En de prijzen zijn al flink gezakt de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:34 schreef Renesite het volgende:
Ah, offerte voor 1350 voor een vaillant. Jeuj.
Dat dusquote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
Altijd als fouten me opvallen in ondertitels moet ik aan CL denken.
Wakker hoorquote:
Klopt. Valt me mee. Hoe dan ook wel rauw.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de prijzen zijn al flink gezakt de afgelopen jaren.
Vroeger was je zo 3000 kwijt
Nooit leuk zulke uitgaven. Met geld moet je leuke dingen doenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Valt me mee. Hoe dan ook wel rauw.
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog faillietquote:Op donderdag 2 april 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit leuk zulke uitgaven. Met geld moet je leuke dingen doen
En dat allemaal over de ruggen van die mensen in de schuldsanering. Uitvreterquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog failliet!
[ afbeelding ]
Ook deze kleuren. Ziet er erg chique uit![]()
Ik geef het terug aan de mensheid.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat allemaal over de ruggen van die mensen in de schuldsanering. Uitvreter
Ik zou er liever van op vakantie gaanquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog failliet!
[ afbeelding ]
Ook deze kleuren. Ziet er erg chique uit![]()
Wat heb ik daar de rest van de zomerweken aan?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er liever van op vakantie gaan
Idd, alsof de zon schijnt in NLquote:Op donderdag 2 april 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er liever van op vakantie gaan
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat heb ik daar de rest van de zomerweken aan?
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
'Beste Liesbeth.'
Goed zo, je hebt twee letters van m'n naam goed, bedankt voor de persoonlijke benadering, ik voel me enorm gewaardeerd zo
Zelfs mijn baas schrijft het nog wel eens verkeerd. Na 7 jaarquote:Op donderdag 2 april 2015 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dat is wel echt heel treurig
Ik beoordeel mensen altijd op het feit of ze mijn naam goed hebben geschreven
quote:
Echt, hoe treurigquote:Op donderdag 2 april 2015 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs mijn baas schrijft het nog wel eens verkeerd. Na 7 jaar
Meer voor mijquote:
Echt he, -iek ipv iquequote:
Misschien is hij dyslectischquote:
Nope, just an assquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef Renesite het volgende:
Rene
Renee
Renée
Reneé
RenAC
Ren[]
Ren
Renè
Reneè
Renèe
Kijk mij eens verbaasd zijnquote:
Nog 2 maanden volhouden!quote:
quote:
Rainéequote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef Renesite het volgende:
Rene
Renee
Renée
Reneé
RenAC
Ren[]
Ren
Renè
Reneè
Renèe
Dan ga je weg? Of hij?quote:
Ik let altijd heel goed op hoe namen geschreven worden. En ben ook niet lui met trema's enzo. Punten scorenquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan over de mijnequote:Op donderdag 2 april 2015 13:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal nooit meer klagen over mijn naam
quote:
Dat dacht ik ook jaquote:
Heb je al iets nieuws?quote:
Ik ook niet over de mijnequote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan over de mijne
Neuh die hoef ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet over de mijneAl had het me wel leuk geleken om een tweede naam te hebben.
Toen goeie serie. Nu waarschijnlijk geen reet meer aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja
En dan Lt. Gruber...
Het is nog wel grappig, maar idd wel gedateerd natuurlijk, maar in kan nog steeds gniffelen om de ode draadgrappen soms.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen goeie serie. Nu waarschijnlijk geen reet meer aan.
Rene is dacht ik ook dood?
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Praat je nu ook al tegen jezelf?
Good moaning!quote:
quote:
Zhello who am I speaking?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
'Allo, 'allo, zis is Night'awk, are you receiving me?
quote:
En het is nog lekkere chocola ookquote:Op donderdag 2 april 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]Nou ja, who cares. Winnen is winnen
Ik vind Tony overrated, maar ik hoef het dan ook niet te etenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is nog lekkere chocola ook
Geht gut?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
Zo. Sollicitatiegesprek gehad, nu echt weekend.
Bij die leuke tent?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
En? Prettig gesprek?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |