ik dm welquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die ligt beneden, en ik zit nu boven met een kat op schoot.
ja hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee de zon is nog op zo goed mierenneukert
Goedzoquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee de zon is nog op zo goed mierenneukert
Jij bent ook speciaal.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat geef je me special treatment fucking creep
moest lachenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat geef je me special treatment fucking creep
moet jij niet hopeloos meisjes gaan versieren ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent ook speciaal.
Een heeeeeeeeeeele speciale jongen
Nee ik heb wel weer genoeg gefaald de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij niet hopeloos meisjes gaan versieren ofzo [ afbeelding ]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel weer genoeg gefaald de afgelopen dagen
u so funnyquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.
is fatequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel weer genoeg gefaald de afgelopen dagen
Ze is minderjarig pedo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.
Zou jouw genen mix een stuk beter maken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik geil er niet op. Denken dat ik WP gerelateerd DNA in mijn kind wil
Nee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou jouw genen mix een stuk beter maken.
Vieze Duitser.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks mis met beetje arisch superrasch in je bloed
Christopher Nolan voor mij. Acteur weet ik niet echtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beste acteur is sowieso Al Pacino. Beste regisseur: Eastwood
Nolan is ook wel echt goed. Interstellerquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Christopher Nolan voor mij. Acteur weet ik niet echt
Ik ook, heb mondeling literatuur Nederlands en Duits donderdag, moet nog 9 boeken lezen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Over boeken gesproken, moet meer lezen.
Ah, koel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hahahaha hij is echt mooi. Lees dit even:
https://www.youtube.com/user/TVFilthyFrank/about
Procrastinationquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, heb mondeling literatuur Nederlands en Duits donderdag, moet nog 9 boeken lezen.
Ja, dat ja.quote:
The Martian by Andy Weirquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, heb mondeling literatuur Nederlands en Duits donderdag, moet nog 9 boeken lezen.
Gewoon, hoe is het om hiker te zijn?quote:
Prima. Heeft ook zo'n nadelen, laatst 40 minuten van de kou staan verrekken bij een bushalte (Roodehaan) in Groningen, maar ook weer dikke auto's rijden enzo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon, hoe is het om hiker te zijn?
Je moet dan met de trein weer terug naar Eindhoven?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Prima. Heeft ook zo'n nadelen, laatst 40 minuten van de kou staan verrekken bij een bushalte (Roodehaan) in Groningen, maar ook weer dikke auto's rijden enzo.
ja. kuteindquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet dan met de trein weer terug naar Eindhoven?
Niks tegen Eind jongequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ja. kuteindkrijg er wel voor betaald hoor
Lijkt me verder wel een leuke bijbaan, beetje auto's heen en weer naar toe brengen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ja. kuteindkrijg er wel voor betaald hoor
quote:
AHAHA HAHAquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
HALLO HALLO HIER IS DE POLITIE HAHAHAHA
Horkehquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
HALLO HALLO HIER IS DE POLITIE HAHAHAHA
Ik ben niet zo van Pink Floyd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Breng me iets, en ik geef je Pink Floyd, dus ik win. Pink Floyd > alles.
Gewoon een goed verhaal met de juiste dosis humor. Echt goed geschreven. Plus de setting (trapped on Mars) maakt het echt goedquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, hij staat al een tijdje op m'n lijstje. Dus het is wat? Wat moet ik er van verwachten?
Pink Floyd is waar het mee begon. Eigenlijk altijd als ik mijn muzieksmaak ga verleggen (nieuwe dingen, experimenteren, drugs), altijd kom ik terug bij Gilmour-Wright-Waters-Mason.quote:
Ik luister er zeer weinig naar, 21 keer volgens mijn last.fm.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pink Floyd is waar het mee begon. Eigenlijk altijd als ik mijn muzieksmaak ga verleggen (nieuwe dingen, experimenteren, drugs), altijd kom ik terug bij Gilmour-Wright-Waters-Mason.
Gewoon ff snoeihard Meddle opzetten en je bent genezenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister er zeer weinig naar, 21 keer volgens mijn last.fm.
Ik zeg niet dat ik het slecht vind. Ik luister er gewoon nooit naar.quote:
Mijn god, wat een gat.quote:
Ik heb daar nog een keer Donald Ducks aan een FOK!ker verkocht. Hij werkte bij een slager in een winkelcentrum.quote:
Ah. Kan gebeuren. Eng idee dat er meerdere mensen uit Maassluis op FOK! komen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een keer Donald Ducks aan een FOK!ker verkocht. Hij werkte bij een slager in een winkelcentrum.
Ftfyquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Kan gebeuren. Eng idee dat er meerdere mensen uit Maassluis komen.
Ik kom ook wel eens FOK!kers tegen met het uitgaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Kan gebeuren. Eng idee dat er meerdere mensen uit Maassluis op FOK! komen.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zelfs wel eens bier gekregen van een FOK!ker tijdens het uitgaan.
Ik kreeg zelfs een platenspeler van hem. FOK! is toch nog ergens goed voor.quote:
FOK!kers brengen mij regelmatig bier. Het goede leventje jeweets.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zelfs wel eens bier gekregen van een FOK!ker tijdens het uitgaan.
32.230 zijn er nog aardig wat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Och, dat aantal is beperkt gelukkig.
Fogel die steeds een biertje aanbiedquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FOK!kers brengen mij regelmatig bier. Het goede leventje jeweets.
Wat doen ze daar allemaal in die goot?quote:
Mono + bier is het überhaupt al knap als je wat gaat horen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat doen ze daar allemaal in die goot?
Krijgen we dan naaktpics van zijn vriendin erbij?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mono + bier is het überhaupt al knap als je wat gaat horen.
Die vraag moet je aan de dj stellenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijgen we dan naaktpics van zijn vriendin erbij?
Dan moet ik in een ander topic posten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die vraag moet je aan de dj stellen
Gewoon DM'en mang.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet ik in een ander topic posten.
Dat is meteen zo persoonlijk.quote:
37.59.7.51:9856/listen.plsquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
37.59.7.51:9856/listen.pls
Hier je linkje iig
Hebben jullie luisteraars nodig ofzo?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
Deze link voor mono btw http://37.59.7.51:9856/listen.pls
Altijd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie luisteraars nodig ofzo?
quote:
quote:
Ik spam mijn eigen shows niet eens, maar mensen willen er vaak graag op geattendeerd worden als mono draaitquote:
1 linkje was wel genoeg dan toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik spam mijn eigen shows niet eens, maar mensen willen er vaak graag op geattendeerd worden als mono draait
Ja ik zag surge nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1 linkje was wel genoeg dan toch?
Delicate Sound of Thunder, Atom Heart Mother, Animals, A Momentary Lapse of Reason, More, Wish You Were Here, Dark Side of the Moon, Meddle, Piper at the Gates of Dawn, A Saucerful of Secrets, Obscured by Clouds, Relics, The Division Bell, Ummagumma, David Gilmour, Pro's and Cons of Hitchhiking (haa, die zijn geen Pink Floyd)quote:Op zondag 5 april 2015 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Bonuspunten als je ze allemaal op kunt noemen.
Achter Delicate Sound staat nog The Final Cut, denk dat je dat ook wel had geweten. Pro's & Cons is een soloproject van Waters, evenals die LP van David Gilmour rechts daarvan. Links van Waters staat het soloproject van Syd Barrett, The Madcap Laughs. Verder mis je Eclipsed-I en Eclipsed-II, vooraan ligt Live at Pompeii en ergens rechts staat nog Pink Floyd - Live (spelen ze Dark Side live)quote:Op zondag 5 april 2015 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Delicate Sound of Thunder, Atom Heart Mother, Animals, A Momentary Lapse of Reason, More, Wish You Were Here, Dark Side of the Moon, Meddle, Piper at the Gates of Dawn, A Saucerful of Secrets, Obscured by Clouds, Relics, The Division Bell, Ummagumma, Pro's and Cons of Hitchhiking (haa, da's geen Pink Floyd)
Verder dunno.
Ja, Gilmour herkende ik later nog. Maar damn, dat is nice.quote:Op zondag 5 april 2015 00:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Achter Delicate Sound staat nog The Final Cut, denk dat je dat ook wel had geweten. Pro's & Cons is een soloproject van Waters, evenals die LP van David Gilmour rechts daarvan. Links van Waters staat het soloproject van Syd Barrett, The Madcap Laughs. Verder mis je Eclipsed-I en Eclipsed-II, vooraan ligt Live at Pompeii en ergens rechts staat nog Pink Floyd - Live (spelen ze Dark Side live)
Kost een hoop centen. Maar van Floyd wil ik echt alles (muziek) hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, Gilmour herkende ik later nog. Maar damn, dat is nice.
Dat zal inderdaad wat gekost hebben ja. Maar wel awesome.quote:Op zondag 5 april 2015 00:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kost een hoop centen. Maar van Floyd wil ik echt alles (muziek) hebben.
Ik heb ook veel albums van The Doors. Denk dat ik nu zo'n 3-400 platen heb. Nooit geteld en ook geen zin in.quote:Op zondag 5 april 2015 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wat gekost hebben ja. Maar wel awesome.
Delicate Sound of Thunder, The Wall, The Madcap Laughs, The Pros and Cons of Hitchhiking, David Gilmour, Ummagumma, The Division Bell, Relics, Meddle, Dark Side of the Moon, Wish You Were Here , More, Mother, Animals, A Momentary Lapse of Reason, Division Bell Picture Disc, Mother op blauw vinyl, sla ik over omdat te onduidelijk, te onduidelijk maar kan Meddle zijn op groen vinyl.quote:Op zondag 5 april 2015 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Die twee gekleurde albums horen bij Live at Pompeii. Ik bewaar die buiten de hoes.quote:Op zondag 5 april 2015 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Delicate Sound of Thunder, The Wall, The Madcap Laughs, The Pros and Cons of Hitchhiking, David Gilmour, Ummagumma, The Division Bell, Relics, Meddle, Dark Side of the Moon, Wish You Were Here , More, Mother, Animals, A Momentary Lapse of Reason, Division Bell Picture Disc, Mother op blauw vinyl, sla ik over omdat te onduidelijk, te onduidelijk maar kan Meddle zijn op groen vinyl.
PULSE is kaooloa duurquote:Op zondag 5 april 2015 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je doelt op P.U.L.S.E.? Eclipsed is een bootleg.
Ah! Dat had ik moeten wetenquote:Op zondag 5 april 2015 00:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die twee gekleurde albums horen bij Live at Pompeii. Ik bewaar die buiten de hoes.
Pompeii ook?quote:Op zondag 5 april 2015 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah! Dat had ik moeten wetenik heb alles op vinyl + CD + nog wat random bootlegs, stuk of 54
Op vinyl tegenwoordig wel jaquote:Op zondag 5 april 2015 00:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
PULSE is kaooloa duurik heb een paar bootlegs ja
Pompeii is natuurlijk semi-bootleg, maar die heb ik inderdaad ook op vinyl.quote:Op zondag 5 april 2015 00:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pompeii ook?is ook een bootleg, daar niet van
nieuwe woning?quote:Op zondag 5 april 2015 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Goede zaakquote:Op zondag 5 april 2015 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pompeii is natuurlijk semi-bootleg, maar die heb ik inderdaad ook op vinyl.
En DSotM op wit vinyl, parel van mijn collectiequote:
Ik vind About Face nog steeds één van z'n betere albumsquote:Op zondag 5 april 2015 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
Nu krijg ik zin om David Gilmour's Remember That Night weer op te zetten. Leuke live opname.
Ja luister ik ook nooit.quote:Op zondag 5 april 2015 00:38 schreef LompeHork het volgende:
Delicate Sound of Thunder is trouwens wel de karigste Floyd liveplaat ooit.
Hmm, ik moet sowieso eens meer naar Gilmours solo spul gaan luisteren.quote:Op zondag 5 april 2015 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind About Face nog steeds één van z'n betere albumslive ook goed te pruimen trouwens.
Ja was dat boven of beneden? Ik zit hier nu een maand of 6quote:Op zondag 5 april 2015 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was aan het begin van het jaar bij jou
Shoegazequote:Op zondag 5 april 2015 00:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja luister ik ook nooit.
Deze maar weer eens opgezet. Die plaat moet ik ook nog steeds een keer fixen
Terecht, alleen Shine On... is daar nog een beetje de moeite, beetje.quote:Op zondag 5 april 2015 00:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja luister ik ook nooit.
Deze maar weer eens opgezet. Die plaat moet ik ook nog steeds een keer fixen
Doen sowieso, meer talent dan Waters, in mijn oren dan. Ik hou van zijn gitaarshizzle, het ontspantquote:Op zondag 5 april 2015 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ik moet sowieso eens meer naar Gilmours solo spul gaan luisteren.
Dat album is echt gestoord goed. Moet je echt een keer luisteren.quote:Op zondag 5 april 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
Steven Wilson had het tijdens z'n concert laatst nog eventjes over My Bloody Valentine en shoegaze tussen de nummers door.
Yes. Ik ken het solospul van Waters meer omdat mijn vader het luistert, vind er zelf niet heel veel aan. Maar door de live opname van zijn (Gilmour) concert in de Royal Albert Hall ben ik een stuk nieuwsgieriger geworden naar diens solowerk. Alleen nooit aan toegekomen om alles te luisteren. Voornamelijk On An Island geluisterd.quote:Op zondag 5 april 2015 00:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen sowieso, meer talent dan Waters, in mijn oren dan. Ik hou van zijn gitaarshizzle, het ontspant
bovenquote:Op zondag 5 april 2015 00:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja was dat boven of beneden? Ik zit hier nu een maand of 6
Ja heb nu een benedenverdiepingappartement dingesquote:
Gilmour > Wright > Waters > Mason. Wright wordt echt zwaar onderschat jongens.quote:Op zondag 5 april 2015 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Ik ken het solospul van Waters meer omdat mijn vader het luistert, vind er zelf niet heel veel aan. Maar door de live opname van zijn (Gilmour) concert in de Royal Albert Hall ben ik een stuk nieuwsgieriger geworden naar diens solowerk. Alleen nooit aan toegekomen om alles te luisteren. Voornamelijk On An Island geluisterd.
Dat van Waters is in mijn oren "oké", vooral Pro's and Cons kan ik wel waarderen, verder vind ik het niet bijzonder. Zelfde dat ik niet gek ben van The Wall terwijl ik The Division Bell wel sterk vind (inb4 Floyd-maffia).quote:Op zondag 5 april 2015 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Ik ken het solospul van Waters meer omdat mijn vader het luistert, vind er zelf niet heel veel aan. Maar door de live opname van zijn (Gilmour) concert in de Royal Albert Hall ben ik een stuk nieuwsgieriger geworden naar diens solowerk. Alleen nooit aan toegekomen om alles te luisteren. Voornamelijk On An Island geluisterd.
Mason wordt ook onderschat, zijn solowerk is ook prima.quote:Op zondag 5 april 2015 00:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gilmour > Wright > Waters > Mason. Wright wordt echt zwaar onderschat jongens.
Prima drummer, maar verder niet zo'n genie als Wright vind ik. Hoe hij Echoes doet man manquote:Op zondag 5 april 2015 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mason wordt ook onderschat, zijn solowerk is ook prima.
quote:Op zondag 5 april 2015 00:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Prima drummer, maar verder niet zo'n genie als Wright vind ik. Hoe hij Echoes doet man man
aiquote:Op zondag 5 april 2015 00:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja heb nu een benedenverdiepingappartement dinges
[..]
Gilmour > Wright > Waters > Mason. Wright wordt echt zwaar onderschat jongens.
Ik hoek jou in een keer naar de grondquote:
gegarandeerde zelfmoord datquote:Op zondag 5 april 2015 00:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik hoek jou in een keer naar de grond
[ afbeelding ]
hovjquote:
Ik heb dat album een keer zien liggen, eigenlijk mee moeten nemenquote:Op zondag 5 april 2015 00:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit heeft hij ook gewoon gecomponeerd enzuks hè? Hij doet niet enkel percussie
Doen, enige solowerk van Mason en is serieus de moeitequote:Op zondag 5 april 2015 01:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb dat album een keer zien liggen, eigenlijk mee moeten nemen
Hai iraneesquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gegarandeerde zelfmoord dat
[..]
hovj
Horkmansquote:Op zondag 5 april 2015 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen, enige solowerk van Mason en is serieus de moeite
Het gaat weer serieus pegels kosten allemaalquote:Op zondag 5 april 2015 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen, enige solowerk van Mason en is serieus de moeite
Immer, mooi Joods pasen meegemaakt vanavondquote:
Nee man, dat ding heb je voor een tientjequote:Op zondag 5 april 2015 01:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het gaat weer serieus pegels kosten allemaalfuck
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Het is toch ook morgen pas pasen?quote:Op zondag 5 april 2015 01:03 schreef LompeHork het volgende:
Immer, mooi Joods pasen meegemaakt vanavond
Pesach, moet je even opzoeken, bij vrinden die we van FOK! kennen, het Christendom verbleekt met deze traditiesquote:Op zondag 5 april 2015 01:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Het is toch ook morgen pas pasen?
nice, brood en lamsvlees enzo eten de joden veel toch? Heb ook wel eens zo'n joods dingetje gevierd bij bekenden, maar die konden niet echt kokenquote:Op zondag 5 april 2015 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pesach, moet je even opzoeken, bij vrinden die we van FOK! kennen, het Christendom verbleekt met deze traditiesen lekker eten en alles, boh!
Gist mag niet met Pesach, dus geen broodquote:Op zondag 5 april 2015 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nice, brood en lamsvlees enzo eten de joden veel toch? Heb ook wel eens zo'n joods dingetje gevierd bij bekenden, maar die konden niet echt koken
ah, ben je zelf ook joods dan?quote:Op zondag 5 april 2015 01:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gist mag niet met Pesach, dus geen brood
Deze konden overigens wel koken
Nein!quote:
Je kunt toch best nergens in gelovenquote:Op zondag 5 april 2015 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein!ik ben... "niets" ofzo, als ik iets zou moeten geloven zou ik het oude Noorse/Germaanse geloof aan hangen denk ik, vind ik het meest logisch
Daar heb ik dus echt geen geduld voorquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je kunt toch best nergens in geloven
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Als ik een mega huis zou hebben en een kamer had waar die gewoon kan liggen dan zou ik het wel doen. Meerdere jaren projectquote:Op zondag 5 april 2015 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen geduld voor
quote:Op zondag 5 april 2015 01:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]als ie bubbeltjes blaast in het water
middagje voor zitten tochquote:Op zondag 5 april 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een mega huis zou hebben en een kamer had waar die gewoon kan liggen dan zou ik het wel doen. Meerdere jaren projectTelkens een stukje haha.
Ja man, 33 duizend stukkiesquote:
En dan gewoon laten liggen en een vat transparante epoxy storten.quote:Op zondag 5 april 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een mega huis zou hebben en een kamer had waar die gewoon kan liggen dan zou ik het wel doen. Meerdere jaren projectTelkens een stukje haha.
Ik deed een dag over een puzzel met 100 sukjesquote:Op zondag 5 april 2015 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
ik maakte op mijn achtste 1000 stukjes puzzels in anderhalf uur dan moet dit me ook wel lukken in een paar dagen
Ik verveel me na 5 minuten al met een legpuzzel van 20 stukkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed een dag over een puzzel met 100 sukjes
Niet half zo mooi als die anderquote:Op zondag 5 april 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook deze. 24000 stukjes
top gear kijkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zijn jullie aan het doen dan
circlejerken ofzo
Niceeequote:
Helicopteren bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zijn jullie aan het doen dan
circlejerken ofzo
Goedenavondquote:
helicopteren is je leuter in het rond zwaaienquote:Op zondag 5 april 2015 01:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helicopteren bedoel je?
Nee, bietje lezen.
Facking nasty manquote:Op zondag 5 april 2015 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
helicopteren is je leuter in het rond zwaaien
circlejerk is dat je in een cirkel andere mannen aan het "bevredigen" bent
Eyoquote:
kquote:Op zondag 5 april 2015 13:20 schreef Crip het volgende:
[..]
I guesss this is growingggg uppp
well i guess this is growinggg uppp
Mooi joh.quote:
ik was echt druk man ik had redbull op.quote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi joh.
Ik vond je show gister tof trouwens. Je praatte al een stuk zekerder dan de eerste keer
quote:Op zondag 5 april 2015 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
echt stoer tussen al die dronken mensen gisteren
Ik ben nog steeds niet nuchter.quote:Op zondag 5 april 2015 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
echt stoer tussen al die dronken mensen gisteren
Microfoon wel, alleen stereomix niet volgens mijquote:
Stereo mix moest je ergens aanvinken toch?quote:Op zondag 5 april 2015 14:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Microfoon wel, alleen stereomix niet volgens mij. Heb nu even edcast gefixt, dat werkte de vorige keer vlekkeloos. Ik kijk straks wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |