Netjes hoor!quote:Op woensdag 1 april 2015 14:14 schreef muzas het volgende:
was op mn zwaarst 112, Vanmorgen was ik 81. Dus 31kg
Op die foto zal ik 105 geweest zijn oid, was toen net een half jaartje bezig met fietsen.
Makkie in een A6.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Lomp ding.
Nog steeds geen oplossing voor over 3 weken.
Zou hij in een A6 passen, met minimaal 1 achterstoel nog omhoog voor een 3e persoon in de auto?
Thnx maar dat was inmiddels wel een bekend verhaal toch?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:10 schreef muzas het volgende:
[..]Gister scheen het zonnetje flink in HaarlemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gesoigneerd heerschap.
En hoe bang ik was om 100k door de polder te fietsen![]()
Mooie hobby is het tochWaar heb je die foto gemaakt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Hoofddorpquote:Op woensdag 1 april 2015 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister scheen het zonnetje flink in HaarlemWaar heb je die foto gemaakt?
na een hoop geklaag en gezeur dus toch binnen gekomenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:44 schreef very het volgende:
[..]
Hij is zojuist binnen gekomen
En hij past![]()
[ afbeelding ]
Niet hoeveel je afgevallen was in totaal, dat was mij nog niet bekend.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx maar dat was inmiddels wel een bekend verhaal toch?![]()
IK doelde nu meer op dat als je eenmaal door de hobby gegrepen wordt je langzaam wel steeds meer wielertrekjes over gaat nemen
Ha! Fattyquote:Op woensdag 1 april 2015 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Muzas is lichter dan ik ben. En lichter dan oksel. Godnondeju
Dat probeer ik ook over te brengen op Very. Dacht precies hetzelfde als hem, nu begin ik ook een wielerautist te worden.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Thnx maar dat was inmiddels wel een bekend verhaal toch?![]()
IK doelde nu meer op dat als je eenmaal door de hobby gegrepen wordt je langzaam wel steeds meer wielertrekjes over gaat nemen
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:10 schreef muzas het volgende:
[..]Wow...dat was jij ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gesoigneerd heerschap.
En hoe bang ik was om 100k door de polder te fietsen![]()
Mooie hobby is het toch
Maar daar weeg je 105? Dat weeg ik nu ook
Mooi resultaat wel! Goed gedaan!People assume too much.
Geloof me, het was nog veul erger.quote:
Haha...maar daar woog je 105 zei je? Dat weeg ik nu ook, maar toch zie ik er niet zo uit (gelukkig).quote:Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Geloof me, het was nog veul erger.
Daarom beste very, gewoon net als ik goed naar de ervaren en gesoigneerde mannen in dit topic luisteren. Dat komt het heus wel goed met je. Als je zo ver bent willen we je best tips geven om zo glad mogelijk je benen te scheren.
Zeg nooit nooit, maar ik ben wel van het alfamannetje zijn...dus incluis haar op de mannelijke plekkenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:20 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook over te brengen op Very. Dacht precies hetzelfde als hem, nu begin ik ook een wielerautist te worden.
Dat komt door mijn grafische achtergrondquote:Op woensdag 1 april 2015 14:25 schreef muzas het volgende:
Ik ben mss wat langer, net iets boven de 1.90
Als jij nu al zo ver bent dat je met viltstift het merkje van je bidonhouder wegkalkt ga jij echt wel je benen scheren. Is het niet dit seizoen dan wel de volgende
als hij 81 zou zijn ook lichter als mij #viesdikquote:Op woensdag 1 april 2015 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar ik ben wel van het alfaluimannetje zijn...dus incluis haar op de mannelijke plekken
Ik heb wel eens foto's van jou voorbij zien flitsen. Ik ben er wel zeker van dat jij een behoorlijke bak meer spiermassa hebt dan ikquote:Op woensdag 1 april 2015 14:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
als hij 81 zou zijn ook lichter als mij #viesdik
60 kilo lichtgewicht?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:32 schreef luc.sken het volgende:
Ik ben inclusief fiets nog lichter dan de meeste hier.
misschien maar dat is ook wel verminderd in de loop der jaren.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens foto's van jou voorbij zien flitsen. Ik ben er wel zeker van dat jij een behoorlijke bak meer spiermassa hebt dan ik
heeft het schelden toch geholpenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:44 schreef very het volgende:
[..]
Hij is zojuist binnen gekomen
En hij past![]()
[ afbeelding ]
Mja, ik zou ook nooit m'n benen gaan scheren. Heb het ook nog nooit gedaan, maar zit wel hard in dubio of ik het wel of niet moet gaan doen dit jaar. Ziet er gewoon een stuk beter uit.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar ik ben wel van het alfamannetje zijn...dus incluis haar op de mannelijke plekken
Nee hoor, we hadden vanochtend appelflappen / saucijzenbroodjes, en onze directiesecretaresse zegt net "Nou Gripper, er zijn er nog een stel over, ik zet die doos wel hier bij jou neer OK??"quote:
Gewoon eerst een keer standje 1 a 2 op de tondeuze proberenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook nooit m'n benen gaan scheren. Heb het ook nog nooit gedaan, maar zit wel hard in dubio of ik het wel of niet moet gaan doen dit jaar. Ziet er gewoon een stuk beter uit.
Dat vind ik dus niet. Ik vind het er juist ECHT NIET uitzien.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook nooit m'n benen gaan scheren. Heb het ook nog nooit gedaan, maar zit wel hard in dubio of ik het wel of niet moet gaan doen dit jaar. Ziet er gewoon een stuk beter uit.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Toen zag je het bij mij niet vanwege het spek. Ik weet iig wel zeker dat ik qua bovenlichaam hard achter uit gegaan ben.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:39 schreef MarcoD het volgende:
[..]
misschien maar dat is ook wel verminderd in de loop der jaren.
Zelfde zal ook wel voor kano gelden als hij het vergelijkt met zijn kanopolo hoogtijdagen.
Vertel jij even tegen paolini dat het een meisje is.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:49 schreef very het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Ik vind het er juist ECHT NIET uitzien.
Vooral niet als je, zoals ik, best een flinke kerel bent met baard en al....en dan opeens kale zachte beentjes. Ruig moet een man zijn!
Hij is een pro, dan mag het.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vertel jij even tegen paolini dat het een meisje is.
Had even TC als beeld van hoe jij eruit zag genomenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen zag je het bij mij niet vanwege het spek. Ik weet iig wel zeker dat ik qua bovenlichaam hard achter uit gegaan ben.
Wel leuk was dat ik in de laatste wedstrijden merkte dat ik qua conditie nog goed mee kon komen, maar simpelweg geen kracht meer in mijn armen had. Niet moe, wel stuk.
kwestie van trainen net zoals bij wielrennen. Ik begon met bankdrukken rond de 50 kg volgens mijquote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
Toch ben ik nooit echt heel sterk geweest. Record bankdrukken staat op 86 kilo oid
Nee, die is iets gespierder dan mijquote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Had even TC als beeld van hoe jij eruit zag genomen
We deden in de winter krachttraining. Maximaal van de sterkste van de groep was iets van 110 dacht ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef Questular het volgende:
[..]
kwestie van trainen net zoals bij wielrennen. Ik begon met bankdrukken rond de 50 kg volgens mij
110kg is dan ook best netjes hoor, dat haal ik ook net.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, die is iets gespierder dan mijDat is zo'n hufter die alle sporten kan.
[..]
We deden in de winter krachttraining. Maximaal van de sterkste van de groep was iets van 110 dacht ik.
Heb je nooit meer zin in een potje kanopoloquote:Op woensdag 1 april 2015 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen zag je het bij mij niet vanwege het spek. Ik weet iig wel zeker dat ik qua bovenlichaam hard achter uit gegaan ben.
Wel leuk was dat ik in de laatste wedstrijden merkte dat ik qua conditie nog goed mee kon komen, maar simpelweg geen kracht meer in mijn armen had. Niet moe, wel stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |