quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Er was ook niet zoveel mis met before hoor.
Oh wauw, dat had ik niet verwacht met die 2 foto's naast elkaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, al draag ik nu 75E omdat ze weer aan het groeien zijn.
Alleen gebaseerd op je foto's vind ik ook van niet hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen was ik al wat kwijt geloof ik.
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh wauw, dat had ik niet verwacht met die 2 foto's naast elkaar
Wat een verschil zeg. Echt knap hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
T-shirt is inmiddels long gone, maar inderdaad.
Ik heb geen idee, maar zag echt geen monster op die fotoquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen was ik al wat kwijt geloof ik.
Misschien eens maken? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.
Wat de rest al zei, diep respect voor jequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rechts is ook alweer oud. C cup daar denk ik? Heb niet iets recents wat het verschil goed laat zien.
vraag je nu op tietpics?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien eens maken? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Dat taggen is ook gewoon amoreelquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Wel respect voor al die foto's, ik heb er echt nooit zin in om ze te maken.
Haat het al als ik op FB weer eens ergens getagged ben.
Nou ja, opzich valt het wel mee natuurlijk, maar ik sta er echt nooit normaal op, altijd meeblerend en/of met bier in mijn klauwen ofzoquote:
Merk dat ik daardoor wel een stuk minder last van rugklachten heb.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef Murdera het volgende:
Tevens, waarom situpsdoe Dan planking Enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |