ik echt net zo goed kunnen werkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Is ook weleens fijn... Heb je soms ff nodig...
Okay, boobie-timeline. Zelfde bh ook nog eens, bizar. Haal het zo weer weg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.85F - 80C - 75D/E
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd vreselijk om te kijken naar foto's waarop mijn benen ongekleed te zien zijn. Van die hompjes onder het lichaam waar ik verder eigenlijk best blij mee ben.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay, boobie-timeline. Zelfde bh ook nog eens, bizar. Haal het zo weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.85F - 80C - 75D/E
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik dacht dat jij een tietenman was.quote:
Ik heb alleen strakkebuikfoto's nodigquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een tietenman was.
Nee dankje.Dat het voor iemand anders maar motiverend kan werken.
Werkt het voor jezelf niet motiverend?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt de verdeling van de vetjes niet voor het kiezen helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar.Heupen en benen zijn probleemgebieden.
Dat fluctueert per vrouw heb ik ontdektquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik ben wel content met mijn tetten, dus ik zou best balen als die ineens verdwijnen met afvallenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik nog ripped was. RIPHaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, snap ik wel. Heb je helaas geen invloed op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik ben wel content met mijn tetten, dus ik zou best balen als die ineens verdwijnen met afvallen
Ter motivatie he.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Wel respect voor al die foto's, ik heb er echt nooit zin in om ze te maken.
Haat het al als ik op FB weer eens ergens getagged ben.
Nee dat weet ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Heb je helaas geen invloed op.
Same here, van mij hoeft het allemaal nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ter motivatie he.Ik ontweek normale foto's meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |