Klinkt als een boeiende dienstquote:
Hoe origineelquote:Op zondag 5 april 2015 08:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al druk bezig
En verse jus erbij, en lekkere ovenbroodjes.
Ik had rooksignalen verwacht.quote:Op zondag 5 april 2015 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*stuurt SMS*
Ja he, lekker origineel en ouderwets. dat ben ik wel.
Kijk maar uit je raam dan, richting zuidenquote:
Hebben ze in zkh ook nog een paasontbijt ?quote:Op zondag 5 april 2015 10:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk ziekenhuistv.
Volgens mij is de kerk leeg
Normaliter had ik nu zelf een mis gezongen dus nu maar op een andere manier de kerktraditie erin houden.
Er zijn vandaag ook nog diensten toch ?quote:Op zondag 5 april 2015 10:21 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh. Normaal ga ik altijd naar de Paaswake, maar ik had gisteren echt te zere voetjes. Ik mis nou wel het echte Paasgevoel.
Vandaag niet. Morgen mag ik een paasei erbij.quote:Op zondag 5 april 2015 10:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kijk maar uit je raam dan, richting zuiden
[..]
Hebben ze in zkh ook nog een paasontbijt ?
Het gaat dus de goede kant op. Mooi zeg !quote:Op zondag 5 april 2015 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Morgen mag ik een paasei erbij.
Diner is wel nom. Zalmfilet met tuinkruiden, roomboter, groene bloemkool en als toet limoenmousse. Kan er ook nog wijn bij vragen maar ik voel me al dronken genoeg als ik loop dus neuh.![]()
Ze komen nog bloedprikken en dan bespreken of ik vandaag anarchistische zou kunnen. How 'bout![]()
Als ik met douchen nog wat heen en weer stuiter tegen wandjes en me moet vasthouden als ik rondloop dan ga ik niet in mijn eentje thuis zitten.Ook al omdat ik niet weet wat ik aan pijnmedicatie meekrijg en extra meds vannacht en vanmorgen erg fijn waren.
Gaat wel elke dag beter en morgen naar huis moet kunnen.
En ach, zolang er geen vampieren in zicht zijn hebben ze geen bloed en dus geen uitslagen en dus geen goede info om me naar huis te sturen.
Gaat zeker de goede kant op en volgens plan. Zonder de bloeding scharrelde ik nog blijer rond denk ik. Maar echt herstellen is thuis (al dan niet met meds) en daar heb ik vanaf nu zo'n acht weken voor gerekend. Ben benieuwd hoe realistisch die planning gaat zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het gaat dus de goede kant op. Mooi zeg !
En jouw diner klinkt uitgebreider dan het mijne.
Fietserquote:
Die heb ik al gemist, beginnen hier om 9.30 uur.quote:Op zondag 5 april 2015 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn vandaag ook nog diensten toch ?
Goedemorgen.
quote:Op zondag 5 april 2015 10:39 schreef fietsie het volgende:
Dat je wakker word, en denk: huh 10:00
En dat je kind dan ligt te zingen in de kamer naast je.
Dus dan ga je er heen, en krijg je een verhaal dat er al ontbeten is.
En dan kom je beneden en zie je dat er inderdaad heeeeeeerlijk een afbakbroodje onafgebakken is opgepeuzeld...
quote:Op zondag 5 april 2015 10:42 schreef fietsie het volgende:
Ja zegt ze: "Jullie moesten maar lekker uitslapen, het is pasen. Dus ik heb ook netjes geen chocopasta gedaan maar pindakaas. Want anders was jij nu gaan mopperen."
Echt.!
ik ben het ook totaal vergeten .... gebeurt anders nooitquote:Op zondag 5 april 2015 10:45 schreef Toekito het volgende:
Oh.....shit net nou de kerk roept heb ik uitgeslapen
Vandaag weer verder met mijn missie in FM Shamrock uitbouwen tot een degelijke ploeg die in Europa meedoet om overwinteringen.
Fijne pasen. En catje
WW? Je bent je baan toch niet kwijt? Wat een prutsers zeg...quote:Op zondag 5 april 2015 10:46 schreef Cat22 het volgende:
Takke had gisteren mij post van het UWV meegenomen. Vier brieven en het was weer net een soap.![]()
Ik mocht me drie kalenderdagen voor daadwerkelijke opname pas Ziekmelden, zij hebben nu een maand de tijd om te kijken of ik echt gedoneerd heb. Dus vooralsnog zit ik nog steeds in de WW ipv ziektewet. Met bijbehorende verplichtingen zoals een afspraak op kantoor over een week met de werkcoach.
En, omdat ik me per 31 maart heb ziekgemeld ivm orgaandonatie wordt WW per 31 mei beëindigd en krijg ik nog info over mijn recht op ziektewet uitkering.
Lutsers!![]()
![]()
![]()
Het zal zo'n vaart wel niet lopen en de laatste brief bracht het goede nieuws dat ik komende week (dag en tijd zelfs erbij) gebeld ga worden door de verzuimcoach. Kan die met mij samen de knoop ontwarren.
quote:Op zondag 5 april 2015 10:46 schreef Cat22 het volgende:
Takke had gisteren mij post van het UWV meegenomen. Vier brieven en het was weer net een soap.![]()
Ik mocht me drie kalenderdagen voor daadwerkelijke opname pas Ziekmelden, zij hebben nu een maand de tijd om te kijken of ik echt gedoneerd heb. Dus vooralsnog zit ik nog steeds in de WW ipv ziektewet. Met bijbehorende verplichtingen zoals een afspraak op kantoor over een week met de werkcoach.
En, omdat ik me per 31 maart heb ziekgemeld ivm orgaandonatie wordt WW per 31 mei beëindigd en krijg ik nog info over mijn recht op ziektewet uitkering.
Lutsers!![]()
![]()
![]()
Het zal zo'n vaart wel niet lopen en de laatste brief bracht het goede nieuws dat ik komende week (dag en tijd zelfs erbij) gebeld ga worden door de verzuimcoach. Kan die met mij samen de knoop ontwarren.
quote:Op zondag 5 april 2015 10:42 schreef fietsie het volgende:
Ja zegt ze: "Jullie moesten maar lekker uitslapen, het is pasen. Dus ik heb ook netjes geen chocopasta gedaan maar pindakaas. Want anders was jij nu gaan mopperen."
Echt.!
Ik was er alleen om trompet te spelenquote:
Ik heb voor twee gezongen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 10:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk ziekenhuistv.
Volgens mij is de kerk leeg
Normaliter had ik nu zelf een mis gezongen dus nu maar op een andere manier de kerktraditie erin houden.
Nee, whoa. Dat klopt wel. Dit gaat om een stukje uitkering wat ik krijg omdat ik tov vorig jaar in uren achteruit ben gegaan. Maar, zoals een vriendin al zei: het kost je veel tijd en gedoe voor zo weinig geld.quote:Op zondag 5 april 2015 10:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
WW? Je bent je baan toch niet kwijt? Wat een prutsers zeg...
quote:
Kun je ze geen selfie in ziekenhuisbed sturen. "zie ik er werkloos of ziek uit?"quote:Op zondag 5 april 2015 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, whoa. Dat klopt wel. Dit gaat om een stukje uitkering wat ik krijg omdat ik tov vorig jaar in uren achteruit ben gegaan. Maar, zoals een vriendin al zei: het kost je veel tijd en gedoe voor zo weinig geld.
Punt is dat per 31-3 mijn WW moet worden opgeschort voor een ziektewetuitkering. Maar daar nemen ze dus de tijd voor en de data kloppen niet.
Het is dat de nier al in de ander zit, anders had ik gewoon een foto van de nier genomen en die opgestuurd.quote:Op zondag 5 april 2015 11:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je ze geen selfie in ziekenhuisbed sturen. "zie ik er werkloos of ziek uit?"
Later vandaag ga ik naar pa om daar te gourmettenquote:Op zondag 5 april 2015 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
En, iemand nog plannen na het eieren zoeken en het ontbijt ?
Ze had toch zon pluche nier gekregen ? Misschien daar foto van opsturen...quote:Op zondag 5 april 2015 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat de nier al in de ander zit, anders had ik gewoon een foto van de nier genomen en die opgestuurd.
quote:Op zondag 5 april 2015 11:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat de nier al in de ander zit, anders had ik gewoon een foto van de nier genomen en die opgestuurd.
Daar trappen ze vast niet in.quote:Op zondag 5 april 2015 11:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze had toch zon pluche nier gekregen ? Misschien daar foto van opsturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |