Klinkt als een boeiende dienstquote:
Hoe origineelquote:Op zondag 5 april 2015 08:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al druk bezig
En verse jus erbij, en lekkere ovenbroodjes.
Ik had rooksignalen verwacht.quote:Op zondag 5 april 2015 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*stuurt SMS*
Ja he, lekker origineel en ouderwets. dat ben ik wel.
Kijk maar uit je raam dan, richting zuidenquote:
Hebben ze in zkh ook nog een paasontbijt ?quote:Op zondag 5 april 2015 10:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk ziekenhuistv.
Volgens mij is de kerk leeg
Normaliter had ik nu zelf een mis gezongen dus nu maar op een andere manier de kerktraditie erin houden.
Er zijn vandaag ook nog diensten toch ?quote:Op zondag 5 april 2015 10:21 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh. Normaal ga ik altijd naar de Paaswake, maar ik had gisteren echt te zere voetjes. Ik mis nou wel het echte Paasgevoel.
Vandaag niet. Morgen mag ik een paasei erbij.quote:Op zondag 5 april 2015 10:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kijk maar uit je raam dan, richting zuiden
[..]
Hebben ze in zkh ook nog een paasontbijt ?
Het gaat dus de goede kant op. Mooi zeg !quote:Op zondag 5 april 2015 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Morgen mag ik een paasei erbij.
Diner is wel nom. Zalmfilet met tuinkruiden, roomboter, groene bloemkool en als toet limoenmousse. Kan er ook nog wijn bij vragen maar ik voel me al dronken genoeg als ik loop dus neuh.![]()
Ze komen nog bloedprikken en dan bespreken of ik vandaag anarchistische zou kunnen. How 'bout![]()
Als ik met douchen nog wat heen en weer stuiter tegen wandjes en me moet vasthouden als ik rondloop dan ga ik niet in mijn eentje thuis zitten.Ook al omdat ik niet weet wat ik aan pijnmedicatie meekrijg en extra meds vannacht en vanmorgen erg fijn waren.
Gaat wel elke dag beter en morgen naar huis moet kunnen.
En ach, zolang er geen vampieren in zicht zijn hebben ze geen bloed en dus geen uitslagen en dus geen goede info om me naar huis te sturen.
Gaat zeker de goede kant op en volgens plan. Zonder de bloeding scharrelde ik nog blijer rond denk ik. Maar echt herstellen is thuis (al dan niet met meds) en daar heb ik vanaf nu zo'n acht weken voor gerekend. Ben benieuwd hoe realistisch die planning gaat zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het gaat dus de goede kant op. Mooi zeg !
En jouw diner klinkt uitgebreider dan het mijne.
Fietserquote:
Die heb ik al gemist, beginnen hier om 9.30 uur.quote:Op zondag 5 april 2015 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn vandaag ook nog diensten toch ?
Goedemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |