Prelims niet, main card wel tot zover, aldus my humble opinion.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jammer dat je voor Fox een abonnement moet hebben...
Is het event de moeite waard om terug te kijken (gezien ik niet een live stream kijk nu..)
jep en nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jammer dat je voor Fox een abonnement moet hebben...
Is het event de moeite waard om terug te kijken (gezien ik niet een live stream kijk nu..)
Kan echt niks bedenken hoe die decision verdiend kan zijn. Zelfs de volume heeft Iaquinta niet meer, terwijl hij als een wilde aan het missen was.quote:
Mendes vs. Edgar enige gevecht dat er nog toe doet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:55 schreef Nober het volgende:
Lekker dan, Mendes was al #1 en verliest alleen van Aldo...
conor scaredquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:55 schreef Nober het volgende:
Lekker dan, Mendes was al #1 en verliest alleen van Aldo...
quote:
ja en de rest ook, hahahaquote:Op zondag 5 april 2015 14:30 schreef Kerftminister het volgende:
Ja snap het ook niet helemaal.
Tevens verdien ik gewoon een punt te krijgen voor Masvidal want dat was echt je reinste onzin.
39? Hahaquote:
Een paar formules waren niet helemaal goed gegaan... Nu recht getrokken.quote:Op zondag 5 april 2015 18:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
39? Haha
Terug naar 34 aub en Splack naar #1
Eindelijk een pot die via de Pride manier gescoord was.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ik had Raging Al gekozen
Tsja, ik zeg niet dat ik het eens ben met de decisionquote:Op maandag 6 april 2015 10:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eindelijk een pot die via de Pride manier gescoord was.
twitter:MMAFighting twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 17:24:07Bellator wins injunction, 'Rampage' Jackson off UFC 186 fight card (@SBNLukeThomas) http://t.co/REkMVTAKq4 http://t.co/KmzxjNtfxm reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |