SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Smash Series
Yoshi Woolly World (groene ook in bundel met game)
Splatoon
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Deze week nog niet. Ze lopen achter.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:28 schreef Yi-Long het volgende:
En? Hebben ze al een nieuwe 3DS aangekondigd....?
Ze hebben al meerdere F2P games, Steel Diver en Pokemon Shuffle.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:29 schreef Dutchguy het volgende:
Hmmm dit lijkt wel voorsorteren op mobile games.
Dit jaquote:Op donderdag 2 april 2015 00:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
verdraaid...waarom geen wii U animal crossing?![]()
![]()
Stond gepland voor mei oorspronkelijkquote:Op donderdag 2 april 2015 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dry Bowser als coureur![]()
En deze maand al!![]()
Je bent vergeten dat e3 over 2 maanden is en ze daar megatons nodig hebnenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
oké, toch wat minpuntjes, ook al blijft nintendo natuurlijk bazenzooi.
- geen info over starfox
- geen info over zelda u
- geen animal crossing op wii U
- geen pokémon op wii U
- niet genoeg nieuwe amiibo's aangekondigd
nog iets anders wat ik vergeten ben?!
true. Naja ik ben blij met de nieuwe splatoon info. Ik weet niet wat jullie van de game vinden, maar dat wordt voor mij echt een must-have. lijkt me een verfrissende nieuwe nintendo gamequote:Op donderdag 2 april 2015 00:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat het gaat over updates voor al aangekondigde games
Zelfde reden als waarom ze geen WiiU Pokemon maken: Ze geven geen fuck om de WiiU, en blijkbaar is 3DS makkelijker cashen.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
verdraaid...waarom geen wii U animal crossing?![]()
![]()
Splatoonquote:Op donderdag 2 april 2015 00:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
true. Naja ik ben blij met de nieuwe splatoon info. Ik weet niet wat jullie van de game vinden, maar dat wordt voor mij echt een must-have. lijkt me een verfrissende nieuwe nintendo game
Starfoxquote:Op donderdag 2 april 2015 01:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom ze geen WiiU Pokemon maken: Ze geven geen fuck om de WiiU, en blijkbaar is 3DS makkelijker cashen.
Zelda zal waarschijnlijk gewoon opschuiven naar hun volgende console. Alleen Xenoblade is dan eigenlijk nog interessant voor dit jaar, wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Starfox
Zelda
Mario Maker
Yoshi's wooly world
Mario Kart 8 new tracks
Kirby & the rainbow curse
Xenoblade X
Al de virtual console games
>wat
zelda u is ge delayedquote:Op donderdag 2 april 2015 00:49 schreef DjUntzUntz het volgende:
oké, toch wat minpuntjes, ook al blijft nintendo natuurlijk bazenzooi.
- geen info over starfox
- geen info over zelda u
- geen animal crossing op wii U
- geen pokémon op wii U
- niet genoeg nieuwe amiibo's aangekondigd
nog iets anders wat ik vergeten ben?!
Dit! Die DLC ziet er zo tof uit! Ben verdomme een volwassen vent maar toch loop ik warm voor dat soort spulquote:Op donderdag 2 april 2015 00:40 schreef s0ul1991 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Animal Crossing stuff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb al DK Tropical Freezequote:Op woensdag 1 april 2015 21:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal niet? Als je niks van dit hebt zou ik voor Tropical Dong gaan!
Gratis update op 23 april.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heb al DK Tropical Freeze
Hmm, Die mario kart 200cc, is dat betalend?
Heb nog helemaal niks van de direct gezien, bij thuiskomen zal ik het wel even bekijken.
die 'niet genoeg amiibo' comment was een grapjequote:Op donderdag 2 april 2015 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet genoeg nieuwe Amiibo? Whut
Twee nieuwe series aangekondigd (Yoshi en Splatoon) en 9 nieuwe Smash-Amiibo!
Al de andere games heb ik niet.quote:
Animal Crossing: New Leaf zou ik voor gaan als je een 3DS hebt. Zelf heb ik daar al 100+ uren inquote:Op donderdag 2 april 2015 12:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Al de andere games heb ik niet.
Ik denk dat ik het beste voor de platinum games ga, maar keuze is beperkt
Kheb nog een enorme reeks aan spelletjes waar ik nog niet aan toe ben gekomen.
Heb laatste tijd weinig gegamed, zit niet zo vaak thuis tegenwoordig...
Ik maak een grotere backlog aan games
Ik wil ook keer door jouw stadje lopen. Die zag er zo bizar uitgebreid uit! Wanneer staan je poorten vaak open?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Animal Crossing: New Leaf zou ik voor gaan als je een 3DS hebt. Zelf heb ik daar al 100+ uren in
DM me maar eens wanneer je speelt en dan zet ik ze wel open voor jequote:Op donderdag 2 april 2015 15:28 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ik wil ook keer door jouw stadje lopen. Die zag er zo bizar uitgebreid uit! Wanneer staan je poorten vaak open?
Zal ik zeker doen! Voornamelijk in de avonduren, overdag helaas weinig tijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:41 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
DM me maar eens wanneer je speelt en dan zet ik ze wel open voor je
Vergeef het ons. Als excuus is hier is een comic die ik met 1 van mijn villagers heb gemaakt:quote:
Is goedquote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen! Voornamelijk in de avonduren, overdag helaas weinig tijd.
Bayonetta 2 special edition niet nadenken gewoon doenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Al de andere games heb ik niet.
Ik denk dat ik het beste voor de platinum games ga, maar keuze is beperkt
Kheb nog een enorme reeks aan spelletjes waar ik nog niet aan toe ben gekomen.
Heb laatste tijd weinig gegamed, zit niet zo vaak thuis tegenwoordig...
Ik maak een grotere backlog aan games
Nadenken is sowieso voor idioten, dat weet iedereen...quote:Op donderdag 2 april 2015 17:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bayonetta 2 special edition niet nadenken gewoon doen
Daar had ik nog nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nadenken is sowieso voor idioten, dat weet iedereen...
Oeh, diepzinnig!quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit over nagedacht.
Ze laten de pers het werk doenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:43 schreef s0ul1991 het volgende:
Het viel me trouwens wel op dat we geen Kirby and the Rainbow Paintbrush trailer of reminder kregen bij de direct. Game komt over een maandje uit.
Nou vertel me meer over de gamequote:
Ik doe de review niet. Voor de rest hebben we vreemd genoeg een embargo, terwijl de game allang uit is in Amerika. Soms is Nintendo niet echt heel logisch te noemenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nou vertel me meer over de gameNaja eigenlijk kan ik het beste op YouTube wat zoeken. Aangezien die game al lang in de VS uit is. Maar wij krijgen Yoshi eerst! Goeie trade lijkt me
Nintendo gonna Nintendo.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe de review niet. Voor de rest hebben we vreemd genoeg een embargo, terwijl de game allang uit is in Amerika. Soms is Nintendo niet echt heel logisch te noemen
Ik heb 'm vannacht gekocht.quote:
Dat is logisch op zich, gerekt ziet zo'n game er niet uit, en gezoomed ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb 'm vannacht gekocht.
Ik had geen remake verwacht ofzo, maar het game scherm op de tablet controller word maar voor 2/3 gebruikt. Erg irritant dat het niet full-screen is...
Is die wel fullscreen op de tv dan ?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb 'm vannacht gekocht.
Ik had geen remake verwacht ofzo, maar het game scherm op de tablet controller word maar voor 2/3 gebruikt. Erg irritant dat het niet full-screen is...
Nou, ik doe de review en ik mag er niets over zeggen want de grote baas kijkt meequote:Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nou vertel me meer over de gameNaja eigenlijk kan ik het beste op YouTube wat zoeken. Aangezien die game al lang in de VS uit is. Maar wij krijgen Yoshi eerst! Goeie trade lijkt me
Jij doet 'm? BIASED!quote:Op donderdag 2 april 2015 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, ik doe de review en ik mag er niets over zeggen want de grote baas kijkt mee
He forgot how to fashion.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:28 schreef chibibo het volgende:
Ik kijk net een stukje terug van de Direct, maar wtf is dit?
[ afbeelding ]
Heeft Iwata per ongeluk een pak van Reggie aangetrokken? Staat hij voor een lachspiegel? Wordt hij een speelbaar personage in de volgende Donkey Kong game?
Nou, in het ergste geval is hij ontzettend afgevallen omdat hij ziek is/was...quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:28 schreef chibibo het volgende:
Ik kijk net een stukje terug van de Direct, maar wtf is dit?
[ afbeelding ]
Heeft Iwata per ongeluk een pak van Reggie aangetrokken? Staat hij voor een lachspiegel? Wordt hij een speelbaar personage in de volgende Donkey Kong game?
http://www.nintendo.co.jp/ir/en/stock/meeting/140627/index.htmlquote:Op vrijdag 3 april 2015 07:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, in het ergste geval is hij ontzettend afgevallen omdat hij ziek is/was...
En nog nergens anders te vinden ook. Wat een treurnis weer dit. Wat willen ze nou, dat ik alle mogelijke verkooppagina's blijf refreshen de komende weken totdat ik ze een keer zie en dan binnen een kwartier moet bestellen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Splatoon met Inktvis heeft op Amazon DE gestaan. Was aan het twijfelen, wilde toen toch bestellen, issie alweer uitverkocht
Daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En nog nergens anders te vinden ook. Wat een treurnis weer dit. Wat willen ze nou, dat ik alle mogelijke verkooppagina's blijf refreshen de komende weken totdat ik ze een keer zie en dan binnen een kwartier moet bestellen?
Ja omdat 100 apen met typemachines uiteindelijk een regel Shakespeare produceren. Maar in de tussentijd managen ze Nintendo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:03 schreef tailfox het volgende:
Kan nintendo de vraag ineens niet aan ofzo?
Klopt helemaal. Daarom koop ik ze de laatste tijd bij Nippon-Yasan of Amiami. Geen gedonder en binnen een weel heb je het binnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
En op amazon.co.jp zijn ze gewoon open voor pre-order. Geen vuiltje aan de lucht. Je kan ze alleen niet buiten Japan bestellen.
Doet amiami ook amiibo's? Even checken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Daarom koop ik ze de laatste tijd bij Nippon-Yasan of Amiami. Geen gedonder en binnen een weel heb je het binnen.
Meen je dat? en hoe doe je dat dan met invoerkosten/douanekosten? hoe druk je dat? en de games/amiibo die je daar besteld, zijn gewoon Engels/non-regionlocked?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:06 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Daarom koop ik ze de laatste tijd bij Nippon-Yasan of Amiami. Geen gedonder en binnen een weel heb je het binnen.
het lijkt wel of winkels moeite hebben om nintendo spullen te verkopen en daardoor nu minder inkopen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja omdat 100 apen met typemachines uiteindelijk een regel Shakespeare produceren. Maar in de tussentijd managen ze Nintendo.
http://slist.amiami.com/t(...)it=Search&pagemax=40quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet amiami ook amiibo's? Even checken.
Nee. Nintendo produceert gewoon te weinig. 100% van het gebrek ligt aan Nintendo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
het lijkt wel of winkels moeite hebben om nintendo spullen te verkopen en daardoor nu minder inkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |