Jij woont ook niet in het Oosten...quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij in de regio nog nooit paasvuren meegemaakt
Schieten doen ze hier zonder carbid, gewoon richting balkons en zo.quote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, maar bijv carbidschieten doen ze ook,gewoon op het kerkplein
Dat is Amsterdamse traditie.quote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schieten doen ze hier zonder carbid, gewoon richting balkons en zo.
Maar dat is geen traditie. Alhoewel...
Neuh, er lopen nog wel meer boefjes langs.quote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Willem is zowat de enige overlevende nog.
De grote jongens wonen in de provincie op groot landgoed.quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, er lopen nog wel meer boefjes langs.
Maar die knallen niet blind in het rond. Dat zijn die Mocro gasten...
Ja, die regelen het op afstand...quote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De grote jongens wonen in de provincie op groot landgoed.
Ja, en je daar inmengen is vragen om ellende...quote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die motorclubs is weer hele andere wereld op zich.
Ik heb geeneens een motorrijbewijsquote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en je daar inmengen is vragen om ellende...
Op zich valt dat best wel mee, ben in aardig wat clubhuizen geweest.quote:Op zondag 5 april 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en je daar inmengen is vragen om ellende...
Ik ook niet, maar een voormalige vriend van me schoot een aantal jaar geleden wat van die gasten overhoop in Haarlem. Die is nu weer vrij en moet ogen in z'n achterhoofd hebben...quote:
Als je met ze meegaat, is er niks aan de hand.quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich valt dat best wel mee, ben in aardig wat clubhuizen geweest.
Was dat die aanslag in de hoerentent in Haarlem...?quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een voormalige vriend van me schoot een aantal jaar geleden wat van die gasten overhoop in Haarlem. Die is nu weer vrij en moet ogen in z'n achterhoofd hebben...
Yep, club Esther...quote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat die aanslag in de hoerentent in Haarlem...?
Samen met wat gozers uit Tilburg hadden we motorclub en schuur dichtbij centrum als clubhuis/ crash centrum.quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je met ze meegaat, is er niks aan de hand.
Maar wat ik hierboven schrijf, dat is pure stront daarna...
Nee, daarvoor al.quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
Voormalig = uit het oog verloren wegens gevangenschap..?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Samen met wat gozers uit Tilburg hadden we motorclub en schuur dichtbij centrum als clubhuis/ crash centrum.
Onderweg kwamen we keer Hell's Angel met pech tegen en uiteraard als motorrijders onder elkaar ga je dan helpen.
Tijd later kregen we de hele club langs om te bedanken en uitnodiging voor feest.
Het zijn geen schatjes maar het bier hebben ze netjes afgerekend.quote:Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Zo lang er niks aan de hand is, is het pais en vree. Zeker met niet concurrerende groepen.
Maar concurrentie wordt niet geduld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |