Mwah, neuh. Ik weet dat ik nu niet sterk genoeg ben om mee te komen in de klasse waarin ik meespeelde. Ook is m'n materiaal een beetje aan het vergaanquote:Op woensdag 1 april 2015 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je nooit meer zin in een potje kanopolo
Ja als ik 1.50 hoog was dan zou ik ook wel 70 kilo zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tss. 73kg schoon aan de haak slechts.
Om mij dan meteen een lilliputter te noemen gaat ook weer wat ver.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja als ik 1.50 hoog was dan zou ik ook wel 70 kilo zijn
Maar je kan toch niveautje lager?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, neuh. Ik weet dat ik nu niet sterk genoeg ben om mee te komen in de klasse waarin ik meespeelde. Ook is m'n materiaal een beetje aan het vergaan
Jij bent ook 2,5 meter lang.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef dop het volgende:
volgens mij ben ik het dikkertje van het topic nu
95 kilo
Zaalvoetballenquote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je kan toch niveautje lager?
Ik vind het serieus wel moeilijk om na dit seizoen te stoppen met voetbal. Je gaat t spelletje toch missen he. Misschien in de winter beetje zaalvoetballen.
nee hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef dop het volgende:
volgens mij ben ik het dikkertje van het topic nu
95 kilo
Tsja, ik heb het 10 jaar gedaan. Vergeet niet dat er maar een stuk 10, 15 clubs in Nederland zijn die het spelen. Ik denk dat ik hooguit tegen 10 teams speelde in Nederland. Elke keer als je een wedstrijd speelt weet je altijd al wie wat gaat doen. Hoe goed de keeper is, dat je die spits meteen op z'n poten moet slaan zodat hij niet meer durft en dat je dat bijdehante wijf gewoon 1 keer hard moet omduwen zodat ze stil is.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je kan toch niveautje lager?
Ik vind het serieus wel moeilijk om na dit seizoen te stoppen met voetbal. Je gaat t spelletje toch missen he. Misschien in de winter beetje zaalvoetballen.
Heeft een teamgenoot (uit die foto) dus een keer gedaan. Inclusief foto met helm die door de lucht vloog.quote:
what's the usequote:
Als je wil kan je van de zomer wel een keer op vrijdagavond komen proberen hoor. Kunnen we daarna bier drinken. Ook daar zijn wij poloers goed in.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:52 schreef muzas het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemde, maar ergens ook wel grappige sport. Lijkt me best leuk om es te doen.
Alleen mezelf kennende ben ik na 5 minuten gekapseisd en verdronken, als ik niet na 2 minuten al helemaal kapot ben met m'n boterpoten
Gripper mag best z'n tipi bij de kanoclub neerzetten. Kunnen we de volgende dag een rondje toerpeddelen door de omgeving hiero.quote:
Echt zo'n sport in het rijtje onderwaterhockey, frisbeegolf, ijszeilen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:52 schreef muzas het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemde, maar ergens ook wel grappige sport. Lijkt me best leuk om es te doen.
Alleen mezelf kennende ben ik na 5 minuten gekapseisd en verdronken, als ik niet na 2 minuten al helemaal kapot ben met m'n boterpoten
Misschien kan je je kano een keer gebruiken om te woon - werken. Water genoeg in die streek zou je zeggen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gripper mag best z'n tipi bij de kanoclub neerzetten. Kunnen we de volgende dag een rondje toerpeddelen door de omgeving hiero.
Ik zag ineens een kano op wielen, met een gast met tijdrithelm en nordic-walkstokken.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je je kano een keer gebruiken om te woon - werken. Water genoeg in die streek zou je zeggen.
Haha, yup.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt zo'n sport in het rijtje onderwaterhockey, frisbeegolf, ijszeilen.
Ik kan tot 1 km van m'n werk komen. Moet ik wel 2 keer overdragen, over het noord zee kanaal en uitstappen bij een haven.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je je kano een keer gebruiken om te woon - werken. Water genoeg in die streek zou je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |