Ik een voetpomp, geschikt voor ballen en banden in alle maten en soorten.quote:
quote:
(zonder alcohol)quote:
Niet voor mijn ballenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik een voetpomp, geschikt voor ballen en banden in alle maten en soorten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
maar die neem moeilijker mee, en moet je op de grond zetten. Mijne is klein, past in een jaszak, en is overal te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik een voetpomp, geschikt voor ballen en banden in alle maten en soorten.
Thuis pompen is genoeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
maar die neem moeilijker mee, en moet je op de grond zetten. Mijne is klein, past in een jaszak, en is overal te gebruiken.
*steekt hand uit*quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:38 schreef Buurpoes het volgende:
Toch maar aanmaaklimonade. En hamka's!!
* Buurpoes kijkt naar de laatste hamka in het zakje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had liever een hamka....
*neemt slokje en geeft glas terug*
Eet die dan zelf maar op. Je eet snel blijkbaar. *neemt nog een slokje*quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes kijkt naar de laatste hamka in het zakje.
Nee, je mag 'em.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eet die dan zelf maar op. Je eet snel blijkbaar. *neemt nog een slokje*
22 gram in een zakje is eigenlijk wel weinig...quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:49 schreef MissMSX het volgende:
*nomnomnom* chippies.
Was erg moe, nu niet meer zo. Hopelijk niet helemaal over m'n slaap heen. ZO lekker gaan zagen
Te veel snoepen is ook weer slecht voor je.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
22 gram in een zakje is eigenlijk wel weinig...
van douchen word ik meestal alleen maar moeierquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef fietsie het volgende:
Ik wil niet slapen, maar mijn verstand zegt dat het moet.
Misschien eerst ff doesjen
Je moet ook naar de calorieen kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
22 gram in een zakje is eigenlijk wel weinig...
Ik las 'mooier'quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van douchen word ik meestal alleen maar moeier
Ik val nogal makkelijk af, dus ik moet eigenlijk wat vaker snoepen...quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Te veel snoepen is ook weer slecht voor je.
nee, op zaterdagavond doen tetten het beterquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Mijn TT is ook geen publiekstrekker, vrees ik.
111 kilocaloriën, hetzelfde al in grofweg 2 sinaasappels.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ook naar de calorieen kijken
Volspammen en dan een lekkere tetten TT?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, op zaterdagavond doen tetten het beter
Dat zijn nog meer dan 260 posts....quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volspammen en dan een lekkere tetten TT?
We disagreequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hou niet van douchen... Bad is lekkerder....
Zoveel calorieen in een sinaasappel?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
111 kilocaloriën, hetzelfde al in grofweg 2 sinaasappels.
Dat valt per persoon best mee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zijn nog meer dan 260 posts....
Let's cherish the momentquote:
55, schijnt. Mooi tussendoortje. Een raketje heeft er 50. Net zo prima dus. Een magnum 300, dat is dus een maaltijd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoveel calorieen in een sinaasappel?
In een 2 persoons whirlpool misschien, maar niet in dit bad.quote:
In een beetje groot 1 persoons is het ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
In een 2 persoons whirlpool misschien, maar niet in dit bad.
'vermoeider'quote:
Zo onhandigquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds weinig. Need more... much much more...quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
55, schijnt. Mooi tussendoortje. Een raketje heeft er 50. Net zo prima dus. Een magnum 300, dat is dus een maaltijd.
Hoi!quote:
Als je je daar druk over gaat maken kan je er beter niet aan beginnen..quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoi!
En ja, onhandig. Maar seks is vaak onhandig. Gedoe. Geeft vlekken.
Hai!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoi!
En ja, onhandig. Maar seks is vaak onhandig. Gedoe. Geeft vlekken.
Zittend op de wasmachine, 1 voet verkrampt op de verwarming, 1 voet bungelend (geen steun). Vond ik niks.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er een plek waar seks niet fijn is dan ?
Ja, in (zwem)bad of onder de douchequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er een plek waar seks niet fijn is dan ?
Daarom heb ik een bakje dorito'squote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds weinig. Need more... much much more...
Lekkahquote:
Groooot bad is wel een voorwaarde. Maar bed is handiger ja.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai!
En niks mis met een beetje vies hoor
Maar in bad... nah
Onder de douche is wel fijn, mits het lengteverschil niet te groot is.quote:
Seks krokant?quote:
Dat doe ik op mijn brommer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Muck het volgende:
De douche is mijn piekerplek. Lekker heet water op mijn kop laten kletteren en een beetje staan
Laat me daar maar lekker alleen staan
Veel te koudquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Onder de douche is wel fijn, mits het lengteverschil niet te groot is.
I love it when you talk dirtyquote:
quote:
Als je de dorito's uit mijn handen trekt welquote:
Dat is nog eens dirty talkquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je de dorito's uit mijn handen trekt wel
Of na ontbijt op bed
Je moet het water ook niet te heet zetten, dan is er best een kans dat je van je stokkie gaatquote:
Dan doe je wat verkeerd. Buitenseks bij tien graden en miezer is ook niet koud.quote:
Dat risico heb ik 24/7.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Je moet het water ook niet te heet zetten, dan is er best een kans dat je van je stokkie gaat![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet de douche wel aanzetten he...
Lauwe douche is helemaal naarquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Je moet het water ook niet te heet zetten, dan is er best een kans dat je van je stokkie gaat![]()
Ja, en dan met z'n drieën tweeën onder zo'n pleurisstraaltjequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet de douche wel aanzetten he...
Lauwe douchequote:
Ik ben een koukleumquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan doe je wat verkeerd. Buitenseks bij tien graden en miezer is ook niet koud.Dus onder een warme douche is het ook prima.
Betere douchekop kopen!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en dan met z'n drieën tweeën onder zo'n pleurisstraaltje
Je moet even aan Buurpoes vragen naar een goede douchekop, die is er pas een wezen kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en dan met z'n drieën tweeën onder zo'n pleurisstraaltje
Ik ook, maar bij seks warm ik meestal wel op.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum
En buitenseks valt ook in decategorie
Oh please do elaborate.....quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en dan met z'n drieën onder zo'n pleurisstraaltje
Nee, gewoon daar geen seks hebbenquote:
De auto dan misschien ? Geen koud water, geen kou van buiten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum
En buitenseks valt ook in decategorie
Ik heb de huidige nog niet uitgeprobeerd met seks. Qua douchen is ie prima.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet even aan Buurpoes vragen naar een goede douchekop, die is er pas een wezen kopen.
Ja, tuurlijk, maar onder de douche lukt me dat gewoon minder goed. Nou ja, ik lig er niet wakker van. Genoeg andere plekjesquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij seks warm ik meestal wel op.
Sinds ik 35 kg kwijt ben heb ik het vrijwel continue koud.quote:
Het zilvervisjequote:
Buiten bed?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar onder de douche lukt me dat gewoon minder goed. Nou ja, ik lig er niet wakker van. Genoeg andere plekjes
Noemen jullie haar zo?quote:
Dat had ik ook toen ik 35 woog.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sinds ik 35 kg kwijt ben heb ik het vrijwel continue koud.
Ik ben ook behoorlijk wat kwijt, maar het heeft niet geholpenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sinds ik 35 kg kwijt ben heb ik het vrijwel continue koud.
Kans op betrappen is een moodkiller.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef fietsie het volgende:
Qua seks is bij mij een bed / bank nog steeds ab-so-luut favoriet.
Bij voorkeur op een rustige plek ook.
Gewoon in huis. Lekker relaxedquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De auto dan misschien ? Geen koud water, geen kou van buiten.
'haar'?quote:
quote:
50-50 he. En dan stop je er wat eigen voorkeur bij, en dan kom je op "haar".quote:
Ik hoef dan ook niet te scoren hequote:
Seriously?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
50-50 he. En dan stop je er wat eigen voorkeur bij, en dan kom je op "haar".
Ook omdat grijsgeverfd haar onder jongedames tegenwoordig mode is
Zilvervisjesplaag in de badkamerquote:
"Zilvervisje" is het 3e wiel bij Ms-iksie.quote:
Ja hoorde ik vanmorgen bij de kapper. Meiden van in de 20 laten hun haar zilvergrijs verven.quote:
Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Dit is Fok!, beetje meedoen met het spel.
Je deurman doet thee??quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
@tt geen koffie resten in die computer![]()
Hooguit wat thee resten
Lekker laten zittenquote:
In de douche ? Zoeken die niet juist droogte op ? Ze zitten toch altijd in papier en zo ?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Zilvervisje" is het 3e wiel bij Ms-iksie.
Nog niet gezien geloof ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoorde ik vanmorgen bij de kapper. Meiden van in de 20 laten hun haar zilvergrijs verven.
En bij jullie in de grote stad zijn ze vaak eerder hip dan hiero!
Moet je ff wikipedia checken maar volgens mij is dat hun nichtje, het papiervisje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In de douche ? Zoeken die niet juist droogte op ? Ze zitten toch altijd in papier en zo ?
Met jouw douchekop? Grossquote:
Ik mocht hem testen zei ze....quote:
Veel tetten.quote:
http://www.koopjesdrogist(...)zL3cQCFSoEwwodhEMAaAquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het zijn er teveel naar mijn zin...maar hoe krijg je ze weg?
Het werkt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Minpunten, te direkt. Is niet leuk.
TLC?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
omfg, stukje net van een vent die een vrouw werd en een vrouw die een man werden ze gaan trouwen
Goed schoonhouden met chloor/soda/azijn. Kies maarquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het zijn er teveel naar mijn zin...maar hoe krijg je ze weg?
Bij Buurpoes en mijquote:
Nope maar nic gebruikt de laptop normaal.quote:
Zijn morgen de winkels open? Ik ga mijn hele huis inspuiten met die zooi.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
http://www.koopjesdrogist(...)zL3cQCFSoEwwodhEMAaA
tsja, niet mijn probleem hequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sorry, ik ben daar te verlegen voor, dat durf ik niet te typen.
Morgen niet denk ik, maar maandag weer wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zijn morgen de winkels open? Ik ga mijn hele huis inspuiten met die zooi.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
omfg, stukje net van een vent die een vrouw werd en een vrouw die een man werden ze gaan trouwen
Ik douche zo heet... geen stoomreiniger nodigquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:27 schreef fietsie het volgende:
Ik doe de badkamer altijd met de stoomreiniger. Geen zilvervisje te vinden.
Waarom denk je dat?quote:
Echt, al dat gedoe bij die kerels... recht voor z'n raap en bam, binnenquote:
Ik wel. Meer dan ik nu hebquote:
Fijn dat jij het verslagdoen even overneemt van Catquote:
DM het dan ook naar mij.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik DM het wel ff, dan leest de rest niet mee.
Fixedquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben zo heet... geen stoomreiniger nodig
quote:
quote:
Maarre, waar en wanneer?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt, al dat gedoe bij die kerels... recht voor z'n raap en bam, binnen
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Morgen? Hier?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maarre, waar en wanneer?
En dus niet buiten/ in de badkamer/ in de auto / vergeet ik nog wat?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]In 't echieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik welquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien
Verschil moet er zijnquote:
quote:
quote:
Jij wil ze opetenquote:
quote:
DM dan effe je adres en je mobiele nummer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen? Hier?
En gewoon lekker in bed
Euhm... ja... true... maar toch anders dan in mijn fantasiequote:
Wat moet je er anders mee?quote:
Donequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
DM dan effe je adres en je mobiele nummer.
ik zie soms zat in de sauna dat m'n fantasie prikkeltquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm... ja... true... maar toch anders dan in mijn fantasie
Ook zat dat me direct weer drooglegtquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie soms zat in de sauna dat m'n fantasie prikkelt
ik ben daar een keer geweest en toen zag ik alleen bedektequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoeveel zie jij er eigenlijk per avond?
Toch gek, het werkt nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*probeert het gewoon*
Doe ook ff naar mij, ik ben nieuwschierig.
die negeer ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook zat dat me direct weer drooglegt
What has been seen...quote:
Jij kwam voor BBQ, niet voor een spannend avondje uit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben daar een keer geweest en toen zag ik alleen bedekte
Wie ga je stalken?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:36 schreef fietsie het volgende:
Hmmmmm volgens mij moet ik morgen al naar de randstad. Denk dat ik me ff qua stad ga vergissen
Nee, het is toch geen -10?quote:
hmmm die ervaring ken ik nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het is toch geen -10?
Ik bedoel seks, in jacuzzi, buiten, bij -10.
owjaquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij kwam voor BBQ, niet voor een spannend avondje uit.
Waarvoor?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dankjewel.mag ik die van jou dan ook ?
Omdat met zijn 3en een grote zak chips eten leuker en gezonder is dan met zijn 2en ?quote:
Hamka's-meet!!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omdat met zijn 3en een grote zak chips eten leuker en gezonder is dan met zijn 2en ?
Waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:44 schreef Koen66 het volgende:
lol, kerel die z'n lul met watermeloen insmeert
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:51 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga tukken en dromen over meets met Miss en AI.
als een potentiemiddel. maar zij was er allergisch voorquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als een potentiemiddel. maar zij was er allergisch voor
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:51 schreef Buurpoes het volgende:
Truste. Ik app je wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:51 schreef Buurpoes het volgende:
Nee?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat nummer wat ik hier heb, kun je daar WA op ontvangen MissMSX ?
quote:
Geluid staat altijd uitquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet nu hoor, te laat en zo, misschien maak ik iemand wakker.
Zou je iets terugsturen dan ? Want dan moet ik het geluid ff uitzetten misschien ja.quote:Op zondag 5 april 2015 00:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geluid staat altijd uit
Of bedoel je aan jouw kant?
Neequote:Op zondag 5 april 2015 00:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou je iets terugsturen dan ? Want dan moet ik het geluid ff uitzetten misschien ja.
bij de buren niet drukker?quote:Op zondag 5 april 2015 00:04 schreef MissMSX het volgende:
Het is wat slaapverwekkend. Ik ga naar bed
Trustequote:Op zondag 5 april 2015 00:04 schreef MissMSX het volgende:
Nee, wel ranzigerquote:
Truste.quote:Op zondag 5 april 2015 00:04 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 00:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eindelijk rust.Kan ik tenminste fatsoenlijk serie kijken.
quote:Op zondag 5 april 2015 00:25 schreef Muck het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgen om half 9 in de kerk zijn
Truste.quote:Op zondag 5 april 2015 00:25 schreef Muck het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgen om half 9 in de kerk zijn
Omdat het veel te vroeg is voor op mijn vrije zondagquote:
klinkt zeer foutquote:Op zondag 5 april 2015 00:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat het veel te vroeg is voor op mijn vrije zondag![]()
Maar ja, ik moet trompet spelen
Truste
Veelquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoeveel zie jij er eigenlijk per avond?
Klinkt als een boeiende dienstquote:
Hoe origineelquote:Op zondag 5 april 2015 08:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al druk bezig
En verse jus erbij, en lekkere ovenbroodjes.
Ik had rooksignalen verwacht.quote:Op zondag 5 april 2015 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*stuurt SMS*
Ja he, lekker origineel en ouderwets. dat ben ik wel.
Kijk maar uit je raam dan, richting zuidenquote:
Hebben ze in zkh ook nog een paasontbijt ?quote:Op zondag 5 april 2015 10:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk ziekenhuistv.
Volgens mij is de kerk leeg
Normaliter had ik nu zelf een mis gezongen dus nu maar op een andere manier de kerktraditie erin houden.
Er zijn vandaag ook nog diensten toch ?quote:Op zondag 5 april 2015 10:21 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh. Normaal ga ik altijd naar de Paaswake, maar ik had gisteren echt te zere voetjes. Ik mis nou wel het echte Paasgevoel.
Vandaag niet. Morgen mag ik een paasei erbij.quote:Op zondag 5 april 2015 10:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kijk maar uit je raam dan, richting zuiden
[..]
Hebben ze in zkh ook nog een paasontbijt ?
Het gaat dus de goede kant op. Mooi zeg !quote:Op zondag 5 april 2015 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Morgen mag ik een paasei erbij.
Diner is wel nom. Zalmfilet met tuinkruiden, roomboter, groene bloemkool en als toet limoenmousse. Kan er ook nog wijn bij vragen maar ik voel me al dronken genoeg als ik loop dus neuh.![]()
Ze komen nog bloedprikken en dan bespreken of ik vandaag anarchistische zou kunnen. How 'bout![]()
Als ik met douchen nog wat heen en weer stuiter tegen wandjes en me moet vasthouden als ik rondloop dan ga ik niet in mijn eentje thuis zitten.Ook al omdat ik niet weet wat ik aan pijnmedicatie meekrijg en extra meds vannacht en vanmorgen erg fijn waren.
Gaat wel elke dag beter en morgen naar huis moet kunnen.
En ach, zolang er geen vampieren in zicht zijn hebben ze geen bloed en dus geen uitslagen en dus geen goede info om me naar huis te sturen.
Gaat zeker de goede kant op en volgens plan. Zonder de bloeding scharrelde ik nog blijer rond denk ik. Maar echt herstellen is thuis (al dan niet met meds) en daar heb ik vanaf nu zo'n acht weken voor gerekend. Ben benieuwd hoe realistisch die planning gaat zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het gaat dus de goede kant op. Mooi zeg !
En jouw diner klinkt uitgebreider dan het mijne.
Fietserquote:
Die heb ik al gemist, beginnen hier om 9.30 uur.quote:Op zondag 5 april 2015 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn vandaag ook nog diensten toch ?
Goedemorgen.
quote:Op zondag 5 april 2015 10:39 schreef fietsie het volgende:
Dat je wakker word, en denk: huh 10:00
En dat je kind dan ligt te zingen in de kamer naast je.
Dus dan ga je er heen, en krijg je een verhaal dat er al ontbeten is.
En dan kom je beneden en zie je dat er inderdaad heeeeeeerlijk een afbakbroodje onafgebakken is opgepeuzeld...
quote:Op zondag 5 april 2015 10:42 schreef fietsie het volgende:
Ja zegt ze: "Jullie moesten maar lekker uitslapen, het is pasen. Dus ik heb ook netjes geen chocopasta gedaan maar pindakaas. Want anders was jij nu gaan mopperen."
Echt.!
ik ben het ook totaal vergeten .... gebeurt anders nooitquote:Op zondag 5 april 2015 10:45 schreef Toekito het volgende:
Oh.....shit net nou de kerk roept heb ik uitgeslapen
Vandaag weer verder met mijn missie in FM Shamrock uitbouwen tot een degelijke ploeg die in Europa meedoet om overwinteringen.
Fijne pasen. En catje
WW? Je bent je baan toch niet kwijt? Wat een prutsers zeg...quote:Op zondag 5 april 2015 10:46 schreef Cat22 het volgende:
Takke had gisteren mij post van het UWV meegenomen. Vier brieven en het was weer net een soap.![]()
Ik mocht me drie kalenderdagen voor daadwerkelijke opname pas Ziekmelden, zij hebben nu een maand de tijd om te kijken of ik echt gedoneerd heb. Dus vooralsnog zit ik nog steeds in de WW ipv ziektewet. Met bijbehorende verplichtingen zoals een afspraak op kantoor over een week met de werkcoach.
En, omdat ik me per 31 maart heb ziekgemeld ivm orgaandonatie wordt WW per 31 mei beëindigd en krijg ik nog info over mijn recht op ziektewet uitkering.
Lutsers!![]()
![]()
![]()
Het zal zo'n vaart wel niet lopen en de laatste brief bracht het goede nieuws dat ik komende week (dag en tijd zelfs erbij) gebeld ga worden door de verzuimcoach. Kan die met mij samen de knoop ontwarren.
quote:Op zondag 5 april 2015 10:46 schreef Cat22 het volgende:
Takke had gisteren mij post van het UWV meegenomen. Vier brieven en het was weer net een soap.![]()
Ik mocht me drie kalenderdagen voor daadwerkelijke opname pas Ziekmelden, zij hebben nu een maand de tijd om te kijken of ik echt gedoneerd heb. Dus vooralsnog zit ik nog steeds in de WW ipv ziektewet. Met bijbehorende verplichtingen zoals een afspraak op kantoor over een week met de werkcoach.
En, omdat ik me per 31 maart heb ziekgemeld ivm orgaandonatie wordt WW per 31 mei beëindigd en krijg ik nog info over mijn recht op ziektewet uitkering.
Lutsers!![]()
![]()
![]()
Het zal zo'n vaart wel niet lopen en de laatste brief bracht het goede nieuws dat ik komende week (dag en tijd zelfs erbij) gebeld ga worden door de verzuimcoach. Kan die met mij samen de knoop ontwarren.
quote:Op zondag 5 april 2015 10:42 schreef fietsie het volgende:
Ja zegt ze: "Jullie moesten maar lekker uitslapen, het is pasen. Dus ik heb ook netjes geen chocopasta gedaan maar pindakaas. Want anders was jij nu gaan mopperen."
Echt.!
Ik was er alleen om trompet te spelenquote:
Ik heb voor twee gezongen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 10:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk ziekenhuistv.
Volgens mij is de kerk leeg
Normaliter had ik nu zelf een mis gezongen dus nu maar op een andere manier de kerktraditie erin houden.
Nee, whoa. Dat klopt wel. Dit gaat om een stukje uitkering wat ik krijg omdat ik tov vorig jaar in uren achteruit ben gegaan. Maar, zoals een vriendin al zei: het kost je veel tijd en gedoe voor zo weinig geld.quote:Op zondag 5 april 2015 10:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
WW? Je bent je baan toch niet kwijt? Wat een prutsers zeg...
quote:
Kun je ze geen selfie in ziekenhuisbed sturen. "zie ik er werkloos of ziek uit?"quote:Op zondag 5 april 2015 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, whoa. Dat klopt wel. Dit gaat om een stukje uitkering wat ik krijg omdat ik tov vorig jaar in uren achteruit ben gegaan. Maar, zoals een vriendin al zei: het kost je veel tijd en gedoe voor zo weinig geld.
Punt is dat per 31-3 mijn WW moet worden opgeschort voor een ziektewetuitkering. Maar daar nemen ze dus de tijd voor en de data kloppen niet.
Het is dat de nier al in de ander zit, anders had ik gewoon een foto van de nier genomen en die opgestuurd.quote:Op zondag 5 april 2015 11:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je ze geen selfie in ziekenhuisbed sturen. "zie ik er werkloos of ziek uit?"
Later vandaag ga ik naar pa om daar te gourmettenquote:Op zondag 5 april 2015 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
En, iemand nog plannen na het eieren zoeken en het ontbijt ?
Ze had toch zon pluche nier gekregen ? Misschien daar foto van opsturen...quote:Op zondag 5 april 2015 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat de nier al in de ander zit, anders had ik gewoon een foto van de nier genomen en die opgestuurd.
quote:Op zondag 5 april 2015 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat de nier al in de ander zit, anders had ik gewoon een foto van de nier genomen en die opgestuurd.
Daar trappen ze vast niet in.quote:Op zondag 5 april 2015 11:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze had toch zon pluche nier gekregen ? Misschien daar foto van opsturen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |