abonnement Unibet Coolblue
pi_151354897
Het officiële verhaal - Wikipedia

Op 15 april 2013 vonden er bomaanslagen tijdens de marathon van Boston plaats. Er waren twee explosies, beide op de trottoirs van Boylston Street in Boston, vlak voor de finishlijn van de marathon.

Chronologie
De twee explosies vonden plaats rond kwart voor drie plaatselijke tijd (EDT) nabij het parcours van de marathon, twee uur nadat de winnaars de finish waren gepasseerd. Er werden twee luide explosies gehoord bij Copley Square, vlak bij de fotobrug die de finishlijn markeert. De klok van de marathon stond op 04:09:43 ten tijde van de eerste explosie. De tweede explosie vond zo'n 20 seconden later plaats, ongeveer 100 meter terug langs het parcours.

Verscheidene mensen raakten gewond en er vielen ten minste drie doden. De marathon, die nog steeds aan de gang was, werd gestopt, evenals de metro in de buurt. Het nabijgelegen Lenox Hotel werd geëvacueerd.

Een van de bommen bestond uit explosieven in een hogedrukpan, de bom was verstopt in een zwarte rugzak. In de pan waren metaalscherven, spijkers en stalen kogels gestopt om zo veel mogelijk schade te veroorzaken.

Tijdens de aanslag waren teams met politiehonden bij de finish voor een oefening om te zoeken naar mogelijke bommen

Financiële zaken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes

FOXnews
Boston Globe
NRC
NPR
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic op Cluesforum - uitgebreide analyse van de media fakery
De rugzakken
Aanslag was niet echt, maar een valse vlag, een mediaproductie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
===========================================
pi_151355289
Edit:onnodig

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 04-04-2015 13:02:51 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 5 april 2015 @ 11:24:24 #4
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151382095
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Huig
pi_151382289
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 11:24 schreef Orwell het volgende:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
ah, bedankt
pi_151384357
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 11:24 schreef Orwell het volgende:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Ook bedankt.Ik had 't bijna vergeten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 18:14:32 #7
249559 crew  Lavenderr
pi_151424194
Op 15 april 2013 plaatste Dzhokar Tsarnaev een bom tijdens de marathon in Boston. Hierbij kwamen 3 mensen om het leven en raakten 260 mensen gewond. Na bijna twee jaar vinden vandaag de slotpleidooien plaats in de rechtszaak tegen Tsarnaev.

Waar wordt Tsarnaev nou precies voor aangeklaagd en welke straf wacht hem? Leeft de zaak erg in Amerika? Correspondent Michiel Vos praat ons bij.

http://buitenland.eenvand(...)n_zaak_boston_bomber

http://abcnews.go.com/US/(...)og/story?id=29376943

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 06-04-2015 18:29:08 ]
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 16:53:52 #8
249559 crew  Lavenderr
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:20:34 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151453887
quote:
http://www.dailymail.co.u(...)hokhar-Tsarnaev.html

Zijn verdediging heeft het gegooid opdat zijn broer de grote boosdoener is en hij maar een volgeling is van zijn broer!
En ja hij kan nog steeds de doodstraf of levenslang krijgen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 17:52:20 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_151454805
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)hokhar-Tsarnaev.html

Zijn verdediging heeft het gegooid opdat zijn broer de grote boosdoener is en hij maar een volgeling is van zijn broer!
En ja hij kan nog steeds de doodstraf of levenslang krijgen!
Ik gok op levenslang.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 22:22:07 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_151467465
BOSTON — The courtroom filled with a swelling chorus of Islamic chants as television screens showed the battlefield carnage on Boylston Street, with severed limbs, an 11-year-old boy with bone fragments from someone else lodged in his body, and bright red blood splashed on the pavement like so many buckets of paint.

Once more, the people of Boston on Monday were plunged back into that moment on April 15, 2013, when Dzhokhar and Tamerlan Tsarnaev, a pair of immigrant brothers, terrorized the city and the nation by setting off deadly bombs at the Boston Marathon in the worst terrorist attack on American soil since Sept. 11, 2001.

“That day, they felt they were soldiers,” the prosecutor said of the brothers. “They were the mujahedeen, and they were bringing their battle to Boston.”

http://www.nytimes.com/20(...)statements.html?_r=0
pi_151467885
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
BOSTON — The courtroom filled with a swelling chorus of Islamic chants as television screens showed the battlefield carnage on Boylston Street, with severed limbs, an 11-year-old boy with bone fragments from someone else lodged in his body, and bright red blood splashed on the pavement like so many buckets of paint.

Once more, the people of Boston on Monday were plunged back into that moment on April 15, 2013, when Dzhokhar and Tamerlan Tsarnaev, a pair of immigrant brothers, terrorized the city and the nation by setting off deadly bombs at the Boston Marathon in the worst terrorist attack on American soil since Sept. 11, 2001.

“That day, they felt they were soldiers,” the prosecutor said of the brothers. “They were the mujahedeen, and they were bringing their battle to Boston.”

http://www.nytimes.com/20(...)statements.html?_r=0
Kleine emmertjes verf.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 22:39:36 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_151468359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kleine emmertjes verf.
Troll.
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:56:34 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151471730
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kleine emmertjes verf.
Vaag he , er staat letterlijk emmertjes helder rode verf die over de straten zijn gegoten terwijl ze het over de real life beelden hebben van 15 april .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151471866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Vaag he , er staat letterlijk emmertjes helder rode verf die over de straten zijn gegoten terwijl ze het over de real life beelden hebben van 15 april .
Nee, er is gvd niks vaags aan. Het is een vergelijking. Zo moeilijk is het niet.
pi_151472002
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Vaag he , er staat letterlijk emmertjes helder rode verf die over de straten zijn gegoten terwijl ze het over de real life beelden hebben van 15 april .
Soort grapje van de hoaxers denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 april 2015 @ 00:06:35 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151472009
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, er is gvd niks vaags aan. Het is een vergelijking. Zo moeilijk is het niet.
Nee hoor dat staat er niet , Je bedoeld dat ik dat er zelf bij moet verzinnen , Ik kijk wel uit om hun vreemde berichtgeving/ freudiaanse verspreking recht te breien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151472236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor dat staat er niet , Je bedoeld dat ik dat er zelf bij moet verzinnen , Ik kijk wel uit om hun vreemde berichtgeving/ freudiaanse verspreking recht te breien .
'and bright red blood splashed on the pavement like so many buckets of paint'

Ja, haske Freudiaans, echt. :')
  woensdag 8 april 2015 @ 00:23:12 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151472377
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:15 schreef mootie het volgende:

[..]

'and bright red blood splashed on the pavement like so many buckets of paint'

Ja, haske Freudiaans, echt. :')
bloed is donkerrood op video's en foto's en niet helder rood zoals in de Boston beelden en er staat letterlijk dat er meerdere emmers rode verf over de straten zijn gegoten . Het is niet mijn nieuwsbericht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151472439
quote:
Op woensdag 8 april 2015 00:23 schreef Summers het volgende:
Bloed is donkerrood op video's en foto's en niet helder rood zoals in de Boston beelden en er staat letterlijk dat er meerdere emmers rode verf over de straten zijn gegoten. Het is niet mijn nieuwsbericht.
Nee, dat staat er niet.
  woensdag 8 april 2015 @ 00:26:04 #21
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_151472444
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:23 schreef Summers het volgende:

[..]

bloed is donkerrood op video's en foto's en niet helder rood zoals in de Boston beelden en er staat letterlijk dat er meerdere emmers rode verf over de straten zijn gegoten . Het is niet mijn nieuwsbericht .
Begrijp jij nou serieus niet dat dát een beeldspraak is?
pi_151472490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:23 schreef Summers het volgende:

[..]

bloed is donkerrood op video's en foto's en niet helder rood zoals in de Boston beelden en er staat letterlijk dat er meerdere emmers rode verf over de straten zijn gegoten . Het is niet mijn nieuwsbericht .
Nee, dat staat er helemaal niet!
pi_151472527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:23 schreef Summers het volgende:

[..]

bloed is donkerrood op video's en foto's en niet helder rood zoals in de Boston beelden en er staat letterlijk dat er meerdere emmers rode verf over de straten zijn gegoten . Het is niet mijn nieuwsbericht .
Dit geloof je toch niet :D Het is beeldspraak.
Like is niet de vertaling voor letterlijk.
Evert ten Napel, om maar eens iemand te noemen, sprak tijdens het becommentariëren van een wedstrijd regelmatig de woorden "Als een granaat slaat die bal in" (volgens mij deed hij het nog tijdens NL-Frankrijk Euro 2008). Hij bedoelde daarmee niet dat er daadwerkelijk een granaat ontplofte achter de keeper.

[ Bericht 2% gewijzigd door kalinhos op 08-04-2015 00:43:31 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151472549
Ik begrijp nu wel een beetje hoe Summers aan die aparte denkbeelden komt. :@
pi_151472880
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:33 schreef mootie het volgende:
Ik begrijp nu wel een beetje hoe Summers aan die aparte denkbeelden komt. :@
Ik twijfel dat je zal ooit 'die aparte denkbeelden' begrijpen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151472896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik twijfel dat je zal ooit begrijpen 'die aparte denkbeelden'.
In elk geval ben ik in staat om de bronnen te begrijpen.
pi_151472911
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:01 schreef mootie het volgende:

[..]

In elk geval ben ik in staat om de bronnen te begrijpen.
De bronnen zijn zeker slecht geschreven,vind ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151472922
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

De bronnen zijn zeker slecht geschreven,vind ik.
Ja, dat zal het zijn...
  woensdag 8 april 2015 @ 08:36:01 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151474689
Mijn God, dit is wel erg gênant.
Zie je wel! Ze zijn zo brutaal dat ze zelfs schrijven dat er emmers vol bloed werden neergegooid. En iedereen slikt het voor zoete koek!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 april 2015 @ 11:03:12 #30
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151477515
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Begrijp jij nou serieus niet dat dát een beeldspraak is?
Het gaat er niet om wat ik begrijp maar wat ze hebben opgeschreven , zeg dan dat ze een fout hebben gemaakt . Als je goed oplet komt het teveel voor dat mensen hun fantasie moeten gebruiken om nieuwsberichten kloppend of echt te maken . In een politieonderzoek gebeurd dat ook niet . Ik doe dat ook niet meer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 11:05:22 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_151477557
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik begrijp maar wat ze hebben opgeschreven , zeg dan dat ze een fout hebben gemaakt . Als je goed oplet komt het teveel voor dat mensen hun fantasie moeten gebruiken om nieuwsberichten kloppend of echt te maken . In een politieonderzoek gebeurd dat ook niet . Ik doe dat ook niet meer .
Lees het nu nog eens goed . En dan nog een keer.

Allemachtig.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:05:45 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151477571
Ze hebben geen fout gemaakt. Echt, triple damn.
Beeldspraak, vergelijkingen maken om zaken nog beter voor het geestesoog van de lezer te krijgen. Dat jij dat niet snapt en letterlijk neemt, is toch echt jouw tekortkoming.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 april 2015 @ 11:08:46 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151477627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dit geloof je toch niet :D Het is beeldspraak.
Like is niet de vertaling voor letterlijk.
Evert ten Napel, om maar eens iemand te noemen, sprak tijdens het becommentariëren van een wedstrijd regelmatig de woorden "Als een granaat slaat die bal in" (volgens mij deed hij het nog tijdens NL-Frankrijk Euro 2008). Hij bedoelde daarmee niet dat er daadwerkelijk een granaat ontplofte achter de keeper.
Ik begrijp dat like niet de vertaling voor letterlijk is , ik zei dat er letterlijk stond dat er meerdere emmers helderrode verf over de straten zijn gegoten . ALS een granaat slaat die bal in is wel beeldspraak . Had hij gezegt er ontploft een granaat achter de keeper weer niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 april 2015 @ 11:10:36 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151477675
Like is hier alsof.

Het leek alsof er ...

Quadruple damn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 11:11:05 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_151477686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik begrijp dat like niet de vertaling voor letterlijk is , ik zei dat er letterlijk stond dat er meerdere emmers helderrode verf over de straten zijn gegoten . ALS een granaat slaat die bal in is wel beeldspraak . Had hij gezegt er ontploft een granaat achter de keeper weer niet .
Dat stond er niet. Lezen!!
  woensdag 8 april 2015 @ 11:12:29 #36
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151477719
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 00:33 schreef mootie het volgende:
Ik begrijp nu wel een beetje hoe Summers aan die aparte denkbeelden komt. :@
Of ik begrijp hoe jullie alles zelf invullen om een verhaal steeds kloppend te blijven maken voor de msm . De msm zegt dat A is gebeurd en met behulp van fantasie ipv bewijs zorgt men ervoor dat alles op A blijft neerkomen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 11:17:19 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_151477843
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Of ik begrijp hoe jullie alles zelf invullen om een verhaal steeds kloppend te blijven maken voor de msm . De msm zegt dat A is gebeurd en met behulp van fantasie ipv bewijs zorgt men ervoor dat alles op A blijft neerkomen .
Nee Summers. Jouw fantasie maakt momenteel overuren zodat je het woordje like per ongeluk? over het hoofd ziet. Zoals je alle bewerkte filmpjes met verdraaide stemmetjes meteen voor waar aanneemt.
pi_151477902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik begrijp dat like niet de vertaling voor letterlijk is , ik zei dat er letterlijk stond dat er meerdere emmers helderrode verf over de straten zijn gegoten . ALS een granaat slaat die bal in is wel beeldspraak . Had hij gezegt er ontploft een granaat achter de keeper weer niet .
Mijn god |:( . Je snapt gewoon een basis engelse zin niet en doet of wij koekwaus geworden zijn _O- :'(

The player hit the bal like a grenade.

Like betekent in het nieuwsbericht "het leek alsof / als ware het / zoals."

[ Bericht 3% gewijzigd door kalinhos op 08-04-2015 11:26:06 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 8 april 2015 @ 11:20:25 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151477922
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Of ik begrijp hoe jullie alles zelf invullen om een verhaal steeds kloppend te blijven maken voor de msm . De msm zegt dat A is gebeurd en met behulp van fantasie ipv bewijs zorgt men ervoor dat alles op A blijft neerkomen .
Volgens mij is er gewoon wat verloren gegaan in de vertaling hoor.

https://translate.google.(...)buckets%20of%20paint.
Letterlijk "zoals zo vele emmers verf." Niet letterlijk dat het emmers verf waren.

"Toelichting

Als en zoals kunnen gebruikt worden om personen, dieren of zaken te vergelijken of door middel van een voorbeeld nader te expliciteren."

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1336/als_zoals/
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151477966
Maarja, als je zelfs de basic engelse grammatica niet snapt en niet voor waarheid aanneemt, hoe kijk je dan, of vooral hoe lees je eigenljik, de andere Engelse bronnen. Als je de helft van de context klaarblijkelijk mist vind ik het niet vreemd dat je denkbeelden soms wel wat vreemd overkomen. Je kon gewoon niet beter weten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 8 april 2015 @ 11:25:14 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151478030
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Of ik begrijp hoe jullie alles zelf invullen om een verhaal steeds kloppend te blijven maken voor de msm . De msm zegt dat A is gebeurd en met behulp van fantasie ipv bewijs zorgt men ervoor dat alles op A blijft neerkomen .
Eh dus de paashaas is echt?

Beetje bewijs is natuurlijk wel nodig voor onderbouwing!
- De haas bestaat.
- Pasen is een feestdag
- Eieren bestaan
- Je kan eieren verven en in een mandje stoppen
- Er zijn beeltenissen van

foto bewijs in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclussie de paashaas is echt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 april 2015 @ 11:25:14 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151478031
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee Summers. Jouw fantasie maakt momenteel overuren zodat je het woordje like per ongeluk? over het hoofd ziet. Zoals je alle bewerkte filmpjes met verdraaide stemmetjes meteen voor waar aanneemt.
Dit is geschreven door een engels sprekende journalist en niet door een nederlander . Ik kijk tenminste nog filmpjes , de enige manier om je ergens in te verdiepen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 april 2015 @ 11:28:37 #43
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151478122
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij is er gewoon wat verloren gegaan in de vertaling hoor.

https://translate.google.(...)buckets%20of%20paint.
Letterlijk "zoals zo vele emmers verf." Niet letterlijk dat het emmers verf waren.

"Toelichting

Als en zoals kunnen gebruikt worden om personen, dieren of zaken te vergelijken of door middel van een voorbeeld nader te expliciteren."

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1336/als_zoals/
Ok dank je wel , zoals kan ook een vergelijking zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 april 2015 @ 11:31:08 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151478174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef kalinhos het volgende:
Maarja, als je zelfs de basic engelse grammatica niet snapt en niet voor waarheid aanneemt, hoe kijk je dan, of vooral hoe lees je eigenljik, de andere Engelse bronnen. Als je de helft van de context klaarblijkelijk mist vind ik het niet vreemd dat je denkbeelden soms wel wat vreemd overkomen. Je kon gewoon niet beter weten.
Als je je daardoor beter voelt zal je het wel nodig hebben ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151478243
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je je daardoor beter voelt zal je het wel nodig hebben ^O^
Ik ben bloedserieus. Je hebt een kleine 8 users nodig gehad en uiteindelijk een google-translate vertaling + een toelichting van het woord like = als/zoals om te snappen wat er in een zin staat die een 13 jarige VMBO-puber nog begrijpt. Als je daar al de mist in gaat, hoe gaat het dan in artikelen waar het woord 'like' vaker in gebruikt wordt? Of waar er andere vergelijkingen in staan? Of andere Engelstalige artikelen. Kennelijk begrijp je de gelezen tekst niet altijd.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 8 april 2015 @ 11:35:47 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151478277
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:34 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus. Je hebt een kleine 8 users nodig gehad en uiteindelijk een google-translate vertaling + een toelichting van het woord als/zoals om te snappen wat er in een zin staat die een 13 jarige VMBO-puber nog begrijpt. Als je daar al de mist in gaat, hoe gaat het dan artikelen waar het woord 'like' vaker in gebruikt wordt? Of andere Engelstalige artikelen. Kennelijk begrijp je de gelezen tekst niet altijd.
ja hoor maak jij je maar druk om de rest wat ik alemaal geloof en op basis waarvan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 11:38:54 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_151478337
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Ok dank je wel , zoals kan ook een vergelijking zijn .
Zoals je al diverse keren verteld is maar niet aan wilde nemen.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 11:42:24 #48
249559 crew  Lavenderr
pi_151478416
BOSTON — A federal jury weighing the fate of accused Boston Marathon bomber Dzhokhar Tsarnaev quit for the night after 7½ hours of deliberation Tuesday.

Tsarnaev's lawyers have acknowledged that he and his brother carried out the bombing, but jurors still have to consider 30 counts against him, including 17 that carry the death penalty.

Fifteen of the counts contain a series of sub-clause questions that jurors must take up one by one and try to answer unanimously.

If Tsarnaev is found guilty now, the second phase of the trial will consider whether he should be sentenced to death or life in prison without parole.

The charges break down into four main categories. Twelve pertain to two pressure-cooker bombs used at the marathon on April 15, 2013, when three people died and more than 260 were injured. Three more charges deal with conspiracy; another three cover the fatal shooting on April 18, 2013, of MIT security officer Sean Collier.

The final 12 address what happened after Collier's murder, including a carjacking, robbery and use of improvised explosives against Watertown, Mass., police officers.

Court watchers expect jurors to return a guilty verdict, especially because his defense team has acknowledged his involvement in the bombings. Nevertheless, jurors need time to work through each question even when a defendant isn't fighting the charges, according to Michael Coyne, dean of the Massachusetts School of Law.

"We've seen this in other cases, where the evidence is virtually overwhelming but they go out and take their time," Coyne said. "I would think we're likely to see the jury go out for hours. … It could extend more than one day. But I would expect that within a few days, we would have the verdict."

Hele artikel hier: http://www.usatoday.com/s(...)iberations/25399203/
  woensdag 8 april 2015 @ 11:43:36 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151478436
Oké klaar nu. Opgelost en we gaan weer verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 8 april 2015 @ 12:24:07 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151479578
http://www.dailymail.co.u(...)e-fleeing-blast.html

weet niet of deze al eerder gepost is, maar check het eerste filmpje... :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 april 2015 @ 12:27:11 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151479680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zoals je al diverse keren verteld is maar niet aan wilde nemen.
Zowiezo beschrijft ze verf want bloed is niet helderrood , alleen in de foto's en video's van Boston . Ga maar vergelijken met willekeurig andere beelden met bloed .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151479701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Of ik begrijp hoe jullie alles zelf invullen om een verhaal steeds kloppend te blijven maken voor de msm . De msm zegt dat A is gebeurd en met behulp van fantasie ipv bewijs zorgt men ervoor dat alles op A blijft neerkomen .
Nee, je kunt de simpelste engelse zin al niet vertalen. Punt.
pi_151479747
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Zowiezo beschrijft ze verf want bloed is niet helderrood , alleen in de foto's en video's van Boston . Ga maar vergelijken met willekeurig andere beelden met bloed .
Ja, het was verf. Helemaal prima. ^O^
  woensdag 8 april 2015 @ 12:38:12 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151479975
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, het was verf. Helemaal prima. ^O^
Dat is aan jou , ik blijf erbij dat het bijna lichtgevend rode verf is en dat bloed er nooit zo uitziet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 april 2015 @ 12:42:30 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151480086
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Zowiezo beschrijft ze verf want bloed is niet helderrood , alleen in de foto's en video's van Boston . Ga maar vergelijken met willekeurig andere beelden met bloed .
U bent van Adel?

Het is maar net hoe het licht er op schijnt, en hoe lang het er ligt!
En je kan inderdaad 10tallen foto's er bij gaan pakken en gewoon zien dat bloed erg verschilt kwa kleur.

Zie deze foto van het Kenia bloedbad, het lijkt bijna zwart!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw er zijn er tig foto's van ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151480357
Wat me ook tegenstaat aan de bloed=verf-theorie is de complete onzinnigheid. Als je dan toch heel de aanslag staged, inclusief getuigen, slachtoffers, etc. Dan is het toch een koud kunstje om ervoor te zorgen dat je geen rode Flexa-verf van de Gamma op de grond legt maar dan fix je toch ergens gewoon een paar bloedzakken? Het ziekenhuis vindt het kennelijk niet gek dat er slachtoffers binnen kwamen of juist geen slachtoffers, dus het ziekenhuis zit er ook in. Dan kan dat ziekenhuis best een paar zakjes bloed missen om het overtuigender te laten lijken hoor.

Het spreekt elkaar zo enorm tegen. Aan de ene kant een enorme voorbereiding om een heel volk iets te doen laten geloven, waar livebeelden van zijn en waar duizenden toeschouwers zijn. En aan de andere kant in plaats van bloed maar rode verf neerleggen zodat scherpe users als Summers op halfbakken youtube filmpjes kunnen zien dat het geen bloed is maar verf.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 12:59:47 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_151480553
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Zowiezo beschrijft ze verf want bloed is niet helderrood , alleen in de foto's en video's van Boston . Ga maar vergelijken met willekeurig andere beelden met bloed .
En maar volhouden.
pi_151480956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En maar volhouden.
Hey Lavenderr. :W
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 13:14:32 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_151480968
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hey Lavenderr. :W
Hey Lange Lans :W
pi_151481167
quote:
15s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Mijn god |:( . Je snapt gewoon een basis engelse zin niet en doet of wij koekwaus geworden zijn _O- :'(

The player hit the bal like a grenade.

Like betekent in het nieuwsbericht "het leek alsof / als ware het / zoals."
How does someone hit a ball like a grenade?
Grenades are thrown, not hit.

Lekker mierenneuken is dit allemaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151481262
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij is er gewoon wat verloren gegaan in de vertaling hoor.

https://translate.google.(...)buckets%20of%20paint.
Letterlijk "zoals zo vele emmers verf." Niet letterlijk dat het emmers verf waren.

"Toelichting

Als en zoals kunnen gebruikt worden om personen, dieren of zaken te vergelijken of door middel van een voorbeeld nader te expliciteren."

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1336/als_zoals/
The whole sentence is badly written...it doesn't even sound right....maybe it's because it's American-English.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 april 2015 @ 13:24:43 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151481272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

The whole sentence is badly written...it doesn't even sound right....maybe it's because it's American-English.
Je vertaler is kapot.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 8 april 2015 @ 13:25:37 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151481299
En 'like so many' is op zich een goede vaker voorkomende zin om vergelijkingen aan te duiden, daar niet van.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151481775
Edit:Nee

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 08-04-2015 18:12:07 ]
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 14:26:33 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_151482880
Jurors to return for second day of deliberations in Boston Marathon bombing trial

BOSTON – Jurors in the trial of Boston Marathon bomber Dzhokhar Tsarnaev are set to resume deliberations for a second day in the first phase of his federal death penalty trial.

The jury of seven women and five men began deliberations Tuesday on 30 federal charges against Tsarnaev. Jurors will return to U.S. District Court on Wednesday.

During the trial, Tsarnaev's lawyer admitted he participated in the deadly 2013 attack, but said his now-dead brother, Tamerlan, was the mastermind.

If Tsaranev is convicted, the same jury will hear more evidence in a second phase of the trial to decide whether he is sentenced to death or life in prison.

Seventeen of the charges against Tsarnaev carry the possibility of the death penalty.

Three people were killed and more than 260 were injured when twin pressure-cooker bombs exploded near the marathon's finish line on April 15, 2013.

Prosecutors told the jury that Tsarnaev, then 19, and his brother, 26, detonated the bombs to punish the U.S. for its wars in Iraq and Afghanistan.

Tsarnaev's lawyers portrayed him as an aimless teenager who fell under the influence of his radicalized older brother.

Just before dismissing the jury Tuesday, Judge George O'Toole Jr. said he had received two notes from the panel containing questions. He did not reveal the questions, but told the jury he would answer them Wednesday when deliberations resumed.

http://www.foxnews.com/us(...)athon-bombing-trial/
pi_151489338
Reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 08-04-2015 18:12:32 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151489396
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:25 schreef jogy het volgende:
En 'like so many' is op zich een goede vaker voorkomende zin om vergelijkingen aan te duiden, daar niet van.
Ik vind 't wel 'n rare zin om te gebruiken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151489405
quote:
4s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Je vertaler is kapot.
Ik heb geen vertaler.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 april 2015 @ 18:13:38 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151489424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind 't wel 'n rare zin om te gebruiken.
Dat mag. Maar dat maakt het niet verdacht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151489709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef theguyver het volgende:
Zie deze foto van het Kenia bloedbad, het lijkt bijna zwart!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw er zijn er tig foto's van ;(

Je probeert nu de ene hoax te debunken door een andere hoax aan te halen?

Niet sterk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 8 april 2015 @ 18:35:26 #71
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151489944
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je probeert nu de ene hoax te debunken door een andere hoax aan te halen?

Niet sterk.
Inderdaad. Dat gevoel bekruipt me ook al over die aanslag in Kenia. Dat er nog geen topic over loopt? Vrees dat er nog wat van die aanslagen zullen volgen her en der op de wereld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 18:40:52 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_151490101
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat gevoel bekruipt me ook al over die aanslag in Kenia. Dat er nog geen topic over loopt? Vrees dat er nog wat van die aanslagen zullen volgen her en der op de wereld.
Geloof je het niet?
En er loopt een topic over op NWS. Misschien wel alleen daar omdat je dit onmogelijk als hoax kunt betitelen.
pi_151490320
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat mag. Maar dat maakt het niet verdacht.
'and bright red blood splashed on the pavement like so many buckets of paint."

How many buckets of paint ?From the images, I think there was only a litre or two of fire-engine red gloss.The sentence is not only stupid, but seems unfinished.
You could make sense of it I suppose by adding 'like so many buckets of paint that have fallen off bicycles.'

Ik zou meer verwachten van 'n NYtimes journalist....(maar niet echt- amazing how some of these people even get jobs)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 18:49:37 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_151490356
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

'and bright red blood splashed on the pavement like so many buckets of paint."

How many buckets of paint ?From the images, I think there was only a litre or two of fire-engine red gloss.The sentence is not only stupid, but seems unfinished.
You could make sense of it I suppose by adding 'like so many buckets of paint that have fallen off bicycles.'

Ik zou meer verwachten van 'n NYtimes journalist....(maar niet echt- amazing how some of these people even get jobs)
Oh ga je het nog een keer overdoen?
pi_151490524
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ga je het nog een keer overdoen?
Ik vond 't ook vreselijk overdreven dat Summers was zo aangevallen door 'n stuk of 10 vultures/hyenas/pestkoppen hier....en als iemand anders heeft geen verstaan van leestekens is er geen commentaar over.
De 'buckets of paint' zin is gewoon stom.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 18:57:29 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_151490588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vond 't ook vreselijk overdreven dat Summers was zo aangevallen door 'n stuk of 10 vultures/hyenas/pestkoppen hier....en als iemand anders heeft geen verstaan van leestekens is er geen commentaar over.
De 'buckets of paint' zin is gewoon stom.
Nee die zin is niet stom. Je moet gewoon goed lezen.
pi_151490956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geloof je het niet?
En er loopt een topic over op NWS. Misschien wel alleen daar omdat je dit onmogelijk als hoax kunt betitelen.
En dat bepaal jij? _O-

Zonder argumenten, wederom.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151491138
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee die zin is niet stom. Je moet gewoon goed lezen.
Hoeveel litres waren in de 'buckets of paint' denk je?
Volgens de officiele beelden ik zou zeggen twee.
Hoeveel bloed is verloren van 16 mensen/20 afgeblazen benen denk je ?
Waren 't alleen maar benen afgeblazen? Geen gezichts wonden? Geen afgeblazen handen,vingers,oren,ogen,billen,tieten,ballen,lullen? Niemand blind van al de 'schrapnel' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151491179
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat bepaal jij? _O-

Zonder argumenten, wederom.
Gelukkig niet- anders hadden we al notejes gekregen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 19:24:44 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_151491609
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gelukkig niet- anders hadden we al notejes gekregen.
Wat een mazzel dan dat ik weg ben *O* .
pi_151491772
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vond 't ook vreselijk overdreven dat Summers was zo aangevallen door 'n stuk of 10 vultures/hyenas/pestkoppen hier....en als iemand anders heeft geen verstaan van leestekens is er geen commentaar over.
De 'buckets of paint' zin is gewoon stom.
Leuk maar inhoudelijk kon je het niet oneens zijn met de in jouw ogen hyena's. Juist dat Summers eigenwijs met haar ogen dicht bleef beweren dat ze de Engelse grammatica wel begreep maakte dat iedereen er bovenop dook om aan te geven dat ze toch echt fout zat met de interpretatie van dat stuk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151491845
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat bepaal jij? _O-

Zonder argumenten, wederom.
jij bent degene die het direct betitelt als hoax anders hoor. Jogy heeft daar een uitstekend topic over geopend, het zal moeten lezen alsof je in een gigantische spiegel kijkt :)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151492103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Leuk maar inhoudelijk kon je het niet oneens zijn met de in jouw ogen hyena's. Juist dat Summers eigenwijs met haar ogen dicht bleef beweren dat ze de Engelse grammatica wel begreep maakte dat iedereen er bovenop dook om aan te geven dat ze toch echt fout zat met de interpretatie van dat stuk.
Interpretatie van 'n slecht geschreven stuk.
Ik zie in iedere geval niet zoveel mierenneukende reacties op 't foute taalgebruik en misverstaan van andere die wel hier in de MSM papegaai kliekje zit.
En voor dat je met 'n cheapshot komt : I know my Dutch is not very good.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151492177
Het is geen fout taalgebruik. Het zal iemand jeuken of je loopt of loopd schrijft. Overigens staat het je vrij om op iemand te reageren als je vindt dat iemand een bepaald stuk tekst verkeerd leest. Het zou zonde zijn dat partij A denkt dat ze X lezen terwijl ze eigenlijk Y zouden moeten lezen :)
Het ging er op de vorige pagina erom dat het woord 'like' cruciaal was om de context van de zin te gebruiken. En omdat Summers dat woord kennelijk niet begreep hield ze er een verkeerde interpretatie aan over, namelijk het verschil tussen een letterlijke bedoeling en een beeldspraak.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151495876
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:38 schreef kalinhos het volgende:
Het is geen fout taalgebruik. Het zal iemand jeuken of je loopt of loopd schrijft. Overigens staat het je vrij om op iemand te reageren als je vindt dat iemand een bepaald stuk tekst verkeerd leest. Het zou zonde zijn dat partij A denkt dat ze X lezen terwijl ze eigenlijk Y zouden moeten lezen :)
Het ging er op de vorige pagina erom dat het woord 'like' cruciaal was om de context van de zin te gebruiken. En omdat Summers dat woord kennelijk niet begreep hield ze er een verkeerde interpretatie aan over, namelijk het verschil tussen een letterlijke bedoeling en een beeldspraak.
Punt is dat er heel veel geschreeuw over was....van de MSM kliekje.

Anyhoos- back on topic - hoeveel 'buckets of paint' en hoeveel litres 'paint' denk jij was er te zien op de voetpad ? 3 doden,+/-20 afgeblazen benen,260 gewonden op twee plekken, zijn we vertelt. Dat zie ik echt niet in de beelden.
En natuurlijk wil ik geen horrifiek beelden zien(voor dat ik weer de 'geen empathie' opmerkingen krijgt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 april 2015 @ 21:09:51 #86
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151496081
Hoor net dat hij schuldig is bevonden.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151496153
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:
Hoor net dat hij schuldig is bevonden.
Nou, dan zal hij wel de echte dader geweest zijn. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 8 april 2015 @ 21:25:09 #88
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151496745
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou, dan zal hij wel de echte dader geweest zijn. :')
Hopelijk krijgt hij geen echte straf dan.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:26:05 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151496786
En de straf?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151497483
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt hij geen echte straf dan.
Een nieuwe (of zijn oude terug) identiteit en Joker Tsarnaev is gewoon vrij man. Hoop ik. Als hij echt de gevangenis ingaat (en andere gevangenisgetuigen eromheen zitten), ben ik wel benieuwd hoe de zaken liggen, dan wordt het een patsy, a la Lee Harvey Oswald.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 21:43:32 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_151497531
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt hij geen echte straf dan.
Nee stel je voor dat je straf krijgt voor een misdaad. Dat kan toch niet :+
  woensdag 8 april 2015 @ 21:43:42 #92
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151497544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:26 schreef theguyver het volgende:
En de straf?
Is nog niet bekend.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:49:36 #93
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151497858
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een nieuwe (of zijn oude terug) identiteit en Joker Tsarnaev is gewoon vrij man. Hoop ik. Als hij echt de gevangenis ingaat (en andere gevangenisgetuigen eromheen zitten), ben ik wel benieuwd hoe de zaken liggen, dan wordt het een patsy, a la Lee Harvey Oswald.
Ervan uitgaande dat de Boston Bombing een hoax is. Wat ik persoonlijk niet kan beamen omdat ik er te weinig van weet, maar zie dat veel BNW-ers er 100% zeker van zijn.
Als de dader in het complot zit mag ik toch hopen dat hij een nieuwe identiteit krijgt, of hij is geframed en moet de prijs betalen met de dood of levenslang. Wat bedoel je met patsy?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151497871
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een nieuwe (of zijn oude terug) identiteit en Joker Tsarnaev is gewoon vrij man. Hoop ik. Als hij echt de gevangenis ingaat (en andere gevangenisgetuigen eromheen zitten), ben ik wel benieuwd hoe de zaken liggen, dan wordt het een patsy, a la Lee Harvey Oswald.
Ik dacht toch dat je niet zeker wist of aanslagen nep of echt waren?

quote:
15s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij zegt dat ik dat "weet". Ik doe dat niet; ik kan het onmogelijk zeker weten. Ik zie het als de meest waarschijnlijke optie, dat is iets heel anders.
pi_151497912
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:49 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat de Boston Bombing een hoax is. Wat ik persoonlijk niet kan beamen omdat ik er te weinig van weet, maar zie dat veel BNW-ers er 100% zeker van zijn.
Als de dader in het complot zit mag ik toch hopen dat hij een nieuwe identiteit krijgt, of hij is geframed en moet de prijs betalen met de dood of levenslang. Wat bedoel je met patsy?
Precies. En je laatste stuk beschrijft precies wat een patsy is; een geframede dader.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151498003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik dacht toch dat je niet zeker wist of aanslagen nep of echt waren?

[..]

Boston beschouw ik als aardig dichtgetimmerd. Dat is wat anders dan "Kenia".

Maar jij zal in niets een hoax zien, dus altijd overal tegenover mij blijven staan. Jammer, maar zo is het. Beschouw jij de mogelijkheid van een hoax wel, of komen hoaxes nooit voor? Hoe "weet jij" dat het geen hoax is?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 8 april 2015 @ 21:54:24 #97
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151498092
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies. En je laatste stuk beschrijft precies wat een patsy is; een geframede dader.
Ah ok, weer wat geleerd 8-)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 8 april 2015 @ 22:14:04 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151498929
Als hij dan toch de doodstraf krijgt en die ook tot uitvoer wordt gebracht ben ik wel benieuwd naar zijn laatste woorden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 8 april 2015 @ 22:18:02 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151499161
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je probeert nu de ene hoax te debunken door een andere hoax aan te halen?

Niet sterk.
Ook al een hoax?
Agh tuurlijk waarom ook niet..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 april 2015 @ 22:22:02 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151499376
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:14 schreef jogy het volgende:
Als hij dan toch de doodstraf krijgt en die ook tot uitvoer wordt gebracht ben ik wel benieuwd naar zijn laatste woorden.
http://www.businessinside(...)o-police-2013-4?IR=T

De advocaten van Tsarnaev gooiden het op zijn broer dat die het grote brein achter alles is, nou had ik de link al eens doorgelezen en ik vraag me echt af of hij er nog steeds zo over denkt.

Dus als hij inderdaad terecht gesteld word ben ik daar inderdaad ook benieuwd naar!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 april 2015 @ 22:23:13 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151499430
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ook al een hoax?
Agh tuurlijk waarom ook niet..
Nee, de verhoaxing van Kenia is nog onder constructie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151500054
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt hij geen echte straf dan.
Wel 'n fake straf.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 april 2015 @ 22:37:47 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151500199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wel 'n fake straf.
Dus als hij over een paar jaar nog steeds bewijsbaar in de cel zit, ben je dan bereid om je mening te herzien?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151500223
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wel 'n fake straf.
:D
pi_151500744
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:49 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat de Boston Bombing een hoax is. Wat ik persoonlijk niet kan beamen omdat ik er te weinig van weet, maar zie dat veel BNW-ers er 100% zeker van zijn.
Als de dader in het complot zit mag ik toch hopen dat hij een nieuwe identiteit krijgt, of hij is geframed en moet de prijs betalen met de dood of levenslang. Wat bedoel je met patsy?
Hoe weet we zo zeker dat de dader heeft ooit bestaat?
De car-jacking en shoot-out verhalen waren gewoon extra drama om 't geloofwaardiger te maken.imo. iedereen in de buurt 'n curfew hadden dus allemaal gezellig op TV gekeken. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 april 2015 @ 23:03:22 #106
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151501226
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet we zo zeker dat de dader heeft ooit bestaat?
De car-jacking en shoot-out verhalen waren gewoon extra drama om 't geloofwaardiger te maken.imo. iedereen in de buurt 'n curfew hadden dus allemaal gezellig op TV gekeken. :)
Er zal toch wel iemand in de rechtszaal zitten?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151501896
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er zal toch wel iemand in de rechtszaal zitten?
Welke rechtzaal?
Ik heb nu pas gezien op BBC 'live' uit Boston en de achtergrond was totaal greenscreen.Who needs conspiracy sites when its so fckin obvious?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151502063
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus als hij over een paar jaar nog steeds bewijsbaar in de cel zit, ben je dan bereid om je mening te herzien?
Hoe naïef :D Als hij over een aantal jaar nog steeds vast zit wordt er gezegd "Zijn familie zal wel veel geld ontvangen, hij is de scapegoat"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151502125
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke rechtzaal?
Ik heb nu pas gezien op BBC 'live' uit Boston en de achtergrond was totaal greenscreen.Who needs conspiracy sites when its so fckin obvious?
en als ik die rechtszaal wil bezoeken,
waar moet ik dan heen?
pi_151502617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:27 schreef overstekendekameel het volgende:

[..]

en als ik die rechtszaal wil bezoeken,
waar moet ik dan heen?
:)
Hmm..interssante vraagje...the 'wonders' of greenscreen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 april 2015 @ 23:42:19 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151502625
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Hoe naïef :D Als hij over een aantal jaar nog steeds vast zit wordt er gezegd "Zijn familie zal wel veel geld ontvangen, hij is de scapegoat"
Je hoeft hem geen woorden in de mond te leggen natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151502704
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hoeft hem geen woorden in de mond te leggen natuurlijk.
Oh het was een reactie op Tingo. Mijn reactie was niet op hem persoonlijk. De quote zou van iedereen kunnen komen op dat moment.

Maar je zag het zelfs bij Marianne Vaatstra. Daar was DNA én een bekennende verdachte en toen werd het nog niet altijd voor waar aangenomen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 8 april 2015 @ 23:47:28 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151502785
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Oh het is naar niemand persoonlijk.

Maar je zag het zelfs bij Marianne Vaatstra. Daar was DNA én een bekennende verdachte en toen werd het nog niet altijd voor waar aangenomen.
Good save :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 8 april 2015 @ 23:47:42 #114
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151502794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke rechtzaal?
Ik heb nu pas gezien op BBC 'live' uit Boston en de achtergrond was totaal greenscreen.Who needs conspiracy sites when its so fckin obvious?
:? Ik kan even geen beelden vinden van de uitspraak, alleen tekeningen ;)
Maar volgens jouw is het dus opgenomen m.b.v. green-screen?
Dat zou ik wel willen zien eigenlijk. Maar ik zoek morgen nog wel eens naar beelden. :{
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151502795
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

:)
Hmm..interssante vraagje...the 'wonders' of greenscreen.
Jij vermoedt dat er helemaal geen rechtszaak is?
pi_151502809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef kalinhos het volgende:

Maar je zag het zelfs bij Marianne Vaatstra. Daar was DNA én een bekennende verdachte en toen werd het nog niet altijd voor waar aangenomen.
nee, dat zag je niet
pi_151503057
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus als hij over een paar jaar nog steeds bewijsbaar in de cel zit, ben je dan bereid om je mening te herzien?
Maar als 'hij' bestaat niet....ik denk dat cell/prison shots kan makkelijk gefaked zijn.

Sorry voor de off-topic,maar wat is er met KSM(911 plotter and right-hand man for OBL-zeggen ze) gebeuren?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151503581
Een jury in Boston heeft Dzjochar Tsarnajev schuldig verklaard aan de bomaanslagen op 15 april 2013 bij de marathon van Boston.

De zeven vrouwen en vijf mannen hadden iets meer dan elf uur nodig om zich over de dertig aanklachten tegen Tsarnajev te beraden. Hij werd op alle dertig punten schuldig bevonden.

De jury moet nu bepalen of hij de doodstraf of levenslang moet krijgen. Voor de discussie daarover worden opnieuw getuigen gehoord. Voor een doodvonnis is unanimiteit binnen de jury vereist.


http://www.nu.nl/buitenla(...)aanslag-boston-.html

De "doodstraf" is wel makkelijker natuurlijk; geen getuigen in de gevangenis waar ie anders levenslang zou zitten. Als die doodsvoltrekking achter gesloten deuren plaatsvindt, is het niet zo moeilijk te faken en hem een nieuwe identiteit geven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151503629
't was nog makkelijker om hem dan met de arrestatie gewoon dood te schieten natuurlijk. Maak er een noodweer-verhaal van en hoop dat er niemand (waar vandaag ook beelden van kwamen) het gefilmd heeft.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151503669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:17 schreef kalinhos het volgende:
't was nog makkelijker om hem dan met de arrestatie gewoon dood te schieten natuurlijk. Maak er een noodweer-verhaal van en hoop dat er niemand (waar vandaag ook beelden van kwamen) het gefilmd heeft.
Is helemaal waar, dat was makkelijker geweest. Waarom ze ervoor kozen om dat niet te doen, blijft voor ons natuurlijk een raadsel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151503919
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:17 schreef kalinhos het volgende:
't was nog makkelijker om hem dan met de arrestatie gewoon dood te schieten natuurlijk. Maak er een noodweer-verhaal van en hoop dat er niemand (waar vandaag ook beelden van kwamen) het gefilmd heeft.
Hebben ze toch gedaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 april 2015 @ 09:17:01 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151506571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hebben ze toch gedaan.
Huh? Het broertje gooit het niet op noodweer hoor maar op 'mijn grote broer heeft alles verzonnen en ik ben er in meegesleurd.'

Zoiets.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 9 april 2015 @ 10:24:50 #123
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151508064
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:19 schreef El_Matador het volgende:
Is helemaal waar, dat was makkelijker geweest. Waarom ze ervoor kozen om dat niet te doen, blijft voor ons natuurlijk een raadsel.
Daar kan iedere BNW'er natuurlijk wel een antwoord op verzinnen. Zolang het niet het officiële verhaal is, gaat het erin als zoete koek :D

Niets is zeker, behalve dat het officiële verhaal per definitie niet waar is :)

Question everything! Behalve wilde theorieën, vage insinuaties en slechte quotes van mensen die niet te vertrouwen zijn. :Y Alles beter dan de overheid.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_151511139
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:24 schreef SicSicSics het volgende:

Niets is zeker, behalve dat het officiële verhaal per definitie niet waar is :)

Alles beter dan de overheid.
Je begint het te leren, mooi zo. Nu nog even doorzetten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 9 april 2015 @ 13:28:12 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151513249
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is helemaal waar, dat was makkelijker geweest. Waarom ze ervoor kozen om dat niet te doen, blijft voor ons natuurlijk een raadsel.
Nee hoor, nu kunnen ze vragen waarom!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151516105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Hoe naïef :D Als hij over een aantal jaar nog steeds vast zit wordt er gezegd "Zijn familie zal wel veel geld ontvangen, hij is de scapegoat"
Dat er veel zwijggeld betaald wordt, is een vaste veronderstelling van sommigen ja.
Mijn lijkt het niet erg waarschijnlijk.
  donderdag 9 april 2015 @ 14:58:57 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151516242
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je begint het te leren, mooi zo. Nu nog even doorzetten.
Dat is wel typisch, allen quoten (lezen) wat in je straatje past en de rest gewoon negeren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151517006
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is wel typisch, allen quoten (lezen) wat in je straatje past en de rest gewoon negeren.
Dat mag je typisch vinden. Ik ben blij dat 666 eindelijk inziet hoe slecht overheden zijn. Een doorbraak, gezien zijn eerdere verdedigingspogingen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 9 april 2015 @ 15:41:23 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151517579
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat mag je typisch vinden. Ik ben blij dat 666 eindelijk inziet hoe slecht overheden zijn. Een doorbraak, gezien zijn eerdere verdedigingspogingen.
pssst, volgens mij was hij sarcastisch
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151517807
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:41 schreef jogy het volgende:

[..]

pssst, volgens mij was hij sarcastisch
Zou jij denken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 9 april 2015 @ 15:49:07 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151517831
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zou jij denken?
Ik denk het wel, niet doorvertellen hoor!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 9 april 2015 @ 19:32:25 #132
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151524317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Leuk maar inhoudelijk kon je het niet oneens zijn met de in jouw ogen hyena's. Juist dat Summers eigenwijs met haar ogen dicht bleef beweren dat ze de Engelse grammatica wel begreep maakte dat iedereen er bovenop dook om aan te geven dat ze toch echt fout zat met de interpretatie van dat stuk.
Alsof de journaliste zo naief is en niet weet dat het nep is met haar verslag in een bouqetreeks vorm geschreven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 9 april 2015 @ 19:40:27 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151524668
quote:
My background: I am an Orthopedic Trauma Surgeon. For many years I was Chief of Orthopedic Surgery at San Francisco General Hospital, the onlyTrauma Hospital in San Francisco. For 25 years, I took care of massive injuries from gang wars, explosions, severe motor vehicle crashes, survivors of attempted suicide from jumping off the Golden Gate Bridge, etc.

I am fully qualified to assess the supposed injuries at the total HOAX “bombing” that took place at the Boston Marathon. And I am not the only one who is writing about this. There are many others who also understand that it was a HOAX!

The documentation for what I have written below is contained in the links given at the end of this article. Please read those articles and view those videos so you will have some facts – evidence – before you make up your own mind.
http://www.goodnewsaboutg(...)/boston_marathon.htm
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 9 april 2015 @ 19:48:22 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151525044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:32 schreef Summers het volgende:

Alsof de journaliste zo naief is en niet weet dat het nep is met haar verslag in een bouqetreeks vorm geschreven .
Jaja, lul je er maar boosjes uit. Like, as if.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151528926
quote:
Dankje,
(Gelukkig zijn er nog posters/users hier die hebben iets constructiefs aan 't discussie te geven.)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 22:02:00 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_151531459
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje,
(Gelukkig zijn er nog posters/users hier die hebben iets constructiefs aan 't discussie te geven.)
Idd. Die heb je.
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 22:02:29 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_151532089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh men :|W
Shit...dacht ik ook toen ik dit had gelezen:

"These young men were patsies, set up to take the fall, for nothing other than the continued attempt of Israel – and its colony, the United States of America – to take over the world!"

Dit geloof ik niet.Hele Boston gedoe is totaal fake.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 22:13:28 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_151532197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Shit...dacht ik ook toen ik dit had gelezen:

"These young men were patsies, set up to take the fall, for nothing other than the continued attempt of Israel – and its colony, the United States of America – to take over the world!"

Dit geloof ik niet.Hele Boston gedoe is totaal fake.imo.
Ja, dat was al duidelijk hoor, dat jij het fake vindt.
  vrijdag 10 april 2015 @ 08:09:24 #140
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151539356
quote:
Oh dus als iemand in jouw straatje praat geloof je diegene direct en plaats je een bron ervan?
  vrijdag 10 april 2015 @ 08:31:25 #141
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151539552
quote:
Mooi op een rijtje gezet. Je zou denken dat men er niet omheen kan als je het allemaal zo leest maar vrees dat het als onzin wordt afgedaan. Die doc wordt ook al als gek versleten op internet (gelukkig niet door iedereen) omdat ze zich met alternatieve geneeswijze bezighoudt dus die stok is makkelijk gevonden.

* Dr. Day is a trained orthodox medical doctor who not only taught surgery at a medical school, but was also a high ranking staff member in a major hospital. When she developed breast cancer she had to decide between orthodox treatments and alternative treatments. She did have some surgery, but refused chemotherapy and radiation and turned to alternative medicine. Ultimately she developed a protocol for her own advanced cancer, used it on herself, and completely recovered.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 08:35:24 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_151539588
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mooi op een rijtje gezet. Je zou denken dat men er niet omheen kan als je het allemaal zo leest maar vrees dat het als onzin wordt afgedaan. Die doc wordt ook al als gek versleten op internet (gelukkig niet door iedereen) omdat ze zich met alternatieve geneeswijze bezighoudt dus die stok is makkelijk gevonden.

* Dr. Day is a trained orthodox medical doctor who not only taught surgery at a medical school, but was also a high ranking staff member in a major hospital. When she developed breast cancer she had to decide between orthodox treatments and alternative treatments. She did have some surgery, but refused chemotherapy and radiation and turned to alternative medicine. Ultimately she developed a protocol for her own advanced cancer, used it on herself, and completely recovered.
Dus de operatie was succesvol.
pi_151539670
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus de operatie was succesvol.
Nee geloof in god heeft haar blijkbaar gered :')

God heeft haar namelijk verteld hoe je het kunt genezen

http://www.drday.com/tumor.htm

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 08:43:59 ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 08:47:06 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151539727
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:43 schreef Chewie het volgende:

Nee geloof in god heeft haar blijkbaar gered :')

God heeft haar namelijk verteld hoe je het kunt genezen

http://www.drday.com/tumor.htm
And you can be cured too! Just order my videos and books (billed to your credit card)! Praise the Lord!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 april 2015 @ 08:48:22 #145
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151539750
Net alsof het er toe doet wat of hoe ze van kanker genezen is. Zulke zaken worden nou eenmaal snel aangehaald om iemand onderuit te halen om als labiele mafkees weg te zetten als iemand met zulke feitelijkheden over Boston aankomt. Blijkt hier ook weer maar ga er gerust mee door.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151539773
quote:
* Dr. Day is a trained orthodox medical doctor who not only taught surgery at a medical school, but was also a high ranking staff member in a major hospital. When she developed breast cancer she had to decide between orthodox treatments and alternative treatments. She did have some surgery, but refused chemotherapy and radiation and turned to alternative medicine. Ultimately she developed a protocol for her own advanced cancer, used it on herself, and completely recovered.
Ging ook lekker bij Silvia Millecam, dat.

Wat ik er maar wil mee zeggen is omdat de methode op persoon a werkt, deze niet gelijk voor iedereen hoeft te werken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 10 april 2015 @ 08:50:33 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151539777
Feitelijkheden? Vooringenomen aannames die de slachtoffers tot niks reduceren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 april 2015 @ 08:52:05 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151539799
Mon dieu niet alweer deze discussie. Tijd om nu nuttige dingen te gaan doen :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 10 april 2015 @ 08:52:40 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151539805
Toedels :W .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151540404
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof het er toe doet wat of hoe ze van kanker genezen is. Zulke zaken worden nou eenmaal snel aangehaald om iemand onderuit te halen om als labiele mafkees weg te zetten als iemand met zulke feitelijkheden over Boston aankomt. Blijkt hier ook weer maar ga er gerust mee door.
Ja waarom haal je het zelf dan aan als het er niet toe doet?

En waar zijn de zogenaamde feiten dan die ze aan zou halen? Ik zie ze niet maar ik heb ook het idee dat jij een hele andere betekenis geeft aan het woord feit, bij jou is iets pas een feit (of echt) als het je eigen denkbeelden bevestigd.

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mooi op een rijtje gezet. Je zou denken dat men er niet omheen kan als je het allemaal zo leest maar vrees dat het als onzin wordt afgedaan. Die doc wordt ook al als gek versleten op internet (gelukkig niet door iedereen) omdat ze zich met alternatieve geneeswijze bezighoudt dus die stok is makkelijk gevonden.

* Dr. Day is a trained orthodox medical doctor who not only taught surgery at a medical school, but was also a high ranking staff member in a major hospital. When she developed breast cancer she had to decide between orthodox treatments and alternative treatments. She did have some surgery, but refused chemotherapy and radiation and turned to alternative medicine. Ultimately she developed a protocol for her own advanced cancer, used it on herself, and completely recovered.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 09:31:40 ]
pi_151540514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:50 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ging ook lekker bij Silvia Millecam, dat.

Wat ik er maar wil mee zeggen is omdat de methode op persoon a werkt, deze niet gelijk voor iedereen hoeft te werken.
Nou ja deze arts is wel geopereerd, dus waarschijnlijk is de tumor wel verwijderd en ja dat kan genoeg zijn als de tumor klein genoeg is en er geen uitzaaiingen zijn. In dat geval word er meestal nog wel bestraling geadviseerd maar als de patient dat echt niet wil dan is dat haar keus. Chemo word in zulke gevallen haast nooit voorgesteld, dan kiezen ze eerder voor een hormoonbehandeling.
pi_151540538
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 09:30:31 ]
pi_151540546
dubbel
pi_151541277
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

And you can be cured too! Just order my videos and books (billed to your credit card)! Praise the Lord!
En dat is dan nog 1 van haar minst verwerpelijke standpunten (relatief gezien).

Zie de gekte hier

http://www.goodnewsaboutg(...)dy/holocaust_lie.htm

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 10:02:27 ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 10:14:32 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151541597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:02 schreef Chewie het volgende:

En dat is dan nog 1 van haar minst verwerpelijke standpunten (relatief gezien).

Zie de gekte hier

http://www.goodnewsaboutg(...)dy/holocaust_lie.htm
Oh my. Nee, dat is een autoriteitje hoor!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 10:18:07 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_151541702
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

En dat is dan nog 1 van haar minst verwerpelijke standpunten (relatief gezien).

Zie de gekte hier

http://www.goodnewsaboutg(...)dy/holocaust_lie.htm
Oh, zo'n idioot.
  vrijdag 10 april 2015 @ 10:22:12 #157
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151541812
Zijn jullie nou alweer de gekte van de bron aan het aanwijzen. Dat doet toch helemaal niet ter zake! :(

Als iemand schreeuwt dat hij Napoleon is, en dat blijkt onzin. Als diezelfde persoon schreeuwt Hitler te zijn, maar dat blijkt onzin. Als die persoon daarna schreeuwt Jezus te zijn, maar blijkt onzin. Dan verdient deze persoon nog steeds een eerlijke en open kijk op de mogelijkheden als deze persoon daarna claimt Ghandi te zijn. :Y
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 10:25:37 #158
249559 crew  Lavenderr
pi_151541900
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:22 schreef SicSicSics het volgende:
Zijn jullie nou alweer de gekte van de bron aan het aanwijzen. Dat doet toch helemaal niet ter zake! :(

Als iemand schreeuwt dat hij Napoleon is, en dat blijkt onzin. Als diezelfde persoon schreeuwt Hitler te zijn, maar dat blijkt onzin. Als die persoon daarna schreeuw Jezus te zijn, maar blijkt onzin. Dan verdient deze persoon nog steeds een eerlijke en open kijk op de mogelijkheden als deze persoon daarna claimt Ghandi te zijn. :Y
Dat is waar. En we kunnen ook gewoon even tot honderd tellen alvorens te reageren op dit soort bullshit.
  vrijdag 10 april 2015 @ 10:34:28 #159
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151542165
Wat IK wel OPVALLEND vind is dat deze mevrouw duidelijk een EXPERT is op vele gebieden. Dat komt door de schrijfwijze en de dikte van de tekst. Als ze dingen ook nog underlines zou hebben gegeven dan was ze helemaal unstoppable autoritair. :Y

Niet alleen weet ze ALLES van traumatische verwondingen, omdat ze op het ENIGE traumacentrum gewerkt heeft en daar een hele HOGE positie heeft bekleed, maar ze is ook nog EXPERT in de velden: Stromingsleer, fotografie, victimology, explosieven expert, psychonomie, video editting en productie en makeup artistery en nog een aantal andere velden waarin zij duidelijk laat blijken meer te weten dan de gemiddelde afgestudeerde.

Gelukkig zijn er mensen met zulke heldere geesten en alles omvattende (al ziende ogen? :o ) observatievermogens.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:51:17 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151544523
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Oh dus als iemand in jouw straatje praat geloof je diegene direct en plaats je een bron ervan?
Normale opmerkingen , maar waarom je daarmee bezig houden als je het over straatjes kan hebben

quote:
Consider these facts:

1. In the pictures taken immediately after the blast, there is NO BLOOD on the ground. That could never be. The bomb blast instantaneously would have spread blood from the injured victims everywhere.

2. There were only about 10 “victims” at ground zero of the blast – and all of them are alive and do not appear to be even close to death. Where are these other “200” people who were supposedly injured?

3. When “blood” does eventually appear on the sidewalk at ground zero – it clearly is some kind of paint – NOT blood. The paint is bright orangish-red, obviously for the maximum frightening effect on the populace. REAL BLOOD is dark maroon.

4. Notice in the initial pictures after the (smoke) bomb exploded, almost all of the “victims” are holding themselves up on one elbow, or they are sitting up. No one is in severe pain, or really in any pain at all. Severely injured people are not propping themselves up on one elbow. They would have their head on the sidewalk.

5. Obviously, these crisis actors (See crisisactors.com) don’t want to put their head or the side of their face down on the dirty Boston sidewalk where everyone walks (and spits).

6. In one video, a man is seen clapping together two towels or other items, causing the crisis actors “victims” to be covered with soot – so they’ll look more like bombing victims.

7. One woman “victim” is seen in early photos (but after the “bombing” has taken place) with no blood at all on her white blouse. However, later, she is taken off on a gurney with a lot of “blood” on her white blouse.

8. There are many “handlers” in the early pictures, positioning “victims” and assisting in the set-up of the HOAX scene. You might think that they would be concerned about being seen by the by-standers, but when a “bomb” goes off, most people run for their life, allowing the Hoaxsters and Crisis actors to set up their HOAX scenes undisturbed.

9. There are no Emergency Medical Technicians (EMTs) at the scene, no ambulances, and no fire engines (after all, a supposed “bomb” went off – it would be mandatory for the fire department to respond). Where are they? The people “helping” the “victims” are also Crisis actors. No emergency medical personnel are on the scene.

10. Certainly, wheel chairs may be available at various places along a Marathon route, and at the end of the race, but wheel chairs are never found on ambulances. And wheelchairs are never used to transport severely injured victims. When a victim has lost a lot of blood, whether from internal or external bleeding, he or she is always kept flat and transported on a gurney. Otherwise the life of that victim is at severe risk.

11. The man with the supposedly blown off legs – with about sixteen inches of bone (tibia) sticking out of one leg – is taken away in a WHEELCHAIR! That would NEVER happen! If a person has both legs blown off, his blood loss would be so severe that if someone sat him up, he would lose consciousness (his heart could not pump enough blood to supply his brain when he was in the upright position) and he would die. No ambulance company would ever take on that liability, nor would any bystander. That man was a crisis actor who lost both of his legs in war some time ago while in the military. You will see in the documentation below. There are many former military personnel, amputees from war injuries, that are now being used as crisis actors for “drills” as it was repeatedly announced over loudspeakers that this (Boston Bombing) was.

The “gory blown-off” leg was nothing but a prosthesis (made by “central casting”) made to look like an amputation caused by an explosion. The prosthesis, however, is a very poor replica of a real amputated limb. I have performed many amputations of both legs and arms and I have seen many hundreds of severely injured limbs from all sorts of horrendous accidents. None of them ever look like that one. But apparently it is good enough to fool the population (most of whom have never seen such injuries). Unfortunately, the average American chooses not to spend any time investigating these events and chooses to believe the mainstream media propagandists.

The injuries and blood spatter are so badly done, they are almost comical to a trained trauma surgeon such as myself.

Also, that man who supposedly lost both his legs in the “bombing” seemed to be in no pain, nor did he have blood all over him. And 4 or 5 days later, when photographed in the hospital, he is giving a thumbs-up, happy-faced smile. This is ludicrous When a person loses even one limb, there is a “grieving” process that goes on for weeks, similar to the grieving response that would happen if a person lost a close loved one. And it’s usually months before one actually can face the situation and get on with his life.

One more thing: in the links below, there is proof that this man who supposedly lost both of his legs in the “bombing” was wheeled through the crowd TWICE – in his wheel chair – clearly for the media’s benefit: a photo opportunity! During one of those episodes, his fake “blown off” leg/prosthesis started to fall off and had to be put back on by one of the men in the yellow jackets, obviously an “insider” – another crisis actor!

12. The glass from the “blown-out” windows from the “bombing” is all on the sidewalk. If the glass had been broken from a real bomb blast – the glass would be inside the apartments or offices, not outside on the sidewalk.

13. The “runner” who fell down when the “bomb” exploded as though he had been “blown down” by the bomb, was an actor. There were many men much closer to the “bomb” that were not affected by its force at all.

14. The supposed “Principal” of the Sandy Hook school who was “killed” in that false flag attack, showed up – alive and well – at the Boston Bombing.

15. There are Craft International employees (operatives) on the scene. One is carrying 2 bags. The other operatives quickly leave ground zero – BEFORE the bombs explode. Who is Craft International? A private contractor that provides security, defense and combat weapons training to military, police, corporate and civilian clients.

16. The U.S. and Israel desperately want to bomb Iran and need some event to polarize Americans so they’ll be willing to send their sons and daughters to die – not for freedom – but for the One World Government that is now gobbling up all the countries and resources in the world. This particular False Flag Attack allows them to blame it on two young, innocent supposed “Muslim Terrorists” in order to incite the American people into agreeing to go to war against Iran and Syria.

17. These 2 boys whose parents are from Chechnya had been interviewed by the FBI many times. They had even been sent to Chechnya by the FBI to attend a clandestine meeting, the purpose of which was to undermine the government of Chechnya.

18. The boys’ uncle, Ruslan Tsarni, had been married to Samantha, the daughter of Graham Fuller, a high level CIA agent.

19. The American wife of the older Tsarnaev brother is the granddaughter of a Skull and Bones member – an organization that is part of the New World Order Illuminati.

20. Both boys were arrested alive and well. The older brother, according to an eye witness, was deliberately run over by a police car, then was shot multiple times and mutilated by the police. (See the picture of his corpse.) Witnesses say he was unarmed at the time of his arrest.

21. The younger brother was arrested without a struggle, but ended up almost dead, having been shot through the throat and possibly will never be able to speak again. How convenient! He was taken to a Jewish hospital and “cared for” by Israeli doctors before being transported to prison!

22. Many witnesses saw bomb-sniffing dogs both at the beginning and end of the race. Why didn’t the dogs find the bombs? Unless, of course, agents of the government contractor, Craft International, planted them. The backpacks they (Craft employees) were wearing (all black) are the same as the ones carrying the bombs, whereas the backpacks of the Tsarnaev brothers, who were Photoshopped into the crowd pictures, were not the same as the one seen surrounding the “bomb” after it exploded.

23.Numerous witnesses, including runners in the race, have stated that it was announced repeatedly over the loudspeaker that “This is a drill.” Indeed it WAS a “drill” with no one hurt or injured, except of course, the Tsarnaev brothers who were set up as patsies – just like Lee Harvey Oswald in the JFK assassination. But the government has taken this False Flag “live” – to deceive the American public into giving up their freedom for “safety.”

Little does the blind American public realize that those who are promising “safety” in exchange for the loss of the rights of the public, are the very ones who are setting up the “terror” incidents!

23.In 2012, the head of the Boston Emergency Services Department said, “A PLANNED Mass Casualty Event at a Marathon” is coming! Well folks, this was it!

24. And now, less than a month after the “Bombing,” the FBI agents who arrested – and murdered - at least one of the Tsarnaev brothers have conveniently died in a “fall from a helicopter” during a “training drill.” Obviously, they have been silenced from telling what they know.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:01:07 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151544775
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mooi op een rijtje gezet. Je zou denken dat men er niet omheen kan als je het allemaal zo leest maar vrees dat het als onzin wordt afgedaan. Die doc wordt ook al als gek versleten op internet (gelukkig niet door iedereen) omdat ze zich met alternatieve geneeswijze bezighoudt dus die stok is makkelijk gevonden.

yep maar eigen keuze , ik hoef niet met die leugen te leven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151544803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Normale opmerkingen , maar waarom je daarmee bezig houden als je het over straatjes kan hebben

[..]

Alleen zijn het geen feiten van deze antisemiet, geschiedsvervalser enz maar aannames van deze doorgedraaide gek. Onderbouwing dat deze vrouw gek is vind je op haar eigen site.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 12:02:34 ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:02:40 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151544810
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Alleen zijn het geen feiten van deze antisemiet, geschiedsvervalser enz maar aannames van deze doorgedraaide gek. Onderbouwing dat deze vrouw gek is vind je op haar eigen sit.
niet boeiend
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151544858
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:02 schreef Summers het volgende:

[..]

niet boeiend
En waarom niet, als de rest van haar site al zulke belachelijke onzin is waarom dan dit wel aannemen?

Of bewijs je domweg mijn eerdere stelling dat mensen zoals jij en cad/izzy alleen maar bevestiging willen van je al ingenomen standpunten?
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:09:54 #165
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151545014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

En waarom niet, als de rest van haar site al zulke belachelijke onzin is waarom dan dit wel aannemen?

Of bewijs je domweg mijn eerdere stelling dat mensen zoals jij en cad/izzy alleen maar bevestiging willen van je al ingenomen standpunten?
Je denkt zelf teveel in termen van afhankelijkheid alsof kennis alleen opgenomen kan worden dmv geloof in een persoon waarvan je iets aanneemt of een " juiste bron " die je gelooft . Het is geen bijbel die je van A tot Z moet aannemen . Behoud waar je zelf iets in ziet en gooi weg waar je niks in ziet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151545075
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Je denkt zelf teveel in termen van afhankelijkheid alsof kennis alleen opgenomen kan worden dmv geloof in een persoon waarvan je iets aanneemt of een " juiste bron " die je gelooft .
De vraag was waarom je dit wel gelooft en de msm per definitie niet? Wat maakt deze bron wel betrouwbaar genoeg om het hier te plaatsen terwijl haar track record toch zeer discutabel is?
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:18:34 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151545231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

De vraag was waarom je dit wel gelooft en de msm per definitie niet? Wat maakt deze bron wel betrouwbaar genoeg om het hier te plaatsen terwijl haar track record toch zeer discutabel is?
Dat interesseert me echt niet of iemand wel binnen de maatschappij geconditioneerde lijntjes loopt . Ik heb ze liever daarbuiten . De opmerkingen bij Boston interesseren me alleen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151545415
Liever de BNW-geconditioneerde lijntjes.
Conscience do cost.
pi_151546028
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat interesseert me echt niet of iemand wel binnen de maatschappij geconditioneerde lijntjes loopt . Ik heb ze liever daarbuiten . De opmerkingen bij Boston interesseren me alleen .
Nogmaals waarom neem je dit wel klakkeloos aan en de msm niet? Zij verkondigt ook overduidelijk onzin over andere zaken, dit is voor jou genoeg reden om de msm af te schrijven maar een gestoorde antisemiet omarm je onmiddelijk.
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:48:01 #170
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151546260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nogmaals waarom neem je dit wel klakkeloos aan en de msm niet? Zij verkondigt ook overduidelijk onzin over andere zaken, dit is voor jou genoeg reden om de msm af te schrijven maar een gestoorde antisemiet omarm je onmiddelijk.
Ik volg Boston al vanaf dag 1 dus ik heb genoeg wat zegt dat het fake was na zelf onderzoek . Maak je liever druk om of jij de msm versie niet klakkeloos hebt aangenomen vanaf dag 1 omdat het binnen de lijntjes paste waarbij je de " waarheid " wel op een presenteerblaadje krijgt aangereikt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151546392
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik volg Boston al vanaf dag 1 dus ik heb genoeg wat zegt dat het fake was na zelf onderzoek . Maak je liever druk om of jij de msm versie niet klakkeloos hebt aangenomen vanaf dag 1 omdat het binnen de lijntjes paste waarbij je de waarheid wel op een presenteerblaadje krijgt aangereikt .
Dat is nog steeds geen antwoord, ook stel ik nergens dat ik de msm klakkeloos aanneem. De msm verkondigt ook genoeg onzin (al spreekt het niet met 1 stem) maar gezien de berichten is de msm of althans een groot gedeelte er van geloofwaardiger dan het geneuzel van een religekke antisemiet die het natuurlijk ook nog eens als feit brengt (iets wat de msm zelden doet).

Nogmaals wat maakt deze religek wel serieus te nemen ondanks de vele fouten in de rest van haar geneuzel en de msm niet dankzij veel onzin? Je meet namelijk nogal met 2 maten en je bewijst keer op keer totaal niet kritisch te zijn en alleen bevestigd te willen worden in je eigen denkbeelden.
  vrijdag 10 april 2015 @ 12:54:27 #172
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151546490
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is nog steeds geen antwoord, ook stel ik nergens dat ik de msm klakkeloos aanneem. De msm verkondigt ook genoeg onzin (al spreekt het niet met 1 stem) maar gezien de berichten is de msm of althans een groot gedeelte er van geloofwaardiger dan het geneuzel van een religekke antisemiet die het natuurlijk ook nog eens als feit brengt (iets wat de msm zelden doet).

Nogmaals wat maakt deze religek wel serieus te nemen ondanks de vele fouten in de rest van haar geneuzel en de msm niet dankzij veel onzin? Je meet namelijk nogal met 2 maten en je bewijst keer op keer totaal niet kritisch te zijn en alleen bevestigd te willen worden in je eigen denkbeelden.
en ik stel nergens dat ik de bnw klakkeloos aanneem en dat is persoonlijk of de msm geloofwaardiger is . Als het niks met Boston te maken heeft moet jij er maar tijd aan verspillen als jij het belangrijk vind .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151546627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:54 schreef Summers het volgende:

[..]

en ik stel nergens dat ik de bnw klakkeloos aanneem en dat is persoonlijk of de msm geloofwaardiger is . Als het niks met Boston te maken heeft moet jij er maar tijd aan verspillen als jij het belangrijk vind .
Je neemt deze religekke vrouw klakkeloos over terwijl de rest van haar site vol staat met onzin. De msm schrijf je af juist omdat ze onzin zouden verkondigen. dat is nogal met 2 maten meten.

Dus nogmaals waarom wel dit bericht geloven en de msm per definitie afschrijven.
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:01:55 #174
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151546736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je neemt deze religekke vrouw klakkeloos over terwijl de rest van haar site vol staat met onzin. De msm schrijf je af juist omdat ze onzin zouden verkondigen. dat is nogal met 2 maten meten.

Dus nogmaals waarom wel dit bericht geloven en de msm per definitie afschrijven.
Ok dus niks over die 24 punten die over Boston gaan ? Laat maar dan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_151546934
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Ok dus niks over die 24 punten die over Boston gaan ? Laat maar dan .
Nog steeds geen antwoord op de vraag waarom je dit wel gelooft en de msm over Boston niet? Of geloof je alles wat deze vrouw zegt, je verwerpt de msm omdat ze onzin verkondigen, dat doet deze vrouw ook dus waarom haar wat betreft Boston wel geloven?

Mijn gok is omdat het in je straatje past en je inmiddels wel bewezen hebt totaal niet kritisch te zijn.

De punten die ze aanhaalt en ze feiten noemt verwerp ik net zoals de rest van haar idioterie, op zijn best zijn het aannames, doordat ze het als feiten bestemoeld is ze al ongeloofwaardig, lees je de rest van haar geneuzel word een normaal mens alleen maar meer bevestigd dat ze gewoon idioot is.

Dubbele standaarden zijn blijkbaar prima voor jou zolang je maar kan blijven geloven dat het een hoax is ongeacht de bijbedoelingen van de bron.
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:15:21 #176
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151547154
Sowieso haar 'feiten' zijn geen 'feiten' maar waarnemingen. :)

Ze gebruikt kapitalen en vetgedrukte tekst om haar argumenten kracht bij te zetten?..

Ze doet aannames die ze, op basis van haar 'expertise' en 'autoriteit' in compleet andere velden, kracht bij probeert te zetten.

Ze stelt suggestieve 'kritische' vragen; zonder naar de informatie te kijken, maar meteen conclusies te trekken. Ik tel 10 mensen op de foto, in de media zeggen ze 200. Het is een leugen. Zonder eerst te kijken naar wat zij aanmerkt als gewond en de media aanmerken als gewond.

Ze gaat kort door de bocht door zich te baseren op enkele foto's. Momentopnames en een extreem smal blikveld.

En dat zijn de eerste 2 punten pas. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:21:49 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151547355
Ach ja als je die msm-poppenkast wil blijven geloven dan doe je dat toch? Genoeg mensen die het wel doorzien zelfs onder reli-gekken kom je ze tegen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151547446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach ja als je die msm-poppenkast wil blijven geloven dan doe je dat toch? Genoeg mensen die het wel doorzien zelfs onder reli-gekken kom je ze tegen.
De vraag is waarom deze religek wel geloven? Zoveel kolder als wat zij schrijft kom je zelfs in de msm tabloids niet eens tegen.

Maar goed meten met 2 maten is jou ook niet vreemd.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 13:27:45 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_151547540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik volg Boston al vanaf dag 1 dus ik heb genoeg wat zegt dat het fake was na zelf onderzoek . Maak je liever druk om of jij de msm versie niet klakkeloos hebt aangenomen vanaf dag 1 omdat het binnen de lijntjes paste waarbij je de " waarheid " wel op een presenteerblaadje krijgt aangereikt .
Als ik lees wat die dokter over de holocaust schrijft haak ik al af. Is gewoon een antisemiet met een grote kronkel.
pi_151547609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach ja als je die msm-poppenkast wil blijven geloven dan doe je dat toch? Genoeg mensen die het wel doorzien zelfs onder reli-gekken kom je ze tegen.
Ah, de meestgebruikte comeback als er voor de rest niets meer te zeggen is. 8-) Want als iemand vragen stelt en kritisch is over alternatieve verklaringen is het meteen een MSM-schaap.

Wat als ik je vertelde dat het perfect mogelijk is dat zowel de "officiele" verklaring als de verklaringen die daarbuiten worden verzonnen onjuist zijn. Of is dat te moeilijk?
Conscience do cost.
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:35:08 #181
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151547798
Ik vind wat betreft Boston ze goede punten aanhaalt in haar document de rest zal me worst zijn van dat mens eerlijk gezegd. Zoals ik al een post eerder opmerkte het zal wel niet lang duren voordat men een stok heeft gevonden, dus ik dacht ik reik het alvast aan en zie ze ermee slaan ;)

Net zoals het me ook worst is dat men vindt dat ik met twee maten meet. Ik heb zo mijn eigen waarheid wat voor mij een stuk interessanter is dan de mening van een aantal die-hard-msm-aanhangers die totaal niet open staan voor bnw-zaken en zelfs niet inzien hoe fake Boston wel niet is. :|W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 13:38:36 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_151547915
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind wat betreft Boston ze goede punten aanhaalt in haar document de rest zal me worst zijn van dat mens eerlijk gezegd. Zoals ik al een post eerder opmerkte het zal wel niet lang duren voordat men een stok heeft gevonden, dus ik dacht ik reik het alvast aan en zie ze ermee slaan ;)

Net zoals het me ook worst is dat men vindt dat ik met twee maten meet. Ik heb zo mijn eigen waarheid wat voor mij een stuk interessanter is dan de mening van een aantal die-hard-msm-aanhangers die totaal niet open staan voor bnw-zaken en zelfs niet inzien hoe fake Boston wel niet is. :|W
:|W
pi_151547963
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind wat betreft Boston ze goede punten aanhaalt in haar document de rest zal me worst zijn van dat mens eerlijk gezegd. Zoals ik al een post eerder opmerkte het zal wel niet lang duren voordat men een stok heeft gevonden, dus ik dacht ik reik het alvast aan en zie ze ermee slaan ;)

Net zoals het me ook worst is dat men vindt dat ik met twee maten meet. Ik heb zo mijn eigen waarheid wat voor mij een stuk interessanter is dan de mening van een aantal die-hard-msm-aanhangers die totaal niet open staan voor bnw-zaken en zelfs niet inzien hoe fake Boston wel niet is. :|W
Lezen is ook niet echt je sterkste punt, het is niet msm aanhangers vs bnw, het probleem is alleen dat jij niet aannemelijk kunt maken dat Boston een hoax was, zeker niet met zulke idiote bronnen.

Waarom verwerp je de msm wel omdat ze onzin verkondigen en haar niet, als ik jouw redenatie volg zijn ze beiden net zo fout.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 13:43:54 ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:42:38 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151548061
Haar tekst is een herhaling van wat anderen zeggen, niet bepaald een unieke observatie. Ze papegaait de rest gewoon na. Oké, wat de rest van haar eigenschappen ook zijn zou het feit dat ze inderdaad ervaring heeft met ernstige verwondingen haar wel expert maken in dat gebied.

'Jammer' dat dit niet haar eerste slag in conspiracyland is wat dat betreft, ze heeft al genoeg streepjes achter haar naam om bijna automatisch afgescheven te worden door critici en omarmd door conspiracy mensen. Het is nou niet bepaald 'the big uniter', zacht gezegd :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:52:16 #185
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151548357
Net alsof iemand die niet in het gareel loopt van de massa zodoende als gek wordt bestempeld niet in staat zou zijn om een hoax te doorzien? Ik vind juist de mensen gek die nog steeds niet zien hoe nep Boston is maar ja. Zonde van mijn tijd voor nu I call it a row en ga lekker van de zon genieten. Zouden jullie ook moeten doen 8-) :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 10 april 2015 @ 13:59:03 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_151548587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof iemand die niet in het gareel loopt van de massa zodoende als gek wordt bestempeld niet in staat zou zijn om een hoax te doorzien? Ik vind juist de mensen gek die nog steeds niet zien hoe nep Boston is maar ja. Zonde van mijn tijd voor nu I call it a row en ga lekker van de zon genieten. Zouden jullie ook moeten doen 8-) :*
Alweer? Geniet van de zon :W
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:05:59 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151548795
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alweer? Geniet van de zon :W
Bedankt, eerst even gewerkt nu weekend dus nog even van de zon genieten, morgen is het weer minder en regen zelfs :( Laters
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151549008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof iemand die niet in het gareel loopt van de massa zodoende als gek wordt bestempeld niet in staat zou zijn om een hoax te doorzien? Ik vind juist de mensen gek die nog steeds niet zien hoe nep Boston is maar ja. Zonde van mijn tijd voor nu I call it a row en ga lekker van de zon genieten. Zouden jullie ook moeten doen 8-) :*
Dan vind je het merendeel van de mensheid dus gek?
pi_151560240
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind wat betreft Boston ze goede punten aanhaalt in haar document de rest zal me worst zijn van dat mens eerlijk gezegd. Zoals ik al een post eerder opmerkte het zal wel niet lang duren voordat men een stok heeft gevonden, dus ik dacht ik reik het alvast aan en zie ze ermee slaan ;)

Net zoals het me ook worst is dat men vindt dat ik met twee maten meet. Ik heb zo mijn eigen waarheid wat voor mij een stuk interessanter is dan de mening van een aantal die-hard-msm-aanhangers die totaal niet open staan voor bnw-zaken en zelfs niet inzien hoe fake Boston wel niet is. :|W
Ik vind ook dat ze goede punten maakt,maar tis niks nieuws voor de meeste mensen die hebben 't al door dat er is iets raars met de Boston gedoe.Maar dan begint ze over 'patsys' alsof 't was 'n echte schietpartij enz. En dan over Joden.
Lijkt mij als weer 'n (half)truther plant. Zelf als David Icke die heeft wel sommige interessante dingen te zeggen,maar dan komt de reptillian/alien stuff.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151798216
Who Hasn't Had a Wheelchair Joyride at the Boston Hoaxathon?

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:23:59 #191
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151799246
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:42 schreef Tingo het volgende:
Who Hasn't Had a Wheelchair Joyride at the Boston Hoaxathon?

Druk doen met wheelchairs doet het altijd goed in hoaxes.


nog meer bullshit aan de kaak gesteld. Ongelooflijk dat mensen nog steeds het msm-verhaal blijven geloven. Het is zo obvious dat het allemaal fake is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151799327
Nog meer filmpjes met een nekbaard op de achtergrond die helemaal niets bewijst. Ongelooflijk dat men nog steeds wilde verhalen van randoms op internet blijft geloven. Zo obvious dat alles wat hij zegt incorrect is.
Conscience do cost.
pi_151799458
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Druk doen met wheelchairs doet het altijd goed in hoaxes.


nog meer bullshit aan de kaak gesteld. Ongelooflijk dat mensen nog steeds het msm-verhaal blijven geloven. Het is zo obvious dat het allemaal fake is.
Je ziet toch dat de linkerbroekspijp van die man doornat is? Het lijkt me erg plausibel dat hij daar is neergezet omdat hij gewond is. Hij houdt dat been ook omhoog.
Zodra hij aan de beurt was is hij weggehaald.
  zaterdag 18 april 2015 @ 21:05:37 #194
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151809142
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Druk doen met wheelchairs doet het altijd goed in hoaxes.


nog meer bullshit aan de kaak gesteld. Ongelooflijk dat mensen nog steeds het msm-verhaal blijven geloven. Het is zo obvious dat het allemaal fake is.
deze is ook lelijk:
check op 3:18 gozer in groen shirtje..
hij ligt in een grote 'plas bloed' en z'n hand wordt door een eerste hulp biedende dame, heel ingewikkeld boven zijn hoofd vastgehouden. Op een gegeven moment laat ze los, en de chagrijnige ("you fucked up!") kop die hij dan trekt, in combinatie met de ongemakkelijkheid waarmee ie zijn vrijgekomen hand uiteindelijk dan maar even door z'n haar strijkt..

hoe fokking fake wil je het hebben..?
Huig
pi_151813187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:05 schreef Orwell het volgende:

[..]

deze is ook lelijk:
check op 3:18 gozer in groen shirtje..
hij ligt in een grote 'plas bloed' en z'n hand wordt door een eerste hulp biedende dame, heel ingewikkeld boven zijn hoofd vastgehouden. Op een gegeven moment laat ze los, en de chagrijnige ("you fucked up!") kop die hij dan trekt, in combinatie met de ongemakkelijkheid waarmee ie zijn vrijgekomen hand uiteindelijk dan maar even door z'n haar strijkt..

hoe fokking fake wil je het hebben..?
Wow...like wow.
Tis zooo duidelijk fake.
Als je op 3:59 ff pauzen,zie je de kind aan 't zwaaien tegen de camera.
Als je op 4:23/4:24 ff pauzen, zie je 'n vent met zonnebrillen en gele jas aan 't glimlachen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151845378
Het gaat ook 'n beetje over de Giffords shooting (lijkt ook 'n hoax te zijn)

Maar hij heeft wel wat interessant te zeggen.imo.

The Boston Marathon Bombing Trial

http://mileswmathis.com/boston2.pdf

"While this fake trial is meant to cement in your mind the fake terrorist event which will justify the
Federal government spending billions of your taxdollars fighting fake terrorism, and which will justify
further gun control measures, and which will cause more anxiety which will cause you and everyone
else to buy more drugs—further enriching the pharmaceutical companies—those aren't the only endgames here. Another is local: these Hollywood trials cost tens of millions of dollars to put on, even though they are just show trials. The fake trial in Denver of the Batman shooter has already cost taxpayers over ten million, and the Boston Marathon trial will generate similar revenue for all these or all these government actors and agencies in Massachusetts. So basically they are manipulating your mind with huge fake events, and then sending you the bill for it. You are paying for your own brainwashing. You are being taxed for the privilege of being lied to all the live-long day."
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151848861
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 23:15 schreef Tingo het volgende:
and which will cause more anxiety which will cause you and everyone
else to buy more drugs—further enriching the pharmaceutical companies
_O- _O-
Conscience do cost.
  Moderator maandag 20 april 2015 @ 14:40:55 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_151859191
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 02:48 schreef ems. het volgende:

[..]

_O- _O-
Haha. Iets met cirkel en rond.
pi_151897597
BMB 'rechtzaak'. :')
pi_152038696
Nog meer interessante observaties van PeeKay.
Vanaf 5:40 is er 'n niet overtuigende interview (imo)met de manager.
Marathon Sports Manager & Boston "Continuity Woman" Caught in Rehersal


Er zijn zeker sommige hier die zullen 'niks verkeerd zien' natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_152038749
Man die denkt dat hij een meesterpsycholoog is omdat hij wat onzin praat bij 180p videos :') Als je dit als bewijs ziet dan geloof je ongetwijfeld ook in kaboutertjes.
Conscience do cost.
pi_152059651
Ik vind deze ook 'n hele goede analysis van de Boston Smoke Bomb incident.
Waar zijn al die 'zwaar gewonden' ?


Het ziet er niet uit als 'n schrapnel bom.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2015 @ 22:03:45 #203
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_152635427
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 15 mei 2015 @ 22:05:46 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_152635506
quote:
dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
pi_152651035
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Voltrekken doodstraf Boston Bomber kan nog jaren duren
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:22:43 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152652628
In de VS duurt het nog inderdaad vele jaren voor een vonnis voltrokken word.
Het kan er natuurlijk ook nog voorkomen dat een vonnis later word omgezet naar levenslang.

Nou ben ik zelf tegen een doodstraf, Dus kan me totaal niet vinden met dit vonnis!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:43:26 #207
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152653340
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 00:27 schreef Tingo het volgende:
Ik vind deze ook 'n hele goede analysis van de Boston Smoke Bomb incident.
Waar zijn al die 'zwaar gewonden' ?


Het ziet er niet uit als 'n schrapnel bom.imo.
Eersteklas pixelneuken dit.
pi_152654668
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_152655135
quote:
Het is verschrikkelijk, maar het is een probleem puur geschept door die mensen zelf. Als ze niet aan de drugs willen moeten ze geen drugs nemen.
Conscience do cost.
pi_152655470
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk, maar het is een probleem puur geschept door die mensen zelf. Als ze niet aan de drugs willen moeten ze geen drugs nemen.
Ja, lekkere dooddoener weer, heb je gelijk in hoor. Iedereen moet zelf weten waar hij naar kijkt, wat hij leest en wat hij slikt. Is je eigen verantwoordelijkheid of je je aanmeldt als reddingswerker. Gewoon niet naar je dokter luisteren als je later in de shit zit. Maar je smileys deden mij vermoedden dat je de correlatie angst en depressie niet kende.
En kinderen? De Fear mongering wordt iedereen de strot door gedrukt ook op scholen. 9-11, Isis, Hebdo, etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 16-05-2015 18:15:42 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_152656781
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]
Maar je smileys deden mij vermoedden dat je de correlatie angst en depressie niet kende.
Die ken ik. Mijn smileys waren van vermoeidheid omdat degene die het stuk schreef duidelijk -alles- in de schoenen wilde schuiven van de boze overheid, terwijl het gewoon mensen hun persoonlijke beslissingen betrof.
quote:
En kinderen? De Fear mongering wordt iedereen de strot door gedrukt ook op scholen. 9-11, Isis, Hebdo, etc.
Fear mongering is puur afhankelijk van de manier waarop iets wordt gebracht en de interpretatie van degene die het consumeert. Dat er mensen zijn die zich daar meer door laten beïnvloeden (dat zijn dus óók de mensen die blijven herkauwen dat het allemaal fearmongering is) dan anderen is een bijkomstigheid die je altijd zal hebben. Persoonlijk ben ik niet onder de indruk van noch de fearmongering op TV, noch de fearmongering over de boze overheid op internet.

Daarnaast lijkt me bovenstaande onderwerpen doodzwijgen ook contraproductief.
Conscience do cost.
pi_152662471
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Die ken ik. Mijn smileys waren van vermoeidheid omdat degene die het stuk schreef duidelijk -alles- in de schoenen wilde schuiven van de boze overheid, terwijl het gewoon mensen hun persoonlijke beslissingen betrof.

[..]

Fear mongering is puur afhankelijk van de manier waarop iets wordt gebracht en de interpretatie van degene die het consumeert. Dat er mensen zijn die zich daar meer door laten beïnvloeden (dat zijn dus óók de mensen die blijven herkauwen dat het allemaal fearmongering is) dan anderen is een bijkomstigheid die je altijd zal hebben. Persoonlijk ben ik niet onder de indruk van noch de fearmongering op TV, noch de fearmongering over de boze overheid op internet.

Daarnaast lijkt me bovenstaande onderwerpen doodzwijgen ook contraproductief.
Volgende post een reactie. Ff druk. Nu alleen filmpje ter illustratie :
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 17 mei 2015 @ 01:18:15 #213
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152667626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ik lees wat die dokter over de holocaust schrijft haak ik al af. Is gewoon een antisemiet met een grote kronkel.
nu snap ik wel waarom je al zo poepert over rabbitthol
niveau 2
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 17 mei 2015 @ 01:22:12 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152667691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:|W
ja Lavenderr het nosjournaal is een slechte steven seagal film
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 17 mei 2015 @ 01:25:22 #215
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152667723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk, maar het is een probleem puur geschept door die mensen zelf. Als ze niet aan de drugs willen moeten ze geen drugs nemen.
nee ems de badpharma moet gestopt worden

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 17-05-2015 16:56:35 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152667919
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 01:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee ems de fucking genocidale badpharma met de bloedhondartsen moet gestopt worden
Met volk zoals jij als voornaamste voorvechters zal het effect niet te merken zijn.
Conscience do cost.
  zondag 17 mei 2015 @ 08:19:26 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152669448
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 01:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Met volk zoals jij als voornaamste voorvechters zal het effect niet te merken zijn.
heb je t over je eigen troepen. Man, wake up
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152674002
Mijn troepen proberen niets te stoppen. Jij bent degene die blijft ijlen over de vermeende slechtheid van de artsen maar weigert verder iets te ondernemen.
Conscience do cost.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:14:42 #219
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152674453
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 12:55 schreef ems. het volgende:
Mijn troepen proberen niets te stoppen. Jij bent degene die blijft ijlen over de vermeende slechtheid van de artsen maar weigert verder iets te ondernemen.
afgezien van informeren kun je verders niets.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 17-05-2015 16:54:35 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152674556
Waarom maak jij die uitzondering niet dan? Ben je aan het wachten op je persoonlijke Jezus die je komt verlossen van de onderdrukking?
Conscience do cost.
  zondag 17 mei 2015 @ 13:33:11 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152674933
Welke artsen in Boston?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 13:44:33 #222
249559 crew  Lavenderr
pi_152675291
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

afgezien van informeren kun je verders niets.

reactie op verwijderd stukje

[ Bericht 15% gewijzigd door jogy op 17-05-2015 16:55:10 ]
pi_152676170
reactie op verwijderde opmerking

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 17-05-2015 16:55:38 ]
  zondag 17 mei 2015 @ 14:30:27 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152676564
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 01:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nu snap ik wel waarom je al zo poepert over rabbitthol
niveau 2
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 01:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja Lavenderr het nosjournaal is een slechte steven seagal film
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 01:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee ems de fucking genocidale badpharma met de bloedhondartsen moet gestopt worden
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 08:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

heb je t over je eigen troepen. Man, wake up
Dit heeft geen fluit met het topic te maken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 18 mei 2015 @ 00:26:42 #225
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152701090
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit heeft geen fluit met het topic te maken!
maar wel met hoe naief, leegheid en sufheid men hier denkt te moeten reageren op extreem belangerijke zaken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 18 mei 2015 @ 00:28:45 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152701162
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar wel met hoe naief, leegheid en sufheid men hier denkt te moeten reageren op extreem belangerijke zaken.
Ja maar dat is voor een ander toppic niet hier!
Het gaat om Boston niet bigpharma of het vaccin topic!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152751170
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_152751331
quote:
Is al vrij oude video, volgens mij ook al eens besproken hier.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_152752999
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Is al vrij oude video, volgens mij ook al eens besproken hier.
Oké, zoeken op FOK! gaat niet zo makkelijk. Wat werd erover gezegd?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_153782843
Raar dat op het einde foto's te zien zijn dat de bankjes totaal verwoest zouden zijn door de "blast" wie o wie heeft die bankjes kapotgemaakt? en waarom?


2de filmpje is ook wel aardig spot-on, wel frappant dat hij bij IDF een baan heeft (wat hij zegt over zionist blabla hoeft van mij trouwens ook niet hoor, kijk het filmpje voor zijn constatering) :s) In het filmpje geeft de heer ook aan dat hij tijdens de boston bombing op de bank zat 3verdiepingen hoog, maar door de kracht hij van de bank af werd geblazen richting de grond! (@5minuten)
Eerder in de ziekenhuis scene zegt de reporter dat hij een Bystander was? wat is het nou? Zat je nu 3hoog met deze kleding aan op een bank, waarom had je die kleding al aan?

Verhaal klopt voor geen meter, op 5 minuten verteld hij het bank verhaal.



Die foto dat hij het meisje ook vast heeft gaat helemaal nergens over, zo in scene gezet, als zij een slagaderlijke bloeding heeft waarom helpt niemand hen, waarom staan er 20politie agenten op de achtergrond alsof er niks aan de hand is? Waarom wordt die politieauto niet gebruikt in plaats van foto's te maken? en die tourniquet moet haar slagaderlijke bloeding hebben gestopt :')
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_153802452
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:03 schreef epicbeardman het volgende:
Raar dat op het einde foto's te zien zijn dat de bankjes totaal verwoest zouden zijn door de "blast" wie o wie heeft die bankjes kapotgemaakt? en waarom?


2de filmpje is ook wel aardig spot-on, wel frappant dat hij bij IDF een baan heeft (wat hij zegt over zionist blabla hoeft van mij trouwens ook niet hoor, kijk het filmpje voor zijn constatering) :s) In het filmpje geeft de heer ook aan dat hij tijdens de boston bombing op de bank zat 3verdiepingen hoog, maar door de kracht hij van de bank af werd geblazen richting de grond! (@5minuten)
Eerder in de ziekenhuis scene zegt de reporter dat hij een Bystander was? wat is het nou? Zat je nu 3hoog met deze kleding aan op een bank, waarom had je die kleding al aan?

Verhaal klopt voor geen meter, op 5 minuten verteld hij het bank verhaal.

[ afbeelding ]

Die foto dat hij het meisje ook vast heeft gaat helemaal nergens over, zo in scene gezet, als zij een slagaderlijke bloeding heeft waarom helpt niemand hen, waarom staan er 20politie agenten op de achtergrond alsof er niks aan de hand is? Waarom wordt die politieauto niet gebruikt in plaats van foto's te maken? en die tourniquet moet haar slagaderlijke bloeding hebben gestopt :')
Ik heb geen foto van Boston gezien waar ik dacht : Wat erg.
Over de banken - zelf verhaal met de flaggen,reclame borden,hekken - ze was helemaal geen schade door de rook/geluids bom - Carlos en z''n wrecking crew heeft 't gedaan.
Dat is heel duidelijk te zien op de officiele 'live' beelden van de Boston Globe.Ik heb dit 'n aantal keren probeert om uit te leggen maar de MSM'ers blijven 't ontkennen/negeren.
Tis zielig en amusante.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153802714
Ik denk dat BNW'ers heel snel hebben ingegrepen in boston om het te doen lijken alsof er meer aan de hand is dan een aanslag. De conspiracy mensen moeten immers geld in het laatje krijgen. Ik heb het al een paar keer probeert om uit te leggen maar de MSM'ers blijven het ontkennen/negeren.
Conscience do cost.
pi_153813896
Gozer is veroordeeld tot death penalty by execution. Veroordeelde heeft nog wel laten weten zeer veel spijt te hebben van zijn daden en richting de nabestaanden, en om misverstanden te voorkomen heeft hij toch even laten weten dat hij het echt heeft gedaan (en dood gaat ie al, dus dat is niet 'onder druk' gebeurt).
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 21:14:54 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_153814249
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef Scrummie het volgende:
Gozer is veroordeeld tot death penalty by execution. Veroordeelde heeft nog wel laten weten zeer veel spijt te hebben van zijn daden en richting de nabestaanden, en om misverstanden te voorkomen heeft hij toch even laten weten dat hij het echt heeft gedaan (en dood gaat ie al, dus dat is niet 'onder druk' gebeurt).
Linkje erbij:

http://www.nbcnews.com/st(...)ber-directly-n380906
pi_153818335
Nu krijgen we 'n fake execution erbij.
Misschien zou de nep slachtoffers uitnodigingen krijgen.
Gratis entree met 'n leuke after-execution champagne party.
Gezellig.

[ Bericht 65% gewijzigd door Tingo op 24-06-2015 23:44:55 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153820337
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:
Nu krijgen we 'n fake execution erbij.
Misschien zou de nep slachtoffers uitnodigingen krijgen.
Gratis entree met 'n leuke after-execution champagne party.
Gezellig.
Hihi, lachen
pi_153820521
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 00:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Hihi, lachen
Ja - en al die nep slachtoffers zijn ook zeker aan 't lachen.Lying, cheating, stinking bastards.
Misschien jij e.a. gaat dat ook in de komende tijd zien....wanneer tis niet meer te ontkennen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153820526
That's it
pi_153821056
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 00:19 schreef Inspireme het volgende:
That's it
Wat is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 25 juni 2015 @ 04:34:00 #240
28033 Pek
je moet wat
pi_153823034
That
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_153923368
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 00:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - en al die nep slachtoffers zijn ook zeker aan 't lachen.Lying, cheating, stinking bastards.
Misschien jij e.a. gaat dat ook in de komende tijd zien....wanneer tis niet meer te ontkennen.
Je bedoelt wanneer iemand anders dan jijzelf eindelijk eens met bewijs komt. Het enige dat jij doet is een beetje stoer doen op internet met andermans verhalen :D Een echte conspiracy puppet.
Conscience do cost.
pi_153936455
quote:
Wat interessante stukjes over.
Dat er iets heel erg verkeerd met soort dingen is niet meer te ontkennen.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153945528
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat interessante stukjes over.
Dat er iets heel erg verkeerd met soort dingen is niet meer te ontkennen.imo.
Hoeveel hebben de slachtoffers gekregen?? :+
pi_153948677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 05:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoeveel hebben de slachtoffers gekregen?? :+
Ik weet niet - out-of-work acteurs zijn aardig goedkoop denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153953670
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet niet - out-of-work acteurs zijn aardig goedkoop denk ik.
Ik gok op $10 miljoen!!
pi_153956381
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik gok op $10 miljoen!!
Per persoon? Ik denk veel goedkoper.
Those lying,cheating,dirty fuckers would sell their grandmothers.

Maar ja- geld is geen probleem voor de hoaxers....en ze krijgen toch wat bij van de donaties.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153966674
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik gok op $10 miljoen!!
New ID(waarschijnlijk zijn veel van de ID's al nep) Misschien zijn sommige van de vids CGI karakters - de technologie is daar al jaren.
Beetje plastische chirugie. Leuke huis ergens.
Misschien is er ook chantage en bedreigingen enz.(Voor sommige mensen is 't makkelijker om gewoon te disappear/fake your own death than face the music.
Mensen doen rare dingen voor allelei redenen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153969017
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Per persoon? Ik denk veel goedkoper.
Those lying,cheating,dirty fuckers would sell their grandmothers.

Maar ja- geld is geen probleem voor de hoaxers....en ze krijgen toch wat bij van de donaties.
Voor iedereen. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

New ID(waarschijnlijk zijn veel van de ID's al nep) Misschien zijn sommige van de vids CGI karakters - de technologie is daar al jaren.
Beetje plastische chirugie. Leuke huis ergens.
Misschien is er ook chantage en bedreigingen enz.(Voor sommige mensen is 't makkelijker om gewoon te disappear/fake your own death than face the music.
Mensen doen rare dingen voor allelei redenen.
Psy-Ops :')
pi_154221459

Goed stukje van Naomi Wolf, oud politieke adviseur van Clinton en anderen.

Gaat over dat Amerika propaganda mag toepassen op eigen publiek, gaat ook over boston.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_154221633
Ik ben wel benieuwd: Bestaan er landen waar men géén propaganda toepast op het publiek :?
Conscience do cost.
pi_154222990
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:00 schreef ems. het volgende:
Ik ben wel benieuwd: Bestaan er landen waar men géén propaganda toepast op het publiek :?
Propaganda was lang "illegaal" in Amerika, sinds paar jaar mag het weer onder Obama.

http://www.businessinside(...)opaganda-2012-5?r=UK
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=nl
http://foreignpolicy.com/(...)e-news-to-americans/

Dat is ook het hele punt wat ze maakt.

Het gekke is ook gewoon zoals ze aangeeft als je ook maar wat vragen hebt over een bepaald nieuws event dat je direct wordt bestempeld als conspiracy theorist.

Het is maar net wat je onder propaganda wilt verstaan bij andere landen, indien amerika zo ver zou gaan om een bombing te stagen als propaganda voor politieke doeleinden gaat dat wel heel ver natuurlijk, ik zie dit nederland of belgie niet zo snel doen :9
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:38:27 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154225367
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:00 schreef ems. het volgende:
Ik ben wel benieuwd: Bestaan er landen waar men géén propaganda toepast op het publiek :?
Ook daar heb je een eindeloze rij grijswaardes met als uiterste variant Noord Korea tot aan de relatief lichte versies van, errrhhh.... Ehm.. Mja... Geen idee eigenlijk. Nederland? Of kijk ik nu te veel vanuit mijn eigen propagandabubbel? :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:19:12 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154228904
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Ook daar heb je een eindeloze rij grijswaardes met als uiterste variant Noord Korea tot aan de relatief lichte versies van, errrhhh.... Ehm.. Mja... Geen idee eigenlijk. Nederland? Of kijk ik nu te veel vanuit mijn eigen propagandabubbel? :@.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sealand

Misschien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154230062
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Propaganda was lang "illegaal" in Amerika, sinds paar jaar mag het weer onder Obama.

http://www.businessinside(...)opaganda-2012-5?r=UK
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=nl
http://foreignpolicy.com/(...)e-news-to-americans/

Dat is ook het hele punt wat ze maakt.

Het gekke is ook gewoon zoals ze aangeeft als je ook maar wat vragen hebt over een bepaald nieuws event dat je direct wordt bestempeld als conspiracy theorist.

Het is maar net wat je onder propaganda wilt verstaan bij andere landen, indien amerika zo ver zou gaan om een bombing te stagen als propaganda voor politieke doeleinden gaat dat wel heel ver natuurlijk, ik zie dit nederland of belgie niet zo snel doen :9
Hoe ver kunnen de insiders gaan? Zij weet heel goed dat er enorme fakery aan de hand is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:04:36 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154230096
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe ver kunnen de insiders gaan? Zij weet heel goed dat er enorme fakery aan de hand is.
Heeft ze dat toegegeven?
of gok je maar weer wat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154230427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heeft ze dat toegegeven?
of gok je maar weer wat?
Heb je ooit de links naar military and medical forums gelezen die hadden 't over 'How long does it take to beeld to death afetr severing your femoral arteries' dat ik heb hier geposte?
Is 't een of twee minuten?

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 10-07-2015 21:04:29 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:19:08 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154230524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je ooit de links naar military and medical forums gelezen die hadden 't over 'How long does it take to beeld to death afetr severing your femoral arteries' dat ik heb hier geposte?
Is 't een of twee minuten?

Jup half jaartjje geleden!

waarop ik weer zei hoe het toch altijd kwam dat er zoveel gewonde militairen zijn etc!

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 10-07-2015 21:04:54 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154231818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup half jaartjje geleden!

waarop ik weer zei hoe het toch altijd kwam dat er zoveel gewonde militairen zijn etc!

Helemaal andere omstandigheden.
Als je wilt blijven in hero en villian verhalen en stomme 'schokkende' beelden geloven moet je zelf weten natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 10-07-2015 21:05:14 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:03:36 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154231837
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heeft ze dat toegegeven?
of gok je maar weer wat?
Je ziet gewoon dat ze er omheen aan het dansen is als een volleerde balerina :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154438876
FYI:

BLEEDING

Depending on where the wound is, blood could be gushing out at speed, so
you need to act quickly to stop excessive blood loss and
unconsciousness.

'It is possible for a person to bleed out their entire blood volume in
around just a minute from a serious wound,' says Alan Weir.


So grip the wound as firmly as you can with a clean towel or any large
cloth you find nearby.

Apply pressure directly to the wound and raise it to at least the level
of the heart to reduce the blood flow to the affected area, says Joe
Mulligan.

If your leg is bleeding, lie down and lift up your leg to get it above
the heart. This distorts the blood flow, making it harder for blood to
flow uphill against gravity.


This reduces how much of it reaches the wound, which in turn reduces the
amount of bleeding.

As a general rule, whether you are hurt or tending someone else who is,
do not try applying a tourniquet to stop bleeding.

The majority of severe bleeds can be dealt effectively with direct
pressure to stop or slow down the flow of blood until emergency help
arrives.

Not only are tourniquets difficult to apply to yourself, they can cause
irreparable damage to a limb if not applied by a medic with specialist
training.

'The trouble is that to be effective tourniquets stop the blood flow
completely. This also starves the limb of oxygen and if the pressure is
not released in time, irreparable tissue damage will occur,' says Clive
James, a training officer with St John Ambulance.

http://www.dailymail.co.u(...)vival-tips-read.html
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154439083
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal andere omstandigheden.
Nope. Juist zeer vergelijkbare omstandigheden.
quote:
Als je wilt blijven in hero en villian verhalen
Jij bent degene die hier continu met vingers zit te wijzen naar zogenaamde villains. Met name in dit topic.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:33 schreef Tingo het volgende:
FYI:

BLEEDING

En nu?
Conscience do cost.
pi_155046007
Ik heb niet alles gelezen, maar de stukjes over 'rehabilitation of
traumatic amputation of the lower limbs'(p50) en postoperative
assessment(p89) vond ik interessant:

http://www.healthquality.va.gov/guidelines/Rehab/amp/amp_v652.pdf

"One of the many challenges in treating patients with a
trauma-related amputation is to address the wide variety
of comorbid injuries often resulting from multi- or poly-trauma.
In war-related amputations, additional injuries of peripheral
nerves, disrupted blood vessels, retained shrapnel, heteroto
pic ossification, contaminated wounds, burns, grafted skin, and
fractures require modified rehabilitation strategies in the training of
activities of daily living (ADL) and ambulation."

Limb amputation has a grave prognosis, despite aggressive treatment,
reporting that only 9 of 52 servicemen who sustained traumatic
amputations from explosions in Northern Ireland survived.


Secondary blast injuries caused by flying casing fragments or
other debris are the blast injuries that most often involve the
musculoskeletal system and large enough fragments (higher but mainly
lower velocity of <600 m/s) can cause direct limb amputation.
Upon striking tissue, even at a low velocity, these fragments
may exhibit a tumbling or so-called shimmy effect that can increase
the amount of tissue damage.
More damage might be induced by moving environmental debris
into the wound. Furthermore, a large, slow projectile can crush a large amount of tissue, and projectile fragmentation that may occur within the body can greatly increase temporary cavity effects.

Most orthopedic blast trauma, however, is caused mainly by the secondary effect penetrating fragment injury, which is the main cause of injury both in warfare and in mostterrorist attacks in the Middle East and depends on subject distance from the detonation center, the shape and size of the fragments, and the number of foreign bodies implanted or created by the explosive.
The size and shape of the fragments may affect the extent of soft-tissue injury whereas a large flat irregular shape metal piece may induce severe muscle and skin damage because of the large contact area.

En hier zijn er wat echte voorbeelden van traumatic amputation.
WARNING : REAL IMAGES.

https://www.google.nl/sea(...)zYqcxwIVjxfbCh0uvgfg


En hier wat basic first aid info over traumatic amputations :

Take steps to prevent shock. Lay the person flat, raise the feet about
12 inches, and cover the person with a coat or blanket. Do NOT place the
person in this position if a head, neck, back, or leg injury is
suspected or if it makes the victim uncomfortable.


En 'n paar heel erg schokkende fotos van echte schrapnel.

http://www.kazak.com/wordpress/?tag=grenade

Goede zoekterm is : Traumatic blast injury- kom je bij 'n heleboel info,discussie en vreselijk beelden.
Er zit 'n paar beeljes van de helemaal niet zo schokkende 'iconic' Boston Marathon (smoke) Bomb incident.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 09-08-2015 15:54:24 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:24:48 #264
16715 Mylene
*schatje*
pi_161543984
Even 3 jaar na dato weer de aandacht op zich vestigen door met een nep geamputeerd been en dus een nep nep been te doen alsof je nep super blij bent dat je na 3 jaar alsnog kan nep finishen. Wat maken ze er toch weer een showtje van. En iedereen trapt er gewoon wéér in.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 10:27:02 ]
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 10:27:02 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_161543990
quote:
Geweldig! Wat een doorzettingsvermogen _O_
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 10:28:46 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_161544022
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Even 3 jaar na dato weer de aandacht op zich vestigen door met een nep geamputeerd been en dus een nep nep been te doen alsof je nep super blij bent dat je na 3 jaar alsnog kan nep finishen. Wat maken ze er toch weer een showtje van. En iedereen trapt er gewoon wéér in.
Oh eerst werd ik boos maar ik begrijp dat je een paar lui voor wilt zijn.
Al denk (en hoop) ik niet dat iemand hier iets lelijks over durft te suggereren. Dan heb je gewoon geen grein fatsoen in je donder.
pi_161544048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh eerst werd ik boos maar ik begrijp dat je een paar lui voor wilt zijn.
Al denk (en hoop) ik niet dat iemand hier iets lelijks over durft te suggereren. Dan heb je gewoon geen grein fatsoen in je donder.
Ik hoopte dat het belachelijke van de post af zou stralen ja ;).
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:44:50 #269
16715 Mylene
*schatje*
pi_161544309
Nog een filmpje van deze toen kennelijk ingehuurde actrice ter voorbereiding marathon Boston.


Hoe dan, hoe dan?
pi_161544763
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:44 schreef Mylene het volgende:

Hoe dan, hoe dan?
Wil je niet van die rare vragen stellen, dat word niet gewaardeerd.
pi_161545251
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:44 schreef Mylene het volgende:
Nog een filmpje van deze toen kennelijk ingehuurde actrice ter voorbereiding marathon Boston.


Hoe dan, hoe dan?
Gewoon, ze heeft haar been af laten zetten, speciaal voor deze rol.
Dat doen hollywoodacteurs immers ook, die verliezen veel gewicht of zetten juist veel aan etc om goed in de rol van het karakter te kunnen komen....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161548325
Stop The Fireworks! Adrianne Haslet-Davis

Wie heeft dit film opgenomen?
Waarom zou je jezelf in zo’n ‘emotionele’ staat gaan filmen ?
Waarom zou je zo’n filmpje naar CNN versturen ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:30:32 #273
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161548525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:24 schreef Tingo het volgende:
Stop The Fireworks! Adrianne Haslet-Davis

Wie heeft dit film opgenomen?
Waarom zou je jezelf in zo’n ‘emotionele’ staat gaan filmen ?
Waarom zou je zo’n filmpje naar CNN versturen ?
Ik snap het wel, hoe kon zij nou weten dat er vuurwerk afgestoken ging worden.
wooblabalurg
pi_161548896
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik snap het wel, hoe kon zij nou weten dat er vuurwerk afgestoken ging worden.
Ik weet niet - misschien was 't oude nieuw....maar dat ook niet 't punt is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:51:57 #275
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161549094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet niet - misschien was 't oude nieuw....maar dat ook niet 't punt is.
Als het oud en nieuw is weet je toch dat er vuurwerk afgestoken wordt?
Of is ze dat spontaan vergeten door haar 'Boston-trauma'?
wooblabalurg
pi_161557422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:51 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als het oud en nieuw is weet je toch dat er vuurwerk afgestoken wordt?
Of is ze dat spontaan vergeten door haar 'Boston-trauma'?
Boston trauma...al die 'traumatic amputees' waren overal op TV en in de kranten binnen 'n paar dagen te zien.
Boston Strong my arse, Boston Strong smell of an enormous pile of bullshit more like.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:02:19 #277
16715 Mylene
*schatje*
pi_161557731
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wil je niet van die rare vragen stellen, dat word niet gewaardeerd.
Ja, maar het was een poging waard :D.
pi_161564546
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Boston trauma...al die 'traumatic amputees' waren overal op TV en in de kranten binnen 'n paar dagen te zien.
Boston Strong my arse, Boston Strong smell of an enormous pile of bullshit more like.
Je weet toch dat Boston niet bestaat? Het is enkel de naam van een filmset in Hollywood.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161566175
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je weet toch dat Boston niet bestaat? Het is enkel de naam van een filmset in Hollywood.
:')
zo lul je altijd als je het niet meer weet
pi_161567340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:47 schreef totnutoe het volgende:

[..]

:')
zo lul je altijd als je het niet meer weet
Tja, toon maar aan dat ik ongelijk heb.
Wedden dat je dat niet lukt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_165567870
Trauma FX

https://vimeo.com/34653914

http://www.traumafx.co.uk/

Special Effects Explosions

Tis wel lang maar de moeite waard als je in wat meer detaillen interesse heb.
Het gaat over Boston tot 2:44:00.
The Boston Unbombing: How And Why The Boston Marathon Bombing Was A Staged False Flag Event

Om 51:00 tot 1:14:00 heeft hij 't over fake hero Carlos the Cowboy and fake slachtoffer Jeff Bauman en 1:27:00 tot 1:45:00 over de iconic rolstoel foto e.a.

2:03:00 tot 2:11:00 :Magic Blood Powder
http://www.graftobian.com/Magic-Blood-Powder_p_630.html

A water-activated powder that when applied is invisible, but when sprayed with water looks like the result of a motor cycle accident. Drag a wet knife across powdered skin for a bloody cutting effect.
Dust it on with a powder brush and then drag a wet butter knife across it. It looks like you're making a scalpel incision. Dust it on and then use a water spritzer bottle to spray it and it'll look like road rash. The possibilities are endless.

Ook interessant is de pink vest lady die overal bij de 'gewonden' te zien is en dan ineens heeft zij ook 'n rolstoel nodig.

2:20:00: Marilyn Kight, de slachtoffer die 'n beetje laat voor de feest was?
Twas vermeld dat de vrouw 'shrapnel through her leg, a hole the size of a fist in the back of her leg,life threatening injuries, needed thirty stitches in her leg which also suffered from burns ' had.

Gevolgd met Steve 'got all my clothes burnt off' Byrne.

2:45:30 tot 2:52:20: Goeie stuk over de Pulse fake shooting.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165569038
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 02:35 schreef Tingo het volgende:
Trauma FX

https://vimeo.com/34653914

http://www.traumafx.co.uk/

Special Effects Explosions

Tis wel lang maar de moeite waard als je in wat meer detaillen interesse heb.
Het gaat over Boston tot 2:44:00.
The Boston Unbombing: How And Why The Boston Marathon Bombing Was A Staged False Flag Event

Om 51:00 tot 1:14:00 heeft hij 't over fake hero Carlos the Cowboy and fake slachtoffer Jeff Bauman en 1:27:00 tot 1:45:00 over de iconic rolstoel foto e.a.

2:03:00 tot 2:11:00 :Magic Blood Powder
http://www.graftobian.com/Magic-Blood-Powder_p_630.html

A water-activated powder that when applied is invisible, but when sprayed with water looks like the result of a motor cycle accident. Drag a wet knife across powdered skin for a bloody cutting effect.
Dust it on with a powder brush and then drag a wet butter knife across it. It looks like you're making a scalpel incision. Dust it on and then use a water spritzer bottle to spray it and it'll look like road rash. The possibilities are endless.

Ook interessant is de pink vest lady die overal bij de 'gewonden' te zien is en dan ineens heeft zij ook 'n rolstoel nodig.

2:20:00: Marilyn Kight, de slachtoffer die 'n beetje laat voor de feest was?
Twas vermeld dat de vrouw 'shrapnel through her leg, a hole the size of a fist in the back of her leg,life threatening injuries, needed thirty stitches in her leg which also suffered from burns ' had.

Gevolgd met Steve 'got all my clothes burnt off' Byrne.

2:45:30 tot 2:52:20: Goeie stuk over de Pulse fake shooting.
Ik neem aan dat dit in de rechtzaak als bewijs is opgevoerd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_165569434
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 02:35 schreef Tingo het volgende:
Trauma FX

https://vimeo.com/34653914

http://www.traumafx.co.uk/

Special Effects Explosions

Tis wel lang maar de moeite waard als je in wat meer detaillen interesse heb.
Het gaat over Boston tot 2:44:00.
The Boston Unbombing: How And Why The Boston Marathon Bombing Was A Staged False Flag Event

Om 51:00 tot 1:14:00 heeft hij 't over fake hero Carlos the Cowboy and fake slachtoffer Jeff Bauman en 1:27:00 tot 1:45:00 over de iconic rolstoel foto e.a.

2:03:00 tot 2:11:00 :Magic Blood Powder
http://www.graftobian.com/Magic-Blood-Powder_p_630.html

A water-activated powder that when applied is invisible, but when sprayed with water looks like the result of a motor cycle accident. Drag a wet knife across powdered skin for a bloody cutting effect.
Dust it on with a powder brush and then drag a wet butter knife across it. It looks like you're making a scalpel incision. Dust it on and then use a water spritzer bottle to spray it and it'll look like road rash. The possibilities are endless.

Ook interessant is de pink vest lady die overal bij de 'gewonden' te zien is en dan ineens heeft zij ook 'n rolstoel nodig.

2:20:00: Marilyn Kight, de slachtoffer die 'n beetje laat voor de feest was?
Twas vermeld dat de vrouw 'shrapnel through her leg, a hole the size of a fist in the back of her leg,life threatening injuries, needed thirty stitches in her leg which also suffered from burns ' had.

Gevolgd met Steve 'got all my clothes burnt off' Byrne.

2:45:30 tot 2:52:20: Goeie stuk over de Pulse fake shooting.
disinfo.
  maandag 26 september 2016 @ 17:28:08 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165580919
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit in de rechtzaak als bewijs is opgevoerd?
Ik vind het wel debiel dat niemand met al dit overtollige en zeer duidelijk bewijs (kuch) een rechtzaak gestart is, eigenlijk in vrijwel geen van de fake cgi etc gevallen.
Enige die ik ken was een rechtzaak in JFK geval..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clay_Shaw
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165597462
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vind het wel debiel dat niemand met al dit overtollige en zeer duidelijk bewijs (kuch) een rechtzaak gestart is, eigenlijk in vrijwel geen van de fake cgi etc gevallen.
Enige die ik ken was een rechtzaak in JFK geval..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clay_Shaw
ik vind 't debiel dat jij totaal irrelevant en off-topic links blijven posten.
Bovenstande post van je heeft helemaal niks met de Boston smoke bomb hoax te maken.
Waarschijnlijk heb je niet eens de film gekeken, maar waarschijnlijk kan je 't ook niet goed verstaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165597539
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit in de rechtzaak als bewijs is opgevoerd?
Als er maar gerechtigheid was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165613593
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit in de rechtzaak als bewijs is opgevoerd?
Er zijn heel veel niet kloppende,wazige verklaringen.
Moet zelf vragen waarom dit soort dingen niet in 'n rechtzaak is.
Alle neppe helden en slachtoffers zouden in de rechtzaal wegens fraude en vals verklaringen staan.


2:20:00: Marilyn Kight, de slachtoffer die 'n beetje laat voor de feest was?
Twas vermeld dat de vrouw 'shrapnel through her leg, a hole the size of a fist in the back of her leg,life threatening injuries, needed thirty stitches in her leg which also suffered from burns ' had.

Als de maker van de film alles zo verkeerd heeft dan kan je dat ook makkelijk uitleggen waarom.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165616496
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 22:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn heel veel niet kloppende,wazige verklaringen.
Die zijn er altijd.
Vraag bij een gebeurtenis 10 mensen wat ze hebben ervaren en je krijgt 10 verschillende antwoorden...

quote:
Moet zelf vragen waarom dit soort dingen niet in 'n rechtzaak is.
Alle neppe helden en slachtoffers zouden in de rechtzaal wegens fraude en vals verklaringen staan.
toch is er geen bnw'er die ze aanklaagt, geen bnw'er die echt actief voor de vrijlating van Dzjochar Tsarnajev pleit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 27 september 2016 @ 23:56:52 #289
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165616739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 22:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn heel veel niet kloppende,wazige verklaringen.
Moet zelf vragen waarom dit soort dingen niet in 'n rechtzaak is.
Alle neppe helden en slachtoffers zouden in de rechtzaal wegens fraude en vals verklaringen staan.


2:20:00: Marilyn Kight, de slachtoffer die 'n beetje laat voor de feest was?
Twas vermeld dat de vrouw 'shrapnel through her leg, a hole the size of a fist in the back of her leg,life threatening injuries, needed thirty stitches in her leg which also suffered from burns ' had.

Als de maker van de film alles zo verkeerd heeft dan kan je dat ook makkelijk uitleggen waarom.
Top docu.
tnx voor posting.
Boston Bombing is dé hoax voor beginners.
Ieder weldenkend mens die minimaal twee dagen research doet naar deze gebeurtenis, kan niet anders dan concluderen dat het een hoax betreft. zelfde geldt voor Sandy Hook.
Huig
pi_165616754
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

Top docu.
tnx voor posting.
Boston Bombing is dé hoax voor beginners.
Ieder weldenkend mens die minimaal twee dagen research doet naar deze gebeurtenis, kan niet anders dan concluderen dat het een hoax betreft. zelfde geldt voor Sandy Hook.
Waarom onderneemt dan niemand actie?
Waarom moet die arme Dzjochar Tsarnajev de cel in? Niemand die hem te hulp schiet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_165616823
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 22:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn heel veel niet kloppende,wazige verklaringen.
Moet zelf vragen waarom dit soort dingen niet in 'n rechtzaak is.
Alle neppe helden en slachtoffers zouden in de rechtzaal wegens fraude en vals verklaringen staan.


2:20:00: Marilyn Kight, de slachtoffer die 'n beetje laat voor de feest was?
Twas vermeld dat de vrouw 'shrapnel through her leg, a hole the size of a fist in the back of her leg,life threatening injuries, needed thirty stitches in her leg which also suffered from burns ' had.

Als de maker van de film alles zo verkeerd heeft dan kan je dat ook makkelijk uitleggen waarom.
Goede post.
De vrouwen met de scharen en het verschoven silliconenstuk vond ik interessant.
wooblabalurg
  woensdag 28 september 2016 @ 00:05:29 #292
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165616830
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom onderneemt dan niemand actie?
Waarom moet die arme Dzjochar Tsarnajev de cel in? Niemand die hem te hulp schiet?
De vragen die je stelt zijn bedoelt als zg punt, i asume..?
Huig
  woensdag 28 september 2016 @ 00:09:38 #293
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165616873
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:04 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Goede post.
De vrouwen met de scharen en het verschoven silliconenstuk vond ik interessant.
idd.. het is toch ook té fokking slecht uitgevoerd...
come on..!
wat hebben ze in je voedsel gedaan, dat je dit verhaal gelooft..?! (stukjes bacon?)
Huig
pi_165616898
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:09 schreef Orwell het volgende:

[..]

idd.. het is toch ook té fokking slecht uitgevoerd...
come on..!
wat hebben ze in je voedsel gedaan, dat je dit verhaal gelooft..?!
Als je kan bepalen wat mensen zien hoeven ze ook niet te twijfelen of het wel klopt. Dan kun je met veel wegkomen. Totdat ze een alternatief zien.
wooblabalurg
pi_165616909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:05 schreef Orwell het volgende:

[..]

De vragen die je stelt zijn bedoelt als zg punt, i asume..?
je weet dus geen antwoord.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 28 september 2016 @ 11:51:50 #296
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165621357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom onderneemt dan niemand actie?
Waarom moet die arme Dzjochar Tsarnajev de cel in? Niemand die hem te hulp schiet?
De hamvraag inderdaad. Want als het zogenaamd sluitend bewijs is waarom voert niemand het dan aan?

Notabene de verdediging van die gast niet.
pi_165621889
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 00:09 schreef Orwell het volgende:

[..]

idd.. het is toch ook té fokking slecht uitgevoerd...
come on..!
wat hebben ze in je voedsel gedaan, dat je dit verhaal gelooft..?! (stukjes bacon?)
Stukjes bacon schijnen overigens heel reinigend te werken. Best gek voor zo'n vies dier.
wooblabalurg
pi_165622870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

Top docu.
tnx voor posting.
Boston Bombing is dé hoax voor beginners.
Ieder weldenkend mens die minimaal twee dagen research doet naar deze gebeurtenis, kan niet anders dan concluderen dat het een hoax betreft. zelfde geldt voor Sandy Hook.
Gelijk heb je.
Graag gedaan gozer.
Ik dacht dat 't iets te lang om alles te kijken maar het hele vid 'n aardig verzameling is.
Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen kunnen niks verdachte in de officiele lezing zien.
De timeline en hele verhaal van Carlos de Cowboy hero klopt gewoon niet....zelfde met al de andere leugenaars,fakers en hoaxers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165622994
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom onderneemt dan niemand actie?
Waarom moet die arme Dzjochar Tsarnajev de cel in? Niemand die hem te hulp schiet?
Mensen heeft wel wat actie genomen.
Te veel te verliezen, geld ,carrieres, huizen enz.
Misschien dat ze bang zijn?
Chantage (We know what you did with that underage girl or boy)
Dood bedreiging (shut up about it or else your daughter/son will have an accident)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 28 september 2016 @ 13:36:32 #300
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165623366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 13:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mensen heeft wel wat actie genomen.
Te veel te verliezen, geld ,carrieres, huizen enz.
Misschien dat ze bang zijn?
Chantage (We know what you did with that underage girl or boy)
Dood bedreiging (shut up about it or else your daughter/son will have an accident)
Dat zijn allemaal speculaties, verzinsels en aannames die je nu doet.
pi_165623386
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De hamvraag inderdaad. Want als het zogenaamd sluitend bewijs is waarom voert niemand het dan aan?

Notabene de verdediging van die gast niet.
Daarom klopt het ook niet.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')