Nietzogoede vrijdagquote:
Volgens mij was er gewoon een of andere links relschopper die op een voetstuk is gezet door een stel IQ-lozen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
Aangezien ik niet geloof, en begrijp me niet verkeerd, ik geloof niet alleen niet in de Bijbelse figuur Jezus, ik geloof niet dat er ooit een Jezus van Nazareth an sich heeft bestaan. Niet als zoon van God, niet als philosoof.
Dat heb ik ook twee maanden gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt ergens in het gebouw iemand te hoesten als een zeehond
Er waren in die tijd ladingen profeten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij was er gewoon een of andere links relschopper die op een voetstuk is gezet door een stel IQ-lozen.
Zo, en dan nu
Beetje bij elkaar geraapt zootje dus?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er waren in die tijd ladingen profeten.
Maar Jezus is compleet, 100% gebaseerd op oudere verhalen mythes. Echt werkelijk elk onderdeel.
Niet aan gedacht. Kan er ook niet mee zitten: hoest moet eruitquote:
Yup, net als Pasen (heidense rituelen + joodse viering + christen sausje)quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje bij elkaar geraapt zootje dus?
Dat wist ik jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, net als Pasen (heidense rituelen + joodse viering + christen sausje)
Jij ook de Sjaak ja?quote:
Gelukkig niet meer, maar heb er wel zo'n 2 maanden last van gehad. Van hoofd en spierpijn tot zware hoest en verotte maag en darmen, etc.. alles is wel meerdere malen voorbij gekomen in die maanden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook de Sjaak ja?
Verder had ik nergens last van. ALleen zo'n vastzittende hoest met smerige rochels
Oh, dan stop ik direct met klagen. Dat is fucked up zegquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer, maar heb er wel zo'n 2 maanden last van gehad. Van hoofd en spierpijn tot zware hoest en verotte maag en darmen, etc.. alles is wel meerdere malen voorbij gekomen in die maanden.
Zonnekoningquote:
Ach het is weer overquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik direct met klagen. Dat is fucked up zeg
Check. Maar ik heb er zoveel mensen over gehoord. Sprak de huisarts en die vertelde dat ze net iemand op cunsult had gehad die al sinds november aan het hoesten wasquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach het is weer overIk kan mijn niet herinneren dat ik ooit zo lang last heb gehad van de griep, nu is mijn geheugen op mijn leeftijd al niet alles meer maar zoiets weet ik nog wel
Ja het was (is) een hardnekkige griep dit jaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check. Maar ik heb er zoveel mensen over gehoord. Sprak de huisarts en die vertelde dat ze net iemand op cunsult had gehad die al sinds november aan het hoesten was
Maar dit weekend eindelijk mooier weer zeggen ze. Alle ramen en deuren open. Alle vieze luchtjes wegwapperenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja het was (is) een hardnekkige griep dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |