ik dm welquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die ligt beneden, en ik zit nu boven met een kat op schoot.
ja hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee de zon is nog op zo goed mierenneukert
Goedzoquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee de zon is nog op zo goed mierenneukert
Jij bent ook speciaal.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat geef je me special treatment fucking creep
moest lachenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat geef je me special treatment fucking creep
moet jij niet hopeloos meisjes gaan versieren ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent ook speciaal.
Een heeeeeeeeeeele speciale jongen
Nee ik heb wel weer genoeg gefaald de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij niet hopeloos meisjes gaan versieren ofzo [ afbeelding ]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel weer genoeg gefaald de afgelopen dagen
u so funnyquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.
is fatequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel weer genoeg gefaald de afgelopen dagen
Ze is minderjarig pedo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog WP's zusje proberen. Ik hoorde dat ze best gewillig is.
Zou jouw genen mix een stuk beter maken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik geil er niet op. Denken dat ik WP gerelateerd DNA in mijn kind wil
Nee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou jouw genen mix een stuk beter maken.
Vieze Duitser.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks mis met beetje arisch superrasch in je bloed
Christopher Nolan voor mij. Acteur weet ik niet echtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beste acteur is sowieso Al Pacino. Beste regisseur: Eastwood
Nolan is ook wel echt goed. Interstellerquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Christopher Nolan voor mij. Acteur weet ik niet echt
Ik ook, heb mondeling literatuur Nederlands en Duits donderdag, moet nog 9 boeken lezen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Over boeken gesproken, moet meer lezen.
Ah, koel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hahahaha hij is echt mooi. Lees dit even:
https://www.youtube.com/user/TVFilthyFrank/about
Procrastinationquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, heb mondeling literatuur Nederlands en Duits donderdag, moet nog 9 boeken lezen.
Ja, dat ja.quote:
The Martian by Andy Weirquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, heb mondeling literatuur Nederlands en Duits donderdag, moet nog 9 boeken lezen.
Gewoon, hoe is het om hiker te zijn?quote:
Prima. Heeft ook zo'n nadelen, laatst 40 minuten van de kou staan verrekken bij een bushalte (Roodehaan) in Groningen, maar ook weer dikke auto's rijden enzo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon, hoe is het om hiker te zijn?
Je moet dan met de trein weer terug naar Eindhoven?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Prima. Heeft ook zo'n nadelen, laatst 40 minuten van de kou staan verrekken bij een bushalte (Roodehaan) in Groningen, maar ook weer dikke auto's rijden enzo.
ja. kuteindquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet dan met de trein weer terug naar Eindhoven?
Niks tegen Eind jongequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ja. kuteindkrijg er wel voor betaald hoor
Lijkt me verder wel een leuke bijbaan, beetje auto's heen en weer naar toe brengen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ja. kuteindkrijg er wel voor betaald hoor
quote:
AHAHA HAHAquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
HALLO HALLO HIER IS DE POLITIE HAHAHAHA
Horkehquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
HALLO HALLO HIER IS DE POLITIE HAHAHAHA
Ik ben niet zo van Pink Floyd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Breng me iets, en ik geef je Pink Floyd, dus ik win. Pink Floyd > alles.
Gewoon een goed verhaal met de juiste dosis humor. Echt goed geschreven. Plus de setting (trapped on Mars) maakt het echt goedquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, hij staat al een tijdje op m'n lijstje. Dus het is wat? Wat moet ik er van verwachten?
Pink Floyd is waar het mee begon. Eigenlijk altijd als ik mijn muzieksmaak ga verleggen (nieuwe dingen, experimenteren, drugs), altijd kom ik terug bij Gilmour-Wright-Waters-Mason.quote:
Ik luister er zeer weinig naar, 21 keer volgens mijn last.fm.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pink Floyd is waar het mee begon. Eigenlijk altijd als ik mijn muzieksmaak ga verleggen (nieuwe dingen, experimenteren, drugs), altijd kom ik terug bij Gilmour-Wright-Waters-Mason.
Gewoon ff snoeihard Meddle opzetten en je bent genezenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister er zeer weinig naar, 21 keer volgens mijn last.fm.
Ik zeg niet dat ik het slecht vind. Ik luister er gewoon nooit naar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |