misschien maar dat is ook wel verminderd in de loop der jaren.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens foto's van jou voorbij zien flitsen. Ik ben er wel zeker van dat jij een behoorlijke bak meer spiermassa hebt dan ik
heeft het schelden toch geholpenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:44 schreef very het volgende:
[..]
Hij is zojuist binnen gekomen
En hij past![]()
[ afbeelding ]
Mja, ik zou ook nooit m'n benen gaan scheren. Heb het ook nog nooit gedaan, maar zit wel hard in dubio of ik het wel of niet moet gaan doen dit jaar. Ziet er gewoon een stuk beter uit.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar ik ben wel van het alfamannetje zijn...dus incluis haar op de mannelijke plekken
Nee hoor, we hadden vanochtend appelflappen / saucijzenbroodjes, en onze directiesecretaresse zegt net "Nou Gripper, er zijn er nog een stel over, ik zet die doos wel hier bij jou neer OK??"quote:
Gewoon eerst een keer standje 1 a 2 op de tondeuze proberenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook nooit m'n benen gaan scheren. Heb het ook nog nooit gedaan, maar zit wel hard in dubio of ik het wel of niet moet gaan doen dit jaar. Ziet er gewoon een stuk beter uit.
Dat vind ik dus niet. Ik vind het er juist ECHT NIET uitzien.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook nooit m'n benen gaan scheren. Heb het ook nog nooit gedaan, maar zit wel hard in dubio of ik het wel of niet moet gaan doen dit jaar. Ziet er gewoon een stuk beter uit.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Muzas is lichter dan ik ben. En lichter dan oksel. Godnondeju
Toen zag je het bij mij niet vanwege het spek. Ik weet iig wel zeker dat ik qua bovenlichaam hard achter uit gegaan ben.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:39 schreef MarcoD het volgende:
[..]
misschien maar dat is ook wel verminderd in de loop der jaren.
Zelfde zal ook wel voor kano gelden als hij het vergelijkt met zijn kanopolo hoogtijdagen.
Vertel jij even tegen paolini dat het een meisje is.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:49 schreef very het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Ik vind het er juist ECHT NIET uitzien.
Vooral niet als je, zoals ik, best een flinke kerel bent met baard en al....en dan opeens kale zachte beentjes. Ruig moet een man zijn!
Hij is een pro, dan mag het.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vertel jij even tegen paolini dat het een meisje is.
Had even TC als beeld van hoe jij eruit zag genomenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen zag je het bij mij niet vanwege het spek. Ik weet iig wel zeker dat ik qua bovenlichaam hard achter uit gegaan ben.
Wel leuk was dat ik in de laatste wedstrijden merkte dat ik qua conditie nog goed mee kon komen, maar simpelweg geen kracht meer in mijn armen had. Niet moe, wel stuk.
kwestie van trainen net zoals bij wielrennen. Ik begon met bankdrukken rond de 50 kg volgens mijquote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
Toch ben ik nooit echt heel sterk geweest. Record bankdrukken staat op 86 kilo oid
Nee, die is iets gespierder dan mijquote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Had even TC als beeld van hoe jij eruit zag genomen
We deden in de winter krachttraining. Maximaal van de sterkste van de groep was iets van 110 dacht ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef Questular het volgende:
[..]
kwestie van trainen net zoals bij wielrennen. Ik begon met bankdrukken rond de 50 kg volgens mij
110kg is dan ook best netjes hoor, dat haal ik ook net.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, die is iets gespierder dan mijDat is zo'n hufter die alle sporten kan.
[..]
We deden in de winter krachttraining. Maximaal van de sterkste van de groep was iets van 110 dacht ik.
Heb je nooit meer zin in een potje kanopoloquote:Op woensdag 1 april 2015 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen zag je het bij mij niet vanwege het spek. Ik weet iig wel zeker dat ik qua bovenlichaam hard achter uit gegaan ben.
Wel leuk was dat ik in de laatste wedstrijden merkte dat ik qua conditie nog goed mee kon komen, maar simpelweg geen kracht meer in mijn armen had. Niet moe, wel stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |