abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151504364
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:50 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Mijn punt is dat iedereen fouten maakt. Jij ook in het voorbeeld wat je geeft.

Eigenlijk had je moeten weten welke auto's er om je heen reden en dus niet verrast te zijn door die auto in je dode hoek. En je had geen dode hoek als je je spiegels goed had afgesteld.

Die auto die toeterde compenseerde voor jouw fout. Jij compenseerde voor de fout van die gozer die hem ervoor gooide. Prima toch?

(Overigens zijn dat soort noodstoppen meestal anticipeer fouten. Ik rij extreem veel en hoef eigenlijk bijna nooit een noodstop te maken. Beter maar ook, want dat zou betekenen dat je op het nippertje na geen ongeluk hebt. Dit soort dingen zie je aankomen, bijvoorbeeld aan de bocht die iemand maakt. Als je zelf geen fouten maakte, wist je dat je moest ingrijpen en had je niet zo moeten remmen. Het verkeer is met elkaar rekening houden.)
Ik moest sowieso remmen anders had ik er tegenaan geklapt. Ik rij ook aardig veel. Mijn punt was die mensen komen dan als een debiel naar links toe terwijl het niet kan. Wat ik schreef had dan niks met invoegen te maken, ja ik ging de fout in omdat ik schrok maar ik werd gecorrigeerd. Wie houdt er geen rekening met anderen, juist ja diegene waar pizzaboom ook een hekel aan heeft. Het is niet dat ik zelf nooit ruimte maak voor invoegers, maar ik doe het alleen wanneer het ook mogelijk is.
pi_151510503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
Voor alle hersenloze die vinden dat je maar voor iedere auto naar links moet als die wil invoegen, minuut zoeken op Flitsservice leverde mij dit filmpje op:
Maarja, die auto links is natuurlijk de aso dat hij niet alvast in de rem hing, er wil immers iemand invoegen.

Zelfde topic, iets verderop. Waarom zou je toch snelheid maken, een ander gaat wel naar links. Gewoon lekker met 70 invoegen! Dat die ander daar net ingehaald is, tsja. Maarja, ook hier is de rechtsrijdende automobilist natuurlijk de aso.
Ik schuif een baan op voor een invoeger als ik dan veilig en zonder een ander te hinderen kan.
Als iemand, zoals in je eerste filmpje, op de linkerbaan rijdt, schuif ik niet op.
Ik kijk voor ik schuif.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 9 april 2015 @ 11:57:14 #153
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_151510709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik schuif een baan op voor een invoeger als ik dan veilig en zonder een ander te hinderen kan.
Als iemand, zoals in je eerste filmpje, op de linkerbaan rijdt, schuif ik niet op.
Ik kijk voor ik schuif.
Je ziet soms ook wel eens mensen die 110 rijden op een 130-weg, dan naar links opschuiven als er verkeer met 140 nadert van linksachter. Terwijl de invoegende auto's van 90/100 naar 130 optrekken, en niet eens in de buurt van de eerste auto komen...

Goede bedoelingen, maar moet altijd weer een beetje gniffelen als je ze dan bedroefd weer terug ziet schuiven :Y)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Forum Admin donderdag 9 april 2015 @ 13:55:15 #154
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_151514192
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik maak er als invoeger een sport van om iemand die voor je naar links gaat, eruit te rijden en pas naar links te komen als je die persoon voorbij bent, zodat diegene voor lul naar links is gegaan. Misschien dat ze het dan een keer snappen. :X
Gefrustreerd kneusje ben je ook. :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_151514795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
Voor alle hersenloze die vinden dat je maar voor iedere auto naar links moet als die wil invoegen
Op wie doel je eigenlijk? Er is voor zover ik zie niemand hier die vindt dat je voor "iedere auto naar links moet".
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik kijk voor ik schuif.
Hij leest constant over de nuancering heen en betrekt allerlei zaken erbij die niets te maken hebben met wat er is gezegd. Zo ook hier. Niemand heeft wat gezegd over lukraak links opschuiven voor invoegers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 14:16:13 ]
  donderdag 9 april 2015 @ 14:48:13 #156
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151515897
Vandaag twee dames die wilden oversteken op een 50 weg. Ik kom er aan tuffen en er is een stuk ruimte tussen mij en mijn voorganger. De twee dames lopen/rijden al een stuk van de weg op waar geen verkeer rijdt. ( :') ) en twijfelen daarna of ze er nog snel over gaan of niet. Ja dus. Toen kon ik vol in de ankers. Het scheelde echt niks. :{ Dan was mijn hok rood geweest i.p.v. wit ;( En maar stom blijven lachen :') :r !
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 16:14:25 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151518558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vandaag twee dames die wilden oversteken op een 50 weg. Ik kom er aan tuffen en er is een stuk ruimte tussen mij en mijn voorganger. De twee dames lopen/rijden al een stuk van de weg op waar geen verkeer rijdt. ( :') ) en twijfelen daarna of ze er nog snel over gaan of niet. Ja dus. Toen kon ik vol in de ankers. Het scheelde echt niks. :{ Dan was mijn hok rood geweest i.p.v. wit ;( En maar stom blijven lachen :') :r !
Koppeling intrappen en gas geven terwijl je nog rolt... kijken of ze dan nog lachen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_151564338
Net een aanrijding weten te voorkomen.
Gelijkwaardige t-splitsing, Golf van links toetert, waarschijnlijk omdat ik eraan kwam, dus ik stop maar. Blijkbaar een juiste beslissing want Golfbestuurder rijdt gewoon door.
Als ik was doorgekacheld hadden we op zeker schadeformulieren in kunnen vullen...
Het scheelt dat ik geen last heb van voorrangsziekte. Al zeg ik 't zelf.
--edit--
Lokatie: http://goo.gl/maps/WcEbM
Ik kwam van de Laagstraat, Golf reed op de Molenbosstraat, van noord naar zuid.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ridocar op 10-04-2015 22:42:06 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf vrijdag 10 april 2015 @ 22:36:30 #159
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151564745
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef Ridocar het volgende:
Net een aanrijding weten te voorkomen.
Ik neem aan dat dat niet met de vrachtwagen was?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:40:12 #160
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_151564857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:36 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zelf het meest asociale petje/kraagje in een Golf zal dat niet flikken bij een vrachtwagen lijkt me. Of overschat ik nu weer mijn medemens?
Ok stelletje hokboeren
pi_151565054
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:36 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Toch wel. Als LZV.
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:40 schreef padlarf het volgende:

[..]

Zelf het meest asociale petje/kraagje in een Golf zal dat niet flikken bij een vrachtwagen lijkt me. Of overschat ik nu weer mijn medemens?
;(
  FOK!fotograaf vrijdag 10 april 2015 @ 22:47:06 #162
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151565093
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:45 schreef Ridocar het volgende:
Toch wel. Als LZV.
Anders had die golf dus een aanhanger van 25 meter en 60 ton gehad. :P
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_151565572
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Anders had die golf dus een aanhanger van 25 meter en 60 ton gehad. :P
>:)
Maar ik zit niet aan de max qua gewicht. Volgens het aslastmeetsysteem zit ik nu op 42,3 ton. Maargoed, met de remmerij op 7 assen stond ik zo stil.
pi_151565804
Nou, net weer een doos deluxe op een rotonde hoor :') Ze zag me schijnbaar niet aankomen op de motor of schatte verkeerd in, want ze reed de rotonde op terwijl ze ruim te laat was om nog normaal voor mij in te kunnen voegen.

Vooruit dan, ben het wel gewend om over het hoofd gezien te worden ( ;( ) dus ik rem wat af en stuur naar rechts om achter haar te gaan rijden. Op het moment dat haar volledige vehikel op de rotonde staat kijkt ze naar links, ziet ze mij en gaat vol in de ankers. Daar ging dus mijn beoogde plek achter haar auto. Wederom vol op de rem :')

Goed, een schrikreactie kan, ik zat een meter naast haar auto dus ik kan me voorstellen dat je instinctief remt in plaats van gewoon gas te geven, wat een betere oplossing was geweest. Zie ik tot overmaat van ramp de achteruitrijlichten oplichten waarna mevrouw weer terug de normale weg op probeert te rollen :') Mag ik nog achteruit steppen ook om niet onder die auto te belanden :')

Nou ja, besluiteloze idioten moeten er ook zijn.. :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  FOK!fotograaf vrijdag 10 april 2015 @ 23:16:41 #165
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151566099
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:02 schreef Ridocar het volgende:
Maar ik zit niet aan de max qua gewicht. Volgens het aslastmeetsysteem zit ik nu op 42,3 ton. Maargoed, met de remmerij op 7 assen stond ik zo stil.
Zou niet veel uit mogen maken hoeveel gewicht met hoeveel assen. Je hogere asdruk levert dat je langer door kan remmen totdat je gaat slippen wat de extra belading aan gewicht weer opheft.
The summer is magic!

vrijdag 10 april 2015 @ 23:31:56 #166
238453 hasjman
utter madness
pi_151566564
Elke dag op de A2 vraag me af, waarom durven mensen niet van rijbaanstrook 3 naar 2 te wisselen ? Krijg je een ziekte als je te lang op rijstrook 2 rijdt ? Brengt dit ongeluk ? Wie kan mij dit fenomeen uitleggen ?
pi_151566800
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:08 schreef BlackLining het volgende:
Nou, net weer een doos deluxe op een rotonde hoor :') Ze zag me schijnbaar niet aankomen op de motor of schatte verkeerd in, want ze reed de rotonde op terwijl ze ruim te laat was om nog normaal voor mij in te kunnen voegen.

Vooruit dan, ben het wel gewend om over het hoofd gezien te worden ( ;( ) dus ik rem wat af en stuur naar rechts om achter haar te gaan rijden. Op het moment dat haar volledige vehikel op de rotonde staat kijkt ze naar links, ziet ze mij en gaat vol in de ankers. Daar ging dus mijn beoogde plek achter haar auto. Wederom vol op de rem :')

Goed, een schrikreactie kan, ik zat een meter naast haar auto dus ik kan me voorstellen dat je instinctief remt in plaats van gewoon gas te geven, wat een betere oplossing was geweest. Zie ik tot overmaat van ramp de achteruitrijlichten oplichten waarna mevrouw weer terug de normale weg op probeert te rollen :') Mag ik nog achteruit steppen ook om niet onder die auto te belanden :')

Nou ja, besluiteloze idioten moeten er ook zijn.. :')
Zoveel faal in zo'n kort moment... Jij hebt het wel getroffen zeg.
pi_151567044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:16 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zou niet veel uit mogen maken hoeveel gewicht met hoeveel assen. Je hogere asdruk levert dat je langer door kan remmen totdat je gaat slippen wat de extra belading aan gewicht weer opheft.
Dat klopt, de asdruk zorgt ervoor dat de frictie met het wegdek een stuk groter is. In ieder geval zijn de remmen geen beperkende factor.
Maar toch zit het gevaar 'm in de snelheid, die zorgt ervoor dat de kinetische energie, omgezet vanuit de massa, kwadratisch toeneemt. Gelukkig reed ik niet snel en op asfalt. Op ander wegdek had ik waarschijnlijk wel een uitdaging gehad.
  zaterdag 11 april 2015 @ 09:45:31 #169
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_151571204
Ik denk eerder dat de brandweer een uitdaging had gehad om de bestuurder uit die Golf te knippen })
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_151574673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koppeling intrappen en gas geven terwijl je nog rolt... kijken of ze dan nog lachen :P
Zoiets heb ik een keertje gedaan bij een fietser die vol door rood kwam. Ik heb toen heel eventjes gas geven en de wielen een beetje laten doorslaan. Ze schrok zich echt helemaal de tyfus.
Misschien niet zo netjes, maar op het moment zelf best wel grappig.

Zat me achteraf trouwens wel af te vragen, stel nou dat ze zo hard schrikt dat ze valt. Ben ik dan voor de verzekering toch aansprakelijk en schuldig (met gevolgen voor no-claim)?
pi_151579895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:25 schreef JF_ het volgende:

[..]

Zoiets heb ik een keertje gedaan bij een fietser die vol door rood kwam. Ik heb toen heel eventjes gas geven en de wielen een beetje laten doorslaan. Ze schrok zich echt helemaal de tyfus.

Zat me achteraf trouwens wel af te vragen, stel nou dat ze zo hard schrikt dat ze valt. Ben ik dan voor de verzekering toch aansprakelijk en schuldig (met gevolgen voor no-claim)?
Ligt eraan of er vastgesteld kan worden dat jij onnodig gas gaf en, wat belangrijker is, of het jouw bedoeling was haar te laten schrikken. Er schijnt een regeltje te zijn dat zoiets bij stilstand verbiedt, maar jij rolde op dat moment, dus ik weet niet of die regel geldt. Dat hangt dus af van getuigenverklaringen.
Als alles voor de politie duidelijk is krijgt de fietser hooguit een verbaal voor het negeren van een driekleurig verkeerslicht. Jij mag dan waarschijnlijk aan een rechter uitleggen waarom jij onnodig gas gaf, als er een verband is tussen het vallen van de fietser en het gasgeven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ridocar op 11-04-2015 16:18:03 ]
pi_151580049
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ligt eraan of er vastgesteld kan worden dat jij onnodig gas gaf. Er schijnt een regeltje te zijn dat zoiets bij stilstand verbiedt, maar jij rolde op dat moment, dus ik weet niet of die regel geldt.
Volgens mij deed een poging weg te rijden, voor de wet.
.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:12:07 #173
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_151580222
Oh, dit maakte ik afgelopen woensdag mee. Een oud vrouwtje kwam me tegemoet in haar redelijk nieuwe Mitsubishi Colt. Alleen terwijl ze dichter bij me kwam, kwam ze ook steeds meer op mijn weghelft. Het leek in eerste instantie alsof ze om een fietser heen reed, maar die was er niet. En op een gegeven moment zat ze bijna helemaal op mijn weghelft. Ik heb toen hard de rem ingetrapt en getoeterd om haar aandacht te krijgen. Gelukkig kreeg ik die en stuurde ze snel terug naar haar eigen weghelft. Maar ondertussen had ik wel m'n hart in m'n keel zitten. Wat bezielde haar? Was ze afgeleid, had ze een toeval... ik zal het nooit weten denk ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef Pandaplint het volgende:
De invoegstrook bij knooppunt drachten. Te kort. Zeker wanneer het druk is en je niet een al te snelle auto hebt. Daarnaast heb je te weinig overzicht om ver vooruit te kunnen kijken.
https://www.google.nl/map(...)8,288m/data=!3m1!1e3
Daar ben ik het helemaal mee eens. Die is echt te kort. Ik ga dan eigenlijk standaard naar links wanneer ik in mijn spiegel niemand zie die me wil inhalen.

Hetzelfde doe ik ook vaak bij Heerenveen. Daar heb je ook een knooppunt met van die korte invoegstroken.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef Sarasi het volgende:
Mensen die niet nadenken.

Misschien wel bekend, sontplein IKEA Groningen. We rijden in een treintje langs de McDonald's richting IKEA. De auto voor ons moest linksaf, de ons tegemoet komende paar auto's allemaal ook (dus de afrit voor ons rechts in) en van rechts kwamen ook een paar auto's. Wat gebeurt er? In plaats van dat men gewoon de voorrangsregels hanteert, besluit iedereen stug door te rijden. :') Dat resulteerde natuurlijk in een vage driehoek van auto's die geen kant op konden.
Wij hadden geen zin in gezeik, dus zijn een paar meter voor de chaos stil blijven staan, ook om wat ruimte te creëren. Direct begint de auto achter ons te toeteren, wat er natuurlijk direct voor zou zorgen dat hij vrolijk door kon rijden, ofzo. Gelukkig loste de twistersituatie zich redelijk snel op, waarop wij besloten alle tegemoetkomend verkeer maar even voor te laten gaan (twee auto's die toch al half op onze strook stonden). Dat vond de bestuurder achter ons niet zo'n strak plan, te horen aan de claxon.
Vervolgens rijden wij gewoon braaf met 50km/h verder tot de IKEA, wat echt een scheet verderop is. Op dat stukje presteert de auto achter ons het om vijf keer te claxonneren, te bumperkleven en toch NIET in te halen, ook al was de hele weg verder leeg. :')

Zoveel gebrek aan inzicht in vijf minuten. ;(
Oh, dat is wel een vermakelijk stukje ja. Ik ga daar nog weleens naar de KFC. Dan is het altijd leuk om naar het verkeer te kijken en naar wat er allemaal nog net goed gaat.
Het viel me trouwens laatst pas op dat daar een oversteekplaats zit. Door die werkzaamheden zijn die lijnen helemaal uitgevaagd. Het viel me laatst pas op toen ik opeens iemand midden op de weg zag staan. Kijk ik dan zo slecht, of valt die oversteekplaats bijna niet op?
pi_151582634
Rolberoerte vandaag: muts die door rood reed op druk kruispunt (ik was het niet). eerste reactie: waar komt die nou weer vandaan :')
Tap tap tap
pi_151584650
Wie heeft eigenlijk bedacht dat als je de auto ergens parkeert waar het niet mag dat het dan wel mag als je je alarmlichten aandoet?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_151585801
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:25 schreef JF_ het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Een collega van me zag een keer een fietster aan komen zwalken die vooral met haar mobiel bezig was (en van links kwam) en die hem dus totaal niet in de peiling had. Hij remde expres pas heel laat. Zij viel van schrik om en hij was de pias. Is van horen zeggen dit verhaal, dus ik weet niet helemaal zeker of hem de crux nu zat in dat hij haar expres liet schrikken.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_151586217
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:02 schreef jeroen25 het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat als je de auto ergens parkeert waar het niet mag dat het dan wel mag als je je alarmlichten aandoet?
Die alarmlichten maken geen verschil. Alarmlichten zijn alleen om de zichtbaarheid te vergroten als het nodig is.
pi_151589076
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oh, dat is wel een vermakelijk stukje ja. Ik ga daar nog weleens naar de KFC. Dan is het altijd leuk om naar het verkeer te kijken en naar wat er allemaal nog net goed gaat.
Het viel me trouwens laatst pas op dat daar een oversteekplaats zit. Door die werkzaamheden zijn die lijnen helemaal uitgevaagd. Het viel me laatst pas op toen ik opeens iemand midden op de weg zag staan. Kijk ik dan zo slecht, of valt die oversteekplaats bijna niet op?
Ik vind 'm best opvallend, maar je moet er wel even goed naar kijken ja. Beetje een triest stukje daar, met vooral veel opgefokte mensen achter het stuur. :N

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:02 schreef jeroen25 het volgende:
Dan mag het nog steeds niet, maar wordt het veelal getolereerd door stadswachten. Waarom? Omdat het aangeeft dat je er maar heel kort staat, omdat je anders je accu leeg zou trekken. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 11 april 2015 @ 23:29:46 #179
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_151595689
En dat terwijl je vaak binnen 25 meter prima ruimte hebt om te parkeren. Maar ja, dat is onmenselijk, zo ver lopen is nog erger dan alle kanker bij elkaar. Het is regelmatig een teringchaos op drukke punten door mensen die dit doen. Van mij mogen alle mensen die daar niet om zakelijke redenen zijn (bevoorrading, aflevering pakketjes, etc.) gewoon een boete krijgen.

Hier in Utrecht kan ik je zo drie straatnamen geven waar het verkeer de volle 100% vastloopt door dat gedrag (reden is vaak dat ze even een praatje willen maken met Achmed in de telefoonwinkel).
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_151596092
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan mag het nog steeds niet, maar wordt het veelal getolereerd door stadswachten. Waarom? Omdat het aangeeft dat je er maar heel kort staat, omdat je anders je accu leeg zou trekken. ;)
Ik noem het alles-mag-lichten, omdat het zo'n beetje de standaard interpretatie is van autorijdend Nederland. Ik mag hier eigenlijk niet staan/rijden/zijn, maar als ik mijn alarmlichten aanzet mag het vast wel.
Het enige dat alarmlichten een bestaansrecht geeft is als je auto gevaarlijk staat. Stilstaand op een snelweg bijvoorbeeld. Of langs een provinciale weg.
pi_151596263
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 23:29 schreef twiFight het volgende:
En dat terwijl je vaak binnen 25 meter prima ruimte hebt om te parkeren. Maar ja, dat is onmenselijk, zo ver lopen is nog erger dan alle kanker bij elkaar. Het is regelmatig een teringchaos op drukke punten door mensen die dit doen. Van mij mogen alle mensen die daar niet om zakelijke redenen zijn (bevoorrading, aflevering pakketjes, etc.) gewoon een boete krijgen.

Hier in Utrecht kan ik je zo drie straatnamen geven waar het verkeer de volle 100% vastloopt door dat gedrag (reden is vaak dat ze even een praatje willen maken met Achmed in de telefoonwinkel).
ja, gaat het misschien ook zo in Amsterdam, Groningen, Den Bosch, Enschede, Delft , Eindhoven en andere steden of alleen Utrecht?
  zaterdag 11 april 2015 @ 23:47:33 #182
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_151596402
Ik snap de vraag niet. Of is die toch retorisch?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_151596631
quote:

Ik deed het laatst nog toen ik m'n oma ophaalde zodat ze niet zover hoefde te lopen vanaf de voordeur met dr 88-jarige lijf ;( sorry.
Tap tap tap
  zaterdag 11 april 2015 @ 23:55:53 #184
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_151596673
quote:

De amsterdamsestraatweg _O- . Het toppunt was een auto op bierkratjes zonder wielen, zonder eigenaar in zicht, op de inrit naar de appie. :')

Maar in nederland doen we het nog redelijk georganiseerd allemaal. In de meeste Europese steden (Parijs, Rome, etc) is echt exponentieel erger. Gewoon on another level.
pi_151596679
Ik was inderdaad niet erg duidelijk. Ik zag een post met een hoop zure aannames dus jij hebt vast en zeker een oordeel over andere steden. Vandaar dat ik het vraag.

Je kan het een retorisch vraag noemen omdat ik je reactie al wel kan raden
  zondag 12 april 2015 @ 00:02:04 #186
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151596862
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]

je moet wel een knap rotte accu hebben als hij binnen acht uur leeg is door je alarmlichten... :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 12 april 2015 @ 00:04:02 #187
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_151596947
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

je moet wel een knap rotte accu hebben als hij binnen acht uur leeg is door je alarmlichten... :P
True. Zelfs je parkeerlichten kan je lang aanhouden.

Maar het werkt wel... Ook bij van die in / uitlaad dingen. Dan lijkt het alsof je even in het gebouw bent ipv uitgebreid aan het shoppen bent ofzo.
pi_151597174
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:04 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Maar het werkt wel... Ook bij van die in / uitlaad dingen. Dan lijkt het alsof je even in het gebouw bent ipv uitgebreid aan het shoppen bent ofzo.
Stadswachten, BOA's, parkeerbeambten zijn niet debiel.
  zondag 12 april 2015 @ 01:44:27 #189
66083 Platina
78th Element
pi_151599270
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:42 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Een collega van me zag een keer een fietster aan komen zwalken die vooral met haar mobiel bezig was (en van links kwam) en die hem dus totaal niet in de peiling had. Hij remde expres pas heel laat. Zij viel van schrik om en hij was de pias. Is van horen zeggen dit verhaal, dus ik weet niet helemaal zeker of hem de crux nu zat in dat hij haar expres liet schrikken.
Als je dat als verklaring opgeeft ga je nat ja.
  zondag 12 april 2015 @ 02:12:42 #190
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_151599683
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 23:56 schreef opgebaarde het volgende:
Ik was inderdaad niet erg duidelijk. Ik zag een post met een hoop zure aannames dus jij hebt vast en zeker een oordeel over andere steden. Vandaar dat ik het vraag.

Je kan het een retorisch vraag noemen omdat ik je reactie al wel kan raden
Zure aannames? Ik vertel slechts wat ik zelf waarneem. Ik heb in geen van de steden gewoond die jij noemt. Hier in Utrecht is het verrotte irritant omdat de wegen krap zijn. In bv. Almere heb ik er nooit last van gehad omdat de wegen erg breed zijn, maar er ook veel parkeergelegenheid is. In Amersfoort was geregeld een winkelstraat geblokkeerd en in Leeuwarden konden met enige regelmaat bussen niet doorrijden door dat gedrag. En dat vind ik bijzonder egoistisch en asociaal wanneer men een praatje aan het maken is of wat sigaretten aan het halen is. Dat ontslaat je niet van het zoeken van een daarvoor bestemde parkeerplek.
  Spellchecker zondag 12 april 2015 @ 02:18:02 #191
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_151599747
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 02:12 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zure aannames? Ik vertel slechts wat ik zelf waarneem. Ik heb in geen van de steden gewoond die jij noemt. Hier in Utrecht is het verrotte irritant omdat de wegen krap zijn. In bv. Almere heb ik er nooit last van gehad omdat de wegen erg breed zijn, maar er ook veel parkeergelegenheid is. In Amersfoort was geregeld een winkelstraat geblokkeerd en in Leeuwarden konden met enige regelmaat bussen niet doorrijden door dat gedrag. En dat vind ik bijzonder egoistisch en asociaal wanneer men een praatje aan het maken is of wat sigaretten aan het halen is. Dat ontslaat je niet van het zoeken van een daarvoor bestemde parkeerplek.
Dit dus.
Tevens -purist.
pi_151602077
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nog nooit geprobeerd. :D Maar zo werkt het wel. En ik doe het ook weleens, als ik bijvoorbeeld een auto kom brengen naar iemand die in een betaald parkeren zone woont. Alarmlichten aan, aanbellen, auto overdragen, en dan koopt hij een kaartje, kunnen de lichten weer uit. Maar dan sta ik wel netjes in een parkeervak. :P
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 12 april 2015 @ 09:53:43 #193
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_151602692
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Stadswachten, BOA's, parkeerbeambten zijn niet debiel.
De gemiddelde stads/parkeerwacht is nou ook niet bepaald een Einstein.
pi_151603623
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 09:53 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

De gemiddelde stads/parkeerwacht is nou ook niet bepaald een Einstein.
Zou hij of zij dat wel moeten zijn om te constateren dat iemand ten onrechte zijn auto stilzet?

Ik zal wel in een vreemde plaats wonen want hier kom je daar absoluut niet mee weg. Ik heb zelf drie keer een boete gekregen (die na bezwaar is komen te vervallen)
pi_151603849
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:04 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden weleens routes door steden moeten doen als koerier en dan is heg behoorlijk irritant als er personenwagens op de laad/los plek staat. Aangezien m'n bus van bijna 7 meter meestal te veel uitsteekt op een gewone parkeerplaats was ik van die plekken afhankelijk. Maar ik was vaak ook 1 tot 2 uur bezig bij een klant en zette m'n bus gewoon voor de personenwagens (zolang ik de weg maar niet blokkeerde en had eerst gewacht of ze snel terug waren), vonden ze niet leuk dat ze moesten wachten ;)
  zondag 12 april 2015 @ 12:56:24 #196
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_151606518
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 10:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zou hij of zij dat wel moeten zijn om te constateren dat iemand ten onrechte zijn auto stilzet?

Ik zal wel in een vreemde plaats wonen want hier kom je daar absoluut niet mee weg. Ik heb zelf drie keer een boete gekregen (die na bezwaar is komen te vervallen)
Mwua, enig empatisch vermogen is wel wenselijk. En dat is wat die gasten heel vaak ontbeert. Dus meteen de boete uitschrijven of juist klakkeloos voorbijlopen (het is vrijwel altijd of/of), in plaats van kijken wat de situatie is. Je auto even een paar minuten ergens neerzetten waar het niet mag om je oma van 95 met rollator in te laten stappen is wat anders dan hem doodleuk neerplanten om even een babbeltje te maken, terwijl 5 meter verder een parkeervak is.
  zondag 12 april 2015 @ 16:51:14 #197
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_151614179
Mensen die dronken rijden. Ik kan daar zo slecht tegen... Dat ze zichzelf doodrijden is al erg, maar ze kunnen ook een ander verwonden...

Gisteren een feestje in mijn studentenhuis. Niet mijn feestje though en niet met mensen die ik met meer dan voornaam ken. Iedereen ging slapen. Zij zou ook blijven slapen.

Ineens peerde ze hem gewoon. Ze ging in de auto stappen en wegrijden.

Dikke fittie natuurlijk. Iedereen op haar schreeuwen. Maar het waren vrouwen dus ze hebben haar sleutels niet afgepakt. En ik lag al in bed.

Maar waarom zou je dat doen. Je weet toch dat dronken rijden echt niet ok is? Bovendien, ze mocht bij ons slapen. En toen ze weg wilde wou de rest een taxi betalen. Als ze maar niet bezopen ging rijden...
  zondag 12 april 2015 @ 16:54:08 #198
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_151614279
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 11:00 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden weleens routes door steden moeten doen als koerier en dan is heg behoorlijk irritant als er personenwagens op de laad/los plek staat. Aangezien m'n bus van bijna 7 meter meestal te veel uitsteekt op een gewone parkeerplaats was ik van die plekken afhankelijk. Maar ik was vaak ook 1 tot 2 uur bezig bij een klant en zette m'n bus gewoon voor de personenwagens (zolang ik de weg maar niet blokkeerde en had eerst gewacht of ze snel terug waren), vonden ze niet leuk dat ze moesten wachten ;)
Dat is echt best wel erg :o

Ik had de politie gebeld... Doe zijn er wel binnen 1 a 2 uur, al is het de vraag of de sleepwagen er ook zo snel is.

Maar je zal maar naar een afspraak ofzo moeten. Dat kan echt grote gevolgen hebben :{
pi_151617332
quote:

[..]

Als koerier 1 tot 2 uur bij een klant? Wat ben je dan aan het doen?
pi_151633645
Ik had er vanmiddag een voor me die met haar spiegels ingeklapt reed :') dat zou toch ook gewoon direct invordering rijbewijs moeten betekenen..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  FOK!fotograaf maandag 13 april 2015 @ 00:50:01 #201
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151633912
Volk dat niet doorrijdt binnendoor. Van 0 tot 100 na een stoplicht in 10 jaar. En niet constant rijden, maar dan rijden we weer 60, dan weer 75, vooruit, even tikken we de 80 aan en dan rijden we weer gezellig 70... En dan overal die domme inhaalverboden omdat er wat van die stomme koeien zijn die dat niet kunnen. Maargoed, dan ben je ze voorbij (vandaag voor de verandering eens waar het wel mocht) en dan ga je wel 250-500 meter bebouwde kom in en dan zitten ze aan het einde daarvan op je bumper. |:( |:(

Antiklacht: Ik kwam een Morris Minor 1000 uit 1964 in mintstaat tegen. _O_ _O_
The summer is magic!

pi_151635596
quote:

[..]

Ik heb een eigen parkeerplaats in het centrum en m'n auto wordt met enige regelmaat klemgezet door bezoekers van de flats. Soms zetten ze hun auto zelfs op m'n plek als ik er niet ben. M'n buurman was het bij de zoveelste keer zat en had die auto klemgezet en een briefje met z'n nummer onder de ruitenwisser gedaan. Werd ie later gebeld door een chagrijnige klojo die weg wilde en of hij z'n auto meteen weg wilde halen. M'n buurman: 'ik zit nu te eten, ik kom over een uurtje.' Die man was woedend :D ze hebben nog even mot gehad op het parkeerterrein maar die man had zo'n bord voor de kop dat ie niet inzag wat hij verkeerd had gedaan.
Tap tap tap
pi_151642507
De uitvoegstrook van de A4/A13 naar de A12 is sinds dit weekend gesplitst. Erg fijn, maar het is wel even wennen, ik zag mensen over het verdrijvingsvlak rijden naar de andere uitvoegstrook en tevens presteerde een vrouw in een auto met Pools kenteken om in de achteruit te gaan, half via de redreseerstrook en half via middenberm om weer op de andere uitvoegstrook te komen. :'( :'( :'(
pi_151679061
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 16:54 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Dat is echt best wel erg :o

Ik had de politie gebeld... Doe zijn er wel binnen 1 a 2 uur, al is het de vraag of de sleepwagen er ook zo snel is.

Maar je zal maar naar een afspraak ofzo moeten. Dat kan echt grote gevolgen hebben :{
De politie bellen omdat ik m'n bus daar zet of omdat de personenwagens daar staan? Aangezien de meesten daar gewoon echt staan om te shoppen (gaf jij net toe volgens mij ;)) zullen ze mij eerder gelijk geven, ik heb een route te rijden binnen een bepaalde tijd. Nog daargelaten dat de politie daar toch niet voor komt, zolang de weg niet geblokkeerd is.. Maar goed, gelukkig nu alleen nog maar buitenland.
pi_151679093
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef Light het volgende:

[..]

Als koerier 1 tot 2 uur bij een klant? Wat ben je dan aan het doen?
Overtollige producten weer meenemen. Maar aangezien alles om geld draait moet dan wel elk product ingescand worden (bijv. zonnebrand en muggentroep na de zomer).
pi_151679145
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 07:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb een eigen parkeerplaats in het centrum en m'n auto wordt met enige regelmaat klemgezet door bezoekers van de flats. Soms zetten ze hun auto zelfs op m'n plek als ik er niet ben. M'n buurman was het bij de zoveelste keer zat en had die auto klemgezet en een briefje met z'n nummer onder de ruitenwisser gedaan. Werd ie later gebeld door een chagrijnige klojo die weg wilde en of hij z'n auto meteen weg wilde halen. M'n buurman: 'ik zit nu te eten, ik kom over een uurtje.' Die man was woedend :D ze hebben nog even mot gehad op het parkeerterrein maar die man had zo'n bord voor de kop dat ie niet inzag wat hij verkeerd had gedaan.
Haha precies ja! Ik heb ook een eigen plek hier en op de een of andere manier had ook iemand 'm er gewoon geparkeerd (terwijl er nog een hek voor dit parkeerterrein zit ook). Laatst was er ook een vrouw over de rooien omdat ze op een plekje van een buurman van mij stond en die buurman had z'n auto er achter gezet 8-) Ook niet normaal vragen aan mij, maar echt meteen: WEET JIJ VAN WIE DIE AUTO IS?! Eh nee, succes :7
pi_151710517

Vandaag ook weer een leuke meegemaakt. Mafkees met zijn BMW besluit twee auto's in te halen op het moment dat er een tegenligger aankomt - en brengt daarmee dus meerdere levens in gevaar. Ik toeter en sein, waarop hij besluit hard op de rem te gaan staan en midden op de weg uit te stappen :')

Ik heb het stuk maar er uit geknipt waarop te zien is wat voor een figuur het is. Het is altijd jammer om vooroordelen bevestigd te zien worden.
  woensdag 15 april 2015 @ 15:17:02 #208
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151710760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:04 schreef Hartigan het volgende:

Vandaag ook weer een leuke meegemaakt. Mafkees met zijn BMW besluit twee auto's in te halen op het moment dat er een tegenligger aankomt - en brengt daarmee dus meerdere levens in gevaar. Ik toeter en sein, waarop hij besluit hard op de rem te gaan staan en midden op de weg uit te stappen :')

Ik heb het stuk maar er uit geknipt waarop te zien is wat voor een figuur het is. Het is altijd jammer om vooroordelen bevestigd te zien worden.
:')
Heeft ie nog tegen je staan te schreeuwen :D
pi_151710770
Beetje krapjes, maar ging allemaal goed toch? :P
  woensdag 15 april 2015 @ 15:18:44 #210
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_151710796
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

:')
Heeft ie nog tegen je staan te schreeuwen :D
Zoiets waarschijnlijk.

woensdag 15 april 2015 @ 15:19:54 #211
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151710834
quote:
_O-
Klassiek _O_
Wel een beetje jammer van die witte Fiesta :X
pi_151710876
quote:

Waarom toeter en sein je als hij al veilig terug in zijn baan is?
Make my day!
  woensdag 15 april 2015 @ 15:22:33 #213
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_151710910
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

_O-
Klassiek _O_
Wel een beetje jammer van die witte Fiesta :X
Snap ook niet waarom je om die situatie zou stoppen (die bmw dan) ookal seint iemand, maargoed, kort lontje enzo :')

Ook eens zo'n figuur gehad die mij toen afsneed, ging ook stoppen en uitstappen. Ook uitgestapt en dan zijn het alleen praatjes en durven ze niks meer :')
  woensdag 15 april 2015 @ 15:23:45 #214
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151710944
Ik had maandag een Oost Europeesche vrachtwagenchauffeur op een meter van mijn dappere Fiesta, (ik reed al 90 waar ik 80 mocht, maar dat doe ik meestal, rebels alles :7) en die gast maar drukken :')

Dus ik even mijn rempedaal indrukken zodat het licht wel aangaat , maar ik niet rem, die gast toeteren _O-
Toen sloeg hij af en ging ik nog even met mijn stuur naar rechts :@
Toen toeterde hij weer :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151711153
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom je om die situatie zou stoppen (die bmw dan) ookal seint iemand, maargoed, kort lontje enzo :')

Ook eens zo'n figuur gehad die mij toen afsneed, ging ook stoppen en uitstappen. Ook uitgestapt en dan zijn het alleen praatjes en durven ze niks meer :')
Zo is een vriend van mij bij het uitstappen bedreigd met een schroevendraaier. Je verzint het niet..
Make my day!
pi_151711183
Die BMW had eigenlijk alleen iets fatsoenlijker en sneller helemaal naar rechts moeten gaan, want op zich heeft 'ie tijd genoeg. Om nou te stellen dat 'er meerdere levens in gevaar waren'...

Uitstappen is dan wel weer kansloos.
pi_151711826
Twee auto's tegelijkertijd inhalen op een weg waar tegenliggers kunnen rijden, is al behoorlijk stom. Als er dan ook nog daadwerkelijk een tegenligger aankomt gereden, is het behoorlijk kansloos. De kleinste inschattingsfout en je bent de lul (en ik dus ook, omdat ik er achter rijd).

Als het allemaal maar net goed gaat in de laatste seconde, dan is dat voor mij niet tijd genoeg. De BMW is pas volledig op zijn baan op het moment dat hij het taxibusje passeert. Waar het mij vooral om gaat is dat ik er absoluut niet van houd als andere mensen risico's nemen ten koste van een ander. Ik snap overigens echt niet waar die inhaalactie goed voor was. We reden nota bene op een 50 weg en dus al boven de limiet.

Maar goed, die gozer was gelukkig niet zo opgefokt als die gast in die Fiesta :D
  FOK!fotograaf woensdag 15 april 2015 @ 17:23:49 #218
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151714242
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:49 schreef Hartigan het volgende:
Twee auto's tegelijkertijd inhalen op een weg waar tegenliggers kunnen rijden, is al behoorlijk stom. Als er dan ook nog daadwerkelijk een tegenligger aankomt gereden, is het behoorlijk kansloos. De kleinste inschattingsfout en je bent de lul (en ik dus ook, omdat ik er achter rijd).
Ik heb wel eens 4 auto's ingehaald op een weg waar tegenliggers kunnen rijden terwijl ik nog een flinke aanhanger bij me had ook. Voorste auto reed niet harder dan 50 waar je 100 mag en de rest bleef er gezellig achter plakken. Na mij kwam ook de trekker-oplegger die achter mij zat mee en die ging er ook maar voorbij. En vorig jaar nog in Lelystad, stuk of 12 in 1x. Wederom, voorste (oud mannetje met pet) reed zo'n 40-50 waar je 80 mocht. En afgelopen weekend, auto met aanhanger die schommelde tussen de 60 en 80, aanhanger telt toch wel voor anderhalve auto. Als je het kan overzien, wat is dan het probleem?
The summer is magic!

pi_151714485
Ook weleens geflikt op een 80km weg, waar ze niet harder gingen dan 65. Misschien vonden ze het dijkje te smal, maar er was ruimte genoeg om in te halen met aanhanger, terwijl mijn combinatie ook niet boven de 95 uit kon komen.

Jammer dat die outlullen dan opeens een trailer in hun linker spiegel zien en gas bijgeven.
.
  woensdag 15 april 2015 @ 18:26:30 #220
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_151716181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:31 schreef Ciora het volgende:
Die BMW had eigenlijk alleen iets fatsoenlijker en sneller helemaal naar rechts moeten gaan, want op zich heeft 'ie tijd genoeg. Om nou te stellen dat 'er meerdere levens in gevaar waren'...
Dat dat busje groot licht opstak zegt genoeg...die bestuurder moet vanavond een schone onderbroek aantrekken.
pi_151716221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:23 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik heb wel eens 4 auto's ingehaald op een weg waar tegenliggers kunnen rijden terwijl ik nog een flinke aanhanger bij me had ook. Voorste auto reed niet harder dan 50 waar je 100 mag en de rest bleef er gezellig achter plakken. Na mij kwam ook de trekker-oplegger die achter mij zat mee en die ging er ook maar voorbij. En vorig jaar nog in Lelystad, stuk of 12 in 1x. Wederom, voorste (oud mannetje met pet) reed zo'n 40-50 waar je 80 mocht. En afgelopen weekend, auto met aanhanger die schommelde tussen de 60 en 80, aanhanger telt toch wel voor anderhalve auto. Als je het kan overzien, wat is dan het probleem?
Het ligt maar net aan de weg waar op je rijdt, de snelheid van je voorgangers en het overzicht. Ik doelde meer specifiek op de weg waar ik reed. Je ziet daar niet op tijd wat zich afspeelt achter die bocht. Gekkenwerk om vlak voor die bocht twee auto's in te halen.

Zelf haal ik ook weleens 2+ auto's in, maar alleen als ik de verkeerssituatie goed kan overzien.
pi_151735936
quote:

Bergen op Zoom en ik heb een kenteken. Benieuwd of ik 'm ook tegenkom.
pi_151736837
quote:

Wat deed hij uiteindelijk?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 16 april 2015 @ 11:31:05 #224
11102 knep
Mountainfreak
pi_151737142
Klacht waardig genoeg: ik rijd meer dan 400km in België per week de komende tijd. Of voorbij Antwerpen of voorbij Brussel. Wat een drama :'(.
pi_151738565
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wat deed hij uiteindelijk?
Geen idee, Volgens mij was het filmpje gestopt om de dashcam te redden. Zulk tuig is in staat om gewoon in je auto te gaan graaien als ze iets niet aanstaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ridocar op 16-04-2015 12:39:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')