Echt, hoe treurigquote:Op donderdag 2 april 2015 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs mijn baas schrijft het nog wel eens verkeerd. Na 7 jaar
Meer voor mijquote:
Echt he, -iek ipv iquequote:
Misschien is hij dyslectischquote:
Nope, just an assquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef Renesite het volgende:
Rene
Renee
Renée
Reneé
RenAC
Ren[]
Ren
Renè
Reneè
Renèe
Kijk mij eens verbaasd zijnquote:
Nog 2 maanden volhouden!quote:
quote:
Rainéequote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef Renesite het volgende:
Rene
Renee
Renée
Reneé
RenAC
Ren[]
Ren
Renè
Reneè
Renèe
Dan ga je weg? Of hij?quote:
Ik let altijd heel goed op hoe namen geschreven worden. En ben ook niet lui met trema's enzo. Punten scorenquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan over de mijnequote:Op donderdag 2 april 2015 13:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal nooit meer klagen over mijn naam
quote:
Dat dacht ik ook jaquote:
Heb je al iets nieuws?quote:
Ik ook niet over de mijnequote:Op donderdag 2 april 2015 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan over de mijne
Neuh die hoef ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet over de mijneAl had het me wel leuk geleken om een tweede naam te hebben.
Toen goeie serie. Nu waarschijnlijk geen reet meer aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja
En dan Lt. Gruber...
Het is nog wel grappig, maar idd wel gedateerd natuurlijk, maar in kan nog steeds gniffelen om de ode draadgrappen soms.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen goeie serie. Nu waarschijnlijk geen reet meer aan.
Rene is dacht ik ook dood?
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Praat je nu ook al tegen jezelf?
Good moaning!quote:
quote:
Zhello who am I speaking?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
'Allo, 'allo, zis is Night'awk, are you receiving me?
quote:
En het is nog lekkere chocola ookquote:Op donderdag 2 april 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]Nou ja, who cares. Winnen is winnen
Ik vind Tony overrated, maar ik hoef het dan ook niet te etenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is nog lekkere chocola ook
Geht gut?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
Zo. Sollicitatiegesprek gehad, nu echt weekend.
Bij die leuke tent?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
En? Prettig gesprek?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef Q. het volgende:
Lekker om zo je weekend in te gaanquote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben al gebeld dat ik dinsdag langs mag komen voor het 2e gesprek.
Yes! Deja-vu gevoel, ze zitten tegenwoordig in een pand waar ik 10 jaar geleden ook al heb gesolliciteerd bij het bedrijf wat daar toen zat. Een bedrijf wat jou ook niet onbekend is.quote:
Zitten ze daar ja?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Yes! Deja-vu gevoel, ze zitten tegenwoordig in een pand waar ik 10 jaar geleden ook al heb gesolliciteerd bij het bedrijf wat daar toen zat. Een bedrijf wat jou ook niet onbekend is.
quote:
Mooi pand welquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, lekker duidelijk weerquote:Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Yes! Deja-vu gevoel, ze zitten tegenwoordig in een pand waar ik 10 jaar geleden ook al heb gesolliciteerd bij het bedrijf wat daar toen zat. Een bedrijf wat jou ook niet onbekend is.
Fijn feliquote:Op donderdag 2 april 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik belde, ik zoek nog steeds naar fucks om te geven.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
De telegraaf belde. Ze willen hun nieuwsbericht terug
Ja, maar nu hopelijk met ander resultaatquote:
Stuk leuker bedrijf.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar nu hopelijk met ander resultaat
Amputatie van het lichaamsdeelquote:Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
OK, wie kan me helpen. Er zit een pleister aan m'n (open) wond geplakt. Wat moet ik doen? *lichte paniek*
En waarom een pleister op je vagina? Dat gaat echt niet mooi dichtgroeien.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
OK, wie kan me helpen. Er zit een pleister aan m'n (open) wond geplakt. Wat moet ik doen? *lichte paniek*
Serieus... ik ben zo niet blij nuquote:
Losweken met warm water? Gewoon laten zitten?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
Kan dat geen kwaad?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Losweken met warm water? Gewoon laten zitten?
Wordt waarschijnlijk afgestoten door de huid zou je denken.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan dat geen kwaad?
Had ik nu maar eens een EHBO-cursus gevolgd
Goed punt. Laat het nog wel ff zitten. Thanksquote:Op donderdag 2 april 2015 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk afgestoten door de huid zou je denken.
Het zou wat zijn als alles zomaar in de huid vergroeidquote:Op donderdag 2 april 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed punt. Laat het nog wel ff zitten. Thanks
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik danquote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als alles zomaar in de huid vergroeidDan zat m'n huid nu wel vol met stofjes en pluisjes.
Vraag anders of Air het er een keer af wil trekken als je niet oplet.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik dan
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag anders of Air het er een keer af wil trekken als je niet oplet.
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie bank slaapt gelukkig erg lekker
Dan mag CL wel op mijn bank slapen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij gaat er misschien binnenkort uit
Geef nooit opquote:
Dat is ze nog nooit geweest wil je zeggen?quote:
Het is alweer even geleden.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ze nog nooit geweest wil je zeggen?
Ik verwacht niet dat er nu ineens andere dingen gaan gebeuren dan toenquote:
Dat is toch die show waarbij BN'ers pasen aan elkaar lullen en zingen?quote:
Yep, gelukkig moet ik biljarten, maar zal wel weer drama zijn om bij de Albert Heijn te komen en parkeren zal ook wel weer kut zijn als ik thuis kom vanavond. Van mij had het niet gehoeven allemaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is toch die show waarbij BN'ers pasen aan elkaar lullen en zingen?
Overbodig gelul idd, ik heb er ook niks mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, gelukkig moet ik biljarten, maar zal wel weer drama zijn om bij de Albert Heijn te komen en parkeren zal ook wel weer kut zijn als ik thuis kom vanavond. Van mij had het niet gehoeven allemaal.
Idealiter wel, maar als het vast zit zit het vast, niet aan pulken of trekken. Ook niet als het na het douchen half los komtquote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |