SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Smash Series
Yoshi Woolly World (groene ook in bundel met game)
Splatoon
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Deze week nog niet. Ze lopen achter.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:28 schreef Yi-Long het volgende:
En? Hebben ze al een nieuwe 3DS aangekondigd....?
Ze hebben al meerdere F2P games, Steel Diver en Pokemon Shuffle.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
Hmmm dit lijkt wel voorsorteren op mobile games.
Dit jaquote:Op donderdag 2 april 2015 00:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
verdraaid...waarom geen wii U animal crossing?![]()
![]()
Stond gepland voor mei oorspronkelijkquote:Op donderdag 2 april 2015 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dry Bowser als coureur![]()
En deze maand al!![]()
Je bent vergeten dat e3 over 2 maanden is en ze daar megatons nodig hebnenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
oké, toch wat minpuntjes, ook al blijft nintendo natuurlijk bazenzooi.
- geen info over starfox
- geen info over zelda u
- geen animal crossing op wii U
- geen pokémon op wii U
- niet genoeg nieuwe amiibo's aangekondigd
nog iets anders wat ik vergeten ben?!
true. Naja ik ben blij met de nieuwe splatoon info. Ik weet niet wat jullie van de game vinden, maar dat wordt voor mij echt een must-have. lijkt me een verfrissende nieuwe nintendo gamequote:Op donderdag 2 april 2015 00:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat het gaat over updates voor al aangekondigde games
Zelfde reden als waarom ze geen WiiU Pokemon maken: Ze geven geen fuck om de WiiU, en blijkbaar is 3DS makkelijker cashen.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
verdraaid...waarom geen wii U animal crossing?![]()
![]()
Splatoonquote:Op donderdag 2 april 2015 00:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
true. Naja ik ben blij met de nieuwe splatoon info. Ik weet niet wat jullie van de game vinden, maar dat wordt voor mij echt een must-have. lijkt me een verfrissende nieuwe nintendo game
Starfoxquote:Op donderdag 2 april 2015 01:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom ze geen WiiU Pokemon maken: Ze geven geen fuck om de WiiU, en blijkbaar is 3DS makkelijker cashen.
Zelda zal waarschijnlijk gewoon opschuiven naar hun volgende console. Alleen Xenoblade is dan eigenlijk nog interessant voor dit jaar, wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Starfox
Zelda
Mario Maker
Yoshi's wooly world
Mario Kart 8 new tracks
Kirby & the rainbow curse
Xenoblade X
Al de virtual console games
>wat
zelda u is ge delayedquote:Op donderdag 2 april 2015 00:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
oké, toch wat minpuntjes, ook al blijft nintendo natuurlijk bazenzooi.
- geen info over starfox
- geen info over zelda u
- geen animal crossing op wii U
- geen pokémon op wii U
- niet genoeg nieuwe amiibo's aangekondigd
nog iets anders wat ik vergeten ben?!
Dit! Die DLC ziet er zo tof uit! Ben verdomme een volwassen vent maar toch loop ik warm voor dat soort spulquote:Op donderdag 2 april 2015 00:40 schreef s0ul1991 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Animal Crossing stuff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb al DK Tropical Freezequote:Op woensdag 1 april 2015 21:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal niet? Als je niks van dit hebt zou ik voor Tropical Dong gaan!
Gratis update op 23 april.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heb al DK Tropical Freeze
Hmm, Die mario kart 200cc, is dat betalend?
Heb nog helemaal niks van de direct gezien, bij thuiskomen zal ik het wel even bekijken.
die 'niet genoeg amiibo' comment was een grapjequote:Op donderdag 2 april 2015 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet genoeg nieuwe Amiibo? Whut
Twee nieuwe series aangekondigd (Yoshi en Splatoon) en 9 nieuwe Smash-Amiibo!
Al de andere games heb ik niet.quote:
Animal Crossing: New Leaf zou ik voor gaan als je een 3DS hebt. Zelf heb ik daar al 100+ uren inquote:Op donderdag 2 april 2015 12:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Al de andere games heb ik niet.
Ik denk dat ik het beste voor de platinum games ga, maar keuze is beperkt
Kheb nog een enorme reeks aan spelletjes waar ik nog niet aan toe ben gekomen.
Heb laatste tijd weinig gegamed, zit niet zo vaak thuis tegenwoordig...
Ik maak een grotere backlog aan games
Ik wil ook keer door jouw stadje lopen. Die zag er zo bizar uitgebreid uit! Wanneer staan je poorten vaak open?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Animal Crossing: New Leaf zou ik voor gaan als je een 3DS hebt. Zelf heb ik daar al 100+ uren in
DM me maar eens wanneer je speelt en dan zet ik ze wel open voor jequote:Op donderdag 2 april 2015 15:28 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ik wil ook keer door jouw stadje lopen. Die zag er zo bizar uitgebreid uit! Wanneer staan je poorten vaak open?
Zal ik zeker doen! Voornamelijk in de avonduren, overdag helaas weinig tijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:41 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
DM me maar eens wanneer je speelt en dan zet ik ze wel open voor je
Vergeef het ons. Als excuus is hier is een comic die ik met 1 van mijn villagers heb gemaakt:quote:
Is goedquote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen! Voornamelijk in de avonduren, overdag helaas weinig tijd.
Bayonetta 2 special edition niet nadenken gewoon doenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Al de andere games heb ik niet.
Ik denk dat ik het beste voor de platinum games ga, maar keuze is beperkt
Kheb nog een enorme reeks aan spelletjes waar ik nog niet aan toe ben gekomen.
Heb laatste tijd weinig gegamed, zit niet zo vaak thuis tegenwoordig...
Ik maak een grotere backlog aan games
Nadenken is sowieso voor idioten, dat weet iedereen...quote:Op donderdag 2 april 2015 17:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bayonetta 2 special edition niet nadenken gewoon doen
Daar had ik nog nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nadenken is sowieso voor idioten, dat weet iedereen...
Oeh, diepzinnig!quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit over nagedacht.
Ze laten de pers het werk doenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef s0ul1991 het volgende:
Het viel me trouwens wel op dat we geen Kirby and the Rainbow Paintbrush trailer of reminder kregen bij de direct. Game komt over een maandje uit.
Nou vertel me meer over de gamequote:
Ik doe de review niet. Voor de rest hebben we vreemd genoeg een embargo, terwijl de game allang uit is in Amerika. Soms is Nintendo niet echt heel logisch te noemenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nou vertel me meer over de gameNaja eigenlijk kan ik het beste op YouTube wat zoeken. Aangezien die game al lang in de VS uit is. Maar wij krijgen Yoshi eerst! Goeie trade lijkt me
Nintendo gonna Nintendo.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe de review niet. Voor de rest hebben we vreemd genoeg een embargo, terwijl de game allang uit is in Amerika. Soms is Nintendo niet echt heel logisch te noemen
Ik heb 'm vannacht gekocht.quote:
Dat is logisch op zich, gerekt ziet zo'n game er niet uit, en gezoomed ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb 'm vannacht gekocht.
Ik had geen remake verwacht ofzo, maar het game scherm op de tablet controller word maar voor 2/3 gebruikt. Erg irritant dat het niet full-screen is...
Is die wel fullscreen op de tv dan ?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb 'm vannacht gekocht.
Ik had geen remake verwacht ofzo, maar het game scherm op de tablet controller word maar voor 2/3 gebruikt. Erg irritant dat het niet full-screen is...
Nou, ik doe de review en ik mag er niets over zeggen want de grote baas kijkt meequote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nou vertel me meer over de gameNaja eigenlijk kan ik het beste op YouTube wat zoeken. Aangezien die game al lang in de VS uit is. Maar wij krijgen Yoshi eerst! Goeie trade lijkt me
Jij doet 'm? BIASED!quote:Op donderdag 2 april 2015 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, ik doe de review en ik mag er niets over zeggen want de grote baas kijkt mee
He forgot how to fashion.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:28 schreef chibibo het volgende:
Ik kijk net een stukje terug van de Direct, maar wtf is dit?
[ afbeelding ]
Heeft Iwata per ongeluk een pak van Reggie aangetrokken? Staat hij voor een lachspiegel? Wordt hij een speelbaar personage in de volgende Donkey Kong game?
Nou, in het ergste geval is hij ontzettend afgevallen omdat hij ziek is/was...quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:28 schreef chibibo het volgende:
Ik kijk net een stukje terug van de Direct, maar wtf is dit?
[ afbeelding ]
Heeft Iwata per ongeluk een pak van Reggie aangetrokken? Staat hij voor een lachspiegel? Wordt hij een speelbaar personage in de volgende Donkey Kong game?
http://www.nintendo.co.jp/ir/en/stock/meeting/140627/index.htmlquote:Op vrijdag 3 april 2015 07:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, in het ergste geval is hij ontzettend afgevallen omdat hij ziek is/was...
En nog nergens anders te vinden ook. Wat een treurnis weer dit. Wat willen ze nou, dat ik alle mogelijke verkooppagina's blijf refreshen de komende weken totdat ik ze een keer zie en dan binnen een kwartier moet bestellen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Splatoon met Inktvis heeft op Amazon DE gestaan. Was aan het twijfelen, wilde toen toch bestellen, issie alweer uitverkocht
Daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En nog nergens anders te vinden ook. Wat een treurnis weer dit. Wat willen ze nou, dat ik alle mogelijke verkooppagina's blijf refreshen de komende weken totdat ik ze een keer zie en dan binnen een kwartier moet bestellen?
Ja omdat 100 apen met typemachines uiteindelijk een regel Shakespeare produceren. Maar in de tussentijd managen ze Nintendo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:03 schreef tailfox het volgende:
Kan nintendo de vraag ineens niet aan ofzo?
Klopt helemaal. Daarom koop ik ze de laatste tijd bij Nippon-Yasan of Amiami. Geen gedonder en binnen een weel heb je het binnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
En op amazon.co.jp zijn ze gewoon open voor pre-order. Geen vuiltje aan de lucht. Je kan ze alleen niet buiten Japan bestellen.
Doet amiami ook amiibo's? Even checken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Daarom koop ik ze de laatste tijd bij Nippon-Yasan of Amiami. Geen gedonder en binnen een weel heb je het binnen.
Meen je dat? en hoe doe je dat dan met invoerkosten/douanekosten? hoe druk je dat? en de games/amiibo die je daar besteld, zijn gewoon Engels/non-regionlocked?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Daarom koop ik ze de laatste tijd bij Nippon-Yasan of Amiami. Geen gedonder en binnen een weel heb je het binnen.
het lijkt wel of winkels moeite hebben om nintendo spullen te verkopen en daardoor nu minder inkopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja omdat 100 apen met typemachines uiteindelijk een regel Shakespeare produceren. Maar in de tussentijd managen ze Nintendo.
http://slist.amiami.com/t(...)it=Search&pagemax=40quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet amiami ook amiibo's? Even checken.
Nee. Nintendo produceert gewoon te weinig. 100% van het gebrek ligt aan Nintendo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
het lijkt wel of winkels moeite hebben om nintendo spullen te verkopen en daardoor nu minder inkopen.
Nippon-Yasan zet standaard ¤10 als waarde op de verpakking. Dus geen extra kosten etc. De Amiibo's zijn regio vrij. Alleen de verpakking is Japans. Verzendkosten zijn te doen ¤9 in track and tracequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Meen je dat? en hoe doe je dat dan met invoerkosten/douanekosten? hoe druk je dat? en de games/amiibo die je daar besteld, zijn gewoon Engels/non-regionlocked?
nouja de bart shit heeft meer spullen van de wii dan wiiuquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Nintendo produceert gewoon te weinig. 100% van het gebrek ligt aan Nintendo.
doen ze standaard ja? dus hoef je niet zelf om te vragen? klinkt goed! wat is hun website? kan ik eens kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nippon-Yasan zet standaard ¤10 als waarde op de verpakking. Dus geen kosten etc. De Amiibo's zijn regio vrij. Alleen de verpakking is Japans. Verzendkosten zijn te doen ¤9 in track and trace
Dat ligt dan aan Bart Smit. De amiibo's zijn een wereldwijd probleem.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja de bart shit heeft meer spullen van de wii dan wiiu
https://www.nippon-yasan.comquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
doen ze standaard ja? dus hoef je niet zelf om te vragen? klinkt goed! wat is hun website? kan ik eens kijken
https://www.nippon-yasan.com/quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
doen ze standaard ja? dus hoef je niet zelf om te vragen? klinkt goed! wat is hun website? kan ik eens kijken
nouja ik wil pikmin.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan Bart Smit. De amiibo's zijn een wereldwijd probleem.
oke tof! thanks!quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
https://www.nippon-yasan.com/
Bij opmerkingen zet ik wel altijd: "mark the value as ¤10 please" voor de zekerheid. Maar ook 1 keer vergeten, maar toen hadden ze ook als ¤10 gemarkeerd. Dat was met Rosalina (die ik voor ¤30 had gekocht)
Als je vrienden hebt wel ja...ik vond het kutte aan MP10 wel dat je alleen maar een wii (u) remote plus kunt gebruiken naast de gamepad...zucht wat een ellendige dingen vind ik dat zeg -.-'...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja ik wil pikmin.
Is trouwens Mario Party 10 en new super Mario wiiu leuk met vrienden?
voor die tripple wil ik best 40 euro geven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
oke tof! thanks!die triple splatoonbox is het misschien wel waard om hier naartoe te halen.
Plus is niet nodig, normale werken ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Als je vrienden hebt wel ja...ik vond het kutte aan MP10 wel dat je alleen maar een wii (u) remote plus kunt gebruiken naast de gamepad...zucht wat een ellendige dingen vind ik dat zeg -.-'...
wat een fucking ellende 2 blokjes maar moeten kopen danquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Als je vrienden hebt wel ja...ik vond het kutte aan MP10 wel dat je alleen maar een wii (u) remote plus kunt gebruiken naast de gamepad...zucht wat een ellendige dingen vind ik dat zeg -.-'...
de duurste triple pack kost 3240 yen. komt neer op 25 euro + verzendkosten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
voor die tripple wil ik best 40 euro geven.
Heb je 5 euro winst als je er 2 besteld
2 blokjes? mis ik wat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat een fucking ellende 2 blokjes maar moeten kopen dan
verzendkosten zijn toch een 10tje?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
de duurste triple pack kost 3240 yen. komt neer op 25 euro + verzendkosten.
gewone werken blijkbaar ook volgens noppie, ik vind ze niet minder irritant helaasquote:
De pro controllers werken niet?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:24 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
gewone werken blijkbaar ook volgens noppie, ik vind ze niet minder irritant helaas! maar wel zonde, had gehoopt dat die pro controllers hadden gewerkt
en ik zit net even te kijken bij de shipping costs. tussen de 10 en 20 euro idd. zoiets
Je kan ook gaan voor een Mario Party loos bestaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De pro controllers werken niet?
Vaarwel hoop op een wii-mote loos bestaan.
Dat is wel een heel triest bestaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kan ook gaan voor een Mario Party loos bestaan
mario kart, super smash, hyrule warriors, mario party (als je het aankuntquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:33 schreef tailfox het volgende:
Maar nee zit wekelijks met vrienden op de bank en beetje nintendo.
-mario kart heb ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:35 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
mario kart, super smash, hyrule warriors, mario party (als je het aankunt), straks splatoon
Van een video die ik gister zag van Splatoon bestaat er geen co-op. Ik lees nu ergens anders dat er wel local MP mogelijk is. Voor 2 spelers.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
-mario kart heb ik
- super smash spelen we meestal
-hyrule als er nog mensen moeten komen
Spatoon is toch die vage shooter hoeveel mensen kan je dat met een wiiu en Is het kijken ook leuk
Ik denk dezelfde reden als Capt Toad en Kirby. Qua speeltijd zijn die games wat aan de lage kant.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:17 schreef koei het volgende:
Waarom is Mario Party 10 eigenlijk zo goedkoop in vergelijking met andere games? Zijn het minder mini-games ofzo? Eerdere Mario Party's waren altijd net zo duur als andere games voor dat platform dus ik ben een beetje wantrouwend...
Ja, maar dat zijn lineaire games die je meestal één keer doorspeelt. Mario Party is juist een spel dat je regelmatig opnieuw uit de kast pakt en waarbij het weinig uitmaakt of je het spel al tig keer gespeeld hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:29 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik denk dezelfde reden als Capt Toad en Kirby. Qua speeltijd zijn die games wat aan de lage kant.
Dan blijft het alsnog een game met relatief weinig content bestaande uit minigames. Daar vraag je simpelweg geen full-price voor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn lineaire games die je meestal één keer doorspeelt. Mario Party is juist een spel dat je regelmatig opnieuw uit de kast pakt en waarbij het weinig uitmaakt of je het spel al tig keer gespeeld hebt.
Maar waarom bij de eerdere Mario Party's dan wel? Biedt deze game dan minder minigames dan vorige delen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dan blijft het alsnog een game met relatief weinig content bestaande uit minigames. Daar vraag je simpelweg geen full-price voor.
Dat klopt. Maar de rondes zijn maar zo'n 30 minuten, Je hebt 5 borden volgens mij. 3 Game modes waarbij je bij 1tje minimaal 1 amiibo nodig hebt. Bowser Party heeft maar 2 borden. Mini games waren al eens in andere games te vinden (MP9 en Wii Party U).quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn lineaire games die je meestal één keer doorspeelt. Mario Party is juist een spel dat je regelmatig opnieuw uit de kast pakt en waarbij het weinig uitmaakt of je het spel al tig keer gespeeld hebt.
ja Kirby was maar ¤31 laatstquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo games zijn niet zo duur over het algemeen. Hyrule Warriors is slechts 45 bijvoorbeeld.
Voor 40-50 euro koop je Nintendo games, soms zelfs een paar euro minder ook.
Mario Party 10: 73quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:46 schreef koei het volgende:
[..]
Maar waarom bij de eerdere Mario Party's dan wel? Biedt deze game dan minder minigames dan vorige delen?
Ehh, uitverkocht?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi SE besteld! Amazon DE, nou, dat viel nog mee.
True. Heb ook nog nergens in NL of UK de Splatoon meuk gezien. Maar ja, dan is het alsnog niet gegarandeerd geloof ik.quote:
Nope, ik hou de sites in de gatenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
Maar het is ook totaal niet bekend wanneer die pre-sales beginnen zeker? Fucking loterij weer.
Je moet mazzel hebben inderdaad, is vandaag meerdere keren beschikbaar geweest.quote:
Welken hou je erbij? Tegenwoordig pre-order ik alleen maar als ik gebruik kan maken met Paypal of acceptgiro/klarna/afterpay. Na dat All4Games verhaal pas ik wel op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet mazzel hebben inderdaad, is vandaag meerdere keren beschikbaar geweest.
Splatoon lijkt voorlopig wel op. Maar ja. Ik hou de Nederlandse sites ook in de gaten.
We'll see
Bol, Mediamarkt, Intertoys, BartSmit, Amazon DE, FR, UK en Coolblue.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Welken hou je erbij? Tegenwoordig pre-order ik alleen maar als ik gebruik kan maken met Paypal of acceptgiro/klarna/afterpay. Na dat All4Games verhaal pas ik wel op.
Probleem bij Coolblue, Intertoys en BartSmit is dat je niet kunt bestellen. Je krijgt alleen een e-mailtje wanneer je kunt bestellen. En dat is altijd op de release dag.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bol, Mediamarkt, Intertoys, BartSmit, Amazon DE, FR, UK en Coolblue.
Verder het Amiibotopic op Budgetgaming. Bestel ook alles met achteraf betalen, of bij bedrijven die ik vertrouw.
Niet die met de wollen amiibo er bijquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef Gutanoth het volgende:
hebben jullie het nou alleen specifiek over de special edition? Wat houdt die precies in dan? Ik zie yoshi gewoon bij Nedgame staan
Die worden toch ook los verkocht ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Niet die met de wollen amiibo er bij. We zijn zulke Nintendo fans dat we precies die willen hebben
Ja. Maar Amiibo's en Nederland is niet echt een goeie combo... En het pakket is goedkoper natuurlijkquote:
Aah ja snap het, ik moet en zal zo'n groene en roze (voor vriendin) hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja. Maar Amiibo's en Nederland is niet echt een goeie combo... En het pakket is goedkoper natuurlijk
Sluit maar aan achter in de rij vriendquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aah ja snap het, ik moet en zal zo'n groene en roze (voor vriendin) hebben
Haha toch maar weer de pre-orders in de gaten houden dan D:quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Sluit maar aan achter in de rij vriend
Dat nadeel is ook een voordeelquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Probleem bij Coolblue, Intertoys en BartSmit is dat je niet kunt bestellen. Je krijgt alleen een e-mailtje wanneer je kunt bestellen. En dat is altijd op de release dag.
Ik heb er nog niet veel voordeel van ondervonden helaas. E-mails niet ontvangen wanneer het beschikbaar was. Gebeurde met Rosalina Amiibo en ook Majora's Mask Limited Edition. Dat was bij BS en Intertoys. Maar ik geloof je op je woordquote:
Nee. Die mails werken niet inderdaad. Maar check de sites woensdag voor release, in de ochtend.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:16 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel voordeel van ondervonden helaas. E-mails niet ontvangen wanneer het beschikbaar was. Gebeurde met Rosalina Amiibo en ook Majora's Mask Limited Edition. Dat was bij BS en Intertoys. Maar ik geloof je op je woord
Scheisse nicht verfurgbarquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi SE besteld! Amazon DE, nou, dat viel nog mee.
Nein, Europäische Spiele haben mehrere Texte und die Anpassung an die Spracheinstellung der Konsole.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Scheisse nicht verfurgbar
Krijg je nu Deutsche bildschirmtext?
Siquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nein, Europäische Spiele haben mehrere Texte und die Anpassung an die Spracheinstellung der Konsole.
16:9 ratio dan ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:50 schreef nomar83 het volgende:
Mario 64 ziet er wel scherp uit zeg. Hebben ze de game geupscaled naar 720p of verbeeld ik het me maar?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
16:9 ratio dan ?
wil hem eigenlijk aanschaffen maar als het 4:3 is ga ik me er dood aan ergeren![]()
( zwarte balken aan de zijkant van je scherm)
4:3quote:
Dacht je dat het automagisch 16:9 werd?quote:
Ze hadden dat zonder veel moeite toe kunnen voegen, iig de optie geven ervoor in de settings.quote:Op zaterdag 4 april 2015 08:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Dacht je dat het automagisch 16:9 werd?
het porten kost toch tijd. Konden ze dat meteen doenquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Dacht je dat het automagisch 16:9 werd?
het is al spannend om te kopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
Maar het is ook totaal niet bekend wanneer die pre-sales beginnen zeker? Fucking loterij weer.
Nou ja, spannend, godsgruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is al spannend om te kopen.
Je kan niet gewoon een winkel binnen lopen en hopen op die game en amiibo
it's a game to buy a gamequote:Op zaterdag 4 april 2015 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, spannend, godsgruwelijk irritant.
Ugh zwarte balken boven en onder.quote:
Zwarte balken links en rechts snap ik prima, het beeldformaat was vroeger anders en het is geen echter remake. Maar zwarte balken onder en boven is voor mij persoonlijk altijd een no-go.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:30 schreef nomar83 het volgende:
De zwarte balken storen mij niet.
Ik twijfel nog over DK 64. Geen liefhebber van de game, maar aan de andere kant heb ik het lang niet meer gespeeld dus misschien denk ik er nu 16 jaar later anders over.
Heeft dat niet te maken met het opschalen van PAL? Als je 1080 verticale beeldlijnen wilt is dat iets meer dan twee keer de hoogte van SD.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zwarte balken links en rechts snap ik prima, het beeldformaat was vroeger anders en het is geen echter remake. Maar zwarte balken onder en boven is voor mij persoonlijk altijd een no-go.
FFVII had het ook op de PS3. Voor mij destijds een grote afknapper waarna ik de game alsnog via de US Store gekocht heb, dit keer zonder zwarte balken aan de boven- en onderkant.
De N64 versie is 240p, voor de Wii versie wordt op 480p gerenderd. De Wii U schaalt dit 2x naar 960p, dan houd je 120 lijnen over bij 1080p.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zwarte balken links en rechts snap ik prima, het beeldformaat was vroeger anders en het is geen echter remake. Maar zwarte balken onder en boven is voor mij persoonlijk altijd een no-go.
Goede keus want de Europese is ook 17% trager.quote:FFVII had het ook op de PS3. Voor mij destijds een grote afknapper waarna ik de game alsnog via de US Store gekocht heb, dit keer zonder zwarte balken aan de boven- en onderkant.
Mwah, meestal vallen oude games mij een beetje tegen. Pas bijvoorbeeld de eerste Ratchet & Clank gespeeld (Vita), maar vond het allemaal niet zo bijzonder. Ook spellen die ik al weleens gespeeld heb waren toch een stuk minder leuk als ik ze jaren later nog eens ging spelen, gameplay is gewoon vernieuwd tegenwoordig, je kan meer, ziet er beter uit, etc. etc.. Enige uitzondering daarop waren eigenlijk RPG's en sommige 2D platformers, die doorstaan de tand des tijds heel goed.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:30 schreef nomar83 het volgende:
De zwarte balken storen mij niet.
Ik twijfel nog over DK 64. Geen liefhebber van de game, maar aan de andere kant heb ik het lang niet meer gespeeld dus misschien denk ik er nu 16 jaar later anders over.
Ah, NTSC. grappig. Is het altijd de NTSC versie op de Wii U?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef Aether het volgende:
[..]
De N64 versie is 240p, voor de Wii versie wordt op 480p gerenderd. De Wii U schaalt dit 2x naar 960p, dan houd je 120 lijnen over bij 1080p.
Duidelijke uitleg. Bij de PS3 was het trouwens niet de bedoeling dat je als inwoner van de EU games in de US Store ging kopen maar Sony deed er bij mijn weten niet moeilijk over. Ik kan nog steeds inloggen op mijn US account.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef Aether het volgende:
[..]
De N64 versie is 240p, voor de Wii versie wordt op 480p gerenderd. De Wii U schaalt dit 2x naar 960p, dan houd je 120 lijnen over bij 1080p.
[..]
Goede keus want de Europese is ook 17% trager.
Nintendo consoles zijn in de unit zelf regio geblokkeerd. Dus denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Duidelijke uitleg. Bij de PS3 was het trouwens niet de bedoeling dat je als inwoner van de EU games in de US Store ging kopen maar Sony deed er bij mijn weten niet moeilijk over. Ik kan nog steeds inloggen op mijn US account.
Zou zoiets bij de WiiU ook kunnen?
Meestal staat er dan "dit is de Amerikaanse versie" bij. SMW en DKC1 zijn bijvoorbeeld NTSC maar DKC2 en LttP niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, NTSC. grappig. Is het altijd de NTSC versie op de Wii U?
Super Mario 64 is inderdaad de Amerikaanse versie. De releasedatum staat namelijk op 1996, in Europa kwam de game in 1997.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Meestal staat er dan "dit is de Amerikaanse versie" bij. SMW en DKC1 zijn bijvoorbeeld NTSC maar DKC2 en LttP niet.
De Wii U kan geen 50Hz aan zodat elk vijfde frame herhaald wordt op 60Hz.
Zie nu dat het ook op de website staat:quote:Op zondag 5 april 2015 10:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Super Mario 64 is inderdaad de Amerikaanse versie. De releasedatum staat namelijk op 1996, in Europa kwam de game in 1997.
quote:Let op: Super Mario 64 op de Wii U Virtual Console is de Amerikaanse versie van het spel.
http://www.nintendo.nl/Sp(...)Mario-64-269745.html
quote:Op maandag 6 april 2015 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
Vraagje, zijn Wii-U games die in Frankrijk verkocht worden ook in het Engels speelbaar?
Omdat Yoshi's Woolly World + Amiibo daar nog te pre-orderen is
http://www.amazon.fr/Yosh(...)=amiibo+yoshi+woolly
Mijn eeuwige dank herenquote:Op maandag 6 april 2015 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik heb Yoshi in Duitsland en Splatoon in Frankrijk bij Amazon besteld. Europese releases zijn overal gelijk.
Splatoon ook + amiibo? Ik grijp er iedere keer naast.quote:Op maandag 6 april 2015 15:33 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
[..]
Mijn eeuwige dank herenAlle 2 + Amiibo besteld bij Amazon.fr
Deze?quote:Op maandag 6 april 2015 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Splatoon ook + amiibo? Ik grijp er iedere keer naast.![]()
Ik blijf nu wel de pre-order pagina's van Game refreshen totdat ze beschikbaar zijn.
http://www.game.co.uk/en/(...)o-557614?catGroupId=
http://www.game.co.uk/en/(...)l-557609?catGroupId=
Nice. Ik zag hem eerst niet.quote:Op maandag 6 april 2015 15:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Deze?
http://www.amazon.fr/gp/a(...)plSrch&pi=SY200_QL40
Precies dit. Geld word toch niet afgeschreven van je CC. Als ik het bij bol ofz kan bestellen dan doe ik dat. Maar je hebt nu al vast zeker een pre-orderquote:Op maandag 6 april 2015 16:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ook allebei de Amiibobundels in de pre-order staan, zie later wel of ik ze alsnog ergens anders bestel
Idem.quote:Op maandag 6 april 2015 16:20 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Precies dit. Geld word toch niet afgeschreven van je CC. Als ik het bij bol ofz kan bestellen dan doe ik dat. Maar je hebt nu al vast zeker een pre-order
Google translate zou je geholpen hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Gutanoth het volgende:
ik begrijp heel die franse website niet joh :p
Haha ooh ja uiteraard, achja, zó graag wil ik hem nou ook weer niet. Hij is vast nog wel ergens te krijgen straksquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Google translate zou je geholpen hebbenMaar de game + amiibo sets zijn alweer uitverkocht helaas.
De enigste Nederlandse winkel die al pre-orders aanneemt van Splatoon en Woolly World + Amiibo is Foregames.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha ooh ja uiteraard, achja, zó graag wil ik hem nou ook weer niet. Hij is vast nog wel ergens te krijgen straks
Ik bedoelde die pluchen amiibo'squote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De enigste Nederlandse winkel die al pre-orders aanneemt van Splatoon en Woolly World + Amiibo is Foregames.
Nedgame, Coolblue, Mediamarkt, Gameshop-Twente, Gamedumper, Bol.com, Wehkamp, 12Game en Yourgamezone hebben alleen maar de disc versie als pre-order beschikbaar (tot nu toe)
Lijkt me wel dat die vast nog ergens te krijgen zijn straksquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Oh, nou die zijn ook al op bij Foregames
Splatoon + Amiibo is eindelijk bij bol te krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat die vast nog ergens te krijgen zijn straksen anders maar niet, zo obsessed ben ik niet, haha
Als je die optie kan gebruiken en gebruikt wel, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef Gutanoth het volgende:
Betekent reserveren bij bol dat het geld er pas afgehaald wordt als hij op voorraad is?
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:43 schreef Gutanoth het volgende:
Aah ik zie dat ik al gewoon betaald heb dankzij ideal, ga er vanuit dat ik er dan sowieso een krijg
Bij MM Heerhugowaard lag die MP10 inclusief Amiibo er gisteren nog (meerdere) voor 45 euro volgens mij.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.
Idem. Ik heb nog geen idee wat ik doe. Bol is op het moment wel goedkoper dan amazon, al scheelt het niet veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook maar bij Bol besteld. Kijk wel welke binnenkomt en welke ik hou
Oh haha, nja als ik mijn geld terug krijg in het geval van op=op vind ik het best :pquote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.
Klopt. Doe ik ook meestal. En als dat niet kan, dan met creditcard betalenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
Je kunt bij bol.com toch een betaling doen bij ontvangst? Ook gedaan met de N3DS XL. Binnengekregen en direct via internet betaald.
Logisch ook, op volgorde ordernummer.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Klopt. Doe ik ook meestal. En als dat niet kan, dan met creditcard betalenMaar of je nou met CC, iDeal of achteraf betaald, maakt niet veel uit. Wie eerst besteld wie meer kans heeft op het product, is mijn ervaring met bol.
Bedankt voor de tip, ook beiden meteen maar alvast gereserveerd!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Splatoon + Amiibo is eindelijk bij bol te krijgen
http://www.bol.com/nl/p/splatoon-amiibo/9200000041220504/
Woolly World + Amiibo
http://www.bol.com/nl/p/splatoon/9200000041220514
Nee dat lag aan de gameplay, al vond ik Yoshi New Island op 3DS nog best oke.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:56 schreef VRIDZ het volgende:
Bedankt voor de tip, ook beiden meteen maar alvast gereserveerd!Hoop dat Woolly World toffe game gaat worden, laatste paar Yoshi's Island spellen werden niet zo goed ontvangen had ik begrepen? Of lag dat meer aan de (min of meer) hergebruikte artstyle?
ik doe binnenkort wel met je mee. heb het op werk helaas te druk op het moment om er fatsoenlijk voor te gaan zittenquote:
Klarna is geen optie zo te zien?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:33 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor wie de sets nog wil:
http://www.yourgamezone.n(...)tendo/Nintendo_WII_U
Tip: met Klarna kun je achteraf betalen
Ik meen dat de site opnieuw gemaakt is. Want eerst had je bij alles gratis verzenden. En nu is dat ook niet meer zoquote:Op donderdag 9 april 2015 18:54 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Klarna is geen optie zo te zien?
Heb (uiteraard) het origineel op de SNES, en de eerste versie die op de DS uitkwam. Nog niet uitgespeeld bedenk ik me nu, al was ik wel een heel eind.. maar alle levels 100% scoren is daar vrij lastig, vooral de latere levelsquote:Op woensdag 8 april 2015 23:29 schreef nomar83 het volgende:
Splatoon is weer weg.
[..]
Nee dat lag aan de gameplay, al vond ik Yoshi New Island op 3DS nog best oke.
Laatste dagen weer een paar keer gespeeld, alvast weer beetje in vorm komen voor aankomende DLCquote:
Nah. Waarom AW niet en Blops3 wel?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Black Ops 3 ook naar WiiU?
[ afbeelding ]
Volgens mij is het Activision die de beslissing maakt. Maar het zou wel weer eens mooi zijn. Meer 3rd party titels op de Wii Uquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Treyarch is wat meer Nintendo minded.
Op de wii was black ops 1 en die was nog best leuk alleen kwa graphics niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Activision die de beslissing maakt. Maar het zou wel weer eens mooi zijn. Meer 3rd party titels op de Wii U
Graag! Als het weer eens een CoD'je word die de moeite waard is koop ik hem sowieso, maar als er een WiiU versie van een third party game is die ik wil hebben dan ga ik toch voor die versie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Black Ops 3 ook naar WiiU?
[ afbeelding ]
Super Mario Bros., Super Mario Bros 3., Super Mario World en New Super Mario Bros U. Die grafische engines worden gebruiktquote:Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef VRIDZ het volgende:
Gezien de shitload aan Mario romhacks etc die er al jaren zijn, mocht het idd wel eens tijd worden dat Nintendo zelf met zoiets kwam. Al denk ik dat het toch beperkte mogelijkheden biedt.. Wat mij betreft mogen ze ook meteen SMW, of nog meer van de nieuwere Mario platformers toevoegen, voor zover dat niet al inbegrepen zit.
Zullen hoe dan ook vast wel een shitload aan verdomd moeilijke levels gemaakt gaan worden
Dat van de grafische engines wist ik al, maar ik doelde ook op de content van die betreffende spellen, zoals dus idd vijanden en bepaalde gameplay elementen. Maar idd, ik kan beter eerst wat info opdoen voordat ik hier wat roepquote:Op maandag 13 april 2015 20:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Super Mario Bros., Super Mario Bros 3., Super Mario World en New Super Mario Bros U. Die grafische engines worden gebruikt
En is juist super uitgebreid, ze hebben zelfs dingen toegevoegd aan oudere titels (of nieuwere) die in de originele engines niet mogelijk waren en zodat elke versie dezelfde vijanden heeft enzo. Kijk eens wat trailers of lees iets, wordt echt een sterke editor
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werktquote:Op woensdag 15 april 2015 09:49 schreef Catkiller het volgende:
Op oudere versies van Mario Kart had je met ballonnenrace altijd zo'n track met 4 van die vierkanten en wegen er omheen en je kon dan ook omhoog rijden op die dingen, die zit er niet in MK8 zeker?
Dat is het grootste minpunt van MK8 wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werkt
Ik vind dat die man een verschrikkelijk zwoele stem heeft: "Pegi 3"quote:
battle dlc.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is het grootste minpunt van MK8 wat mij betreft.
hoe?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:16 schreef Gutanoth het volgende:
Downloadcodes voor Mewtwo binnen gekregen
Als je de 3DS en Wii U versie op Club Nintendo had geregistreerd krijg je gratis de Mewtwo DLC voor de 3DS en de Wii Uquote:
ow ik moet gaan registeren danquote:Op woensdag 15 april 2015 12:55 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Als je de 3DS en Wii U versie op Club Nintendo had geregistreerd krijg je gratis de Mewtwo DLC voor de 3DS en de Wii UTevens de sountrack van Smash op 2 CDs
Niet echt nee, beetje rondjes achter elkaar aan rijden op het eind sowieso, of 1 iemand tegen komen en weer een minuut verder rijden.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werkt
Shulk! Hhhnnngggggg wat wil ik die graag.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:39 schreef wizarddragon het volgende:
Afgelopen week een aantal amiibo's bij elkaar kunnen sprokkelen. Voorlopig wel genoeg geweest.
[ afbeelding ]
Ik heb hem lekker ook!!!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Shulk! Hhhnnngggggg wat wil ik die graag.
Denk dat Baby Park zich er straks wel prima voor leent, alleen niet zo goed als de eerdere battle landjes natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet echt nee, beetje rondjes achter elkaar aan rijden op het eind sowieso, of 1 iemand tegen komen en weer een minuut verder rijden.
Nou zegquote:Op woensdag 15 april 2015 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb hem lekker ook!!!
Nananananana
Wel uit de verpakking uiteraard, snap best dat sommige mensen die dingen in de verpakking laten voor doorverkoopwaarde of omdat het naar het schijnt de juiste manier van verzamelen is, maar ik vind het gewoon leuk om ze neer te zetten
Nou heb ik best wat figuurtjes staan hier. Geen amiibo's nog, maar toch. Alles uit de doos. Fuck dat.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb hem lekker ook!!!
Nananananana
Wel uit de verpakking uiteraard, snap best dat sommige mensen die dingen in de verpakking laten voor doorverkoopwaarde of omdat het naar het schijnt de juiste manier van verzamelen is, maar ik vind het gewoon leuk om ze neer te zetten
Mweh, zelfs dat meestal niet. Heb een stapel Nendoroids waar ik dat bij doe omdat er nog allemaal onderdelen bij zitten en de doos niet zo groot is. Maar van de rest mieter ik de doos gewoon weg. Ga geen uitbouw aan het huis maken omdat ik overal de doos van moet bewaren.quote:
Wow!quote:
Ah fuck man. Dit gaat echt ragequit moment opleveren.quote:
Logischerwijs een behoorlijk verschilquote:
Was vandaag een halve minuut beschikbaar via Amazon UK. Maar Amerikaanse kopers waren ons voor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zie nog steeds nergens de Ness Amiibo beschikbaar voor pre-order
Eerste Amiibo die ik wil en niet bij release krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |