Noem dat maar niets, vlammen in je kachel vind ik toch een ruime bijdrage aan een warme en liefdevolle wereld.quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, ik was in Twente de afgelopen dagen en zag daar allemaal stapels hout opgebouwd worden.
Die waren dus voor de paasvuren, maar die gaan vanavond pas aan.
Was er een dag te vroeg...
Ik heb de vlammen in de kachel wel aan...
Het moet snel warmer worden, de pellets zijn nu na vanavond op en ik wil geen nieuwe meer halen...quote:Op zondag 5 april 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noem dat maar niets, vlammen in je kachel vind ik toch een ruime bijdrage aan een warme en liefdevolle wereld.
Ik kwam als puber vaak in Angels Place op de Wallen.quote:Op zondag 5 april 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn geen schatjes maar het bier hebben ze netjes afgerekend.
Zo ruig was het in Tilburg niet maar was wel een bekende daar zo vanaf mijn 16equote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam als puber vaak in Angels Place op de Wallen.
Omdat vrienden zich vaak lieten tatoeëren bij Henk Schiffmacher, die bij hun het souterrain huurde.
Dronk je boven een drankje mee...
Goed voor je levenservaring...quote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ruig was het in Tilburg niet maar was wel een bekende daar zo vanaf mijn 16e
Je kunt vandaag nog verder zoeken.quote:Op maandag 6 april 2015 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik een ei Jij een ei eieren allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel hoor.... Maar daar praat ik hier niet over
Blijkbaar niet iedereenquote:Op maandag 6 april 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
Maar om eier te zoeken of op een meubelblvd rond te struinen pas ik voor
Ik niet, maar je 40+genoten blijkbaar welquote:Op maandag 6 april 2015 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gevonden of op welke boulevard heb je je begeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |