Mijn god, wat een gat.quote:
Ik heb daar nog een keer Donald Ducks aan een FOK!ker verkocht. Hij werkte bij een slager in een winkelcentrum.quote:
Ah. Kan gebeuren. Eng idee dat er meerdere mensen uit Maassluis op FOK! komen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een keer Donald Ducks aan een FOK!ker verkocht. Hij werkte bij een slager in een winkelcentrum.
Ftfyquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Kan gebeuren. Eng idee dat er meerdere mensen uit Maassluis komen.
Ik kom ook wel eens FOK!kers tegen met het uitgaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Kan gebeuren. Eng idee dat er meerdere mensen uit Maassluis op FOK! komen.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zelfs wel eens bier gekregen van een FOK!ker tijdens het uitgaan.
Ik kreeg zelfs een platenspeler van hem. FOK! is toch nog ergens goed voor.quote:
FOK!kers brengen mij regelmatig bier. Het goede leventje jeweets.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zelfs wel eens bier gekregen van een FOK!ker tijdens het uitgaan.
32.230 zijn er nog aardig wat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Och, dat aantal is beperkt gelukkig.
Fogel die steeds een biertje aanbiedquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FOK!kers brengen mij regelmatig bier. Het goede leventje jeweets.
Wat doen ze daar allemaal in die goot?quote:
Mono + bier is het überhaupt al knap als je wat gaat horen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat doen ze daar allemaal in die goot?
Krijgen we dan naaktpics van zijn vriendin erbij?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mono + bier is het überhaupt al knap als je wat gaat horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |