Natuurlijk, als ik je er nu op wijs dat jij ook weleens om ontopic heb gevraagd is dat van jou ineens een grapje geweest.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
toe ik zei'' je mag hier niet slowchatten''dan was cynisch bedoeld omdat dat vaker gezegd was
Ik houd niemand in de gaten, waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
Erg om te lezen hoe iedereen elkaar in de gaten houdt....![]()
Of moest dit nu weer in het zeik-topic?
Ja is goed Dees, ik zal het ontopic houdenquote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, als ik je er nu op wijs dat jij ook weleens om ontopic heb gevraagd is dat van jou ineens een grapje geweest.
Wat is er mis als ik in het zeiktopic vraag om het ontopic te houden? Dat kan toch net zo goed in de SC?
Dat zou fijn zijn Fann.quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja is goed Dees, ik zal het ontopic houden
Je bent een ei?quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over Fann...quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga effe zappen, ik weet het niet meer Chufquote:Op maandag 6 april 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over Fann...
Ik ookniet meerquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga effe zappen, ik weet het niet meer Chuf
Zoals een goede SC betaamt.quote:Op maandag 6 april 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
het gaat zoals gewoonlijk weer nergens over
Je moet elkaar een beetje helpen niet waar?quote:
Ik moest wel lachen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
het is écht té sneu voor woorden ditserieus...
Hee, je hebt het gevondenquote:
jullie zitten zelf in het radio topic te slowchatten, wat moet ik hier?quote:
Je bent niet vaak meer in de SC, maar dat kon ik wel begrijpenquote:Op maandag 6 april 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn wezen klootschieten. Dat was zeker meer dan 10 jaar geleden dat ik dat had gedaan. Topshow.
Hoe is het leven in Utopia?
Je wilt het niet snappen hè, jullie waren al de hele tijd ontopic en daar zei ik iets van, is toch niet zo gek?quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie zitten zelf in het radio topic te slowchatten, wat moet ik hier?
het was éven gezellig daar en dan kom jij![]()
Ga je aan mij vragen wat mijn probleem is... ik had helemaal geen probleem
Voor aannames moet je bij MM zijn en die draait nu schijnt het op R49...quote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt het niet snappen hè, jullie waren al de hele tijd ontopic en daar zei ik iets van, is toch niet zo gek?
Ik denk dat je de pest in hebt op Kingstown en daarom op de hele SC en dat je je daarom niets gezegd wilt laten zijn, vooral ook omdat ik geen partij kies in jouw onmin met hem.
Maar dat is zomaar een aanname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |