Immer, mooi Joods pasen meegemaakt vanavondquote:
Nee man, dat ding heb je voor een tientjequote:Op zondag 5 april 2015 01:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het gaat weer serieus pegels kosten allemaalfuck
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Het is toch ook morgen pas pasen?quote:Op zondag 5 april 2015 01:03 schreef LompeHork het volgende:
Immer, mooi Joods pasen meegemaakt vanavond
Pesach, moet je even opzoeken, bij vrinden die we van FOK! kennen, het Christendom verbleekt met deze traditiesquote:Op zondag 5 april 2015 01:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Het is toch ook morgen pas pasen?
nice, brood en lamsvlees enzo eten de joden veel toch? Heb ook wel eens zo'n joods dingetje gevierd bij bekenden, maar die konden niet echt kokenquote:Op zondag 5 april 2015 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pesach, moet je even opzoeken, bij vrinden die we van FOK! kennen, het Christendom verbleekt met deze traditiesen lekker eten en alles, boh!
Gist mag niet met Pesach, dus geen broodquote:Op zondag 5 april 2015 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nice, brood en lamsvlees enzo eten de joden veel toch? Heb ook wel eens zo'n joods dingetje gevierd bij bekenden, maar die konden niet echt koken
ah, ben je zelf ook joods dan?quote:Op zondag 5 april 2015 01:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gist mag niet met Pesach, dus geen brood
Deze konden overigens wel koken
Nein!quote:
Je kunt toch best nergens in gelovenquote:Op zondag 5 april 2015 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein!ik ben... "niets" ofzo, als ik iets zou moeten geloven zou ik het oude Noorse/Germaanse geloof aan hangen denk ik, vind ik het meest logisch
Daar heb ik dus echt geen geduld voorquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je kunt toch best nergens in geloven
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Als ik een mega huis zou hebben en een kamer had waar die gewoon kan liggen dan zou ik het wel doen. Meerdere jaren projectquote:Op zondag 5 april 2015 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen geduld voor
quote:Op zondag 5 april 2015 01:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]als ie bubbeltjes blaast in het water
middagje voor zitten tochquote:Op zondag 5 april 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een mega huis zou hebben en een kamer had waar die gewoon kan liggen dan zou ik het wel doen. Meerdere jaren projectTelkens een stukje haha.
Ja man, 33 duizend stukkiesquote:
En dan gewoon laten liggen en een vat transparante epoxy storten.quote:Op zondag 5 april 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een mega huis zou hebben en een kamer had waar die gewoon kan liggen dan zou ik het wel doen. Meerdere jaren projectTelkens een stukje haha.
Ik deed een dag over een puzzel met 100 sukjesquote:Op zondag 5 april 2015 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
ik maakte op mijn achtste 1000 stukjes puzzels in anderhalf uur dan moet dit me ook wel lukken in een paar dagen
Ik verveel me na 5 minuten al met een legpuzzel van 20 stukkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik deed een dag over een puzzel met 100 sukjes
Niet half zo mooi als die anderquote:Op zondag 5 april 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook deze. 24000 stukjes
top gear kijkenquote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zijn jullie aan het doen dan
circlejerken ofzo
Niceeequote:
Helicopteren bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2015 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zijn jullie aan het doen dan
circlejerken ofzo
Goedenavondquote:
helicopteren is je leuter in het rond zwaaienquote:Op zondag 5 april 2015 01:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helicopteren bedoel je?
Nee, bietje lezen.
Facking nasty manquote:Op zondag 5 april 2015 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
helicopteren is je leuter in het rond zwaaien
circlejerk is dat je in een cirkel andere mannen aan het "bevredigen" bent
Eyoquote:
kquote:Op zondag 5 april 2015 13:20 schreef Crip het volgende:
[..]
I guesss this is growingggg uppp
well i guess this is growinggg uppp
Mooi joh.quote:
ik was echt druk man ik had redbull op.quote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi joh.
Ik vond je show gister tof trouwens. Je praatte al een stuk zekerder dan de eerste keer
quote:Op zondag 5 april 2015 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
echt stoer tussen al die dronken mensen gisteren
Ik ben nog steeds niet nuchter.quote:Op zondag 5 april 2015 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
echt stoer tussen al die dronken mensen gisteren
Microfoon wel, alleen stereomix niet volgens mijquote:
Stereo mix moest je ergens aanvinken toch?quote:Op zondag 5 april 2015 14:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Microfoon wel, alleen stereomix niet volgens mij. Heb nu even edcast gefixt, dat werkte de vorige keer vlekkeloos. Ik kijk straks wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |