Still...quote:
I.d.d., hier gaat het sowieso automatisch maar vaak zet ik de ventilatieroosters helemaal open of doe de schuifpui en wat ramen open. Ik ben voor mijn toenmalige werk vaak bij (oudere mensen en tokkies) geweest die volop zaten te paffen en werkelijk nooit ventileerden, gadverdamme alles wat ik vastpakte plakte en stonk en dat door het gehele huisquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel mensen doen dat niet goed genoeg. Bacteriën en virussen in huis houden en vervolgens andere mensen weer aansteken
Still at workquote:
That's disgustingquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d., hier gaat het sowieso automatisch maar vaak zet ik de ventilatieroosters helemaal open of doe de schuifpui en wat ramen open. Ik ben voor mijn toenmalige werk vaak bij (oudere mensen en tokkies) geweest die volop zaten te paffen en werkelijk nooit ventileerden, gadverdamme alles wat ik vastpakte plakte en stonk en dat door het gehele huis
* MissMSX legt arm om Boes heen. Je hebt het echt zwaar he?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
That's disgusting
Hier staat sowieso altijd het slaapkamerraam open dag en nacht. Behalve als er een echt straffe oostenwind staat, dan gaat hij overdag dicht, maar 's nachts weer gewoon op een kiertje
Ventileren
Er woont hier verder toch niemand.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel mensen doen dat niet goed genoeg. Bacteriën en virussen in huis houden en vervolgens andere mensen weer aansteken
Ja dat had ik eerst dus ook, maar sinds ik van de zomer 's nachts wakker werd van klapjosti's die een winkel gingen bevoorraden ging het raam dicht en een rolluik ervoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
That's disgusting
Hier staat sowieso altijd het slaapkamerraam open dag en nacht. Behalve als er een echt straffe oostenwind staat, dan gaat hij overdag dicht, maar 's nachts weer gewoon op een kiertje
Ventileren
You wouldn't believe, lovequote:Op vrijdag 3 april 2015 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX legt arm om Boes heen. Je hebt het echt zwaar he?
Tochtatrips zijn ook heel slecht eigenlijk. Leuk voor je gasrekening misschien, maar de pest voor je gezondheidquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerst dus ook, maar sinds ik van de zomer 's nachts wakker werd van klapjosti's die een winkel gingen bevoorraden ging het raam dicht en een rolluik ervoor
En ik heb maar 1 fatsoenlijk raampje in het hele fucking huis. Wie dat bedacht heeftOverdag gaat die wel open, plus de tochtstrips, tenzij de wind erop staat zoals van de week.
Je mag wel even op de divan hoor. Lucht je hart enzoquote:
Als ik dat ga doen val ik direct in slaap denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag wel even op de divan hoor. Lucht je hart enzo
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen val ik direct in slaap denk ik
Sorryquote:
Ik vind het wel lief hoorquote:
Wat is daar lief aan?quote:
Slapende mannen?quote:
Ik wil slapen. In een groot bed. Met iemand naast mequote:
Voor elk post kun je haast wel een anti-post vinden op het internet: http://www.jonsorensen.ne(...)sushorus-connection/quote:
Wellicht, maar er zijn veel meer soortgelijke, oudere, verhalen. Jezus is gewoon op geen enkel punt origineel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor elk post kun je haast wel een anti-post vinden op het internet: http://www.jonsorensen.ne(...)sushorus-connection/
Sorry, daar kan ik je niet bij helpenquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil slapen. In een groot bed. Met iemand naast me
Dat weet ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik je niet bij helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |