Ik zal je m'n punt eens laten voelenquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal je m'n punt eens laten voelen
Oh wacht...
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal je m'n punt eens laten voelen
Oh wacht...
Je houdt van me he, geef het maar toe?quote:
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:
Ga jij om met Gerard Joling?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet
Meer dan van Air... maar ssshhhttt...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je houdt van me he, geef het maar toe?
Deze MI ga ik heel hard onderdrukkenquote:
Dat hoor ik graag. Hosselbattlequote:Op donderdag 2 april 2015 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meer dan van Air... maar ssshhhttt...
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Goed dat ik m'n eigen vertalingen nog even nakijk voor ik het opstuur: ik heb ergens om de een of andere reden soa getypt ipv sauna. wtf
O wacht, er moest spa staan. Nu deed ik het weer verkeerd. Volgens mij moet m'n toetsenbord een halve cm naar links.
Het begint me inmiddels een stuk duidelijker te worden, de vertalingenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Goed dat ik m'n eigen vertalingen nog even nakijk voor ik het opstuur: ik heb ergens om de een of andere reden soa getypt ipv sauna. wtf
O wacht, er moest spa staan. Nu deed ik het weer verkeerd. Volgens mij moet m'n toetsenbord een halve cm naar links.
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
En de prijzen zijn al flink gezakt de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:34 schreef Renesite het volgende:
Ah, offerte voor 1350 voor een vaillant. Jeuj.
Dat dusquote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
Altijd als fouten me opvallen in ondertitels moet ik aan CL denken.
Wakker hoorquote:
Klopt. Valt me mee. Hoe dan ook wel rauw.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de prijzen zijn al flink gezakt de afgelopen jaren.
Vroeger was je zo 3000 kwijt
Nooit leuk zulke uitgaven. Met geld moet je leuke dingen doenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Valt me mee. Hoe dan ook wel rauw.
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog faillietquote:Op donderdag 2 april 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit leuk zulke uitgaven. Met geld moet je leuke dingen doen
En dat allemaal over de ruggen van die mensen in de schuldsanering. Uitvreterquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog failliet!
[ afbeelding ]
Ook deze kleuren. Ziet er erg chique uit![]()
Ik geef het terug aan de mensheid.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat allemaal over de ruggen van die mensen in de schuldsanering. Uitvreter
Ik zou er liever van op vakantie gaanquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals mijn nieuwe zonwering die ook komt. Ik ga nog failliet!
[ afbeelding ]
Ook deze kleuren. Ziet er erg chique uit![]()
Wat heb ik daar de rest van de zomerweken aan?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er liever van op vakantie gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |