'vermoeider'quote:
Zo onhandigquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
In een 2 persoons whirlpool misschien, maar niet in dit bad.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
In een 2 persoons whirlpool misschien, maar niet in dit bad.
Ik vind het nog steeds weinig. Need more... much much more...quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
55, schijnt. Mooi tussendoortje. Een raketje heeft er 50. Net zo prima dus. Een magnum 300, dat is dus een maaltijd.
Hoi!quote:
Als je je daar druk over gaat maken kan je er beter niet aan beginnen..quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoi!
En ja, onhandig. Maar seks is vaak onhandig. Gedoe. Geeft vlekken.
Hai!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoi!
En ja, onhandig. Maar seks is vaak onhandig. Gedoe. Geeft vlekken.
Zittend op de wasmachine, 1 voet verkrampt op de verwarming, 1 voet bungelend (geen steun). Vond ik niks.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er een plek waar seks niet fijn is dan ?
Ja, in (zwem)bad of onder de douchequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er een plek waar seks niet fijn is dan ?
Daarom heb ik een bakje dorito'squote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds weinig. Need more... much much more...
Lekkahquote:
Groooot bad is wel een voorwaarde. Maar bed is handiger ja.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai!
En niks mis met een beetje vies hoor
Maar in bad... nah
Onder de douche is wel fijn, mits het lengteverschil niet te groot is.quote:
Seks krokant?quote:
Dat doe ik op mijn brommer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Muck het volgende:
De douche is mijn piekerplek. Lekker heet water op mijn kop laten kletteren en een beetje staan
Laat me daar maar lekker alleen staan
Veel te koudquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Onder de douche is wel fijn, mits het lengteverschil niet te groot is.
I love it when you talk dirtyquote:
quote:
Als je de dorito's uit mijn handen trekt welquote:
Dat is nog eens dirty talkquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je de dorito's uit mijn handen trekt wel
Of na ontbijt op bed
Je moet het water ook niet te heet zetten, dan is er best een kans dat je van je stokkie gaatquote:
Dan doe je wat verkeerd. Buitenseks bij tien graden en miezer is ook niet koud.quote:
Dat risico heb ik 24/7.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Je moet het water ook niet te heet zetten, dan is er best een kans dat je van je stokkie gaat![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet de douche wel aanzetten he...
Lauwe douche is helemaal naarquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Je moet het water ook niet te heet zetten, dan is er best een kans dat je van je stokkie gaat![]()
Ja, en dan met z'n drieën tweeën onder zo'n pleurisstraaltjequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet de douche wel aanzetten he...
Lauwe douchequote:
Ik ben een koukleumquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan doe je wat verkeerd. Buitenseks bij tien graden en miezer is ook niet koud.Dus onder een warme douche is het ook prima.
Betere douchekop kopen!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en dan met z'n drieën tweeën onder zo'n pleurisstraaltje
Je moet even aan Buurpoes vragen naar een goede douchekop, die is er pas een wezen kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en dan met z'n drieën tweeën onder zo'n pleurisstraaltje
Ik ook, maar bij seks warm ik meestal wel op.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum
En buitenseks valt ook in decategorie
Oh please do elaborate.....quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en dan met z'n drieën onder zo'n pleurisstraaltje
Nee, gewoon daar geen seks hebbenquote:
De auto dan misschien ? Geen koud water, geen kou van buiten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum
En buitenseks valt ook in decategorie
Ik heb de huidige nog niet uitgeprobeerd met seks. Qua douchen is ie prima.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet even aan Buurpoes vragen naar een goede douchekop, die is er pas een wezen kopen.
Ja, tuurlijk, maar onder de douche lukt me dat gewoon minder goed. Nou ja, ik lig er niet wakker van. Genoeg andere plekjesquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij seks warm ik meestal wel op.
Sinds ik 35 kg kwijt ben heb ik het vrijwel continue koud.quote:
Het zilvervisjequote:
Buiten bed?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar onder de douche lukt me dat gewoon minder goed. Nou ja, ik lig er niet wakker van. Genoeg andere plekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |