quote:Op woensdag 1 april 2015 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
we gaan het zien op de volgende meet HAHAHAHA
Man als ik 75 kilo weeg dan ben ik wel echt een latje.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Patroon het volgende:
Iedereen boven de 80kg is #viesdik
Iedereen boven de 75kg is redelijk #viesdik
Terwijl je normaal nooit langer dan een minuut op een reply hoeft te wachten, heeft hij nu al een half uur niet gereageerd. Waar is het fout gegaan tussen Lieuwert en de bewoonde wereld?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet zeker dat Patroon helemaal kapot gaat zijn als hij eens een tochtje met Yankee gaat doen
ja zelfs met een fles wijn de avond ervoor, kramp en 35 graden haal je makkelijk goud in de marmotquote:Op woensdag 1 april 2015 19:44 schreef Yankee het volgende:
Niet echt, erg knap dus als dat niet lukt
Sorry Buzz, ik was even aan het trainenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Terwijl je normaal nooit langer dan een minuut op een reply hoeft te wachten, heeft hij nu al een half uur niet gereageerd. Waar is het fout gegaan tussen Lieuwert en de bewoonde wereld?
Moeten die malle Groningers wel eens komenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
we gaan het zien op de volgende meet HAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Best schatting Tommeke, als je het zelf niet kan, maar roepen dat een ander het wel kanquote:Op woensdag 1 april 2015 20:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet zeker dat Patroon helemaal kapot gaat zijn als hij eens een tochtje met Yankee gaat doen
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moeten die malle Groningers wel eens komen
Ik heb ontzettend veel respect voor Yankee zijn cyclo prestaties. Denk dat hij mij idd kapot kan rijden. 2 jaar geleden geen goud bij de Marmotte, zat toen nog wat te kort op de fiets en kwam achteraf gezien wat te vroeg, maar desondanks genoten. Zal terugkomen om hem in 7:15 te fietsen. Wat voor tijd had jij Yankee?Het is tegenwoordig gewoon een mietjes rit. Geneutraliseerd de Glandon afdalen ipv de Croix de Fer naar beneden knallen over een met losse split, kuilen en keutels bezaaid geitenpad met daarin ook weer een stuk klimmen. Mwah, nog steeds trots op m'n zilver in 10:14 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Okay opaquote:Op woensdag 1 april 2015 21:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig gewoon een mietjes rit. Geneutraliseerd de Glandon afdalen ipv de Croix de Fer naar beneden knallen over een met losse split, kuilen en keutels bezaaid geitenpad met daarin ook weer een stuk klimmen. Mwah, nog steeds trots op m'n zilver in 10:14 uur.
http://www.dumpert.nl/med(...)p_zijn_trekkert.htmlquote:
Daarom moest ik tijdens onze koppeltijdrit ook alle stukken tegen de wind in doenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Best schatting Tommeke, als je het zelf niet kan, maar roepen dat een ander het wel kan
Ik heb een shirtje en een broek van aliexpress. Shirtje is dikke prima, broek is redelijk bagger.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
Hebben jullie hier ervaring van het kopen van kleding en accessoires op eBay of Alibaba? Zo ja, wat is de kwaliteit en wat zijn betrouwbare leveranciers? (linkjes zijn gewenst)
In de darkroomzul je ook hoge ogen gooien denk ik zo...quote:
ik was 30 toen ik Pfeiffer kreeg.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:38 schreef forty-two het volgende:
Trouwens, vorige week vrijdag een bloedonderzoek laten doen omdat ik nog steeds stik kapot ben. Blijk ik pfeiffer gehad te hebben en momenteel flinke vitaminen D en B tekorten... Geen wonder dat de ik de eerste maanden van dit jaar niet vooruit te branden was... Bij m'n laatste bloedonderzoek iets meer dan een half jaar geleden was alles nog dik in orde. Deze week heb ik lekker een weekje vakantie (Friesland) om op adem te komen. Nu nog steeds last van m'n keel.
Hopelijk begin ik me volgende week weer wat beter te voelen.
Haha gewoon Pfeiffer op 38-jarige leeftijd
Haha waar ik voor de wind weer moest inhouden. Je moet wel teruggrijpen naar 2 jaar terug. Tijden veranderen Tommekequote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daarom moest ik tijdens onze koppeltijdrit ook alle stukken tegen de wind in doen
Conclusie, fortytwo heeft een open relatiequote:Op donderdag 2 april 2015 01:38 schreef forty-two het volgende:
Trouwens, vorige week vrijdag een bloedonderzoek laten doen omdat ik nog steeds stik kapot ben. Blijk ik pfeiffer gehad te hebben en momenteel flinke vitaminen D en B tekorten... Geen wonder dat de ik de eerste maanden van dit jaar niet vooruit te branden was... Bij m'n laatste bloedonderzoek iets meer dan een half jaar geleden was alles nog dik in orde. Deze week heb ik lekker een weekje vakantie (Friesland) om op adem te komen. Nu nog steeds last van m'n keel.
Hopelijk begin ik me volgende week weer wat beter te voelen.
Haha gewoon Pfeiffer op 38-jarige leeftijd
Je steelt mijn grap.quote:Op donderdag 2 april 2015 07:29 schreef Yozzz het volgende:
De oude fiets van Jan Janssen (waarmee hij de tour won) staat op Fok V&A. Het is dat Amsterdam te ver weg is...
V&A / [TK] Rode racefiets met 12 versnellingen, opknapper
quote:Op donderdag 2 april 2015 07:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha waar ik voor de wind weer moest inhouden. Je moet wel teruggrijpen naar 2 jaar terug. Tijden veranderen Tommeke
En dan rij je nog steeds met Amerikaanse meuk ipv Italiaans hoogstaande kwaliteit.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:55 schreef Gripper het volgende:
Je kan het nog net zien onderaan, maar ook Super Record is niet de lichtst groep! Sram Red is nog lekker 17 gram lichter, Pêh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Super Record staat er niet bij toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 08:55 schreef Gripper het volgende:
Je kan het nog net zien onderaan, maar ook Super Record is niet de lichtst groep! Sram Red is nog lekker 17 gram lichter, Pêh!
Brilletje op kaas. Helemaal onderaan staat nog totaalgewicht en de prijs van SRquote:Op donderdag 2 april 2015 09:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Super Record staat er niet bij toch?
105 is gewoon erg zwaar maar ook cheap. Beter pak je dan Sram Rival. In ieder geval qua gewicht.
Athena is 170 gram lichter dan ultegra.
Red, Record en Dura Ace zitten qua gewicht vrij dicht op elkaar. Red is dan wel de lichtste. Super Record staat er dus niet bij.
Heb je de post van Gripper niet gelezen?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Super Record staat er niet bij toch?
105 is gewoon erg zwaar maar ook cheap. Beter pak je dan Sram Rival. In ieder geval qua gewicht.
Athena is 170 gram lichter dan ultegra.
Red, Record en Dura Ace zitten qua gewicht vrij dicht op elkaar. Red is dan wel de lichtste. Super Record staat er dus niet bij.
Aldus de man die 2 keer op quote druktquote:
Ze hadden SR niet meegenomen omdat ze 3 vs 3 vs 3 willen doen en Campa zelf de SR ook boven alles zet.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:39 schreef kaasplankje het volgende:
Oh kleine lettertjes. Goed artikel.
17 gram is natuurlijk geen drol.
Dat ben ik dus echt niet met je eens. Beste bang for bucks is of 105 vanwege 11 speed voor bijna niets, of de allergoedkoopste groep die er is.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
Best bang 4 the buck is imo Chorus.
Heb je ook gelijk in hoor. Iedereen moet lekker weten wat hij op z'n fiets zet. Shimano heeft inderdaad een hoop innovaties gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:41 schreef Gripper het volgende:
Ach, het is wel heel leuk dat we allemaal fanboy van t een of andere merk zijn, en das ieders goed recht om ergens fanatiek in te geloven. Maar ook al is Shimano de grote logge reus in de markt waar iedereen tegenaan schopt: ze zijn wel het bedrijf wat sportieve fietsonderdelen bereikbaar heeft gemaakt voor de massa, met voor ieder wat wils. En ze liepen voorop bij bijna elke ontwikkeling, elektronisch schakelen, top-segment mountainbike groepen (daarin heb je sowieso alleen maar keus uit Sram en Shimano)
Dus ertegenaan schoppen is makkelijk, maar ze hebben wel techniek vanuit de professionele racerij bereikbaar gemaakt voor jou en mij.
Campa is gewoon heel mooi, en het italiaanse spat er vanaf, stijlvol, sexy etc.
SRAM werkt zoals een Amerikaanse muscle car: schakelt lekker zwaar, rauwere klikken, ziet er wat robuust uit. Maar intussen wel super high-tech en licht dus.
Uiteindelijk zal je bij elk merk nog steeds zelf moeten trappen met je kutje.
Ja dat is ook wel zo. Chorus zit qua prijs ook tussen Athena/ultegra en Dura ace/recordquote:Op donderdag 2 april 2015 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben ik dus echt niet met je eens. Beste bang for bucks is of 105 vanwege 11 speed voor bijna niets, of de allergoedkoopste groep die er is.
Mensen die bang 4 bucks willen zijn niet op zoek naar high performance, en dat is chorus wel.
Daar heb je misschien wel gelijk in hoor, dat als je een "high end groep" wilt, dat dan chorus de bang 4 bucks zou zijn. Al is ultegra & force allebei goedkoper maar dan wel ietsjes zwaarder.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Chorus zit qua prijs ook tussen Athena/ultegra en Dura ace/record
Misschien is chorus voor campa bang for the buck, maar vergeleken met Shimano of Sram is het dat niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Chorus zit qua prijs ook tussen Athena/ultegra en Dura ace/record
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ja idd Shimano is gewoon voor de paupers en de schrapers.
Ik weet dat het op latere leeftijd ook voor kan komen maar het komt toch het meeste voor op jongere leeftijd geloof ik. Van wat ik er nu van gelezen heb is die chronische vermoeidheid is niet zo zeer gekoppeld aan of je tijdens het ziekteverloop wel of niet voldoende rust neemt. Maar voorlopig doe ik dat natuurlijk wel tot ik me weer iets beter ga voelen want voor m'n algehele conditie is het niet handig om maar door te blijven trappen. Deze week is iig lekker piano pianoquote:Op donderdag 2 april 2015 05:57 schreef dop het volgende:
[..]
ik was 30 toen ik Pfeiffer kreeg.
let je wel op ik heb een kennis die er ook mee door is gelopen op latere leeftijd , en die heeft daar jaren gedonder mee gehad. (Chronische Vermoeidheid)
voldoende rust nemen schijnt erg belangrijk te zijn
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 april 2015 07:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Conclusie, fortytwo heeft een open relatie
En Tommy en patje, niet zo bitchen jongens.
Wat vretenen die kleine kinderen dan wel niet uitquote:Het treedt meestal op bij kleine kinderen en jongvolwassenen.
Ze noemen 't de kissing disease toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:26 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Wat vretenen die kleine kinderen dan wel niet uit
Het EBV is bij 90% van de mensen aanwezig.
Het zou ook best kunnen zijn dat ik het jaren geleden heb gehad maar het nooit gemerkt heb, maar zoals ik me de afgelopen maanden heb gevoeld is het voor mezelf aannemelijk dat het wellicht recent is geweest. Maar goed ik hoor het volgende week wel van de HA als ik bij hem langs ga.
In het buitenland is de stadsfiets op de een of andere manier niet aangeslagen, afgezien van india (wat ik van foto's zie).quote:Op donderdag 2 april 2015 10:47 schreef Fretwork het volgende:
Net weer terug uit Scandinavië voor het werk, overnachting in Kopenhagen. Wat me opvalt is dat er achterlijk veel mensen fietsen daar, en het grootste dele op MTB of racefietsframes rondrijden. Toch wel een verschilletje in cultuur t.o.v. bijvoorbeeld Amsterdam.
Waren wel een aantal mensen op stadsfietsen, maar dan ook echt alleen de high-end nieuwe modellen, geen 30-jarige roestige gazelles ofso.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het buitenland is de stadsfiets op de een of andere manier niet aangeslagen, afgezien van india (wat ik van foto's zie).
Meestal zijn het inderdaad racefieten, MTB's of sporthybride fietsen die je ziet.
Nederland is het enige land ter wereld waar de fiets gewoon een geaccepteerde manier van transport is, even normaal als de auto, trein of bus pakken. In alle andere landen is het meer een lifestyle keuze, je fiets moet dat ook uitstralen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het buitenland is de stadsfiets op de een of andere manier niet aangeslagen, afgezien van india (wat ik van foto's zie).
Meestal zijn het inderdaad racefieten, MTB's of sporthybride fietsen die je ziet.
Ik kan me ook voorstellen dat in de wat heuvelachtigere steden een ouwe gazelle niet echt ideaal isquote:Op donderdag 2 april 2015 11:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waren wel een aantal mensen op stadsfietsen, maar dan ook echt alleen de high-end nieuwe modellen, geen 30-jarige roestige gazelles ofso.
Och, Kopenhagen is vlak genoeg hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat in de wat heuvelachtigere steden een ouwe gazelle niet echt ideaal is
Afgezien van Aziatische landen dan volgens mij, maar dat is TV en foto kennis.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland is het enige land ter wereld waar de fiets gewoon een geaccepteerde manier van transport is, even normaal als de auto, trein of bus pakken. In alle andere landen is het meer een lifestyle keuze, je fiets moet dat ook uitstralen.
Al die helmpjes ook als ze 10 km/u fietsenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afgezien van Aziatische landen dan volgens mij, maar dat is TV en foto kennis.
Mijn nichtje in Australie woonde op 3 km van haar werk af. Maar no way dat ze op de fiets zou gaan, je wilt toch niet dood?
In Japan fietsen ze wel veel, maar ook op een andere manier, meer recreatief. Niet om met een koter achterop boodschappen te doen bij de buurtsuper.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afgezien van Aziatische landen dan volgens mij, maar dat is TV en foto kennis.
Mijn nichtje in Australie woonde op 3 km van haar werk af. Maar no way dat ze op de fiets zou gaan, je wilt toch niet dood?
Zijn wij gek, of zijn zij gek?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Al die helmpjes ook als ze 10 km/u fietsen
Ik doel meer op india bijvoorbeeld. Daar is de fiets volgens mij een echt transportmiddel.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan fietsen ze wel veel, maar ook op een andere manier, meer recreatief. Niet om met een koter achterop boodschappen te doen bij de buurtsuper.
India niet geweest. Rest van Azie is het toch meer de scooter of 1 of andere manier van openbaar vervoer.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn wij gek, of zijn zij gek?
[..]
Ik doel meer op india bijvoorbeeld. Daar is de fiets volgens mij een echt transportmiddel.
Beide niet. NL infrastructuur maakt het mogelijk, als je zoals in de UK nauwelijks fietspaden hebt en over snelwegen moet fietsen om op je werk te komen zou ik ook een helm opzetten (of niet fietsen).quote:
Al word er in Londen volgens mij toch veel woon/werk gedaan. Het is in die landen denk ik ook wat lastiger en/of duurder om fietspaden aan te leggen doordat het wat heuvelachtiger is.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beide niet. NL infrastructuur maakt het mogelijk, als je zoals in de UK nauwelijks fietspaden hebt en over snelwegen moet fietsen om op je werk te komen zou ik ook een helm opzetten (of niet fietsen).
Woon werk in London is echt nog te verwaarlozen. Het wordt wel beter maar is ook gigantisch veel tegenstand, bv van de taxi-vakbond die hun ritjes in gevaar zien komen. Als je een site zoals road.cc volgt lach je je af en toe kapot om de tegenargumenten die langs komen als ze weer een stukkie fietspad van een kilometer willen aanleggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al word er in Londen volgens mij toch veel woon/werk gedaan. Het is in die landen denk ik ook wat lastiger en/of duurder om fietspaden aan te leggen doordat het wat heuvelachtiger is.
Neemt niet weg dat ik toekomst zie in meer/betere fietspaden in grote steden etc in andere landen. Maar ook in Nederland mogen de faciliteiten wel beter. Hoeveel bedrijven zijn er die speciaal een douche/kleedhok hebben voor mensen die hardlopend, skeelerend of fietsend naar het werk komen?
Maar wel allemaal een oplaadpaal voor de Ampera en een grote parkeerplaats/garage....
Daar ben ik wel eens wat van tegengekomen ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woon werk in London is echt nog te verwaarlozen. Het wordt wel beter maar is ook gigantisch veel tegenstand, bv van de taxi-vakbond die hun ritjes in gevaar zien komen. Als je een site zoals road.cc volgt lach je je af en toe kapot om de tegenargumenten die langs komen als ze weer een stukkie fietspad van een kilometer willen aanleggen.
We mogen inderdaad niet klagen, maar het is toch apart dat voor een land waar fietsen zo second nature is, we voor woon/werk relatief weinig voorzieningen hebben.quote:NL kan beter ja, maar vergeleken met de rest vd wereld mogen we niet klagen. Zeker niet over de infrastructuur voor fietsers in grote steden.
In Denemarken is het ook vrij gangbaarquote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland is het enige land ter wereld waar de fiets gewoon een geaccepteerde manier van transport is, even normaal als de auto, trein of bus pakken. In alle andere landen is het meer een lifestyle keuze, je fiets moet dat ook uitstralen.
Daar fietsen ze op de stoepquote:Op donderdag 2 april 2015 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan fietsen ze wel veel, maar ook op een andere manier, meer recreatief. Niet om met een koter achterop boodschappen te doen bij de buurtsuper.
Rare jongens, die japanners.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daar fietsen ze op de stoepEn het gaat nog goed ook.
En snellere op de weg. Ik volg een paar gasten uit Tokyo en die fietsen ook vaak een rondje (linksom zodat je alle stoplichten kan doorrijden) chiyoda park. Volgende keer eens kijken hoe ik het op de ranglijst zou doen daarquote:Op donderdag 2 april 2015 11:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daar fietsen ze op de stoepEn het gaat nog goed ook.
Misschien ook dat ze daarom allemaal een helm dragen in het buitenland.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die hipsters met fixies hier in Arnhemquote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat in de wat heuvelachtigere steden een ouwe gazelle niet echt ideaal is
not truequote:Op donderdag 2 april 2015 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanners fietsen zowat nog meer dan wij.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kinderzitje gezien, misschien dat het op het platteland anders is
Dit is niet mijn ervaring.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Japanners fietsen zowat nog meer dan wij.
Ik zou je er vooral niet te druk over maken. Gewoon op normaal tempo heenfietsen. Tegen de tijd dat je warm bent moet je alweer met je cooling down beginnen en je wilt ook niet als een raket door de stad scheuren ofwel?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef very het volgende:
Vraagje:
Ik wil mijn woon/werk zo optimaal mogelijk benutten, daar ik dit bijna dagelijks doe en daarom dus een makkelijke training is.
Het is 11km van mijn huis naar mijn werk en daar doe ik zo rond de 25 minuten over. Dat is dus te kort om effectief van koolhydraat verbranding over te stappen op vetverbranding.
Dus mijn theorie is dat ik dan beter op hoge intensiviteit kan fietsen om zo te proberen meer spieropbouw te kweken, want meer spier = automatisch meer calorieën verbranden.
Klopt dit?
https://www.strava.com/segments/7011915quote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En snellere op de weg. Ik volg een paar gasten uit Tokyo en die fietsen ook vaak een rondje (linksom zodat je alle stoplichten kan doorrijden) chiyoda park. Volgende keer eens kijken hoe ik het op de ranglijst zou doen daar![]()
Dit is ook baas
Of je rijdt een stuk om.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef very het volgende:
Vraagje:
Ik wil mijn woon/werk zo optimaal mogelijk benutten, daar ik dit bijna dagelijks doe en daarom dus een makkelijke training is.
Het is 11km van mijn huis naar mijn werk en daar doe ik zo rond de 25 minuten over. Dat is dus te kort om effectief van koolhydraat verbranding over te stappen op vetverbranding.
Dus mijn theorie is dat ik dan beter op hoge intensiviteit kan fietsen om zo te proberen meer spieropbouw te kweken, want meer spier = automatisch meer calorieën verbranden.
Klopt dit?
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.strava.com/segments/7011915
Die?
Nee, want dan moet ik OF eerder mijn bed uit (en dat is geen optie) OF pas heel laat eten.quote:
Liev he?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
MevrouwTommeke is net zo stoer als Tommeke.
Nare opmerking op facebook, meteen daarna "Waz grapje man nie boos worden" posten
Is blessuregevoelig kijk maar naar kano of 42 die rijden allebei ook zo een prutafstandje. (no offence)quote:Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef very het volgende:
Vraagje:
Klopt dit?
Zeker. Als jouw vriendin half zo lief/leuk in het echt is als ze zich voordoet op facebook dan zou ik er voor tekenen.quote:
Zoals Kaas zegt af en toe omweg.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef very het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik OF eerder mijn bed uit (en dat is geen optie) OF pas heel laat eten.
Ik doe genoeg sporten ook nog ernaast, dus het komt wel goed. Ik zoek alleen de meest effectieve manier om die 11km te fietsen
Ja ik ook altijd minimaal 15min WU en dan trek ik daarna nog neit direct de gaskraan open. Na 15 WU 10-20 D1 en dan wat blokken ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals Kaas zegt af en toe omweg.
Zelfs mn meest korte training doe ik al 8km voor het inrijden. Juist bij intensieve training is even tijd nemen voor een warming up wel belangrijk.
Ja ik zou ook wu minstens 15/20minuten doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals Kaas zegt af en toe omweg.
Zelfs mn meest korte training doe ik al 8km voor het inrijden. Juist bij intensieve training is even tijd nemen voor een warming up wel belangrijk.
Thxquote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is blessuregevoelig kijk maar naar kano of 42 die rijden allebei ook zo een prutafstandje. (no offence)
Vergelijk het met je auto als je een rit van 30min doet en je rijdt vol gas weg. Niet zo best voor het motortje.
Uiteraard is fietsen naar je werk beter dan niks doen, maar doe gewoon rustig aan dan. Als je wil trainen moet je een omweg maken naar huis, dit kan je bijv. 2x pw doen.
Haha senk joe! Dat zit in het echt ook wel goed hahaquote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker. Als jouw vriendin half zo lief/leuk in het echt is als ze zich voordoet op facebook dan zou ik er voor tekenen.
Ik ben bang dat het nooit meer wat gaat worden.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/40(...)bastenaken-luik.html
Het zit 'm niet echt mee
En dan te bedenken dat Sram op het Crankstel maar een beetje hun best hoeven doen want daar blijkt nog wel wat winst te halen. Maar het zal wel net als met software zijn, niet alles tegelijk, gewoon uitgestelde development en dan kun je een paar keer cashen.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:55 schreef Gripper het volgende:
Poeh de vriendin van Tommeke is echt #vieslekker. En rijdt ook nog eens stevig door bergop. Denk dat zij menig fokker achterlaat op een berg.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker. Als jouw vriendin half zo lief/leuk in het echt is als ze zich voordoet op facebook dan zou ik er voor tekenen.
idd aardige jongen die Gesink maar tijd dat hij beseft dat hij niet de topper geworden is die iedereen dacht dat hij worden zou.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nooit meer wat gaat worden.
Vind het ook zo slap "niet 100 % wedstrijdfit". Ga je toch een keertje knechten. Alsof team kansloos al 9 goede renners heeft klaar staan
Niks mis met bergop achter een vrouw rijden.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Poeh de vriendin van Tommeke is echt #vieslekker. En rijdt ook nog eens stevig door bergop. Denk dat zij menig fokker achterlaat op een berg.
Dat is Chorus dus altijd wel geweest en nu zijn die prijzen hier niet een echt redelijke maatstaf maar beste Bangs 4 bucks in dit lijstje lijkt mij toch Althena of Force als je we verstand van hebt, en 105 voor de n00b.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
Best bang 4 the buck is imo Chorus.
Wanneer heb ik dan een blessure gehad behalve vorig jaar een lichte irritatie aan m'n hamstring...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is blessuregevoelig kijk maar naar kano of 42 die rijden allebei ook zo een prutafstandje. (no offence)
Vergelijk het met je auto als je een rit van 30min doet en je rijdt vol gas weg. Niet zo best voor het motortje.
Uiteraard is fietsen naar je werk beter dan niks doen, maar doe gewoon rustig aan dan. Als je wil trainen moet je een omweg maken naar huis, dit kan je bijv. 2x pw doen.
Oh daar ga ik volgende week ook aan beginnenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
Nee man, gewoon een alternatieve route nemen, 50 heen en 50 terug, daar word je een vent van.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef very het volgende:
Vraagje:
Klopt dit?
Wordquote:Op donderdag 2 april 2015 12:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een alternatieve route nemen, 50 heen en 50 terug, daar word je een vent van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |