Goed punt. Laat het nog wel ff zitten. Thanksquote:Op donderdag 2 april 2015 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk afgestoten door de huid zou je denken.
Het zou wat zijn als alles zomaar in de huid vergroeidquote:Op donderdag 2 april 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed punt. Laat het nog wel ff zitten. Thanks
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik danquote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als alles zomaar in de huid vergroeidDan zat m'n huid nu wel vol met stofjes en pluisjes.
Vraag anders of Air het er een keer af wil trekken als je niet oplet.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik dan
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag anders of Air het er een keer af wil trekken als je niet oplet.
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie bank slaapt gelukkig erg lekker
Dan mag CL wel op mijn bank slapen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij gaat er misschien binnenkort uit
Geef nooit opquote:
Dat is ze nog nooit geweest wil je zeggen?quote:
Het is alweer even geleden.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ze nog nooit geweest wil je zeggen?
Ik verwacht niet dat er nu ineens andere dingen gaan gebeuren dan toenquote:
Dat is toch die show waarbij BN'ers pasen aan elkaar lullen en zingen?quote:
Yep, gelukkig moet ik biljarten, maar zal wel weer drama zijn om bij de Albert Heijn te komen en parkeren zal ook wel weer kut zijn als ik thuis kom vanavond. Van mij had het niet gehoeven allemaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is toch die show waarbij BN'ers pasen aan elkaar lullen en zingen?
Overbodig gelul idd, ik heb er ook niks mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, gelukkig moet ik biljarten, maar zal wel weer drama zijn om bij de Albert Heijn te komen en parkeren zal ook wel weer kut zijn als ik thuis kom vanavond. Van mij had het niet gehoeven allemaal.
Idealiter wel, maar als het vast zit zit het vast, niet aan pulken of trekken. Ook niet als het na het douchen half los komtquote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, true, maar moet toch ook wel een keer verschoond worden denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |