Ik heb ook veel albums van The Doors. Denk dat ik nu zo'n 3-400 platen heb. Nooit geteld en ook geen zin in.quote:Op zondag 5 april 2015 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wat gekost hebben ja. Maar wel awesome.
Delicate Sound of Thunder, The Wall, The Madcap Laughs, The Pros and Cons of Hitchhiking, David Gilmour, Ummagumma, The Division Bell, Relics, Meddle, Dark Side of the Moon, Wish You Were Here , More, Mother, Animals, A Momentary Lapse of Reason, Division Bell Picture Disc, Mother op blauw vinyl, sla ik over omdat te onduidelijk, te onduidelijk maar kan Meddle zijn op groen vinyl.quote:Op zondag 5 april 2015 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Bonuspunten als je ze allemaal op kunt noemen.
Die twee gekleurde albums horen bij Live at Pompeii. Ik bewaar die buiten de hoes.quote:Op zondag 5 april 2015 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Delicate Sound of Thunder, The Wall, The Madcap Laughs, The Pros and Cons of Hitchhiking, David Gilmour, Ummagumma, The Division Bell, Relics, Meddle, Dark Side of the Moon, Wish You Were Here , More, Mother, Animals, A Momentary Lapse of Reason, Division Bell Picture Disc, Mother op blauw vinyl, sla ik over omdat te onduidelijk, te onduidelijk maar kan Meddle zijn op groen vinyl.
PULSE is kaooloa duurquote:Op zondag 5 april 2015 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je doelt op P.U.L.S.E.? Eclipsed is een bootleg.
Ah! Dat had ik moeten wetenquote:Op zondag 5 april 2015 00:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die twee gekleurde albums horen bij Live at Pompeii. Ik bewaar die buiten de hoes.
Pompeii ook?quote:Op zondag 5 april 2015 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah! Dat had ik moeten wetenik heb alles op vinyl + CD + nog wat random bootlegs, stuk of 54
Op vinyl tegenwoordig wel jaquote:Op zondag 5 april 2015 00:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
PULSE is kaooloa duurik heb een paar bootlegs ja
Pompeii is natuurlijk semi-bootleg, maar die heb ik inderdaad ook op vinyl.quote:Op zondag 5 april 2015 00:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pompeii ook?is ook een bootleg, daar niet van
nieuwe woning?quote:Op zondag 5 april 2015 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Bonuspunten als je ze allemaal op kunt noemen.
Goede zaakquote:Op zondag 5 april 2015 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pompeii is natuurlijk semi-bootleg, maar die heb ik inderdaad ook op vinyl.
En DSotM op wit vinyl, parel van mijn collectiequote:
Ik vind About Face nog steeds één van z'n betere albumsquote:Op zondag 5 april 2015 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
Nu krijg ik zin om David Gilmour's Remember That Night weer op te zetten. Leuke live opname.
Ja luister ik ook nooit.quote:Op zondag 5 april 2015 00:38 schreef LompeHork het volgende:
Delicate Sound of Thunder is trouwens wel de karigste Floyd liveplaat ooit.
Hmm, ik moet sowieso eens meer naar Gilmours solo spul gaan luisteren.quote:Op zondag 5 april 2015 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind About Face nog steeds één van z'n betere albumslive ook goed te pruimen trouwens.
Ja was dat boven of beneden? Ik zit hier nu een maand of 6quote:Op zondag 5 april 2015 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was aan het begin van het jaar bij jou
Shoegazequote:Op zondag 5 april 2015 00:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja luister ik ook nooit.
Deze maar weer eens opgezet. Die plaat moet ik ook nog steeds een keer fixen
Terecht, alleen Shine On... is daar nog een beetje de moeite, beetje.quote:Op zondag 5 april 2015 00:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja luister ik ook nooit.
Deze maar weer eens opgezet. Die plaat moet ik ook nog steeds een keer fixen
Doen sowieso, meer talent dan Waters, in mijn oren dan. Ik hou van zijn gitaarshizzle, het ontspantquote:Op zondag 5 april 2015 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ik moet sowieso eens meer naar Gilmours solo spul gaan luisteren.
Dat album is echt gestoord goed. Moet je echt een keer luisteren.quote:Op zondag 5 april 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
Steven Wilson had het tijdens z'n concert laatst nog eventjes over My Bloody Valentine en shoegaze tussen de nummers door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |