ze hadden ook niet gedacht ooit z'n groot modelleke te moeten verkopen.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:50 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha, dat shirt moet nog gedrukt en genaaid worden ten tijde van de bestelling. Zelfs die chinezen hielden geen rekening met daadwerkelijke verkoop
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:09 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Hahabeetje druk met zoveel letters, maar ziet er uit als een best karretje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen zaterdag mijn Giant TCR2 ingewisseld voor een Sensa Lombardia en Supra RC38 die ik zelf nog had.
zal vast heerlijk snorrenIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Hij past niet in de ampera?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Lomp ding.
Nog steeds geen oplossing voor over 3 weken.
Zou hij in een A6 passen, met minimaal 1 achterstoel nog omhoog voor een 3e persoon in de auto?
Hij is zojuist binnen gekomenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef dop het volgende:
[..]
ze hadden ook niet gedacht ooit z'n groot modelleke te moeten verkopen.
ik heb horen zeggen dat ze alleen al een week bezig zijn geweest om voldoende stof te vinden.
en de naaistertjes die per shirt betaald krijgen gingen in protest, zoveel extra meters stof hadden ze geen trek in.
dat alleen al was genoeg voor 2 weken vertraging
[ afbeelding ]
Beetje ruim zelfs.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:44 schreef very het volgende:
[..]
Hij is zojuist binnen gekomen
En hij past![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar dan moeten beiden stoele plat.. Ook niet in de 1 serie, maar dat had ik ook niet verwacht.quote:
Ik dacht dat jij niet zo'n homo wielrenners lichaam behoeft?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:46 schreef very het volgende:
[..]
idd...over een maand of twee heb ik er ook niks meer aan
Klopt, en dat zal ik met mijn bouw ook nooit krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:48 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo'n homo wielrenners lichaam behoeft?
Pas maar op. Als het eenmaal eraf gaat blijf je mogelijkheden zien. Voor je het weet ben je toch zo'n homo wielrenner.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:50 schreef very het volgende:
[..]
Klopt, en dat zal ik met mijn bouw ook nooit krijgen.
Maar er mag alsnog wel wat vanaf. Vooral rond mijn middel en mijn borst mag het nog wel wat strakker.
Ik weet heel goed wat ik wil en ook vooral wat ik niet wil.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Pas maar op. Als het eenmaal eraf gaat blijf je mogelijkheden zien. Voor je het weet ben je toch zo'n homo wielrenner.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 1 april 2015 13:58 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik wil en ook vooral wat ik niet wil.
Maar bedankt voor het meedenken.
Tja...quote:Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou ook nooit mijn benen scheren. Toch is gebeurd.
Vroeger.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
Pff, vandaag bijna 80 km gedaan. Heb nooit meer dan 40-45 km gedaan, dus het was wel even wennen
Samen scheren geen optie? Wel zo makkelijk voor de lastig te bereiken plekjes en hoeft ook die fiets niet bij het oud vuil.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:08 schreef Questular het volgende:
De dag dat ik met mijn vriendin ruzie moet maken wie als eerste zn/haar benen mag scheren is de dag dat ze mn fiets bij het oud vuil zet![]()
Hoe groot is dat ding?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Lomp ding.
Nog steeds geen oplossing voor over 3 weken.
Zou hij in een A6 passen, met minimaal 1 achterstoel nog omhoog voor een 3e persoon in de auto?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gesoigneerd heerschap.
En hoe bang ik was om 100k door de polder te fietsen![]()
Mooie hobby is het toch
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:10 schreef muzas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gesoigneerd heerschap.
En hoe bang ik was om 100k door de polder te fietsen![]()
Mooie hobby is het tochHoeveel kilo is er af in het totaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |