En dan gewoon laten liggen en een vat transparante epoxy storten.quote:Op zondag 5 april 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een mega huis zou hebben en een kamer had waar die gewoon kan liggen dan zou ik het wel doen. Meerdere jaren projectTelkens een stukje haha.
Ik deed een dag over een puzzel met 100 sukjesquote:Op zondag 5 april 2015 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
ik maakte op mijn achtste 1000 stukjes puzzels in anderhalf uur dan moet dit me ook wel lukken in een paar dagen
Ik verveel me na 5 minuten al met een legpuzzel van 20 stukkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed een dag over een puzzel met 100 sukjes
Niet half zo mooi als die anderquote:Op zondag 5 april 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook deze. 24000 stukjes
top gear kijkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zijn jullie aan het doen dan
circlejerken ofzo
Niceeequote:
Helicopteren bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zijn jullie aan het doen dan
circlejerken ofzo
Goedenavondquote:
helicopteren is je leuter in het rond zwaaienquote:Op zondag 5 april 2015 01:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helicopteren bedoel je?
Nee, bietje lezen.
Facking nasty manquote:Op zondag 5 april 2015 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
helicopteren is je leuter in het rond zwaaien
circlejerk is dat je in een cirkel andere mannen aan het "bevredigen" bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |