Wow, ik kom niet onder de 74quote:
Dat is toch fijn om te horen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kreeg laatst van een maatje van me (die ik al tijden niet gezien had) een compliment dat ik was afgevallen, vond ik stiekem ook heel aardig
Ik weeg nu 91 kilo terwijl ik 1.83 ben. Er mag dus wel wat af. Al is t gelukkig vooral spier met een klein laagje vet er overheen. Als dat vet nou zou verdwijnen ben ik een extreem gelukkig mens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben jij 10 kilo te zwaar ja?
Ik dacht dat je al best een redelijk sportief lichaam had.
74 bij 1:90 is ook prima als het goed isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iel mannetjequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
74 bij 1:90 is ook prima als het goed is.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef artelligence het volgende:
Toen ik nog ripped was. RIPIeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef artelligence het volgende:
Toen ik nog ripped was. RIPme dikke aars ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet nu idd niet minder worden neequote:
Is ook fijn om te horen. En inderdaad, als je maar lekker in je vel zit en geen klachten hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch fijn om te horen?+
Ik doe niet aan gewicht. Ik doe lekker in mijn vel zitten![]()
Al weet ik dat ik TE zwaar ben.
zolang ik geen 118 kg meer weeg hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook fijn om te horen. En inderdaad, als je maar lekker in je vel zit en geen klachten hebt.
Ik heb er uiteindelijk, als kassakoopje, maar 1 gekochtquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag een weegschaal staan en dacht, dat is zeker wel een jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |