Wen er maar aan als hij Aldo verslagen heeft gaat hij ook Dos Anjos, Pettis, Cerrone en Khabib verkrachten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:24 schreef superniger het volgende:
Ik ben die act van Conor nu al zat.![]()
De eerste paar keer was het wel grappig. Nu begint het echt strontvervelend te worden.
Zeg, 1 april is al voorbij hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Wen er maar aan als hij Aldo verslagen heeft gaat hij ook Dos Anjos, Pettis, Cerrone en Khabib verkrachten.
Ik ga meequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef superniger het volgende:
Chad Mendes vs. Ricardo Lamas
Jorge Masvidal vs. Al Iaquinta
Michael Chiesa vs. Mitch Clarke
Julianna Peña vs. Milana Dudieva
Clay Guida vs. Robbie Peralta
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
In 2018 laat hij ook Hendricks, Lawler, MacDonald, Woodley alle hoeken van de octagon zien.quote:
Glory 22 in Roemenië met Ghita en Stoica?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:37 schreef Kerftminister het volgende:
Wie past de champions aan?
Heb trouwens Glory PPV aangeschaft, verdienen ze wel, erg breed hebben ze het niet en ik steun graag de kickboxing community.
Lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
In 2018 laat hij ook Hendricks, Lawler, MacDonald, Woodley alle hoeken van de octagon zien.
[..]
Glory 22 in Roemenië met Ghita en Stoica?
Glory 23 in Amsterdam met Saki en Spong/Holzken?
Dan moet er toch wel wat geld binnenkomen.
Conor gaat ook Cain en Jon Jones slopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:05 schreef Nober het volgende:
In 2018 laat hij ook Hendricks, Lawler, MacDonald, Woodley alle hoeken van de octagon zien.
Tsja welkom in Glory.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Kerftminister het volgende:
Die juryledenHoe kan Varga dit winnen man.
Ja was vorige keer ook al bij die Canadees tegen die Belg.quote:
QFT!quote:Chad Mendes vs. Ricardo Lamas
Jorge Masvidal vs. Al Iaquinta
Michael Chiesa vs. Mitch Clarke
Julianna Peña vs. Milana Dudieva
Clay Guida vs. Robbie Peralta
Dustin Poirier vs. Carlos Diego Ferreira
Ze is echt chanant slecht in Fast 7quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ronda Rousey kan niet acteren... die "stoere" kop van haar lijkt ook nergens naar
Ja... echt tenenkrommend gewoon.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is echt chanant slecht in Fast 7
Genant inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:10 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ronda Rousey kan niet acteren... die "stoere" kop van haar lijkt ook nergens naar
quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:10 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja... echt tenenkrommend gewoon.
Een film met meer dan 3 delen valt niet meer serieus te nemen. Maar jullie dachten met topactrice Ronda Rousey zal het zevende deel goed worden?quote:
Je moet hard werkende acteurs die daarbij ook nog lange tijd martial arts trainen niet het brood van de plank nemen omdat zo'n downie een titeltje haalt bij MMA, iets wat nog altijd niet heel bekend is. Je moet nog kei veel geld erin pompen om de massa te laten weten wie die Rousey uberhaubt is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:44 schreef Kerftminister het volgende:
Snap dan ook niet dat er niemand zegt tegen Ronda dat ze toch echt acteerlessen moet nemen.
Verneukt t weer met de stoppagequote:
Die scheids wil ook dat de main card begint.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verneukt t weer met de stoppage
Mehhhhh... Zet Iaquinta er neer en je hebt gelijk.quote:
I'm gonna pass, sorry.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:55 schreef n00cL30n het volgende:
En hierbij ook nog een keertje de vraag of mensen zin hebben om mee te helpen op Just Bleed?
Tegen Edgar? Geloof ik niet in.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tegen Edgar? Geloof ik niet in.
No worries.quote:
fox sport aired denk ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:05 schreef THEFXR het volgende:
Due to broadcast restrictions, this video is not available within a UFC FIGHT PASS subscription or as a pay-per-view in your region. Please check your local TV listings for viewing information.
This event is currently blacked out in country code: AE, AU, BB, BD, BE, BH, BR, BT, CA, DJ, DK, DM, EG, FI, GB, HR, HT, IQ, IN, IT, JM, JO, KW, LK, LU, MA, ME, MK, MR, MV, NL, NO, NP, OM, PK, PS, QA, RS, SA, SE, SM, TS, TN, US, UK, VA, XK and YE.
whahahhaha
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:45 schreef THEFXR het volgende:
Antonio Bincoletto @Trackertracker2 23m23 minutes ago
Not only is the UFC on fox always crappy cards now we put it on before anyone is awake on the day before easter ? @danawhite
Dana White @danawhite 17m17 minutes ago
shut up stupid and go back to bed
Guida is een van de weinigen bij wie ik Wrestlefuck decisions vergeef.quote:
Same here!quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Guida is een van de weinigen bij wie ik Wrestlefuck decisions vergeef.
En het is helemaal over, Julianna Pena!quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:13 schreef n00cL30n het volgende:
Jeumig... ik ga heel erg twijfelen aan mijn Pena pick.
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:13 schreef n00cL30n het volgende:
Jeumig... ik ga heel erg twijfelen aan mijn Pena pick.
Ik had het net getikt en ik zie haar full mount gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Prima main cardje tot nu toe, nu komen de interessante gevechten zonder gigantische favoriet, naar mijn mening.
Prelims niet, main card wel tot zover, aldus my humble opinion.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jammer dat je voor Fox een abonnement moet hebben...
Is het event de moeite waard om terug te kijken (gezien ik niet een live stream kijk nu..)
jep en nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jammer dat je voor Fox een abonnement moet hebben...
Is het event de moeite waard om terug te kijken (gezien ik niet een live stream kijk nu..)
Kan echt niks bedenken hoe die decision verdiend kan zijn. Zelfs de volume heeft Iaquinta niet meer, terwijl hij als een wilde aan het missen was.quote:
Mendes vs. Edgar enige gevecht dat er nog toe doet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:55 schreef Nober het volgende:
Lekker dan, Mendes was al #1 en verliest alleen van Aldo...
conor scaredquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:55 schreef Nober het volgende:
Lekker dan, Mendes was al #1 en verliest alleen van Aldo...
quote:
ja en de rest ook, hahahaquote:Op zondag 5 april 2015 14:30 schreef Kerftminister het volgende:
Ja snap het ook niet helemaal.
Tevens verdien ik gewoon een punt te krijgen voor Masvidal want dat was echt je reinste onzin.
39? Hahaquote:
Een paar formules waren niet helemaal goed gegaan... Nu recht getrokken.quote:Op zondag 5 april 2015 18:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
39? Haha
Terug naar 34 aub en Splack naar #1
Eindelijk een pot die via de Pride manier gescoord was.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik had Raging Al gekozen
Tsja, ik zeg niet dat ik het eens ben met de decisionquote:Op maandag 6 april 2015 10:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eindelijk een pot die via de Pride manier gescoord was.
twitter:MMAFighting twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 17:24:07Bellator wins injunction, 'Rampage' Jackson off UFC 186 fight card (@SBNLukeThomas) http://t.co/REkMVTAKq4 http://t.co/KmzxjNtfxm reageer retweet
Het steekt al wat karig af, maar helemaal als je het vergelijkt met UFC 187quote:Op woensdag 8 april 2015 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
Van
TJ Dillashaw (c) vs. Renan Barao
Rory MacDonald vs. Hector Lombard
Rampage Jackson vs. Fabio Maldonado
Michael Bisping vs. CB Dollaway
Yves Jabouin vs. Thomas Almeida
naar
Demetrious Johnson (c) vs. Kyoji Horiguchi
TBD vs. Fábio Maldonado
Michael Bisping vs. C.B. Dollaway
John Makdessi vs. Shane Campbell
Yves Jabouin vs. Thomas Almeida
Ouch.
Fok! Had echt gehoopt dat hij een kans kreeg @189quote:Op woensdag 8 april 2015 03:31 schreef THEFXR het volgende:
http://www.ufc.com/news/M(...)st-Struve-at-UFC-190
Hopelijk gooien ze Cees ook op die cardquote:Op woensdag 8 april 2015 03:31 schreef THEFXR het volgende:
http://www.ufc.com/news/M(...)st-Struve-at-UFC-190
Tsja... wat moet je ermee!? Die had zoveel meer kunnen bereiken en heeft het voor zichzelf verpest. Hoop nog steeds dat Glory hem een contract aanbied.quote:
Dat wordt het ook niet, kwartje valt wel heel laat bij je.. vast wat chauvinisme wat je zicht vertroebeltquote:Op woensdag 8 april 2015 19:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze Cees ook op die card
Als Struve dit niet wint dan kan hij wat mij betreft wel inpakken, dan wordt het nooit meer wat.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar niet want heeft blijkbaar geen goede invloed op jequote:Op woensdag 8 april 2015 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahahaha, geef mij ook wat van dat spul?
nah, Pettis zijn oog is nog niet hersteld.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Nate Diaz returns to welterweight for UFC 189 showdown with Matt Brown
Hell Yea!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:
Nate Diaz says he's fighting Anthony Pettis, claims UFC booked Matt Brown fight without asking
Whut
zaterdag 20:20 UFC on fox!quote:Op donderdag 9 april 2015 18:49 schreef Klaphark het volgende:
Zaterdag live op FOX open net las ik. Nice.
Maar Johnson kan toch al kickboksen?twitter:Michael_Stets twitterde op donderdag 09-04-2015 om 17:31:14. @Anthony_Rumble brining in @RicoVerhoeven for UFC 187 fight camp http://t.co/vIAQGAwyf5 http://t.co/ceQtcv6LYI reageer retweet
Voor het eerst in zijn leven in een kwaliteitskamp, geef die jongen nog een kans.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wordt het ook niet, kwartje valt wel heel laat bij je.. vast wat chauvinisme wat je zicht vertroebelt
Laten we eerst eens een kampioen uit Europa zien te krijgen (McGregor, Khabib).quote:Op donderdag 9 april 2015 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn leven in een kwaliteitskamp, geef die jongen nog een kans.
Khabib wordt de volgende. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren. Plus we hebben Jedrzejczyk natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we eerst eens een kampioen uit Europa zien te krijgen (McGregor, Khabib).
Ik neem die vrouwen niet serieus.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Khabib wordt de volgende. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren. Plus we hebben Jedrzejczyk natuurlijk.
Nate is echt een debiel, op zijn contract staat gewoon tegen wie hij moet vechten lijkt me.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Nate Diaz returns to welterweight for UFC 189 showdown with Matt Brown
Hell Yea!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:
Nate Diaz says he's fighting Anthony Pettis, claims UFC booked Matt Brown fight without asking
Whut
Nate don't deal with that reading shitquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nate is echt een debiel, op zijn contract staat gewoon tegen wie hij moet vechten lijkt me.
Zo boeiend is het allemaal niet. Waarom heeft de UFC geen betere card voor Europa in huis!?quote:
omdat anders de PPV's niet verkopen en er zijn ook sukkels die geen tv kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo boeiend is het allemaal niet. Waarom heeft de UFC geen betere card voor Europa in huis!?
alleen jammer dat sommige mensen denken dat kanaal niet te hebben, sukkels zijn het.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:32 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, vanaf 20.20uur op FOX! Drie uur lang gratis UFC op de buis.
Wel gaaf dus dat je niet eens Fox sports hoeft te hebben.
Why you ask me?quote:
Te grappig idd...quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:37 schreef superniger het volgende:
Bellator:
http://streamable.com/hita
Goede ref![]()
The fuckquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:37 schreef superniger het volgende:
Bellator:
Goede ref![]()
quote:Gonzaga vs Crocop
Manuwa vs Blachowicz
Pawlak vs Westcott
Calderwood vs Moroz
Godverdomme kutzooi!quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
Romero trouwens out voor fight tegen JacareScheurtje in de meniscus.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.... 11!quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben ik de enige die Fox niet kan vinden op zijn zender voor UFC?
UPC/Ziggo btw
11 op je decoder en 14 voor mensen met onsbrabantnetquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben ik de enige die Fox niet kan vinden op zijn zender voor UFC?
UPC/Ziggo btw
Omg. Wtf.. Die gast op de grond is compleet van de kaart en de ref heeft nog niets door..quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:37 schreef superniger het volgende:
Bellator:
Goede ref![]()
Gus vs. Glover staat die weer erop.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:19 schreef Nober het volgende:
Jammer dat Amirkhani niet op de card staat.
praten preview met van der geestquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:24 schreef Nober het volgende:
Heavyweight decision, nu al een geweldige card.
Wat is er op FOX van 20:20 tot 21:00?
@BasvVeenendaal ontvangt @raemonsluiter @dennisvdgeest @MarloesCoenen en Bob Schrijber.quote:
Wat een gevechtquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:24 schreef Nober het volgende:
Heavyweight decision, nu al een geweldige card.
Wat is er op FOX van 20:20 tot 21:00?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
@BasvVeenendaal ontvangt @raemonsluiter @dennisvdgeest @MarloesCoenen en Bob Schrijber.
Sluiter?
good findquote:
twitter:DennisKornman twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 19:39:50De studio ziet er top uit! #UFC @BasvVeenendaal, @MarloesCoenen, @dennisvdgeest @raemonsluiter en Bob Schrijber http://t.co/EuUYGoVSL1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:27 schreef Nober het volgende:
@BasvVeenendaal ontvangt @raemonsluiter @dennisvdgeest @MarloesCoenen en Bob Schrijber.
Hopelijk krijgen ze veel kijkers.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:45 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DennisKornman twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 19:39:50De studio ziet er top uit! #UFC @BasvVeenendaal, @MarloesCoenen, @dennisvdgeest @raemonsluiter en Bob Schrijber http://t.co/EuUYGoVSL1 reageer retweet
Maar geen superniger, of wel?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Je kan duidelijk horen dat die interviewer een neger is.
Submit ze!quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
Govver....
Maat waar ik UFC zou kijken zegt af... ZIt nu op de bank, oudste dochter en vrouw kijken de voice... ik zit dus maar op de laptop...
Wat een kloothommelquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
Govver....
Maat waar ik UFC zou kijken zegt af... ZIt nu op de bank, oudste dochter en vrouw kijken de voice... ik zit dus maar op de laptop...
Sla ze van de bank af met je MMA skills.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
Govver....
Gerard Gordeauquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Had wel andere beelden gekozen om mee te beginnen
Teila Tuli en daarna Art Jimmerson met 1 glove
quote:
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:45 schreef Bootje84 het volgende:
Krijg wel een beetje het idee dat het echt UFC voor beginners is
Jones is een cokesnuiver. Niks meer dan dat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:49 schreef Nober het volgende:
Jon Jones is de beste MMA'er man ga spelen met je Rousey.
Pro tip:quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
Govver....
twitter:Willemsenkevin twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 20:47:07Wonderfull, the little babygirl is sleeping, now daddy is going to enjoy #ufcopfox @foxnl @UFC_Nederland reageer retweet
zonder de coke was hij nog meer godquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Jones is een cokesnuiver. Niks meer dan dat.
Ik zal niks meer zeggen totdat FOX de uitslag heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:17 schreef Bootje84 het volgende:
zijn hier mensen die de online stream kijken of FOX op TV? Als het het eerste is, moet ik hier wegblijven ivm spoilers
Thnx, waardeer ik. Calderwood kijkt inderdaad angstig.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zal niks meer zeggen totdat FOX de uitslag heeft.
Zou ook bang zijn als je tegenstandster 5-0 met 5 finishes is waarvan maar 1 in de 2de ronde.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Thnx, waardeer ik. Calderwood kijkt inderdaad angstig.. Al vind ik haar wel schattig
Bagger. Had toch voor die Iron lady moeten kiezen... 0-1quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou ook bang zijn als je tegenstandster 5-0 met 5 finishes is waarvan maar 1 in de 2de ronde.
Top van je.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zal niks meer zeggen totdat FOX de uitslag heeft.
Ik ben waarschijnlijk de enige die Moroz pickte, maar ik heb er dan ook verstand van.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bagger. Had toch voor die Iron lady moeten kiezen... 0-1
Jups,quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat een kloothommel
Show op FOX aint half bad. Al moet ik zeggen dat ik vrije lage verwachtingen had
quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups,
ZIt nu eindelijk op het grote scherm te kijken. ZIet er zeker wel leuk. Van der Geest, Schreiber en Coenen erbij. Wel koel.
Klopt. Smiecht.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige die Moroz pickte, maar ik heb er dan ook verstand van.
Zowel fight als commentaarquote:
Commentaar op FOX bedoel je? Ik kijk op Fight Passquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zowel fight als commentaar
Zouden een beetje meer achtergrond info kunnen geven als er niet veel gebeurd.
Ja op FOXquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Commentaar op FOX bedoel je? Ik kijk op Fight Pass
Leo Oldenburger en Remco Pardoel.quote:
Ze zouden toch origineel commentaar doen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Leo Oldenburger en Remco Pardoel.
Ik vond het ook wel hoor. Die diep liggende ogen, kale bats ...quote:
Serieus?quote:
Barely.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |