Ik een voetpomp, geschikt voor ballen en banden in alle maten en soorten.quote:
quote:
(zonder alcohol)quote:
Niet voor mijn ballenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik een voetpomp, geschikt voor ballen en banden in alle maten en soorten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
maar die neem moeilijker mee, en moet je op de grond zetten. Mijne is klein, past in een jaszak, en is overal te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik een voetpomp, geschikt voor ballen en banden in alle maten en soorten.
Thuis pompen is genoeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
maar die neem moeilijker mee, en moet je op de grond zetten. Mijne is klein, past in een jaszak, en is overal te gebruiken.
*steekt hand uit*quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:38 schreef Buurpoes het volgende:
Toch maar aanmaaklimonade. En hamka's!!
* Buurpoes kijkt naar de laatste hamka in het zakje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had liever een hamka....
*neemt slokje en geeft glas terug*
Eet die dan zelf maar op. Je eet snel blijkbaar. *neemt nog een slokje*quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes kijkt naar de laatste hamka in het zakje.
Nee, je mag 'em.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eet die dan zelf maar op. Je eet snel blijkbaar. *neemt nog een slokje*
22 gram in een zakje is eigenlijk wel weinig...quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:49 schreef MissMSX het volgende:
*nomnomnom* chippies.
Was erg moe, nu niet meer zo. Hopelijk niet helemaal over m'n slaap heen. ZO lekker gaan zagen
Te veel snoepen is ook weer slecht voor je.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
22 gram in een zakje is eigenlijk wel weinig...
van douchen word ik meestal alleen maar moeierquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef fietsie het volgende:
Ik wil niet slapen, maar mijn verstand zegt dat het moet.
Misschien eerst ff doesjen
Je moet ook naar de calorieen kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
22 gram in een zakje is eigenlijk wel weinig...
Ik las 'mooier'quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van douchen word ik meestal alleen maar moeier
Ik val nogal makkelijk af, dus ik moet eigenlijk wat vaker snoepen...quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Te veel snoepen is ook weer slecht voor je.
nee, op zaterdagavond doen tetten het beterquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Mijn TT is ook geen publiekstrekker, vrees ik.
111 kilocaloriën, hetzelfde al in grofweg 2 sinaasappels.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ook naar de calorieen kijken
Volspammen en dan een lekkere tetten TT?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, op zaterdagavond doen tetten het beter
Dat zijn nog meer dan 260 posts....quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volspammen en dan een lekkere tetten TT?
We disagreequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hou niet van douchen... Bad is lekkerder....
Zoveel calorieen in een sinaasappel?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
111 kilocaloriën, hetzelfde al in grofweg 2 sinaasappels.
Dat valt per persoon best mee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zijn nog meer dan 260 posts....
Let's cherish the momentquote:
55, schijnt. Mooi tussendoortje. Een raketje heeft er 50. Net zo prima dus. Een magnum 300, dat is dus een maaltijd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoveel calorieen in een sinaasappel?
In een 2 persoons whirlpool misschien, maar niet in dit bad.quote:
In een beetje groot 1 persoons is het ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
In een 2 persoons whirlpool misschien, maar niet in dit bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |