wat een verkeerde aanname... ik heb geen boulevard gezien ... trouwens ook geen eieren geverfd,quote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik niet, maar je 40+genoten blijkbaar wel
Wij zijn wezen klootschieten. Dat was zeker meer dan 10 jaar geleden dat ik dat had gedaan. Topshow.quote:
En nu ... Voor wie zijn de eitjes (chocola)? En wie wil de bank?quote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was op de meubelboulevard, was niet druk, veel paaseitjes gescoord en we hebben serieus een leuke bank gevonden.
maar natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik niet, maar je 40+genoten blijkbaar wel
Ik zei dat hier de SC was omdat jullie in het zeiktopic sc-en.quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef chufi het volgende:
Niemand hier ... Terwijl Dees zei dat het hier was...
Maar SC-en mag toch alleen in een SC... Waar is dan een mod die er wat van zegt ?quote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei dat hier de SC was omdat jullie in het zeiktopic sc-en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liep gewoon zoquote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar SC-en mag toch alleen in een SC... Waar is dan een mod die er wat van zegt ?jezus ja, roep er meteen een modje bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mew..quote:
Ik denk dat ik in FB daar even gezellig een vraag over ga stellen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Doe datquote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in FB daar even gezellig een vraag over ga stellen.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar SC-en mag toch alleen in een SC... Waar is dan een mod die er wat van zegt ?Tjonge wat een kinderachtige reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moeilijk is het als iemand vraagt het ontopic te houden, dat gebeurt toch wel vaker of is het stoer als er meerdere users zijn die tegendraads reageren daar ook maar aan mee te doen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja want dan krijg je weer wat je graag wilt? Alhoewel ik nu geen idee meer heb wat dat is ...quote:Op maandag 6 april 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in FB daar even gezellig een vraag over ga stellen.
Ik dacht al waar bleef ie?quote:Op maandag 6 april 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk deed Dees net of ze modje was ...
12 points !!!quote:Op maandag 6 april 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
alsof jullie godddomme in dat radio topic niet aan SC doen
wat een onzin weer
Ging dat over KT ?quote:Op maandag 6 april 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nooit ergens gevraagd het ontopic te houden?
O wacht, jij bent die user die telkens egt dat we het over een bepaald onderwerp niet meer gaan hebben.
Jij hebt in één van de fototopics toch ook wel eens gevraagd om het ontopic te houden?quote:Op maandag 6 april 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
alsof jullie godddomme in dat radio topic niet aan SC doen
wat een onzin weer
Eh nee, zulke opmerkingen maak je bij meerdere onderwerpen.quote:
toe ik zei'' je mag hier niet slowchatten''quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt in één van de fototopics toch ook wel eens gevraagd om het ontopic te houden?
Waarom is het dan zo raar dat ik daar ook om vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |