Die vraag moet je aan de dj stellenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijgen we dan naaktpics van zijn vriendin erbij?
Dan moet ik in een ander topic posten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die vraag moet je aan de dj stellen
Gewoon DM'en mang.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet ik in een ander topic posten.
Dat is meteen zo persoonlijk.quote:
37.59.7.51:9856/listen.plsquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
37.59.7.51:9856/listen.pls
Hier je linkje iig
Hebben jullie luisteraars nodig ofzo?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
Deze link voor mono btw http://37.59.7.51:9856/listen.pls
Altijd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie luisteraars nodig ofzo?
quote:
quote:
Ik spam mijn eigen shows niet eens, maar mensen willen er vaak graag op geattendeerd worden als mono draaitquote:
1 linkje was wel genoeg dan toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik spam mijn eigen shows niet eens, maar mensen willen er vaak graag op geattendeerd worden als mono draait
Ja ik zag surge nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1 linkje was wel genoeg dan toch?
Delicate Sound of Thunder, Atom Heart Mother, Animals, A Momentary Lapse of Reason, More, Wish You Were Here, Dark Side of the Moon, Meddle, Piper at the Gates of Dawn, A Saucerful of Secrets, Obscured by Clouds, Relics, The Division Bell, Ummagumma, David Gilmour, Pro's and Cons of Hitchhiking (haa, die zijn geen Pink Floyd)quote:Op zondag 5 april 2015 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Bonuspunten als je ze allemaal op kunt noemen.
Achter Delicate Sound staat nog The Final Cut, denk dat je dat ook wel had geweten. Pro's & Cons is een soloproject van Waters, evenals die LP van David Gilmour rechts daarvan. Links van Waters staat het soloproject van Syd Barrett, The Madcap Laughs. Verder mis je Eclipsed-I en Eclipsed-II, vooraan ligt Live at Pompeii en ergens rechts staat nog Pink Floyd - Live (spelen ze Dark Side live)quote:Op zondag 5 april 2015 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Delicate Sound of Thunder, Atom Heart Mother, Animals, A Momentary Lapse of Reason, More, Wish You Were Here, Dark Side of the Moon, Meddle, Piper at the Gates of Dawn, A Saucerful of Secrets, Obscured by Clouds, Relics, The Division Bell, Ummagumma, Pro's and Cons of Hitchhiking (haa, da's geen Pink Floyd)
Verder dunno.
Ja, Gilmour herkende ik later nog. Maar damn, dat is nice.quote:Op zondag 5 april 2015 00:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Achter Delicate Sound staat nog The Final Cut, denk dat je dat ook wel had geweten. Pro's & Cons is een soloproject van Waters, evenals die LP van David Gilmour rechts daarvan. Links van Waters staat het soloproject van Syd Barrett, The Madcap Laughs. Verder mis je Eclipsed-I en Eclipsed-II, vooraan ligt Live at Pompeii en ergens rechts staat nog Pink Floyd - Live (spelen ze Dark Side live)
Kost een hoop centen. Maar van Floyd wil ik echt alles (muziek) hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, Gilmour herkende ik later nog. Maar damn, dat is nice.
Dat zal inderdaad wat gekost hebben ja. Maar wel awesome.quote:Op zondag 5 april 2015 00:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kost een hoop centen. Maar van Floyd wil ik echt alles (muziek) hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |