Idem.quote:Op maandag 6 april 2015 16:20 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Precies dit. Geld word toch niet afgeschreven van je CC. Als ik het bij bol ofz kan bestellen dan doe ik dat. Maar je hebt nu al vast zeker een pre-order
Google translate zou je geholpen hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Gutanoth het volgende:
ik begrijp heel die franse website niet joh :p
Haha ooh ja uiteraard, achja, zó graag wil ik hem nou ook weer niet. Hij is vast nog wel ergens te krijgen straksquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Google translate zou je geholpen hebbenMaar de game + amiibo sets zijn alweer uitverkocht helaas.
De enigste Nederlandse winkel die al pre-orders aanneemt van Splatoon en Woolly World + Amiibo is Foregames.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha ooh ja uiteraard, achja, zó graag wil ik hem nou ook weer niet. Hij is vast nog wel ergens te krijgen straks
Ik bedoelde die pluchen amiibo'squote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De enigste Nederlandse winkel die al pre-orders aanneemt van Splatoon en Woolly World + Amiibo is Foregames.
Nedgame, Coolblue, Mediamarkt, Gameshop-Twente, Gamedumper, Bol.com, Wehkamp, 12Game en Yourgamezone hebben alleen maar de disc versie als pre-order beschikbaar (tot nu toe)
Lijkt me wel dat die vast nog ergens te krijgen zijn straksquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Oh, nou die zijn ook al op bij Foregames
Splatoon + Amiibo is eindelijk bij bol te krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat die vast nog ergens te krijgen zijn straksen anders maar niet, zo obsessed ben ik niet, haha
Als je die optie kan gebruiken en gebruikt wel, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef Gutanoth het volgende:
Betekent reserveren bij bol dat het geld er pas afgehaald wordt als hij op voorraad is?
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:43 schreef Gutanoth het volgende:
Aah ik zie dat ik al gewoon betaald heb dankzij ideal, ga er vanuit dat ik er dan sowieso een krijg
Bij MM Heerhugowaard lag die MP10 inclusief Amiibo er gisteren nog (meerdere) voor 45 euro volgens mij.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.
Idem. Ik heb nog geen idee wat ik doe. Bol is op het moment wel goedkoper dan amazon, al scheelt het niet veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook maar bij Bol besteld. Kijk wel welke binnenkomt en welke ik hou
Oh haha, nja als ik mijn geld terug krijg in het geval van op=op vind ik het best :pquote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet van uitgaan. MP10 + Amiibo had ik daar ook gepreordered met iDeal. Kreeg ik niet binnen. Toen hebben ze het geld teruggestort en kon ik ergens anders ééntje kopen.
Klopt. Doe ik ook meestal. En als dat niet kan, dan met creditcard betalenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
Je kunt bij bol.com toch een betaling doen bij ontvangst? Ook gedaan met de N3DS XL. Binnengekregen en direct via internet betaald.
Logisch ook, op volgorde ordernummer.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Klopt. Doe ik ook meestal. En als dat niet kan, dan met creditcard betalenMaar of je nou met CC, iDeal of achteraf betaald, maakt niet veel uit. Wie eerst besteld wie meer kans heeft op het product, is mijn ervaring met bol.
Bedankt voor de tip, ook beiden meteen maar alvast gereserveerd!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Splatoon + Amiibo is eindelijk bij bol te krijgen
http://www.bol.com/nl/p/splatoon-amiibo/9200000041220504/
Woolly World + Amiibo
http://www.bol.com/nl/p/splatoon/9200000041220514
Nee dat lag aan de gameplay, al vond ik Yoshi New Island op 3DS nog best oke.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:56 schreef VRIDZ het volgende:
Bedankt voor de tip, ook beiden meteen maar alvast gereserveerd!Hoop dat Woolly World toffe game gaat worden, laatste paar Yoshi's Island spellen werden niet zo goed ontvangen had ik begrepen? Of lag dat meer aan de (min of meer) hergebruikte artstyle?
ik doe binnenkort wel met je mee. heb het op werk helaas te druk op het moment om er fatsoenlijk voor te gaan zittenquote:
Klarna is geen optie zo te zien?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:33 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor wie de sets nog wil:
http://www.yourgamezone.n(...)tendo/Nintendo_WII_U
Tip: met Klarna kun je achteraf betalen
Ik meen dat de site opnieuw gemaakt is. Want eerst had je bij alles gratis verzenden. En nu is dat ook niet meer zoquote:Op donderdag 9 april 2015 18:54 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Klarna is geen optie zo te zien?
Heb (uiteraard) het origineel op de SNES, en de eerste versie die op de DS uitkwam. Nog niet uitgespeeld bedenk ik me nu, al was ik wel een heel eind.. maar alle levels 100% scoren is daar vrij lastig, vooral de latere levelsquote:Op woensdag 8 april 2015 23:29 schreef nomar83 het volgende:
Splatoon is weer weg.
[..]
Nee dat lag aan de gameplay, al vond ik Yoshi New Island op 3DS nog best oke.
Laatste dagen weer een paar keer gespeeld, alvast weer beetje in vorm komen voor aankomende DLCquote:
Nah. Waarom AW niet en Blops3 wel?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Black Ops 3 ook naar WiiU?
[ afbeelding ]
Volgens mij is het Activision die de beslissing maakt. Maar het zou wel weer eens mooi zijn. Meer 3rd party titels op de Wii Uquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Treyarch is wat meer Nintendo minded.
Op de wii was black ops 1 en die was nog best leuk alleen kwa graphics niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Activision die de beslissing maakt. Maar het zou wel weer eens mooi zijn. Meer 3rd party titels op de Wii U
Graag! Als het weer eens een CoD'je word die de moeite waard is koop ik hem sowieso, maar als er een WiiU versie van een third party game is die ik wil hebben dan ga ik toch voor die versie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Black Ops 3 ook naar WiiU?
[ afbeelding ]
Super Mario Bros., Super Mario Bros 3., Super Mario World en New Super Mario Bros U. Die grafische engines worden gebruiktquote:Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef VRIDZ het volgende:
Gezien de shitload aan Mario romhacks etc die er al jaren zijn, mocht het idd wel eens tijd worden dat Nintendo zelf met zoiets kwam. Al denk ik dat het toch beperkte mogelijkheden biedt.. Wat mij betreft mogen ze ook meteen SMW, of nog meer van de nieuwere Mario platformers toevoegen, voor zover dat niet al inbegrepen zit.
Zullen hoe dan ook vast wel een shitload aan verdomd moeilijke levels gemaakt gaan worden
Dat van de grafische engines wist ik al, maar ik doelde ook op de content van die betreffende spellen, zoals dus idd vijanden en bepaalde gameplay elementen. Maar idd, ik kan beter eerst wat info opdoen voordat ik hier wat roepquote:Op maandag 13 april 2015 20:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Super Mario Bros., Super Mario Bros 3., Super Mario World en New Super Mario Bros U. Die grafische engines worden gebruikt
En is juist super uitgebreid, ze hebben zelfs dingen toegevoegd aan oudere titels (of nieuwere) die in de originele engines niet mogelijk waren en zodat elke versie dezelfde vijanden heeft enzo. Kijk eens wat trailers of lees iets, wordt echt een sterke editor
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werktquote:Op woensdag 15 april 2015 09:49 schreef Catkiller het volgende:
Op oudere versies van Mario Kart had je met ballonnenrace altijd zo'n track met 4 van die vierkanten en wegen er omheen en je kon dan ook omhoog rijden op die dingen, die zit er niet in MK8 zeker?
Dat is het grootste minpunt van MK8 wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werkt
Ik vind dat die man een verschrikkelijk zwoele stem heeft: "Pegi 3"quote:
battle dlc.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is het grootste minpunt van MK8 wat mij betreft.
hoe?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:16 schreef Gutanoth het volgende:
Downloadcodes voor Mewtwo binnen gekregen
Als je de 3DS en Wii U versie op Club Nintendo had geregistreerd krijg je gratis de Mewtwo DLC voor de 3DS en de Wii Uquote:
ow ik moet gaan registeren danquote:Op woensdag 15 april 2015 12:55 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Als je de 3DS en Wii U versie op Club Nintendo had geregistreerd krijg je gratis de Mewtwo DLC voor de 3DS en de Wii UTevens de sountrack van Smash op 2 CDs
Niet echt nee, beetje rondjes achter elkaar aan rijden op het eind sowieso, of 1 iemand tegen komen en weer een minuut verder rijden.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werkt
Shulk! Hhhnnngggggg wat wil ik die graag.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:39 schreef wizarddragon het volgende:
Afgelopen week een aantal amiibo's bij elkaar kunnen sprokkelen. Voorlopig wel genoeg geweest.
[ afbeelding ]
Ik heb hem lekker ook!!!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Shulk! Hhhnnngggggg wat wil ik die graag.
Denk dat Baby Park zich er straks wel prima voor leent, alleen niet zo goed als de eerdere battle landjes natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet echt nee, beetje rondjes achter elkaar aan rijden op het eind sowieso, of 1 iemand tegen komen en weer een minuut verder rijden.
Nou zegquote:Op woensdag 15 april 2015 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb hem lekker ook!!!
Nananananana
Wel uit de verpakking uiteraard, snap best dat sommige mensen die dingen in de verpakking laten voor doorverkoopwaarde of omdat het naar het schijnt de juiste manier van verzamelen is, maar ik vind het gewoon leuk om ze neer te zetten
Nou heb ik best wat figuurtjes staan hier. Geen amiibo's nog, maar toch. Alles uit de doos. Fuck dat.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb hem lekker ook!!!
Nananananana
Wel uit de verpakking uiteraard, snap best dat sommige mensen die dingen in de verpakking laten voor doorverkoopwaarde of omdat het naar het schijnt de juiste manier van verzamelen is, maar ik vind het gewoon leuk om ze neer te zetten
Mweh, zelfs dat meestal niet. Heb een stapel Nendoroids waar ik dat bij doe omdat er nog allemaal onderdelen bij zitten en de doos niet zo groot is. Maar van de rest mieter ik de doos gewoon weg. Ga geen uitbouw aan het huis maken omdat ik overal de doos van moet bewaren.quote:
Wow!quote:
Ah fuck man. Dit gaat echt ragequit moment opleveren.quote:
Logischerwijs een behoorlijk verschilquote:
Was vandaag een halve minuut beschikbaar via Amazon UK. Maar Amerikaanse kopers waren ons voor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zie nog steeds nergens de Ness Amiibo beschikbaar voor pre-order
Eerste Amiibo die ik wil en niet bij release krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |