Idem.quote:Op maandag 6 april 2015 16:20 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Precies dit. Geld word toch niet afgeschreven van je CC. Als ik het bij bol ofz kan bestellen dan doe ik dat. Maar je hebt nu al vast zeker een pre-order
Google translate zou je geholpen hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Gutanoth het volgende:
ik begrijp heel die franse website niet joh :p
Haha ooh ja uiteraard, achja, zó graag wil ik hem nou ook weer niet. Hij is vast nog wel ergens te krijgen straksquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Google translate zou je geholpen hebbenMaar de game + amiibo sets zijn alweer uitverkocht helaas.
De enigste Nederlandse winkel die al pre-orders aanneemt van Splatoon en Woolly World + Amiibo is Foregames.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha ooh ja uiteraard, achja, zó graag wil ik hem nou ook weer niet. Hij is vast nog wel ergens te krijgen straks
Ik bedoelde die pluchen amiibo'squote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De enigste Nederlandse winkel die al pre-orders aanneemt van Splatoon en Woolly World + Amiibo is Foregames.
Nedgame, Coolblue, Mediamarkt, Gameshop-Twente, Gamedumper, Bol.com, Wehkamp, 12Game en Yourgamezone hebben alleen maar de disc versie als pre-order beschikbaar (tot nu toe)
Lijkt me wel dat die vast nog ergens te krijgen zijn straksquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Oh, nou die zijn ook al op bij Foregames
Splatoon + Amiibo is eindelijk bij bol te krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat die vast nog ergens te krijgen zijn straksen anders maar niet, zo obsessed ben ik niet, haha
Als je die optie kan gebruiken en gebruikt wel, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef Gutanoth het volgende:
Betekent reserveren bij bol dat het geld er pas afgehaald wordt als hij op voorraad is?
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:43 schreef Gutanoth het volgende:
Aah ik zie dat ik al gewoon betaald heb dankzij ideal, ga er vanuit dat ik er dan sowieso een krijg
Bij MM Heerhugowaard lag die MP10 inclusief Amiibo er gisteren nog (meerdere) voor 45 euro volgens mij.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.
Idem. Ik heb nog geen idee wat ik doe. Bol is op het moment wel goedkoper dan amazon, al scheelt het niet veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook maar bij Bol besteld. Kijk wel welke binnenkomt en welke ik hou
Oh haha, nja als ik mijn geld terug krijg in het geval van op=op vind ik het best :pquote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |