Mwah, neuh. Ik weet dat ik nu niet sterk genoeg ben om mee te komen in de klasse waarin ik meespeelde. Ook is m'n materiaal een beetje aan het vergaanquote:Op woensdag 1 april 2015 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je nooit meer zin in een potje kanopolo
Ja als ik 1.50 hoog was dan zou ik ook wel 70 kilo zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tss. 73kg schoon aan de haak slechts.
Om mij dan meteen een lilliputter te noemen gaat ook weer wat ver.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja als ik 1.50 hoog was dan zou ik ook wel 70 kilo zijn
Maar je kan toch niveautje lager?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, neuh. Ik weet dat ik nu niet sterk genoeg ben om mee te komen in de klasse waarin ik meespeelde. Ook is m'n materiaal een beetje aan het vergaan
Jij bent ook 2,5 meter lang.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef dop het volgende:
volgens mij ben ik het dikkertje van het topic nu
95 kilo
Zaalvoetballenquote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je kan toch niveautje lager?
Ik vind het serieus wel moeilijk om na dit seizoen te stoppen met voetbal. Je gaat t spelletje toch missen he. Misschien in de winter beetje zaalvoetballen.
nee hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef dop het volgende:
95 kilo
Tsja, ik heb het 10 jaar gedaan. Vergeet niet dat er maar een stuk 10, 15 clubs in Nederland zijn die het spelen. Ik denk dat ik hooguit tegen 10 teams speelde in Nederland. Elke keer als je een wedstrijd speelt weet je altijd al wie wat gaat doen. Hoe goed de keeper is, dat je die spits meteen op z'n poten moet slaan zodat hij niet meer durft en dat je dat bijdehante wijf gewoon 1 keer hard moet omduwen zodat ze stil is.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je kan toch niveautje lager?
Ik vind het serieus wel moeilijk om na dit seizoen te stoppen met voetbal. Je gaat t spelletje toch missen he. Misschien in de winter beetje zaalvoetballen.
Heeft een teamgenoot (uit die foto) dus een keer gedaan. Inclusief foto met helm die door de lucht vloog.quote:
what's the usequote:
Als je wil kan je van de zomer wel een keer op vrijdagavond komen proberen hoor. Kunnen we daarna bier drinken. Ook daar zijn wij poloers goed in.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:52 schreef muzas het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemde, maar ergens ook wel grappige sport. Lijkt me best leuk om es te doen.
Alleen mezelf kennende ben ik na 5 minuten gekapseisd en verdronken, als ik niet na 2 minuten al helemaal kapot ben met m'n boterpoten
Gripper mag best z'n tipi bij de kanoclub neerzetten. Kunnen we de volgende dag een rondje toerpeddelen door de omgeving hiero.quote:
Echt zo'n sport in het rijtje onderwaterhockey, frisbeegolf, ijszeilen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:52 schreef muzas het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemde, maar ergens ook wel grappige sport. Lijkt me best leuk om es te doen.
Alleen mezelf kennende ben ik na 5 minuten gekapseisd en verdronken, als ik niet na 2 minuten al helemaal kapot ben met m'n boterpoten
Misschien kan je je kano een keer gebruiken om te woon - werken. Water genoeg in die streek zou je zeggen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gripper mag best z'n tipi bij de kanoclub neerzetten. Kunnen we de volgende dag een rondje toerpeddelen door de omgeving hiero.
Ik zag ineens een kano op wielen, met een gast met tijdrithelm en nordic-walkstokken.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je je kano een keer gebruiken om te woon - werken. Water genoeg in die streek zou je zeggen.
Haha, yup.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt zo'n sport in het rijtje onderwaterhockey, frisbeegolf, ijszeilen.
Ik kan tot 1 km van m'n werk komen. Moet ik wel 2 keer overdragen, over het noord zee kanaal en uitstappen bij een haven.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je je kano een keer gebruiken om te woon - werken. Water genoeg in die streek zou je zeggen.
Ik zou constant vrezen voor een peddel of een boeg in mn smoel. Dat vond ik ook de eyeopener bij dat start-to-race, heb hetzelfde op de fiets... Ondanks dat mijn stuurkunsten op niveau zijn met een bezopen lepralijer, vertrouw ik de rest ook niet.. Ook in toertochtjes laat ik een groepje meestal na een paar minuten maar gaanquote:Op woensdag 1 april 2015 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
Dit filmpje laat wel zien hoe het er aan toe gaat. Natuurlijk zijn de saaie stukken eruit, maar dit is wel hoe het constant gaat. Over elkaar, onder elkaar en smijten met die bal.
Je hebt een helm op met raster he? En tijdens de training gaat het er niet zo hard aan toe. Het ergste wat ik had na een weekend met 8 wedstrijden was spierpijn, blauwe plekken en kleine snijwondjes. Je slaat eerder om dan dat je een peddel in je bakkes krijgt.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zou constant vrezen voor een peddel of een boeg in mn smoel. Dat vond ik ook de eyeopener bij dat start-to-race, heb hetzelfde op de fiets... Ondanks dat mijn stuurkunsten op niveau zijn met een bezopen lepralijer, vertrouw ik de rest niet.. Ook in toertochtjes laat ik een groepje meestal na een paar minuten maar gaan![]()
#gaaayy.wmv
Er zijn best een paar stukken langs mijn route waar ik wel in een kano zou willen stappen om te kijken waar dat water naartoe leidt. Echt wel mooi volgens mij en een heel ander gezicht om vanaf het water groene hart te zien.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan tot 1 km van m'n werk komen. Moet ik wel 2 keer overdragen, over het noord zee kanaal en uitstappen bij een haven.
Een oud Europees kampioene voer soms wel naar Amsterdam als training.
Naar verhouding zal ik wel 'dikker' zijn. 1,79m, 92kg. Woog eind vorig jaar nog even 86,5kg maar vier maanden sportschool heeft spiermassa doen toenemen. Vetmassa is laatste maand zelfs wat gedaald, althans ben droger geworden.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef dop het volgende:
95 kilo
Holland is ook heel mooi vanaf het waterquote:Op woensdag 1 april 2015 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn best een paar stukken langs mijn route waar ik wel in een kano zou willen stappen om te kijken waar dat water naartoe leidt. Echt wel mooi volgens mij en een heel ander gezicht om vanaf het water groene hart te zien.
In de volkskrant van dit weekend stond een kano die je op kon vouwen tot rugzak. Fietskano-en.
Gewoon achter op de 11 ofzoquote:Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De enige ex-winnaar aan de start zondag is Volderke. Nu denkt ie dat ie een 3e keer kan winnen. HAHAHAHAHA
Dat wordt genieten als hij gelijk lost op de koppenberg
fiets achterin... kledingtassen, buggy, speelgoed voor kleine etc in ski-koffer op je dakquote:Op woensdag 1 april 2015 13:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Lomp ding.
Nog steeds geen oplossing voor over 3 weken.
Zou hij in een A6 passen, met minimaal 1 achterstoel nog omhoog voor een 3e persoon in de auto?
was het niet goedkoper om andere shifters te monteren ?quote:
1 APRIL!!!quote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef dop het volgende:
[..]
was het niet goedkoper om andere shifters te monteren ?
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:10 schreef muzas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gesoigneerd heerschap.
En hoe bang ik was om 100k door de polder te fietsen![]()
Mooie hobby is het toch![]()
pffffffffff ik was al helemaal verdrietig en had medelijdenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:08 schreef dop het volgende:
[..]
pffffffffff ik was al helemaal verdrietig en had medelijden
shimano shifers bij sram derie is overigens ook niet heel makkelijke optie om goed te laten werken.
tenzij je vp lager is dan 15 percentquote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Patroon het volgende:
Iedereen boven de 80kg is #viesdik
Iedereen boven de 75kg is redelijk #viesdik
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Patroon het volgende:
Wacht maar totdat je het wel binnen hebt en het zonder scheuren probeert aan te trekken. Niet geheel zeker dat dat gaat lukken.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:16 schreef very het volgende:
Dat fietsshirt wat ik op aliexpress besteld heb is het eerste, maar ook gelijk het laatste wat ik daar bestel. Mijn god, het is nu fucking 50 dagen geleden en heb nog steeds niks. Meer dan twee weken terug een bericht gehad dat de bestelling verscheept is![]()
Leuk hoor, die lage prijzen. Maar dit gaat nergens meer over
Eerst bijlezen, dan pas reageren buzz.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je het wel binnen hebt en het zonder scheuren probeert aan te trekken. Niet geheel zeker dat dat gaat lukken.
we gaan het zien op de volgende meet HAHAHAHAquote:Op woensdag 1 april 2015 20:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet zeker dat Patroon helemaal kapot gaat zijn als hij eens een tochtje met Yankee gaat doen
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
we gaan het zien op de volgende meet HAHAHAHA
Man als ik 75 kilo weeg dan ben ik wel echt een latje.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Patroon het volgende:
Terwijl je normaal nooit langer dan een minuut op een reply hoeft te wachten, heeft hij nu al een half uur niet gereageerd. Waar is het fout gegaan tussen Lieuwert en de bewoonde wereld?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet zeker dat Patroon helemaal kapot gaat zijn als hij eens een tochtje met Yankee gaat doen
ja zelfs met een fles wijn de avond ervoor, kramp en 35 graden haal je makkelijk goud in de marmotquote:Op woensdag 1 april 2015 19:44 schreef Yankee het volgende:
Niet echt, erg knap dus als dat niet lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |