quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Er was ook niet zoveel mis met before hoor.
Oh wauw, dat had ik niet verwacht met die 2 foto's naast elkaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, al draag ik nu 75E omdat ze weer aan het groeien zijn.
Alleen gebaseerd op je foto's vind ik ook van niet hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen was ik al wat kwijt geloof ik.
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh wauw, dat had ik niet verwacht met die 2 foto's naast elkaar
Wat een verschil zeg. Echt knap hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
T-shirt is inmiddels long gone, maar inderdaad.
Ik heb geen idee, maar zag echt geen monster op die fotoquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen was ik al wat kwijt geloof ik.
Misschien eens maken? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.
Wat de rest al zei, diep respect voor jequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.
vraag je nu op tietpics?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien eens maken? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Dat taggen is ook gewoon amoreelquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Wel respect voor al die foto's, ik heb er echt nooit zin in om ze te maken.
Haat het al als ik op FB weer eens ergens getagged ben.
Nou ja, opzich valt het wel mee natuurlijk, maar ik sta er echt nooit normaal op, altijd meeblerend en/of met bier in mijn klauwen ofzoquote:
Merk dat ik daardoor wel een stuk minder last van rugklachten heb.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Murdera het volgende:
Tevens, waarom situpsdoe Dan planking Enzo.
Eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Voor en na-foto's zijn altijd baas.![]()
kan daar zo'n kick van krijgen
Kreeg laatst van een maatje van me (die ik al tijden niet gezien had) een compliment dat ik was afgevallen, vond ik stiekem ook heel aardigquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merk dat ik daardoor wel een stuk minder last van rugklachten heb.
Al bijna een week geen diclofenac hoeven nemen, terwijl het vorig jaar toch bijna elke dag wel raak was.
Stiekem zijn mannen soms net mensenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kreeg laatst van een maatje van me (die ik al tijden niet gezien had) een compliment dat ik was afgevallen, vond ik stiekem ook heel aardig
Hoe moet je er anders op staan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich valt het wel mee natuurlijk, maar ik sta er echt nooit normaal op, altijd meeblerend en/of met bier in mijn klauwen ofzo.
Nou, iig niet alsof het 4:30 na een nacht doorhalen, om 21:00quote:
Wees blij dat je er niet met kind of huisdier opstaatquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, iig niet alsof het 4:30 na een nacht doorhalen, om 21:00.
Vreemd, terwijl zijn standaard nickname voor mij dikke was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stiekem zijn mannen soms net mensen.
Dat merk ik ook sinds de situpsquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merk dat ik daardoor wel een stuk minder last van rugklachten heb.
Ja, zo kan je alles positief draaien, de ergste versie van de alternatieven opnoemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees blij dat je er niet met kind of huisdier opstaat
In Afrika...quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles positief draaien, de ergste versie van de alternatieven opnoemen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Wat de rest al zei, diep respect voor je
Even kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien eens maken? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik heb geen foto's van voor helaas, alleen van tijdens (het heden). Maar voorheen bleef dat shirt gewoon altijd aan,terwijl ik nu gewoon foto's zonder post, dat zegt genoeg toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft er niemand Facebook, heavenquote:
Ja, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
en hoeven ze ook minder af te vallenmaar goed aids is ook een vorm van valsspelen
Ik doe t je niet na. Er moet al een jaar een kilo of 10 af, maar er komt alleen maar bij. Gelukkig wel in spiermassa, dat scheelt wellichtquote:
Ook niet met goed gerechte rug?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]ik kan juist Echt geen situps doen. Moet Echt andere oefeningen doen die mn rug niet schaden
Ben jij 10 kilo te zwaar ja?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe t je niet na. Er moet al een jaar een kilo of 10 af, maar er komt alleen maar bij. Gelukkig wel in spiermassa, dat scheelt wellicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |