Jij woont ook niet in het Oosten...quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij in de regio nog nooit paasvuren meegemaakt
Schieten doen ze hier zonder carbid, gewoon richting balkons en zo.quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, maar bijv carbidschieten doen ze ook,gewoon op het kerkplein
Dat is Amsterdamse traditie.quote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schieten doen ze hier zonder carbid, gewoon richting balkons en zo.
Maar dat is geen traditie. Alhoewel...
Neuh, er lopen nog wel meer boefjes langs.quote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Willem is zowat de enige overlevende nog.
De grote jongens wonen in de provincie op groot landgoed.quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, er lopen nog wel meer boefjes langs.
Maar die knallen niet blind in het rond. Dat zijn die Mocro gasten...
Ja, die regelen het op afstand...quote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De grote jongens wonen in de provincie op groot landgoed.
Ja, en je daar inmengen is vragen om ellende...quote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die motorclubs is weer hele andere wereld op zich.
Ik heb geeneens een motorrijbewijsquote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en je daar inmengen is vragen om ellende...
Op zich valt dat best wel mee, ben in aardig wat clubhuizen geweest.quote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en je daar inmengen is vragen om ellende...
Ik ook niet, maar een voormalige vriend van me schoot een aantal jaar geleden wat van die gasten overhoop in Haarlem. Die is nu weer vrij en moet ogen in z'n achterhoofd hebben...quote:
Als je met ze meegaat, is er niks aan de hand.quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich valt dat best wel mee, ben in aardig wat clubhuizen geweest.
Was dat die aanslag in de hoerentent in Haarlem...?quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een voormalige vriend van me schoot een aantal jaar geleden wat van die gasten overhoop in Haarlem. Die is nu weer vrij en moet ogen in z'n achterhoofd hebben...
Yep, club Esther...quote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat die aanslag in de hoerentent in Haarlem...?
Samen met wat gozers uit Tilburg hadden we motorclub en schuur dichtbij centrum als clubhuis/ crash centrum.quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je met ze meegaat, is er niks aan de hand.
Maar wat ik hierboven schrijf, dat is pure stront daarna...
Nee, daarvoor al.quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
Voormalig = uit het oog verloren wegens gevangenschap..?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Samen met wat gozers uit Tilburg hadden we motorclub en schuur dichtbij centrum als clubhuis/ crash centrum.
Onderweg kwamen we keer Hell's Angel met pech tegen en uiteraard als motorrijders onder elkaar ga je dan helpen.
Tijd later kregen we de hele club langs om te bedanken en uitnodiging voor feest.
Het zijn geen schatjes maar het bier hebben ze netjes afgerekend.quote:Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Zo lang er niks aan de hand is, is het pais en vree. Zeker met niet concurrerende groepen.
Maar concurrentie wordt niet geduld...
Noem dat maar niets, vlammen in je kachel vind ik toch een ruime bijdrage aan een warme en liefdevolle wereld.quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, ik was in Twente de afgelopen dagen en zag daar allemaal stapels hout opgebouwd worden.
Die waren dus voor de paasvuren, maar die gaan vanavond pas aan.
Was er een dag te vroeg...
Ik heb de vlammen in de kachel wel aan...
Het moet snel warmer worden, de pellets zijn nu na vanavond op en ik wil geen nieuwe meer halen...quote:Op zondag 5 april 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noem dat maar niets, vlammen in je kachel vind ik toch een ruime bijdrage aan een warme en liefdevolle wereld.
Ik kwam als puber vaak in Angels Place op de Wallen.quote:Op zondag 5 april 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn geen schatjes maar het bier hebben ze netjes afgerekend.
Zo ruig was het in Tilburg niet maar was wel een bekende daar zo vanaf mijn 16equote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam als puber vaak in Angels Place op de Wallen.
Omdat vrienden zich vaak lieten tatoeëren bij Henk Schiffmacher, die bij hun het souterrain huurde.
Dronk je boven een drankje mee...
Goed voor je levenservaring...quote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ruig was het in Tilburg niet maar was wel een bekende daar zo vanaf mijn 16e
Je kunt vandaag nog verder zoeken.quote:Op maandag 6 april 2015 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik een ei Jij een ei eieren allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel hoor.... Maar daar praat ik hier niet over
Blijkbaar niet iedereenquote:Op maandag 6 april 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
Maar om eier te zoeken of op een meubelblvd rond te struinen pas ik voor
Ik niet, maar je 40+genoten blijkbaar welquote:Op maandag 6 april 2015 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gevonden of op welke boulevard heb je je begeven?
wat een verkeerde aanname... ik heb geen boulevard gezien ... trouwens ook geen eieren geverfd,quote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik niet, maar je 40+genoten blijkbaar wel
Wij zijn wezen klootschieten. Dat was zeker meer dan 10 jaar geleden dat ik dat had gedaan. Topshow.quote:
En nu ... Voor wie zijn de eitjes (chocola)? En wie wil de bank?quote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was op de meubelboulevard, was niet druk, veel paaseitjes gescoord en we hebben serieus een leuke bank gevonden.
maar natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik niet, maar je 40+genoten blijkbaar wel
Ik zei dat hier de SC was omdat jullie in het zeiktopic sc-en.quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
Niemand hier ... Terwijl Dees zei dat het hier was...
Maar SC-en mag toch alleen in een SC... Waar is dan een mod die er wat van zegt ?quote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei dat hier de SC was omdat jullie in het zeiktopic sc-en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liep gewoon zoquote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar SC-en mag toch alleen in een SC... Waar is dan een mod die er wat van zegt ?jezus ja, roep er meteen een modje bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mew..quote:
Ik denk dat ik in FB daar even gezellig een vraag over ga stellen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Doe datquote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in FB daar even gezellig een vraag over ga stellen.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar SC-en mag toch alleen in een SC... Waar is dan een mod die er wat van zegt ?Tjonge wat een kinderachtige reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moeilijk is het als iemand vraagt het ontopic te houden, dat gebeurt toch wel vaker of is het stoer als er meerdere users zijn die tegendraads reageren daar ook maar aan mee te doen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja want dan krijg je weer wat je graag wilt? Alhoewel ik nu geen idee meer heb wat dat is ...quote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in FB daar even gezellig een vraag over ga stellen.
Ik dacht al waar bleef ie?quote:Op maandag 6 april 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk deed Dees net of ze modje was ...
12 points !!!quote:Op maandag 6 april 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
alsof jullie godddomme in dat radio topic niet aan SC doen
wat een onzin weer
Ging dat over KT ?quote:Op maandag 6 april 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nooit ergens gevraagd het ontopic te houden?
O wacht, jij bent die user die telkens egt dat we het over een bepaald onderwerp niet meer gaan hebben.
Jij hebt in één van de fototopics toch ook wel eens gevraagd om het ontopic te houden?quote:Op maandag 6 april 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
alsof jullie godddomme in dat radio topic niet aan SC doen
wat een onzin weer
Eh nee, zulke opmerkingen maak je bij meerdere onderwerpen.quote:
toe ik zei'' je mag hier niet slowchatten''quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt in één van de fototopics toch ook wel eens gevraagd om het ontopic te houden?
Waarom is het dan zo raar dat ik daar ook om vraag?
Natuurlijk, als ik je er nu op wijs dat jij ook weleens om ontopic heb gevraagd is dat van jou ineens een grapje geweest.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
toe ik zei'' je mag hier niet slowchatten''dan was cynisch bedoeld omdat dat vaker gezegd was
Ik houd niemand in de gaten, waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
Erg om te lezen hoe iedereen elkaar in de gaten houdt....![]()
Of moest dit nu weer in het zeik-topic?
Ja is goed Dees, ik zal het ontopic houdenquote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, als ik je er nu op wijs dat jij ook weleens om ontopic heb gevraagd is dat van jou ineens een grapje geweest.
Wat is er mis als ik in het zeiktopic vraag om het ontopic te houden? Dat kan toch net zo goed in de SC?
Dat zou fijn zijn Fann.quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja is goed Dees, ik zal het ontopic houden
Je bent een ei?quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over Fann...quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga effe zappen, ik weet het niet meer Chufquote:Op maandag 6 april 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over Fann...
Ik ookniet meerquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga effe zappen, ik weet het niet meer Chuf
Zoals een goede SC betaamt.quote:Op maandag 6 april 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
het gaat zoals gewoonlijk weer nergens over
Je moet elkaar een beetje helpen niet waar?quote:
Ik moest wel lachen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
het is écht té sneu voor woorden ditserieus...
Hee, je hebt het gevondenquote:
jullie zitten zelf in het radio topic te slowchatten, wat moet ik hier?quote:
Je bent niet vaak meer in de SC, maar dat kon ik wel begrijpenquote:Op maandag 6 april 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn wezen klootschieten. Dat was zeker meer dan 10 jaar geleden dat ik dat had gedaan. Topshow.
Hoe is het leven in Utopia?
Je wilt het niet snappen hè, jullie waren al de hele tijd ontopic en daar zei ik iets van, is toch niet zo gek?quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie zitten zelf in het radio topic te slowchatten, wat moet ik hier?
het was éven gezellig daar en dan kom jij![]()
Ga je aan mij vragen wat mijn probleem is... ik had helemaal geen probleem
Voor aannames moet je bij MM zijn en die draait nu schijnt het op R49...quote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt het niet snappen hè, jullie waren al de hele tijd ontopic en daar zei ik iets van, is toch niet zo gek?
Ik denk dat je de pest in hebt op Kingstown en daarom op de hele SC en dat je je daarom niets gezegd wilt laten zijn, vooral ook omdat ik geen partij kies in jouw onmin met hem.
Maar dat is zomaar een aanname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |