Super Mario Bros., Super Mario Bros 3., Super Mario World en New Super Mario Bros U. Die grafische engines worden gebruiktquote:Op maandag 13 april 2015 20:05 schreef VRIDZ het volgende:
Gezien de shitload aan Mario romhacks etc die er al jaren zijn, mocht het idd wel eens tijd worden dat Nintendo zelf met zoiets kwam. Al denk ik dat het toch beperkte mogelijkheden biedt.. Wat mij betreft mogen ze ook meteen SMW, of nog meer van de nieuwere Mario platformers toevoegen, voor zover dat niet al inbegrepen zit.
Zullen hoe dan ook vast wel een shitload aan verdomd moeilijke levels gemaakt gaan worden
Dat van de grafische engines wist ik al, maar ik doelde ook op de content van die betreffende spellen, zoals dus idd vijanden en bepaalde gameplay elementen. Maar idd, ik kan beter eerst wat info opdoen voordat ik hier wat roepquote:Op maandag 13 april 2015 20:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Super Mario Bros., Super Mario Bros 3., Super Mario World en New Super Mario Bros U. Die grafische engines worden gebruikt
En is juist super uitgebreid, ze hebben zelfs dingen toegevoegd aan oudere titels (of nieuwere) die in de originele engines niet mogelijk waren en zodat elke versie dezelfde vijanden heeft enzo. Kijk eens wat trailers of lees iets, wordt echt een sterke editor
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werktquote:Op woensdag 15 april 2015 09:49 schreef Catkiller het volgende:
Op oudere versies van Mario Kart had je met ballonnenrace altijd zo'n track met 4 van die vierkanten en wegen er omheen en je kon dan ook omhoog rijden op die dingen, die zit er niet in MK8 zeker?
Dat is het grootste minpunt van MK8 wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werkt
Ik vind dat die man een verschrikkelijk zwoele stem heeft: "Pegi 3"quote:
battle dlc.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is het grootste minpunt van MK8 wat mij betreft.
hoe?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:16 schreef Gutanoth het volgende:
Downloadcodes voor Mewtwo binnen gekregen
Als je de 3DS en Wii U versie op Club Nintendo had geregistreerd krijg je gratis de Mewtwo DLC voor de 3DS en de Wii Uquote:
ow ik moet gaan registeren danquote:Op woensdag 15 april 2015 12:55 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Als je de 3DS en Wii U versie op Club Nintendo had geregistreerd krijg je gratis de Mewtwo DLC voor de 3DS en de Wii UTevens de sountrack van Smash op 2 CDs
Niet echt nee, beetje rondjes achter elkaar aan rijden op het eind sowieso, of 1 iemand tegen komen en weer een minuut verder rijden.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
nope geen battle maps je kan nu gewoon op andere maps battlen wat niet werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |