Terwijl ik zo braaf ben!quote:Op donderdag 2 april 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje bizar beeld. Maar ja,,, dat blijft kleven na jaren op FOK!
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:42 schreef HarveySpecter het volgende:
Lukt me niet om een tweet te embbeden. Kneus dat ik ben![]()
twitter:parool twitterde op donderdag 02-04-2015 om 09:45:12De Duitse copiloot Andreas Lubitz heeft tegen zijn artsen gelogen, meldt Bild http://t.co/lFFHSo06KH reageer retweet
Is dat niet braaf dan?quote:
Dat kan ik ook nooitquote:Op donderdag 2 april 2015 09:42 schreef HarveySpecter het volgende:
Lukt me niet om een tweet te embbeden. Kneus dat ik ben![]()
quote:
twitter:parool twitterde op donderdag 02-04-2015 om 09:51:57Onze 8 weekendtips: paaseieren zoeken, Aziatische films kijken en naar de sample sale in Noord http://t.co/Ic4Dh5cMI5 http://t.co/whtNucDgV6 reageer retweet
Jij kan ook niet auto rijden?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wij hebben echt heel erg veel gemeen. Merk je dat?
Ja ja,je bent geweldig, maar nu weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:parool twitterde op donderdag 02-04-2015 om 09:51:57Onze 8 weekendtips: paaseieren zoeken, Aziatische films kijken en naar de sample sale in Noord http://t.co/Ic4Dh5cMI5 http://t.co/whtNucDgV6 reageer retweet
Leer het haar dan Godt!quote:Op donderdag 2 april 2015 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ja,je bent geweldig, maar nu weet ik het nog niet.
Van een vrouw die het wel leuk vindt als een bebaarde man in haar slipje gluurtquote:Op donderdag 2 april 2015 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig wat die dan is
Ik zou vooral je hand onder het water houden. Lekker warm zekerquote:Op donderdag 2 april 2015 09:55 schreef Renesite het volgende:
Mijn CV ketel plast water. Is dat goed of niet goed?
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van een vrouw die het wel leuk vindt als een bebaarde man in haar slipje gluurt
Nee joh, Harvey en CL moeten dat samen maar uitzoekenquote:
Ik zei het toch?quote:
Over een maand pas johquote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, de stress begint hier toch wel op te lopen.. over een maand congres, met 400 buitenlandse gasten en per 1 juni verhuizen.. Ik zou willen dat het al juni was, bah
Verhuizen?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, de stress begint hier toch wel op te lopen.. over een maand congres, met 400 buitenlandse gasten en per 1 juni verhuizen.. Ik zou willen dat het al juni was, bah
Ja maar nu al zo'n vol hoofd, en veel geregel voor het congres enzoquote:
Jaquote:
Wat zit je dan te FOK!kenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef missbehavin het volgende:
De link plakken in het venster wat er komt als je op het twitter icoontje kliktquote:Op donderdag 2 april 2015 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ja,je bent geweldig, maar nu weet ik het nog niet.
Rocket sciencequote:Op donderdag 2 april 2015 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
De link plakken in het venster wat er komt als je op het twitter icoontje klikt
Afleiding!quote:
En nog meer stress vervolgensquote:
Plas is warm?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou vooral je hand onder het water houden. Lekker warm zeker
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist eerst niet precies welke link
twitter:BNR twitterde op donderdag 02-04-2015 om 10:02:37'Beveiliging #examens op scholen nog steeds gatenkaas' http://t.co/NebeoETrK7 http://t.co/sJjrmL7xt2 reageer retweet
Mij is altijd verteld dat als je ketel lekt, het water vaak gloeiend heet is. Zo heeft m'n vader ooit eens z'n hand gruwelijk verbrand.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Plas is warm?!
Energiewacht komt morgenochtend.!!
Dit is koudquote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat als je ketel lekt, het water vaak gloeiend heet is. Zo heeft m'n vader ooit eens z'n hand gruwelijk verbrand.
Dan moet je op de tijd klikken in het overzicht. De tijd hoe lang geleden gepost. Dan krijg je de juiste linkquote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist eerst niet precies welke link
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 02-04-2015 om 10:05:14Check de nasty glimlach bij die andere fucker dan. http://t.co/UGVmtPlYdJ reageer retweet
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]twitter:BNR twitterde op donderdag 02-04-2015 om 10:02:37'Beveiliging #examens op scholen nog steeds gatenkaas' http://t.co/NebeoETrK7 http://t.co/sJjrmL7xt2 reageer retweet
twitter:Fact twitterde op donderdag 02-04-2015 om 09:43:3685% of people reading this will not find the the mistake in this A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z. R-T if you find it reageer retweet
ik zie de fout!quote:Op donderdag 2 april 2015 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]twitter:Fact twitterde op donderdag 02-04-2015 om 09:43:3685% of people reading this will not find the the mistake in this A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z. R-T if you find it reageer retweet
Om onder 'more' en dan 'copy link to tweet'quote:Op donderdag 2 april 2015 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je op de tijd klikken in het overzicht. De tijd hoe lang geleden gepost. Dan krijg je de juiste link
twitter:parool twitterde op donderdag 02-04-2015 om 10:07:26'In godsnaam. Maak die deur open.' Denk er zelf de wanhoop bij, schrijft tv-recensent Han Lipshttp://t.co/LVDuCYhy37 reageer retweet
Die kende ik dan weer niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om onder 'more' en dan 'copy link to tweet'
Nah, baal welquote:Op donderdag 2 april 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn goedbedoelde waarschuwing in![]()
Je hebt m'n rekeningnummer he?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:36 schreef Renesite het volgende:
Eerst cliënten te eten geven.
posten a ¤ 24.398,50 staan klaar voor betalen
Als dat het is, vind ik het vaag want dat zou ik verwijten aan Twitter en max aantal tekens, dat het anders niet paste ofzoquote:
the the was de foutquote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat het is, vind ik het vaag want dat zou ik verwijten aan Twitter en max aantal tekens, dat het anders niet paste ofzo
Het is het enige dat ik in die tweet zie dat verkeerd is.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat het is, vind ik het vaag want dat zou ik verwijten aan Twitter en max aantal tekens, dat het anders niet paste ofzo
Ja same here, maar toch.. de "R-T" vind ik dan ook foutquote:Op donderdag 2 april 2015 10:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is het enige dat ik in die tweet zie dat verkeerd is.
I.d.d.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja same here, maar toch.. de "R-T" vind ik dan ook fout
quote:
Ik zal je m'n punt eens laten voelenquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal je m'n punt eens laten voelen
Oh wacht...
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal je m'n punt eens laten voelen
Oh wacht...
Je houdt van me he, geef het maar toe?quote:
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:
Ga jij om met Gerard Joling?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet
Meer dan van Air... maar ssshhhttt...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je houdt van me he, geef het maar toe?
Deze MI ga ik heel hard onderdrukkenquote:
Dat hoor ik graag. Hosselbattlequote:Op donderdag 2 april 2015 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meer dan van Air... maar ssshhhttt...
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Goed dat ik m'n eigen vertalingen nog even nakijk voor ik het opstuur: ik heb ergens om de een of andere reden soa getypt ipv sauna. wtf
O wacht, er moest spa staan. Nu deed ik het weer verkeerd. Volgens mij moet m'n toetsenbord een halve cm naar links.
Het begint me inmiddels een stuk duidelijker te worden, de vertalingenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Goed dat ik m'n eigen vertalingen nog even nakijk voor ik het opstuur: ik heb ergens om de een of andere reden soa getypt ipv sauna. wtf
O wacht, er moest spa staan. Nu deed ik het weer verkeerd. Volgens mij moet m'n toetsenbord een halve cm naar links.
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
En de prijzen zijn al flink gezakt de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:34 schreef Renesite het volgende:
Ah, offerte voor 1350 voor een vaillant. Jeuj.
Dat dusquote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
Altijd als fouten me opvallen in ondertitels moet ik aan CL denken.
Wakker hoorquote:
Klopt. Valt me mee. Hoe dan ook wel rauw.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de prijzen zijn al flink gezakt de afgelopen jaren.
Vroeger was je zo 3000 kwijt
Nooit leuk zulke uitgaven. Met geld moet je leuke dingen doenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Valt me mee. Hoe dan ook wel rauw.
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog faillietquote:Op donderdag 2 april 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit leuk zulke uitgaven. Met geld moet je leuke dingen doen
En dat allemaal over de ruggen van die mensen in de schuldsanering. Uitvreterquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog failliet!
[ afbeelding ]
Ook deze kleuren. Ziet er erg chique uit![]()
Ik geef het terug aan de mensheid.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat allemaal over de ruggen van die mensen in de schuldsanering. Uitvreter
Ik zou er liever van op vakantie gaanquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog failliet!
[ afbeelding ]
Ook deze kleuren. Ziet er erg chique uit![]()
Wat heb ik daar de rest van de zomerweken aan?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er liever van op vakantie gaan
Idd, alsof de zon schijnt in NLquote:Op donderdag 2 april 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er liever van op vakantie gaan
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat heb ik daar de rest van de zomerweken aan?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
'Beste Liesbeth.'
Goed zo, je hebt twee letters van m'n naam goed, bedankt voor de persoonlijke benadering, ik voel me enorm gewaardeerd zo
Zelfs mijn baas schrijft het nog wel eens verkeerd. Na 7 jaarquote:Op donderdag 2 april 2015 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dat is wel echt heel treurig
Ik beoordeel mensen altijd op het feit of ze mijn naam goed hebben geschreven
quote:
Echt, hoe treurigquote:Op donderdag 2 april 2015 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs mijn baas schrijft het nog wel eens verkeerd. Na 7 jaar
Meer voor mijquote:
Echt he, -iek ipv iquequote:
Misschien is hij dyslectischquote:
Nope, just an assquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef Renesite het volgende:
Rene
Renee
Renée
Reneé
RenAC
Ren[]
Ren
Renè
Reneè
Renèe
Kijk mij eens verbaasd zijnquote:
Nog 2 maanden volhouden!quote:
quote:
Rainéequote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef Renesite het volgende:
Rene
Renee
Renée
Reneé
RenAC
Ren[]
Ren
Renè
Reneè
Renèe
Dan ga je weg? Of hij?quote:
Ik let altijd heel goed op hoe namen geschreven worden. En ben ook niet lui met trema's enzo. Punten scorenquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan over de mijnequote:Op donderdag 2 april 2015 13:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal nooit meer klagen over mijn naam
quote:
Dat dacht ik ook jaquote:
Heb je al iets nieuws?quote:
Ik ook niet over de mijnequote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan over de mijne
Neuh die hoef ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet over de mijneAl had het me wel leuk geleken om een tweede naam te hebben.
Toen goeie serie. Nu waarschijnlijk geen reet meer aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja
En dan Lt. Gruber...
Het is nog wel grappig, maar idd wel gedateerd natuurlijk, maar in kan nog steeds gniffelen om de ode draadgrappen soms.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen goeie serie. Nu waarschijnlijk geen reet meer aan.
Rene is dacht ik ook dood?
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Praat je nu ook al tegen jezelf?
Good moaning!quote:
quote:
Zhello who am I speaking?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
'Allo, 'allo, zis is Night'awk, are you receiving me?
quote:
En het is nog lekkere chocola ookquote:Op donderdag 2 april 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]Nou ja, who cares. Winnen is winnen
Ik vind Tony overrated, maar ik hoef het dan ook niet te etenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is nog lekkere chocola ook
Geht gut?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
Zo. Sollicitatiegesprek gehad, nu echt weekend.
Bij die leuke tent?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
En? Prettig gesprek?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
Lekker om zo je weekend in te gaanquote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben al gebeld dat ik dinsdag langs mag komen voor het 2e gesprek.
Yes! Deja-vu gevoel, ze zitten tegenwoordig in een pand waar ik 10 jaar geleden ook al heb gesolliciteerd bij het bedrijf wat daar toen zat. Een bedrijf wat jou ook niet onbekend is.quote:
Zitten ze daar ja?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Yes! Deja-vu gevoel, ze zitten tegenwoordig in een pand waar ik 10 jaar geleden ook al heb gesolliciteerd bij het bedrijf wat daar toen zat. Een bedrijf wat jou ook niet onbekend is.
quote:
Mooi pand welquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, lekker duidelijk weerquote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Yes! Deja-vu gevoel, ze zitten tegenwoordig in een pand waar ik 10 jaar geleden ook al heb gesolliciteerd bij het bedrijf wat daar toen zat. Een bedrijf wat jou ook niet onbekend is.
Fijn feliquote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik belde, ik zoek nog steeds naar fucks om te geven.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
De telegraaf belde. Ze willen hun nieuwsbericht terug
Ja, maar nu hopelijk met ander resultaatquote:
Stuk leuker bedrijf.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar nu hopelijk met ander resultaat
Amputatie van het lichaamsdeelquote:Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
OK, wie kan me helpen. Er zit een pleister aan m'n (open) wond geplakt. Wat moet ik doen? *lichte paniek*
En waarom een pleister op je vagina? Dat gaat echt niet mooi dichtgroeien.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
OK, wie kan me helpen. Er zit een pleister aan m'n (open) wond geplakt. Wat moet ik doen? *lichte paniek*
Serieus... ik ben zo niet blij nuquote:
Losweken met warm water? Gewoon laten zitten?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
Kan dat geen kwaad?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Losweken met warm water? Gewoon laten zitten?
Wordt waarschijnlijk afgestoten door de huid zou je denken.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad?
Had ik nu maar eens een EHBO-cursus gevolgd
Goed punt. Laat het nog wel ff zitten. Thanksquote:Op donderdag 2 april 2015 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk afgestoten door de huid zou je denken.
Het zou wat zijn als alles zomaar in de huid vergroeidquote:Op donderdag 2 april 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed punt. Laat het nog wel ff zitten. Thanks
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik danquote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als alles zomaar in de huid vergroeidDan zat m'n huid nu wel vol met stofjes en pluisjes.
Vraag anders of Air het er een keer af wil trekken als je niet oplet.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik dan
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag anders of Air het er een keer af wil trekken als je niet oplet.
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie bank slaapt gelukkig erg lekker
Dan mag CL wel op mijn bank slapen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij gaat er misschien binnenkort uit
Geef nooit opquote:
Dat is ze nog nooit geweest wil je zeggen?quote:
Het is alweer even geleden.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ze nog nooit geweest wil je zeggen?
Ik verwacht niet dat er nu ineens andere dingen gaan gebeuren dan toenquote:
Dat is toch die show waarbij BN'ers pasen aan elkaar lullen en zingen?quote:
Yep, gelukkig moet ik biljarten, maar zal wel weer drama zijn om bij de Albert Heijn te komen en parkeren zal ook wel weer kut zijn als ik thuis kom vanavond. Van mij had het niet gehoeven allemaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is toch die show waarbij BN'ers pasen aan elkaar lullen en zingen?
Overbodig gelul idd, ik heb er ook niks mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, gelukkig moet ik biljarten, maar zal wel weer drama zijn om bij de Albert Heijn te komen en parkeren zal ook wel weer kut zijn als ik thuis kom vanavond. Van mij had het niet gehoeven allemaal.
Idealiter wel, maar als het vast zit zit het vast, niet aan pulken of trekken. Ook niet als het na het douchen half los komtquote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik dan
Dank jequote:Op donderdag 2 april 2015 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idealiter wel, maar als het vast zit zit het vast, niet aan pulken of trekken. Ook niet als het na het douchen half los komt
Zondag Ronde van Vlaanderen. Ik vermaak me welquote:Op donderdag 2 april 2015 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Overbodig gelul idd, ik heb er ook niks mee.
Ik vind het alleen klote dat je net zoals met kerst alleen maar kutfilms op tv krijgt dit weekend. Lang leve torrents!
Ben je nu thuis? Is de wereld veilig?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef DrMarten het volgende:
Wat een agressieopwekkend zootje in de stad. 4 van die achterlijke dwazen met een nietszeggend reclamebord op de rug doe de complete weg bezetten en verontwaardigd reageren als je jezelf ertussendoor wurmt met de fiets... Om de haverklap volk dat je vraagt of je naar de Passion gaat... NEE GVD ik wil naar huis!
Niks voor mij dit gebeuren
Wat kijk je / ga je kijken?quote:
Yep, gordijnen dicht, heel hard lalalalalalala'en en hopen dat die Passion verder zoveel mogelijk aan me voorbij gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je nu thuis? Is de wereld veilig?
Heb het pas sinds maandag dus ik heb alleen nog How I Met Your Mother gekekenquote:
Oh, ik ook wel. Ik heb een voorraadje films klaar staanquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zondag Ronde van Vlaanderen. Ik vermaak me wel
Waarom vragen ze dat?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef DrMarten het volgende:
Wat een agressieopwekkend zootje in de stad. 4 van die achterlijke dwazen met een nietszeggend reclamebord op de rug doe de complete weg bezetten en verontwaardigd reageren als je jezelf ertussendoor wurmt met de fiets... Om de haverklap volk dat je vraagt of je naar de Passion gaat... NEE GVD ik wil naar huis!
Niks voor mij dit gebeuren
Kennelijk om je een of ander foldertje in de handen te drukken. Staan op ieder punt waar je het centrum in kan komen.quote:
Denk dat ik hoogstens hier even aan de straat ga kijken als ik me t hui uit kan slepen. Voor de rest kijk ik t wel een keer op TV/vanavond evt.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef DrMarten het volgende:
Kennelijk om je een of ander foldertje in de handen te drukken. Staan op ieder punt waar je het centrum in kan komen.
Ik ga om 7 uur richting café en hoop dat de rust is weergekeerd tegen de tijd dat ik thuis kom.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik hoogstens hier even aan de straat ga kijken als ik me t hui uit kan slepen. Voor de rest kijk ik t wel een keer op TV/vanavond evt.
Ben er bang voorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga om 7 uur richting café en hoop dat de rust is weergekeerd tegen de tijd dat ik thuis kom.
Hopen op een enorme regenbui zodat iedereen rap de stad weer uit isquote:
Denk ook niet dat er bij ons veel mensen aan het werk zijn morgen. Op vrijdag sowieso al niet, maar morgen kun je helemaal een kanon afschieten.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Renesite het volgende:
Banken werken morgen niet, dus hebben maar de dag vrijgenomen
Krijg ik mn borg dinsdag pas terugquote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Renesite het volgende:
Bij ons zal t nog steeds de drukste dag zijn van de week op de planning. Bij ICT valt t wel mee. Is gewoom een gewone werkdag.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er bij ons veel mensen aan het werk zijn morgen. Op vrijdag sowieso al niet, maar morgen kun je helemaal een kanon afschieten.
Msnquote:Op donderdag 2 april 2015 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen ideeeee wat dat voor moet stellen
Ik werk toch al nooit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Renesite het volgende:
Utrecht.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jaloers!
Morgen tripje naar Utrecht voor werk.
Chocolonely is heerlijke chocolade, overigens de enige waar ik goed tegen kan.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is nog lekkere chocola ook
Karamel zeezoutquote:Op donderdag 2 april 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Chocolonely is heerlijke chocolade, overigens de enige waar ik goed tegen kan.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef Renesite het volgende:
Morgen komt dus energiewacht.
Bellen ze net "Uw ketel is uit 1999 en al vrij oud natuurlijk. Wij willen u kostenloos een adviseur laten komen.. blabla ..."
"Ow. Ok. Kan hij inclusief plaatsen voor minder dan 1300?"
Blablabla
"Ja ok. Maar ik kan een geplaatst krijgen voor 1300"
.. zet me in de wacht ..
"Nou, hij moet nog geplaatst worden blablabla"
"Ok, niet goedkoper dan 1300?"
"Dat kan de adviseur vertellen"
"Op een ochtend of middag? Daar moet ik ook nog vrij voor vragen?"
"Dat is uw keuze.."
"Ja. Klopt. Toch bedankt voor het aanbod"![]()
Nietzogoede vrijdagquote:
Volgens mij was er gewoon een of andere links relschopper die op een voetstuk is gezet door een stel IQ-lozen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
Aangezien ik niet geloof, en begrijp me niet verkeerd, ik geloof niet alleen niet in de Bijbelse figuur Jezus, ik geloof niet dat er ooit een Jezus van Nazareth an sich heeft bestaan. Niet als zoon van God, niet als philosoof.
Dat heb ik ook twee maanden gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt ergens in het gebouw iemand te hoesten als een zeehond
Er waren in die tijd ladingen profeten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij was er gewoon een of andere links relschopper die op een voetstuk is gezet door een stel IQ-lozen.
Zo, en dan nu
Beetje bij elkaar geraapt zootje dus?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er waren in die tijd ladingen profeten.
Maar Jezus is compleet, 100% gebaseerd op oudere verhalen mythes. Echt werkelijk elk onderdeel.
Niet aan gedacht. Kan er ook niet mee zitten: hoest moet eruitquote:
Yup, net als Pasen (heidense rituelen + joodse viering + christen sausje)quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje bij elkaar geraapt zootje dus?
Dat wist ik jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, net als Pasen (heidense rituelen + joodse viering + christen sausje)
Jij ook de Sjaak ja?quote:
Gelukkig niet meer, maar heb er wel zo'n 2 maanden last van gehad. Van hoofd en spierpijn tot zware hoest en verotte maag en darmen, etc.. alles is wel meerdere malen voorbij gekomen in die maanden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook de Sjaak ja?
Verder had ik nergens last van. ALleen zo'n vastzittende hoest met smerige rochels
Oh, dan stop ik direct met klagen. Dat is fucked up zegquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer, maar heb er wel zo'n 2 maanden last van gehad. Van hoofd en spierpijn tot zware hoest en verotte maag en darmen, etc.. alles is wel meerdere malen voorbij gekomen in die maanden.
Zonnekoningquote:
Ach het is weer overquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik direct met klagen. Dat is fucked up zeg
Check. Maar ik heb er zoveel mensen over gehoord. Sprak de huisarts en die vertelde dat ze net iemand op cunsult had gehad die al sinds november aan het hoesten wasquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach het is weer overIk kan mijn niet herinneren dat ik ooit zo lang last heb gehad van de griep, nu is mijn geheugen op mijn leeftijd al niet alles meer maar zoiets weet ik nog wel
Ja het was (is) een hardnekkige griep dit jaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check. Maar ik heb er zoveel mensen over gehoord. Sprak de huisarts en die vertelde dat ze net iemand op cunsult had gehad die al sinds november aan het hoesten was
Maar dit weekend eindelijk mooier weer zeggen ze. Alle ramen en deuren open. Alle vieze luchtjes wegwapperenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja het was (is) een hardnekkige griep dit jaar.
Vieze luchtjes? Geen last van, ik ventileer constant (het huis dan wel te verstaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dit weekend eindelijk mooier weer zeggen ze. Alle ramen en deuren open. Alle vieze luchtjes wegwapperen
Je hebt zeker geen huisdierenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vieze luchtjes? Geen last van, ik ventileer constant (het huis dan wel te verstaan).
Meh, wolkjes vandaag hierquote:
Veel mensen doen dat niet goed genoeg. Bacteriën en virussen in huis houden en vervolgens andere mensen weer aanstekenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vieze luchtjes? Geen last van, ik ventileer constant (het huis dan wel te verstaan).
Still...quote:
I.d.d., hier gaat het sowieso automatisch maar vaak zet ik de ventilatieroosters helemaal open of doe de schuifpui en wat ramen open. Ik ben voor mijn toenmalige werk vaak bij (oudere mensen en tokkies) geweest die volop zaten te paffen en werkelijk nooit ventileerden, gadverdamme alles wat ik vastpakte plakte en stonk en dat door het gehele huisquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel mensen doen dat niet goed genoeg. Bacteriën en virussen in huis houden en vervolgens andere mensen weer aansteken
Still at workquote:
That's disgustingquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d., hier gaat het sowieso automatisch maar vaak zet ik de ventilatieroosters helemaal open of doe de schuifpui en wat ramen open. Ik ben voor mijn toenmalige werk vaak bij (oudere mensen en tokkies) geweest die volop zaten te paffen en werkelijk nooit ventileerden, gadverdamme alles wat ik vastpakte plakte en stonk en dat door het gehele huis
* MissMSX legt arm om Boes heen. Je hebt het echt zwaar he?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
That's disgusting
Hier staat sowieso altijd het slaapkamerraam open dag en nacht. Behalve als er een echt straffe oostenwind staat, dan gaat hij overdag dicht, maar 's nachts weer gewoon op een kiertje
Ventileren
Er woont hier verder toch niemand.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel mensen doen dat niet goed genoeg. Bacteriën en virussen in huis houden en vervolgens andere mensen weer aansteken
Ja dat had ik eerst dus ook, maar sinds ik van de zomer 's nachts wakker werd van klapjosti's die een winkel gingen bevoorraden ging het raam dicht en een rolluik ervoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
That's disgusting
Hier staat sowieso altijd het slaapkamerraam open dag en nacht. Behalve als er een echt straffe oostenwind staat, dan gaat hij overdag dicht, maar 's nachts weer gewoon op een kiertje
Ventileren
You wouldn't believe, lovequote:Op vrijdag 3 april 2015 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX legt arm om Boes heen. Je hebt het echt zwaar he?
Tochtatrips zijn ook heel slecht eigenlijk. Leuk voor je gasrekening misschien, maar de pest voor je gezondheidquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerst dus ook, maar sinds ik van de zomer 's nachts wakker werd van klapjosti's die een winkel gingen bevoorraden ging het raam dicht en een rolluik ervoor
En ik heb maar 1 fatsoenlijk raampje in het hele fucking huis. Wie dat bedacht heeftOverdag gaat die wel open, plus de tochtstrips, tenzij de wind erop staat zoals van de week.
Je mag wel even op de divan hoor. Lucht je hart enzoquote:
Als ik dat ga doen val ik direct in slaap denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag wel even op de divan hoor. Lucht je hart enzo
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen val ik direct in slaap denk ik
Sorryquote:
Ik vind het wel lief hoorquote:
Wat is daar lief aan?quote:
Slapende mannen?quote:
Ik wil slapen. In een groot bed. Met iemand naast mequote:
Voor elk post kun je haast wel een anti-post vinden op het internet: http://www.jonsorensen.ne(...)sushorus-connection/quote:
Wellicht, maar er zijn veel meer soortgelijke, oudere, verhalen. Jezus is gewoon op geen enkel punt origineel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor elk post kun je haast wel een anti-post vinden op het internet: http://www.jonsorensen.ne(...)sushorus-connection/
Sorry, daar kan ik je niet bij helpenquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil slapen. In een groot bed. Met iemand naast me
Dat weet ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik je niet bij helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |